אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה
-
@חיפאי נכון מאוד צריך רק להחליט אייך עושים את זה אני מוכן לנסות אצלי בישיבה צריך כמה ישיבות לפחות שזה יצליח
-
@ארי-6-0 אצלינו בישיבה לוקחים לחתונות אורגניסט מהישיבה וזמרים שעובדים איתנו במחיר החל מ4500 מי שרוצה גם סקסופון וגיטרה זה עוד 2200. זה גם נותן הזדמנות לחברה חדשים להכנס לשוק וגם שמחה מטורפת במחיר שווה לכל נפש.
@אפרים-פלג תן רעיונות של חברה כאלה
-
@אפרים-פלג תן רעיונות של חברה כאלה
-
@אפרים-פלג תן רעיונות של חברה כאלה
-
@אפרים-פלג זמרים אורגניסטים יש לי
-
@אפרים-פלג זמרים אורגניסטים יש לי
-
@ארי-6-0 יש את נחמן אידלמן בחור פצצה
ויש גם את מוטי אידנסון שלוקח טיפה יותר יקר
אם תכוון אותי יותר לאיזה כיוון אני יביא לך יותר@אפרים-פלג עד 3000
-
@אפרים-פלג עד 3000
-
@אפרים-פלג חסידי
-
נכון, המחירים הזויים, אבל אני לגמרי חושבת שבחתונה זה לא מוצדק.
מי צריך זמר גדול שישיר? כדי שהאירוע יהפוך למופע?
יש מספיק זמרים טובים שיודעים להקפיץ ת'רחבה - וזה מה שצריך - והם לוקחים מחיר הגיוני.
וחוצמזה שבסופו של יום, את בעלי השמחה לא מעניין בגרוש המוזיקה, אז למה שישלמו על זה מחיר כל כך כבד?
אני לגמרי נגד!
(בחתונה שלי היה את נחמן גולדברג, העיף ת'קהל לשמים, כולם אח''כ באו לשאול מי היה הזמר המוצלח הזה, והוא לקח מחיר ממש סביר!!)אז כל אחד יעשה את השיקול שלו, לדעתי זה הרבה רושם..
-
נכון, המחירים הזויים, אבל אני לגמרי חושבת שבחתונה זה לא מוצדק.
מי צריך זמר גדול שישיר? כדי שהאירוע יהפוך למופע?
יש מספיק זמרים טובים שיודעים להקפיץ ת'רחבה - וזה מה שצריך - והם לוקחים מחיר הגיוני.
וחוצמזה שבסופו של יום, את בעלי השמחה לא מעניין בגרוש המוזיקה, אז למה שישלמו על זה מחיר כל כך כבד?
אני לגמרי נגד!
(בחתונה שלי היה את נחמן גולדברג, העיף ת'קהל לשמים, כולם אח''כ באו לשאול מי היה הזמר המוצלח הזה, והוא לקח מחיר ממש סביר!!)אז כל אחד יעשה את השיקול שלו, לדעתי זה הרבה רושם..
@ב-ב נכון מאוד אבל לך תשכנה את כול הבחורים שיש גם זולים טובים הם צרכים רק מותגים וחוץ מי זה אני יכול להבטיח לכה בלני נדר שברגע שהוא מאוד יצליח הוא יעלה את מחיר כמו כול הזמרים ואת זה צריך לעקור עושים לכה טובה מכניסים הותכה לשוק ואתה נותן ביטא ללקחות כול הזמרים ככה מתנהגים
-
נכון, המחירים הזויים, אבל אני לגמרי חושבת שבחתונה זה לא מוצדק.
מי צריך זמר גדול שישיר? כדי שהאירוע יהפוך למופע?
יש מספיק זמרים טובים שיודעים להקפיץ ת'רחבה - וזה מה שצריך - והם לוקחים מחיר הגיוני.
וחוצמזה שבסופו של יום, את בעלי השמחה לא מעניין בגרוש המוזיקה, אז למה שישלמו על זה מחיר כל כך כבד?
אני לגמרי נגד!
(בחתונה שלי היה את נחמן גולדברג, העיף ת'קהל לשמים, כולם אח''כ באו לשאול מי היה הזמר המוצלח הזה, והוא לקח מחיר ממש סביר!!)אז כל אחד יעשה את השיקול שלו, לדעתי זה הרבה רושם..
-
@ב-ב נכון מאוד אבל לך תשכנה את כול הבחורים שיש גם זולים טובים הם צרכים רק מותגים וחוץ מי זה אני יכול להבטיח לכה בלני נדר שברגע שהוא מאוד יצליח הוא יעלה את מחיר כמו כול הזמרים ואת זה צריך לעקור עושים לכה טובה מכניסים הותכה לשוק ואתה נותן ביטא ללקחות כול הזמרים ככה מתנהגים
-
@אפרים-פלג אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
@ב-ב אבל היום אנשים רוצים שואו
אז הם צריכים לשלם על זה ביוקר!
ושלא יתלוננו, כי זאת בעיה שלהם.
אדם שקונה מותגים, משלם על כך ביוקר, אין מה לעשות! -
@אפרים-פלג חסידי
-
@אפרים-פלג אני נמצה בציבור החסידי במוזיקה יש 3 4 ישיבות אולי סלונים בויאן סרט ויזניץ לא יותר איין שום מיזם
-
@אפרים-פלג אני נמצה בציבור החסידי במוזיקה יש 3 4 ישיבות אולי סלונים בויאן סרט ויזניץ לא יותר איין שום מיזם
-
@אפרים-פלג אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
@ב-ב אבל היום אנשים רוצים שואו
אז הם צריכים לשלם על זה ביוקר!
ושלא יתלוננו, כי זאת בעיה שלהם.
אדם שקונה מותגים, משלם על כך ביוקר, אין מה לעשות! -
@אפרים-פלג מי זה פרקטי עובד על זה אם כן הוא מדבר על זה כבר שנתיים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות