דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. שירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני

שירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
65 פוסטים 25 כותבים 4.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תמר 7ת תמר 7

    @שירת-הברבור לא הבנתי את הפוסט שלך

    מרבמ מנותק
    מרבמ מנותק
    מרב
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
    #42

    @תמר-7 ניראלי היא התבלבלה בנושא הפוסט הזה יותר מתאים לנושא של שירים שהמישתמשים כותבים משהו כזה...

    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

    תמר 7ת דסי מגידד 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • מרבמ מרב

      @תמר-7 ניראלי היא התבלבלה בנושא הפוסט הזה יותר מתאים לנושא של שירים שהמישתמשים כותבים משהו כזה...

      תמר 7ת מנותק
      תמר 7ת מנותק
      תמר 7
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #43

      @מרב כן זה נראה יותר שיר מאשר פוסט

      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אנונימיתא אנונימית

        @ב-ב
        תיקון טעות רבותיי,
        השיר "לא תנצחו אותי " שביצע שינפלד בהיותו ילד פלא הוא שייך במקור למשוררת נעמי שמר וביצע אותו הזמר יהורם גאון
        כך שאין מה להתלהב מזה שזמרת פתחה עם זה מופע, כי יונתן שינפלד "השאיל" את השיר הזה
        והוא שיר לגמרי ישראלי...
        ולעניין מה שכתבתם-
        גם אני נסעתי פעם עם נהגת מונית לא דתייה והתפלאתי לשמוע ממנה את "מודה אני" של שטיינמץ, מאז הדואט של "נפשי"- אנשים נחשפו אליו. אותה נהגת הודתה בפניי שזה השיר שפותח לה את הבוקר
        אני רואה את זה המון באיזור מגוריי..(עיר חילונית)
        אנשים שהצלצול פלאפון שלהם זה שיר של חיים ישראל/בני פרידמן זה נפוץ
        אבל אותי זה לא מפתיע כי בסופו של דבר מוזיקה מדברת לנשמה, ואנשים מתחברים ואוהבים
        וזו בסה"כ זכות של האמנים שמבצעים.

        י מנותק
        י מנותק
        יואל שג
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואל שג
        #44
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מרבמ מרב

          @תמר-7 ניראלי היא התבלבלה בנושא הפוסט הזה יותר מתאים לנושא של שירים שהמישתמשים כותבים משהו כזה...

          דסי מגידד מנותק
          דסי מגידד מנותק
          דסי מגיד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #45
          פוסט זה נמחק!
          "המבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דסי מגידד דסי מגיד

            פוסט זה נמחק!

            "המבין"& מנותק
            "המבין"& מנותק
            "המבין"
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #46

            @דסי-מגיד אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

            לא ממש לא יתבלבלתי אני חושבת שזה נושא מאוד מענין

            לא דיברו עלייך אל על הפוסט של @שירת-הברבור אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

            @תמר-7
            נראה לי שאדם הבטוח בעצמו /אין לו צורך לראיות מזולתו
            והנצרך שוב ושוב בהסתכלות לאחרים /חייו אינם חיים
            איני ראויה להכריע ברגע / אך לדעתי הצדק כעסוק כרגע
            תודה

            ואגב אני מאוד אהבתי את התגובה בקונספט הזה

            חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • תמר 7ת תמר 7

              @מרב כן זה נראה יותר שיר מאשר פוסט

              טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #47

              @תמר-7 אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

              @מרב כן זה נראה יותר שיר מאשר פוסט

              זה נראלי פוסט אבל בשפה טיפה מתחכמת כי זה בערך תגובה כזאת "מי שמאמין בעצמו לא מחפש תשובות אצל אחרים"

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                #48

                תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
                כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!

                ברור שהתופעה הזאת היא חיובית, כי כמו שהאיסור לשמוע מוזיקה חילונית הוא בעיקר בגלל שהמלחין מכניס שם את הרגש שלו ומה שיש לו בתוך הלב וזה חודר למאזין, כנ"ל גם בשירים כאלה איכותיים, התוכן הטוב הזה חודר להם מבלי שירצו...
                וכבר היו סיפורים על כאלה ששמעו שיר כלשהו ובזכות זה חזרו בתשובה.

                חסידייה אוטנטיתח תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • ב. ב.ב ב. ב.

                  תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
                  כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!

                  ברור שהתופעה הזאת היא חיובית, כי כמו שהאיסור לשמוע מוזיקה חילונית הוא בעיקר בגלל שהמלחין מכניס שם את הרגש שלו ומה שיש לו בתוך הלב וזה חודר למאזין, כנ"ל גם בשירים כאלה איכותיים, התוכן הטוב הזה חודר להם מבלי שירצו...
                  וכבר היו סיפורים על כאלה ששמעו שיר כלשהו ובזכות זה חזרו בתשובה.

                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                  #49

                  @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                  תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
                  כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!

                  ברוך ה' שמתחזקים!!!
                  אבל נדמה לי שאנחנו קטנות מידי בשביל זה והרב זמיר כהן וערכים עושים את העבודה טוב יותר מאתנו..........
                  אנחנו צריכות לשמוח איכן שאנחנו לא לקבל אישורים מבחוץ,
                  אין לי עיניין לחנך, פשוט זה הורג אותי שבכל נושא כמעט מעלים השוואה או משהו דומה לזה לציבור הכללי
                  חברה!!
                  @ב-ב אל תקחי את זה אישי אני פשוט כבר מתפוצצת מהשיח ששולט פה
                  למי שלקח משהו מכאן אישי, אני מתנצלת! רק באתי להאיר עם א'😊
                  בברכת שנה טובה

                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                  שרת הרוקש ב. ב.ב תמר 7ת 3 תגובות תגובה אחרונה
                  4
                  • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                    @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                    תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
                    כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!

                    ברוך ה' שמתחזקים!!!
                    אבל נדמה לי שאנחנו קטנות מידי בשביל זה והרב זמיר כהן וערכים עושים את העבודה טוב יותר מאתנו..........
                    אנחנו צריכות לשמוח איכן שאנחנו לא לקבל אישורים מבחוץ,
                    אין לי עיניין לחנך, פשוט זה הורג אותי שבכל נושא כמעט מעלים השוואה או משהו דומה לזה לציבור הכללי
                    חברה!!
                    @ב-ב אל תקחי את זה אישי אני פשוט כבר מתפוצצת מהשיח ששולט פה
                    למי שלקח משהו מכאן אישי, אני מתנצלת! רק באתי להאיר עם א'😊
                    בברכת שנה טובה

                    שרת הרוקש מנותק
                    שרת הרוקש מנותק
                    שרת הרוק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #50

                    @חסידייה-אוטנטית
                    מה הבעיה?
                    אני מאמינה שהתורה והמצוות הם האמת, ושמחה לראות יהודים שמתקרבים לאמת הזאת, אפילו אם קצת.

                    ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                    מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • שרת הרוקש שרת הרוק

                      @חסידייה-אוטנטית
                      מה הבעיה?
                      אני מאמינה שהתורה והמצוות הם האמת, ושמחה לראות יהודים שמתקרבים לאמת הזאת, אפילו אם קצת.

                      מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #51

                      @שרת-הרוק נכון אבל יש אמת במה שהיא אומרת
                      אין לי כח לכתוב זה ארוך...

                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                      שרת הרוקש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מרבמ מרב

                        @שרת-הרוק נכון אבל יש אמת במה שהיא אומרת
                        אין לי כח לכתוב זה ארוך...

                        שרת הרוקש מנותק
                        שרת הרוקש מנותק
                        שרת הרוק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #52

                        @מרב מה שניסיתי להגיד, שזה לא תמיד בא ממקום של 'לקבל אישור'.

                        ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                          @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                          תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
                          כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!

                          ברוך ה' שמתחזקים!!!
                          אבל נדמה לי שאנחנו קטנות מידי בשביל זה והרב זמיר כהן וערכים עושים את העבודה טוב יותר מאתנו..........
                          אנחנו צריכות לשמוח איכן שאנחנו לא לקבל אישורים מבחוץ,
                          אין לי עיניין לחנך, פשוט זה הורג אותי שבכל נושא כמעט מעלים השוואה או משהו דומה לזה לציבור הכללי
                          חברה!!
                          @ב-ב אל תקחי את זה אישי אני פשוט כבר מתפוצצת מהשיח ששולט פה
                          למי שלקח משהו מכאן אישי, אני מתנצלת! רק באתי להאיר עם א'😊
                          בברכת שנה טובה

                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                          #53

                          @חסידייה-אוטנטית אני לא צריכה אישורים מהחברה החילונית, אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה! כן, זה מרגש אותי.
                          אני לא הולכת בשביל זה להתהלך ברחובות ערים חילוניות עם בוקסה שמשמיעה מוטי שטיינמץ, פחות מתאים לי, אבל יש את אלה שיודעים ועושים את העבודה (כפי שהזכרת), ואני שמחה שזה פועל.

                          ו... לא לקחת אישי, כן?

                          הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                            @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                            תראו הופעות של אברהם פריד שמיועדות לציבור הכללי, ותדהמו!
                            כל החילונים שם שרים את ''ידיד נפש'' בשיא הרגש, זה מטורף!!

                            ברוך ה' שמתחזקים!!!
                            אבל נדמה לי שאנחנו קטנות מידי בשביל זה והרב זמיר כהן וערכים עושים את העבודה טוב יותר מאתנו..........
                            אנחנו צריכות לשמוח איכן שאנחנו לא לקבל אישורים מבחוץ,
                            אין לי עיניין לחנך, פשוט זה הורג אותי שבכל נושא כמעט מעלים השוואה או משהו דומה לזה לציבור הכללי
                            חברה!!
                            @ב-ב אל תקחי את זה אישי אני פשוט כבר מתפוצצת מהשיח ששולט פה
                            למי שלקח משהו מכאן אישי, אני מתנצלת! רק באתי להאיר עם א'😊
                            בברכת שנה טובה

                            תמר 7ת מנותק
                            תמר 7ת מנותק
                            תמר 7
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                            #54

                            @חסידייה-אוטנטית

                            @חסידייה-אוטנטית אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                            ברוך ה' שמתחזקים!!!
                            אבל נדמה לי שאנחנו קטנות מידי בשביל זה והרב זמיר כהן וערכים עושים את העבודה טוב יותר מאתנו..........
                            אנחנו צריכות לשמוח איכן שאנחנו לא לקבל אישורים מבחוץ,
                            אין לי עיניין לחנך, פשוט זה הורג אותי שבכל נושא כמעט מעלים השוואה או משהו דומה לזה לציבור הכללי
                            חברה!!
                            @ב-ב אל תקחי את זה אישי אני פשוט כבר מתפוצצת מהשיח ששולט פה
                            למי שלקח משהו מכאן אישי, אני מתנצלת! רק באתי להאיר עם א'😊
                            בברכת שנה טובה

                            אנחנו ציבור חרדי וכן גאים בעצמינו
                            אבל צריך לזכור שרוב אזרחי מדינתנו הם לא שומרי תורה ומצוות לצערינו
                            וכן... זה מרגש ומפעים לראות ששיר כ"כ טהור נכנס לשם והם שרים אותו
                            למה לא!!
                            וגם ששומעים שאנשים לא דתיים שומעים מוזיקה יהודית וקדושה
                            זה מחזק את החרדים לשמוע מוזיקה של זמרים שומרי תורה ומצוות
                            הרי אם הוא החילוני שומע שיר דתי למה שאני שומר תורה לא ישמע,

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • ב. ב.ב ב. ב.

                              @חסידייה-אוטנטית אני לא צריכה אישורים מהחברה החילונית, אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה! כן, זה מרגש אותי.
                              אני לא הולכת בשביל זה להתהלך ברחובות ערים חילוניות עם בוקסה שמשמיעה מוטי שטיינמץ, פחות מתאים לי, אבל יש את אלה שיודעים ועושים את העבודה (כפי שהזכרת), ואני שמחה שזה פועל.

                              ו... לא לקחת אישי, כן?

                              הלב שליה מנותק
                              הלב שליה מנותק
                              הלב שלי
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #55

                              @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                              אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!

                              בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
                              אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
                              רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!!

                              כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                              ב. ב.ב חסידייה אוטנטיתח דסי מגידד 3 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • הלב שליה הלב שלי

                                @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                                אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!

                                בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
                                אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
                                רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!!

                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #56

                                @הלב-שלי אני באוזני שמעתי סיפורים.
                                המופע של פריד היה רק דוגמא.
                                פעם מוטי שטיינמץ סיפר בראיון על חילונים שחזרו בתשובה משירים שלו.
                                זו עובדה. אין מה להתווכח על זה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • הלב שליה הלב שלי

                                  @חסידייה-אוטנטית לא הבנתי מה מפריע לך?
                                  אני רואה בזה נושא מעניין מאד לדיון ודוקא לא מוביל לנושאים הלכתיים,
                                  זה נחמד לשמוע שלשם שינוי יש שירים חרדים שמתפרסמים במגזרים אחרים ולא להיפך, ב"ה.

                                  @מרב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                                  כל השירים של ריבו!!!!

                                  ממש לא נקרא חרדי! הוא חוצה מגזרים ותאמת שגם התחיל במגזר החילוני/דתי ואלינו הגיע בהמשך.

                                  יונמיוזיקי מנותק
                                  יונמיוזיקי מנותק
                                  יונמיוזיק
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #57

                                  @הלב-שלי אולי הרבה חילונים מכירים אותו. אבל זה לא נקרא שהוא לא חרדי!!!! הוא חרדי גמור.!!

                                  שווה לכם לעקוב!
                                  חכם.gif

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • רות נהריר מנותק
                                    רות נהריר מנותק
                                    רות נהרי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #58

                                    השיר של משה קליין "שיר פשוט"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • הלב שליה הלב שלי

                                      @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                                      אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!

                                      בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
                                      אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
                                      רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!!

                                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #59

                                      @הלב-שלי אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                                      @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                                      אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!

                                      בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
                                      אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
                                      רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!!

                                      של פריד אישית לא, כי הוא כבר יותר שר בשבילם מאשר בשבילנו,
                                      דווקא יכול להיות שבגלל שהוא שר איתם אז הם יתקרבו אבל פחות נראה לי...
                                      בשבילם הוא סוג של גימיק כי לא כ''כ נראה לי שחסרים להם זמרים....
                                      אבל סתם ככה שה רואים איזה שיר עם מילים קדושות [לא חייב להיות מוטי אילוויטש כי הם גם לא יבינו]
                                      אז הם בהחלט יכולים להתרגש ולהתקרב...
                                      [פחות נראה לי לעזור לגמריי בתשובה אבל הארגוים שמקרבים יגמרו את העבודה.

                                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                      ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

                                        @הלב-שלי אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                                        @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                                        אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!

                                        בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
                                        אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
                                        רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!!

                                        של פריד אישית לא, כי הוא כבר יותר שר בשבילם מאשר בשבילנו,
                                        דווקא יכול להיות שבגלל שהוא שר איתם אז הם יתקרבו אבל פחות נראה לי...
                                        בשבילם הוא סוג של גימיק כי לא כ''כ נראה לי שחסרים להם זמרים....
                                        אבל סתם ככה שה רואים איזה שיר עם מילים קדושות [לא חייב להיות מוטי אילוויטש כי הם גם לא יבינו]
                                        אז הם בהחלט יכולים להתרגש ולהתקרב...
                                        [פחות נראה לי לעזור לגמריי בתשובה אבל הארגוים שמקרבים יגמרו את העבודה.

                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                        #60

                                        @חסידייה-אוטנטית @הלב-שלי
                                        לא הבנתי אתכן!
                                        אתן מתווכחות עם האמרה ''היכל הנגינה קרוב להיכל התשובה''?
                                        ברור שחילונים (וגם חרדים) מתחזקים וחוזרים בתשובה בגלל שירים!
                                        אז אולי למופע הם הולכים בשביל הגימיק (כי אף אחד לא 'הולך' לחזור בתשובה..) אבל זה חודר לאט לאט. וזאת מציאות שאין לה עוררין.
                                        ו @חסידייה-אוטנטית אם פריד היה שר יותר בשבילם, אז הוא היה מוציא שירים חילוניים... פריד מופיע יותר בשבילם כי שם הכסף הגדול והוא מצליח למלא שם אולמות אז למה לא?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • טיטוט טיטו

                                          טוב חברה. הנושא הזה דווח היום הרבה פעמים וזה נושא מאד מעניין שלכאורה אין בו בעיה ולכן אני לא רוצה למחוק או לנעול אותו.
                                          אני מבקש רק אם אפשר שהשיח כאן יתנהל ביותר כבוד אחד לשני ולדעות של השני ולא דברים כדוגמת "אתם תמימים" "למה נראה לכם" ודומיהם.
                                          דבר שני. כמו שכבר נראה לי @חסידייה-אוטנטית כתבה פה הפורום הוא מקצועי ולא הלכתי אז אם אתם רוצים לדון בנושא הזה אל תכניסו שום דבר שקשור להלכה או השקפה הלכתית אלא נטו דעות אישיות על הנושא שנאמר בפוסט הראשון. מקווה להבנה כדי שלא ינעל...

                                          טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                          #61

                                          @טיטו אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                                          טוב חברה. הנושא הזה דווח היום הרבה פעמים וזה נושא מאד מעניין שלכאורה אין בו בעיה ולכן אני לא רוצה למחוק או לנעול אותו.
                                          אני מבקש רק אם אפשר שהשיח כאן יתנהל ביותר כבוד אחד לשני ולדעות של השני ולא דברים כדוגמת "אתם תמימים" "למה נראה לכם" ודומיהם.
                                          דבר שני. כמו שכבר נראה לי @חסידייה-אוטנטית כתבה פה הפורום הוא מקצועי ולא הלכתי אז אם אתם רוצים לדון בנושא הזה אל תכניסו שום דבר שקשור להלכה או השקפה הלכתית אלא נטו דעות אישיות על הנושא שנאמר בפוסט הראשון. מקווה להבנה כדי שלא ינעל...

                                          הפעם ערכתי אבל זה פעם אחרונה. ועוד משהו קטן. אל תכנסו לזמרים לחיים האישיים כי זה לא המקום ואגב גם לא הזמן וד"ל...

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • טיטוט טיטו נעל נושא זה ב-
                                          • טיטוט טיטו ביטל את נעילת נושא זה ב-

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול