מצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו:
-
אני הצבעתי לענק שבענקים היחיד בדור משה פלד בשורה טובה
שיר פיצוץ!!!!!! שיר הורס מכל הבחינות הביא שיר שונה סגנון שונה לגמרי מכל הזמרים הסטנדרטים
זה כבר להיט שלו שני בשנים הקרובות
לדעתי זה היה מבחינתי שיר החודש!!!!!!!!חבל שלא היה את השיר של ריבו החדש...
@דודו-בלוקה אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
חבל שלא היה את השיר של ריבו החדש...
בטח יהיה במצעד שיר החודש של אלול
שמעתי שאמרו שבטח השיר הזה (תכף יפתח) יהיה שיר השנה
-
למה אין את השיר החדש של אליצור?
-
למה אין את השיר החדש של אליצור?
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 כי הוא גם לא עלה לקו
-
למה אין את השיר החדש של אליצור?
@נ-נח-נחמ-נחמן-0
מקווה שזה רק בגלל ששכחו.. או שזה יצא ממש צמוד למצעד..
ולא בגלל סגנון וכדו'..

-
@נ-נח-נחמ-נחמן-0
מקווה שזה רק בגלל ששכחו.. או שזה יצא ממש צמוד למצעד..
ולא בגלל סגנון וכדו'..

@אפוש-פאר גם אני שאלתי למעלה תשאלה...
וזה מה שכתבו-@היידה-מיוזיק-0 אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
@פונץ-בננה אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
@היידה-מיוזיק-0 אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
למה הוא לא באפשרויות באמת??
גם תשיר 'אבא נשמה' של אלייצור לא ראיתי...
את זה אני יכולה להבין..
בכל זאת מוזכר שם זמר לא חרדי...
והשירים שלו גם לא מושמעים ברדיו כמדומני...

-
@נ-נח-נחמ-נחמן-0
מקווה שזה רק בגלל ששכחו.. או שזה יצא ממש צמוד למצעד..
ולא בגלל סגנון וכדו'..

@אפוש-פאר לא לא
כי הוא לא מתאים -
@פונץ-בננה אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
@היידה-מיוזיק-0 אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
למה הוא לא באפשרויות באמת??
גם תשיר 'אבא נשמה' של אלייצור לא ראיתי...
את זה אני יכולה להבין..
בכל זאת מוזכר שם זמר לא חרדי...
והשירים שלו גם לא מושמעים ברדיו כמדומני...@היידה-מיוזיק-0 אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
@פונץ-בננה אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
@היידה-מיוזיק-0 אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
למה הוא לא באפשרויות באמת??
גם תשיר 'אבא נשמה' של אלייצור לא ראיתי...
את זה אני יכולה להבין..
בכל זאת מוזכר שם זמר לא חרדי...
והשירים שלו גם לא מושמעים ברדיו כמדומני...הזוי!!
הזיה!!@netanelhareven אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
@אפוש-פאר לא לא
כי הוא לא מתאיםסורי, אבל אתה גם הזוי לדעתי..
אז מה אם הסגנון לא מוצא חן בעיינכם.. הוא זמר חרדי!! השיר מדבר על אבא שבשמיים!! אז נכון הוא סגנון של אהרלה סאמעט..
דיי חברים לאיפה נגיע??
@סקופר , זה שלך.. אני לא מעוניין להתווכח איך כי זה זכותך..
אבל לתשומת ליבך
.. -
לא הבנתי כל המצעד הזה הוא בעצם קרב על המקום השני.
כי אבי אילסון לוקח את המקום הראשון קל!!!!!!
מקווה שזה לא כזה מסובך להבין זאת -
לא הבנתי כל המצעד הזה הוא בעצם קרב על המקום השני.
כי אבי אילסון לוקח את המקום הראשון קל!!!!!!
מקווה שזה לא כזה מסובך להבין זאת@מוח-שליט-על-הלב דוקא אני לא חושבת!!
אני הייתי שמה על לנסות שיהיה ראשון אפילו שאני הצבעתי לבנצי קלצקין.
אבל הוא אחד המטורפים של החודש ומלא הצביעו לו פה, מאמינה שגם השיר של בנצי שקבל מלא הצבעות יהיה גם במקומות גבוהים.
בפרט שהחסידים והישיבשערים יצביעו לו בטלפון בהמוניהם. -
@מוח-שליט-על-הלב דוקא אני לא חושבת!!
אני הייתי שמה על לנסות שיהיה ראשון אפילו שאני הצבעתי לבנצי קלצקין.
אבל הוא אחד המטורפים של החודש ומלא הצביעו לו פה, מאמינה שגם השיר של בנצי שקבל מלא הצבעות יהיה גם במקומות גבוהים.
בפרט שהחסידים והישיבשערים יצביעו לו בטלפון בהמוניהם. -
קבלו הצצה לתוצאות הזמניות:
קרב ראש בראש על המקום הראשון בין 2 להיטים גדולים מאוד שיצאו החודש כשכל אחד מהשירים עומד בפני עצמו על כ300 קולות!
פער של פחות מ10 קולות מה שמשתנה כל הזמן.
דרמטי. מותח. אכזרי.תמשיכו לנסות כי יש לכם הכל...
@סקופר אמר במצעד שיר החודש - אב תשפ"ב: הצביעו והשפיעו::
תמשיכו לנסות כי יש לכם הכל...
תנסו תנסו
רק לנסות!!!!!!!!! -
קבלו הצצה לתוצאות הזמניות:
קרב ראש בראש על המקום הראשון בין 2 להיטים גדולים מאוד שיצאו החודש כשכל אחד מהשירים עומד בפני עצמו על כ300 קולות!
פער של פחות מ10 קולות מה שמשתנה כל הזמן.
דרמטי. מותח. אכזרי.תמשיכו לנסות כי יש לכם הכל...
-
תשמעו משהו מענין יש לי הכל הגיע ל359,724 צפיות ו2.6K ליקים
ולנסות ל260,148 צפיות ו5K ליקים
מה זה מראה שלאחד יש יותר צפיות ולאחד יש יותר ליקים
מה שמסתמן כקרב אכזרי ומותח מי ינצח ימים יגידו...לנסות יצא שבוע לפני יש לי הכל אז להתחשב בהתאם.....
-
תשמעו משהו מענין יש לי הכל הגיע ל359,724 צפיות ו2.6K ליקים
ולנסות ל260,148 צפיות ו5K ליקים
מה זה מראה שלאחד יש יותר צפיות ולאחד יש יותר ליקים
מה שמסתמן כקרב אכזרי ומותח מי ינצח ימים יגידו...לנסות יצא שבוע לפני יש לי הכל אז להתחשב בהתאם.....
@דודו-בלוקה זה אומר שלנסות יותר מוצלח, כי יותר אנשים אהבו ושמו לייק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות