ישיבישיר 5
-
@כ-פ הכל טוב!
תודה על {הניסיון} לעזרה -
וואו מהמם,
קודם כל חלום להיות במופע של הסימפונית,
חבל שאין דברים כאלה גם לנשים
דבר שני אהבתי את הרעיון של ביצוע מחודש,
אהבתי את הזמרים (שהזדקנו בטרוף מאז....),
והקולות גם היו מהממים,
פשוט אהבתי!!! -
תגידו מה הקטע שפתוח על הישיבשיר 5 2 נושאים??למה לא נועלים אחד מהם???
-
@ישראל-a אמר בישיבישיר 5:
אז מה אתם אומרים על הישיבישיר החדש שיצא לפני רק כמה שעות?
האמת הייתי שם ציפתי למשהו יותר טוב!
לא יודע להסביר, אבל שהייתי שם זה היה נשמע שזה הולך להיות יותר טוב
והשירה אם הזמרים, בהופעה עצמה הייתה נשמעת פצצה, אבל עכשיו בתסריט זה טיפה מציק מוזר!! -
אחלה ישיבשר חבל שכל כך זמן חיכנו
שאפו יואלי! -
ב-4:08 זה לא הכנר מהמאסטרו פרק 7 ?
-
T TALY התייחס לנושא זה ב
-
ב-4:08 זה לא הכנר מהמאסטרו פרק 7 ?
@ארי-רוזנבלט ואוווו איך שמת לב?? כן זה הוא... אחרי שאמרת הסתכלתי וראיתי מענין....
-
ב-4:08 זה לא הכנר מהמאסטרו פרק 7 ?
-
וזה מי שמכיר!!
מהכושר שף של קול חי {הזוכה}

-
@יונתן-פ כן את זה מייד זיהיתי.... מענין איך המצלמה קלטה את כל אלה מקול חי........
-
אייך מקליטים את הקהל
-
אייך מקליטים את הקהל
@עקיבא-12345678 כשאני הייתי בבת קול אמרו לנו שם שיש רמקולים ומקלטים באולם מפוזרים בין הכסאות ומזה מקליטים
אבל אני לא יודעת עד כמה זה נכון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
