ישיבישיר 5
-
@חכם_בלילה בדרך כלל אין בפסח
-
@יונתן-פ כן את זה מייד זיהיתי.... מענין איך המצלמה קלטה את כל אלה מקול חי........
@hiush-its-me אמר בישיבישיר 5:
@יונתן-פ מענין איך המצלמה קלטה את כל אלה מקול חי........
אל תשכח שזה שניים מתוך 3000
אגב המצלמה קלטה גם כמה חברים שלי
-
למי שמעוניין אני מעלה כאן את הישיבשיר ערוך בקובץ שמע בגרסה ללא הקטעים שמיועדים רק לקליפ {כניסה לאולם נוסטלגיה וכו'...}
ישיבשיר 5 ערוך.mp3 -
אייך מקליטים את הקהל
-
סתכלו בערך ב- 2:54 והלאה, מי שר ברקע, לא ישי??
אז איך הוא עושה תנועות ככה עם הידיים ובכלל לא שר?

-
סתכלו בערך ב- 2:54 והלאה, מי שר ברקע, לא ישי??
אז איך הוא עושה תנועות ככה עם הידיים ובכלל לא שר?

-
סתכלו בערך ב- 2:54 והלאה, מי שר ברקע, לא ישי??
אז איך הוא עושה תנועות ככה עם הידיים ובכלל לא שר?

@נגינתי זה מה שהיה שם שהוא נכנס הוא לא שר בהתחלה
-
@יאיר-2-0 אמר בישיבישיר 5:
זה עוד ראיה שזה מוקלט ולא באמת במקום
מה ראיה בזה?
סך הכל פשלה בעריכה של הקליפ,
איך זה קשור להקלטה במקום או לא?@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בישיבישיר 5:
זה מה שהיה שם שהוא נכנס הוא לא שר בהתחלה
אבל כן שומעים שהוא שר, לא?
-
@יאיר-2-0 אמר בישיבישיר 5:
זה עוד ראיה שזה מוקלט ולא באמת במקום
מה ראיה בזה?
סך הכל פשלה בעריכה של הקליפ,
איך זה קשור להקלטה במקום או לא?@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בישיבישיר 5:
זה מה שהיה שם שהוא נכנס הוא לא שר בהתחלה
אבל כן שומעים שהוא שר, לא?
-
@יאיר-2-0 אמר בישיבישיר 5:
זה עוד ראיה שזה מוקלט ולא באמת במקום
מה ראיה בזה?
סך הכל פשלה בעריכה של הקליפ,
איך זה קשור להקלטה במקום או לא?@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בישיבישיר 5:
זה מה שהיה שם שהוא נכנס הוא לא שר בהתחלה
אבל כן שומעים שהוא שר, לא?
@נגינתי שהוא נכנס הוא לא שר אחרי זה יואלי עשה את זה שוב והוא אז שרר וזה מה שרואים אחרי זה בקליפ שהוא שר
-
@חיימקהמאיפה אתה יוןדע ?||גם אני חושב כך אבל לא יודע||
-
@יאיר-2-0 אמר בישיבישיר 5:
זה עוד ראיה שזה מוקלט ולא באמת במקום
מה ראיה בזה?
סך הכל פשלה בעריכה של הקליפ,
איך זה קשור להקלטה במקום או לא?@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בישיבישיר 5:
זה מה שהיה שם שהוא נכנס הוא לא שר בהתחלה
אבל כן שומעים שהוא שר, לא?
@נגינתי אמר בישיבישיר 5:
@יאיר-2-0 אמר בישיבישיר 5:
זה עוד ראיה שזה מוקלט ולא באמת במקום
מה ראיה בזה?
סך הכל פשלה בעריכה של הקליפ,
איך זה קשור להקלטה במקום או לא?@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בישיבישיר 5:
זה מה שהיה שם שהוא נכנס הוא לא שר בהתחלה
אבל כן שומעים שהוא שר, לא?
בלי קשר לעריכה שזה כנראה פשלה - - -
יואלי עצמו הראה מתוך האולפנים שהוא עובד על זה ולא הכל היה בלייב מה גם שאני ראיתי חלק מהאמנים שבאו להקליט אצלו אז...
לא בהכרח שהוא לא עירבב את שניהם יחד אבל זה גם משהו.
וגם אם אני לא טועה שמעתי פעם את ישראל סוסנה אומר שברוב הקולולמים זה 50% הקלטה ו-50% הקהל... -
@נגינתי אמר בישיבישיר 5:
@יאיר-2-0 אמר בישיבישיר 5:
זה עוד ראיה שזה מוקלט ולא באמת במקום
מה ראיה בזה?
סך הכל פשלה בעריכה של הקליפ,
איך זה קשור להקלטה במקום או לא?@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בישיבישיר 5:
זה מה שהיה שם שהוא נכנס הוא לא שר בהתחלה
אבל כן שומעים שהוא שר, לא?
בלי קשר לעריכה שזה כנראה פשלה - - -
יואלי עצמו הראה מתוך האולפנים שהוא עובד על זה ולא הכל היה בלייב מה גם שאני ראיתי חלק מהאמנים שבאו להקליט אצלו אז...
לא בהכרח שהוא לא עירבב את שניהם יחד אבל זה גם משהו.
וגם אם אני לא טועה שמעתי פעם את ישראל סוסנה אומר שברוב הקולולמים זה 50% הקלטה ו-50% הקהל... -
יש בעריכה הזו מלא פשלות
וזה כמובן רק מוכיח שהכל מוקלט מראש -
רבותי דיברתי עם אחד שמאוד מבין בזה. והוא אמר לי ככה.
עם מקליטים גם בתוך האירוע עצמו! אבל הם לוקחים כמה בחורים ומקליטים אותם מקצועי. ואז הם מדביקים את זה על ההקלטה של האירוע. ולדעתי זה ממש נכון. כי תשימו לב למשך כל הקליפ שיש כמה קולות ששומעים אותם הכי חזק!! אז זה הבחורים. אבל ברקע כן שומעים שהרבה אנשים שרים. -
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה
לא עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


