מצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו:
-
אני התלבטתי בין יוסי רוטנר למאיר גפני,
בסוף בחרתי את מאיר גפני עם 'השיר והשבח' שיר מושלם שמתאים לימים הנוראים וגם לשמחת תורה -
@אהרן-2 אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
אני הצבעתי ליואלי דיקמן נופל וקם, לחן יפה עיבוד מטורף בקיצור שיר מדהים, מאד אהבתי.
הלחן של 'נופל וקם' ממש דומה לשל 'הלב שלי'
-
הצבעתי לבנצי קלצקין כי הפעם לא היו מספיק שירים חסידיים אמיתיים ואני יותר אהבתי את השיר של בנצי קלצקין מכל האחרים.
-
אני הצבעתי לאיציק וינגרטן "שמך נאה"
גם שיר יפה, וגם קליפ יפה! מגיע לו!
בין ההתלבטויות שלי היו את: נפתלי קמפה "לכשיפוצו" ויוסי רוטנר "לא אפחד". -
אז ככה…
היו הרבה התלבטויות (כמובן… איך לא) בוא לפה של שמחה לנסות של קליין ואלבז
בקיצור עוד ועוד
אבל… נראה לי שהכי התחברתי לבשורה טובה של משה פלד אני מזמזם את זה הרבה וכו׳
בקיצור שיר החודש -
לכל מי שהצביע פה לא דוד בן ארזה
רואים שאתם לא מבינים מה זה מוזיקה עם נשמה! -
@שמעון-2 נראה לי שיש מושג כזה 'על טעם וריח..............'
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@netanelhareven שהמסקנה זה דוד בן ארזה
-
אני הצבעתי לענק שבענקים היחיד בדור משה פלד בשורה טובה
שיר פיצוץ!!!!!! שיר הורס מכל הבחינות הביא שיר שונה סגנון שונה לגמרי מכל הזמרים הסטנדרטים
זה כבר להיט שלו שני בשנים הקרובות
לדעתי זה היה מבחינתי שיר החודש!!!!!!!!חבל שלא היה את השיר של ריבו החדש...
-
אני הצבעתי לענק שבענקים היחיד בדור משה פלד בשורה טובה
שיר פיצוץ!!!!!! שיר הורס מכל הבחינות הביא שיר שונה סגנון שונה לגמרי מכל הזמרים הסטנדרטים
זה כבר להיט שלו שני בשנים הקרובות
לדעתי זה היה מבחינתי שיר החודש!!!!!!!!חבל שלא היה את השיר של ריבו החדש...
@דודו-בלוקה אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
חבל שלא היה את השיר של ריבו החדש...
בטח יהיה במצעד שיר החודש של אלול
שמעתי שאמרו שבטח השיר הזה (תכף יפתח) יהיה שיר השנה
-
למה אין את השיר החדש של אליצור?
-
למה אין את השיר החדש של אליצור?
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 כי הוא גם לא עלה לקו
-
למה אין את השיר החדש של אליצור?
@נ-נח-נחמ-נחמן-0
מקווה שזה רק בגלל ששכחו.. או שזה יצא ממש צמוד למצעד..
ולא בגלל סגנון וכדו'..

-
@נ-נח-נחמ-נחמן-0
מקווה שזה רק בגלל ששכחו.. או שזה יצא ממש צמוד למצעד..
ולא בגלל סגנון וכדו'..

@אפוש-פאר גם אני שאלתי למעלה תשאלה...
וזה מה שכתבו-@היידה-מיוזיק-0 אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
@פונץ-בננה אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
@היידה-מיוזיק-0 אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
למה הוא לא באפשרויות באמת??
גם תשיר 'אבא נשמה' של אלייצור לא ראיתי...
את זה אני יכולה להבין..
בכל זאת מוזכר שם זמר לא חרדי...
והשירים שלו גם לא מושמעים ברדיו כמדומני...

-
@נ-נח-נחמ-נחמן-0
מקווה שזה רק בגלל ששכחו.. או שזה יצא ממש צמוד למצעד..
ולא בגלל סגנון וכדו'..

@אפוש-פאר לא לא
כי הוא לא מתאים -
@פונץ-בננה אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
@היידה-מיוזיק-0 אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
למה הוא לא באפשרויות באמת??
גם תשיר 'אבא נשמה' של אלייצור לא ראיתי...
את זה אני יכולה להבין..
בכל זאת מוזכר שם זמר לא חרדי...
והשירים שלו גם לא מושמעים ברדיו כמדומני...@היידה-מיוזיק-0 אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
@פונץ-בננה אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
@היידה-מיוזיק-0 אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
למה הוא לא באפשרויות באמת??
גם תשיר 'אבא נשמה' של אלייצור לא ראיתי...
את זה אני יכולה להבין..
בכל זאת מוזכר שם זמר לא חרדי...
והשירים שלו גם לא מושמעים ברדיו כמדומני...הזוי!!
הזיה!!@netanelhareven אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
@אפוש-פאר לא לא
כי הוא לא מתאיםסורי, אבל אתה גם הזוי לדעתי..
אז מה אם הסגנון לא מוצא חן בעיינכם.. הוא זמר חרדי!! השיר מדבר על אבא שבשמיים!! אז נכון הוא סגנון של אהרלה סאמעט..
דיי חברים לאיפה נגיע??
@סקופר , זה שלך.. אני לא מעוניין להתווכח איך כי זה זכותך..
אבל לתשומת ליבך
..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות