ביצוע ספונטני....
-
מה אומרים?משהו באוויר ולא מושלם בכלל.......REC20230907004819_[cut_38sec].mp3
(מציינת שלא למדתי בחיים) -
מה אומרים?משהו באוויר ולא מושלם בכלל.......REC20230907004819_[cut_38sec].mp3
(מציינת שלא למדתי בחיים)@RACHELY-0 קודם כל תגידי לי איזה שיר זה, וואו.
לא שיש זיופים ןלא מזהים את השיר(אני לא מי שתגיד, כי אני לא מתמצאת על קלידים)
אבל אני שומעת את זה שוב ושוב, והשיר עומד לי על הלשון ואני לא מצליחה להזכר בשיר
בהתחלה חשבתי שזה "אמא אם הייתי יכול" של חנן בן ארי, אבל אני בטוחה שזה שיר אחר,
תגלי לי מה השיר... -
@RACHELY-0 קודם כל תגידי לי איזה שיר זה, וואו.
לא שיש זיופים ןלא מזהים את השיר(אני לא מי שתגיד, כי אני לא מתמצאת על קלידים)
אבל אני שומעת את זה שוב ושוב, והשיר עומד לי על הלשון ואני לא מצליחה להזכר בשיר
בהתחלה חשבתי שזה "אמא אם הייתי יכול" של חנן בן ארי, אבל אני בטוחה שזה שיר אחר,
תגלי לי מה השיר... -
מה אומרים?משהו באוויר ולא מושלם בכלל.......REC20230907004819_[cut_38sec].mp3
(מציינת שלא למדתי בחיים)@RACHELY-0 אמר בביצוע ספונטני....:
וואו ממש יפה!!
את ממש מוזיקלית אם לא למדת לנגן! אלופה!מציינת שלא למדתי בחיים
-
@מוכשרת-על
תודה על התגובות! מחמם את הלב....אני מנגנת שנה על פסנתר....
מתאימה אקורדים לפי שמיעה...וכל הזמן מתקדמת... -
מה אומרים?משהו באוויר ולא מושלם בכלל.......REC20230907004819_[cut_38sec].mp3
(מציינת שלא למדתי בחיים)@RACHELY-0 אמר בביצוע ספונטני....:
אני מנגנת שנה על פסנתר....
מתאימה אקורדים לפי שמיעה...וכל הזמן מתקדמת...יאווו איזה אלופה
בלי סיופים בכלל,מרגיע וכיף להאזנה
תמשיכי עם זה!!
בעזרת ה תצליחי
#ובגדול!!!!
@margalit מה אומרת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות