דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. שירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני

שירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
65 פוסטים 25 כותבים 4.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב. ב.ב ב. ב.

    שמעתי איזה זמרת במגזר הכללי שפתחה את המופע שלה עם השיר "לא תנצחו אותי" של יונתן שינפלד.
    היה חמוד לגלות שזה שיר כל כך פופולארי..

    אנונימיתא מנותק
    אנונימיתא מנותק
    אנונימית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנונימית
    #31

    @ב-ב
    תיקון טעות רבותיי,
    השיר "לא תנצחו אותי " שביצע שינפלד בהיותו ילד פלא הוא שייך במקור למשוררת נעמי שמר וביצע אותו הזמר יהורם גאון
    כך שאין מה להתלהב מזה שזמרת פתחה עם זה מופע, כי יונתן שינפלד "השאיל" את השיר הזה
    והוא שיר לגמרי ישראלי...
    ולעניין מה שכתבתם-
    גם אני נסעתי פעם עם נהגת מונית לא דתייה והתפלאתי לשמוע ממנה את "מודה אני" של שטיינמץ, מאז הדואט של "נפשי"- אנשים נחשפו אליו. אותה נהגת הודתה בפניי שזה השיר שפותח לה את הבוקר
    אני רואה את זה המון באיזור מגוריי..(עיר חילונית)
    אנשים שהצלצול פלאפון שלהם זה שיר של חיים ישראל/בני פרידמן זה נפוץ
    אבל אותי זה לא מפתיע כי בסופו של דבר מוזיקה מדברת לנשמה, ואנשים מתחברים ואוהבים
    וזו בסה"כ זכות של האמנים שמבצעים.

    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • תמר 7ת מנותק
      תמר 7ת מנותק
      תמר 7
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #32

      אתם לא מתרגשים לראות שהציבור החרדי מתעלה ואנשים חוזרים בתשובה ויש בעולם מסורת
      ו....כן, גם השירי קודש של האמנים החרדים שהציבור החילוני שומע ומתחזק!
      אותי אישית זה מרגש בטירוף!
      וכן זה נותן במה ענקית לזמרים החרדיים האלופים
      שלא זוכים לגרם מהכבוד והערצה של הזמרים החילוניים.

      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • moshM mosh

        יצא לי ליסוע בטרמפ עם בן אדם חילוני , ואז הוא אומר לי תבחר שירים שאתה רוצה , בחרתי נפתלי קמפה והוא התרגש ברמות על, והבנתי ממנו שזה הולך להצטרף לרשימת השמעה שלו, אז כן לשירים החרדיים יש איכות מטורפת ,

        שירת הברבורש מנותק
        שירת הברבורש מנותק
        שירת הברבור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שירת הברבור
        #33

        @mosh אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

        יצא לי ליסוע בטרמפ עם בן אדם חילוני , ואז הוא אומר לי תבחר שירים שאתה רוצה , בחרתי נפתלי קמפה והוא התרגש ברמות על, והבנתי ממנו שזה הולך להצטרף לרשימת השמעה שלו, אז כן לשירים החרדיים יש איכות מטורפת >

        אני יחסית די מסכימה עם הענין רק שאחרי הכל אדם חילוני יעדיף שתבחר זמר שמדבר גם אליו ויכול לגשר למשל ישי ריבו או חנן בן ארי ועוד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • תמר 7ת תמר 7

          אתם לא מתרגשים לראות שהציבור החרדי מתעלה ואנשים חוזרים בתשובה ויש בעולם מסורת
          ו....כן, גם השירי קודש של האמנים החרדים שהציבור החילוני שומע ומתחזק!
          אותי אישית זה מרגש בטירוף!
          וכן זה נותן במה ענקית לזמרים החרדיים האלופים
          שלא זוכים לגרם מהכבוד והערצה של הזמרים החילוניים.

          ע מנותק
          ע מנותק
          עסוק אפילו כרגע 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #34

          @תמר-7 אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

          אתם לא מתרגשים לראות שהציבור החרדי מתעלה ואנשים חוזרים בתשובה ויש בעולם מסורת
          ו....כן, גם השירי קודש של האמנים החרדים שהציבור החילוני שומע ומתחזק!
          אותי אישית זה מרגש בטירוף!
          וכן זה נותן במה ענקית לזמרים החרדיים האלופים
          שלא זוכים לגרם מהכבוד והערצה של הזמרים החילוניים.

          לעניות - דעתי נראה שכל ההתלהבות הזו מגיעה יותר ממקום של רגש ולא ממקור של שכל - על אף שאולי הדברים בכ"ז כן רציונליים.

          ועצם ההתלהבות מזה לכאורה איננה אלא בגלל שאנו כל הזמן מחפשים לעצמינו הוכחות כ"ש מבחוץ,
          שאם לא כן מה לנו להתייחס לכך בכלל.

          וכי יהנה בן המלך לראות הכפרי משורר את שירו...

          👍

          תמר 7ת תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ע עסוק אפילו כרגע 0

            @תמר-7 אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

            אתם לא מתרגשים לראות שהציבור החרדי מתעלה ואנשים חוזרים בתשובה ויש בעולם מסורת
            ו....כן, גם השירי קודש של האמנים החרדים שהציבור החילוני שומע ומתחזק!
            אותי אישית זה מרגש בטירוף!
            וכן זה נותן במה ענקית לזמרים החרדיים האלופים
            שלא זוכים לגרם מהכבוד והערצה של הזמרים החילוניים.

            לעניות - דעתי נראה שכל ההתלהבות הזו מגיעה יותר ממקום של רגש ולא ממקור של שכל - על אף שאולי הדברים בכ"ז כן רציונליים.

            ועצם ההתלהבות מזה לכאורה איננה אלא בגלל שאנו כל הזמן מחפשים לעצמינו הוכחות כ"ש מבחוץ,
            שאם לא כן מה לנו להתייחס לכך בכלל.

            וכי יהנה בן המלך לראות הכפרי משורר את שירו...

            👍

            תמר 7ת מנותק
            תמר 7ת מנותק
            תמר 7
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #35

            @עסוק-אפילו-כרגע-0 מה הבעיה להתייחס
            מרגש בכל זאת!!

            שירת הברבורש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב מנותק
              ב מנותק
              בן של מלך 5
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #36
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • תמר 7ת תמר 7

                @עסוק-אפילו-כרגע-0 מה הבעיה להתייחס
                מרגש בכל זאת!!

                שירת הברבורש מנותק
                שירת הברבורש מנותק
                שירת הברבור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #37

                @תמר-7
                נראה לי שאדם הבטוח בעצמו /אין לו צורך לראיות מזולתו
                והנצרך שוב ושוב בהסתכלות לאחרים /חייו אינם חיים
                איני ראויה להכריע ברגע / אך לדעתי הצדק כעסוק כרגע
                תודה

                א תמר 7ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                4
                • moshM mosh

                  יצא לי ליסוע בטרמפ עם בן אדם חילוני , ואז הוא אומר לי תבחר שירים שאתה רוצה , בחרתי נפתלי קמפה והוא התרגש ברמות על, והבנתי ממנו שזה הולך להצטרף לרשימת השמעה שלו, אז כן לשירים החרדיים יש איכות מטורפת ,

                  ב מנותק
                  ב מנותק
                  בן של מלך 5
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #38
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שירת הברבורש שירת הברבור

                    @תמר-7
                    נראה לי שאדם הבטוח בעצמו /אין לו צורך לראיות מזולתו
                    והנצרך שוב ושוב בהסתכלות לאחרים /חייו אינם חיים
                    איני ראויה להכריע ברגע / אך לדעתי הצדק כעסוק כרגע
                    תודה

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אייזיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #39

                    אנקדוטה בענין הזה-
                    אני גר בעיר מעורבת. בליל שבת בשעה מאוחרת אני שומע את השיר של ריבו ...'ואפילו שעשינו משהו רע, הוא מוחל וסולח.....'' מתנגן מתוך רכב חולף.....

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • טיטוט מנותק
                      טיטוט מנותק
                      טיטו
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #40

                      טוב חברה. הנושא הזה דווח היום הרבה פעמים וזה נושא מאד מעניין שלכאורה אין בו בעיה ולכן אני לא רוצה למחוק או לנעול אותו.
                      אני מבקש רק אם אפשר שהשיח כאן יתנהל ביותר כבוד אחד לשני ולדעות של השני ולא דברים כדוגמת "אתם תמימים" "למה נראה לכם" ודומיהם.
                      דבר שני. כמו שכבר נראה לי @חסידייה-אוטנטית כתבה פה הפורום הוא מקצועי ולא הלכתי אז אם אתם רוצים לדון בנושא הזה אל תכניסו שום דבר שקשור להלכה או השקפה הלכתית אלא נטו דעות אישיות על הנושא שנאמר בפוסט הראשון. מקווה להבנה כדי שלא ינעל...

                      אני לא עצמי.
                      תכף אשוב...

                      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • שירת הברבורש שירת הברבור

                        @תמר-7
                        נראה לי שאדם הבטוח בעצמו /אין לו צורך לראיות מזולתו
                        והנצרך שוב ושוב בהסתכלות לאחרים /חייו אינם חיים
                        איני ראויה להכריע ברגע / אך לדעתי הצדק כעסוק כרגע
                        תודה

                        תמר 7ת מנותק
                        תמר 7ת מנותק
                        תמר 7
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                        #41

                        @שירת-הברבור לא הבנתי את הפוסט שלך

                        מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • תמר 7ת תמר 7

                          @שירת-הברבור לא הבנתי את הפוסט שלך

                          מרבמ מנותק
                          מרבמ מנותק
                          מרב
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                          #42

                          @תמר-7 ניראלי היא התבלבלה בנושא הפוסט הזה יותר מתאים לנושא של שירים שהמישתמשים כותבים משהו כזה...

                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                          תמר 7ת דסי מגידד 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • מרבמ מרב

                            @תמר-7 ניראלי היא התבלבלה בנושא הפוסט הזה יותר מתאים לנושא של שירים שהמישתמשים כותבים משהו כזה...

                            תמר 7ת מנותק
                            תמר 7ת מנותק
                            תמר 7
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #43

                            @מרב כן זה נראה יותר שיר מאשר פוסט

                            טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אנונימיתא אנונימית

                              @ב-ב
                              תיקון טעות רבותיי,
                              השיר "לא תנצחו אותי " שביצע שינפלד בהיותו ילד פלא הוא שייך במקור למשוררת נעמי שמר וביצע אותו הזמר יהורם גאון
                              כך שאין מה להתלהב מזה שזמרת פתחה עם זה מופע, כי יונתן שינפלד "השאיל" את השיר הזה
                              והוא שיר לגמרי ישראלי...
                              ולעניין מה שכתבתם-
                              גם אני נסעתי פעם עם נהגת מונית לא דתייה והתפלאתי לשמוע ממנה את "מודה אני" של שטיינמץ, מאז הדואט של "נפשי"- אנשים נחשפו אליו. אותה נהגת הודתה בפניי שזה השיר שפותח לה את הבוקר
                              אני רואה את זה המון באיזור מגוריי..(עיר חילונית)
                              אנשים שהצלצול פלאפון שלהם זה שיר של חיים ישראל/בני פרידמן זה נפוץ
                              אבל אותי זה לא מפתיע כי בסופו של דבר מוזיקה מדברת לנשמה, ואנשים מתחברים ואוהבים
                              וזו בסה"כ זכות של האמנים שמבצעים.

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יואל שג
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואל שג
                              #44
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מרבמ מרב

                                @תמר-7 ניראלי היא התבלבלה בנושא הפוסט הזה יותר מתאים לנושא של שירים שהמישתמשים כותבים משהו כזה...

                                דסי מגידד מנותק
                                דסי מגידד מנותק
                                דסי מגיד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #45
                                פוסט זה נמחק!
                                "המבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דסי מגידד דסי מגיד

                                  פוסט זה נמחק!

                                  "המבין"& מנותק
                                  "המבין"& מנותק
                                  "המבין"
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #46

                                  @דסי-מגיד אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                                  לא ממש לא יתבלבלתי אני חושבת שזה נושא מאוד מענין

                                  לא דיברו עלייך אל על הפוסט של @שירת-הברבור אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                                  @תמר-7
                                  נראה לי שאדם הבטוח בעצמו /אין לו צורך לראיות מזולתו
                                  והנצרך שוב ושוב בהסתכלות לאחרים /חייו אינם חיים
                                  איני ראויה להכריע ברגע / אך לדעתי הצדק כעסוק כרגע
                                  תודה

                                  ואגב אני מאוד אהבתי את התגובה בקונספט הזה

                                  חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • תמר 7ת תמר 7

                                    @מרב כן זה נראה יותר שיר מאשר פוסט

                                    טיטוט מנותק
                                    טיטוט מנותק
                                    טיטו
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #47

                                    @תמר-7 אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                                    @מרב כן זה נראה יותר שיר מאשר פוסט

                                    זה נראלי פוסט אבל בשפה טיפה מתחכמת כי זה בערך תגובה כזאת "מי שמאמין בעצמו לא מחפש תשובות אצל אחרים"

                                    אני לא עצמי.
                                    תכף אשוב...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • ב. ב.ב מנותק
                                      ב. ב.ב מנותק
                                      ב. ב.
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                                      #48

                                      תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
                                      כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!

                                      ברור שהתופעה הזאת היא חיובית, כי כמו שהאיסור לשמוע מוזיקה חילונית הוא בעיקר בגלל שהמלחין מכניס שם את הרגש שלו ומה שיש לו בתוך הלב וזה חודר למאזין, כנ"ל גם בשירים כאלה איכותיים, התוכן הטוב הזה חודר להם מבלי שירצו...
                                      וכבר היו סיפורים על כאלה ששמעו שיר כלשהו ובזכות זה חזרו בתשובה.

                                      חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • ב. ב.ב ב. ב.

                                        תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
                                        כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!

                                        ברור שהתופעה הזאת היא חיובית, כי כמו שהאיסור לשמוע מוזיקה חילונית הוא בעיקר בגלל שהמלחין מכניס שם את הרגש שלו ומה שיש לו בתוך הלב וזה חודר למאזין, כנ"ל גם בשירים כאלה איכותיים, התוכן הטוב הזה חודר להם מבלי שירצו...
                                        וכבר היו סיפורים על כאלה ששמעו שיר כלשהו ובזכות זה חזרו בתשובה.

                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                        #49

                                        @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                                        תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
                                        כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!

                                        ברוך ה' שמתחזקים!!!
                                        אבל נדמה לי שאנחנו קטנות מידי בשביל זה והרב זמיר כהן וערכים עושים את העבודה טוב יותר מאתנו..........
                                        אנחנו צריכות לשמוח איכן שאנחנו לא לקבל אישורים מבחוץ,
                                        אין לי עיניין לחנך, פשוט זה הורג אותי שבכל נושא כמעט מעלים השוואה או משהו דומה לזה לציבור הכללי
                                        חברה!!
                                        @ב-ב אל תקחי את זה אישי אני פשוט כבר מתפוצצת מהשיח ששולט פה
                                        למי שלקח משהו מכאן אישי, אני מתנצלת! רק באתי להאיר עם א'😊
                                        בברכת שנה טובה

                                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                        שרת הרוקש ב. ב.ב תמר 7ת 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        4
                                        • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                          @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                                          תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
                                          כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!

                                          ברוך ה' שמתחזקים!!!
                                          אבל נדמה לי שאנחנו קטנות מידי בשביל זה והרב זמיר כהן וערכים עושים את העבודה טוב יותר מאתנו..........
                                          אנחנו צריכות לשמוח איכן שאנחנו לא לקבל אישורים מבחוץ,
                                          אין לי עיניין לחנך, פשוט זה הורג אותי שבכל נושא כמעט מעלים השוואה או משהו דומה לזה לציבור הכללי
                                          חברה!!
                                          @ב-ב אל תקחי את זה אישי אני פשוט כבר מתפוצצת מהשיח ששולט פה
                                          למי שלקח משהו מכאן אישי, אני מתנצלת! רק באתי להאיר עם א'😊
                                          בברכת שנה טובה

                                          שרת הרוקש מנותק
                                          שרת הרוקש מנותק
                                          שרת הרוק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #50

                                          @חסידייה-אוטנטית
                                          מה הבעיה?
                                          אני מאמינה שהתורה והמצוות הם האמת, ושמחה לראות יהודים שמתקרבים לאמת הזאת, אפילו אם קצת.

                                          ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                                          מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול