אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
נטפרי החזירו את המשתמשים??? כי שמתי לב שהרבה ישנים נכנסו כמו @אולפניסט-ברמה ו @גדי-גדי ו @חלום-לגדול
-
נטפרי החזירו את המשתמשים??? כי שמתי לב שהרבה ישנים נכנסו כמו @אולפניסט-ברמה ו @גדי-גדי ו @חלום-לגדול
@איציק-דדיה כנראה דרך מכשיר אחר
אם הנטפרים היו חוזרים היית שם לב לזה בגדול
-
@איציק-דדיה כנראה דרך מכשיר אחר
אם הנטפרים היו חוזרים היית שם לב לזה בגדול
@אליש מוזר כי הם חזרו כולם ביחד
-
@אליש מוזר כי הם חזרו כולם ביחד
@איציק-דדיה אבל הלכו בחזרה
( @אולפניסט-ברמה כמה פעמים נכנס דרך מכשיר אחר) -
@איציק-דדיה אבל הלכו בחזרה
( @אולפניסט-ברמה כמה פעמים נכנס דרך מכשיר אחר)טוב תקשיבו אפשר לומר לכם משהו
סורי שאני מעירה וכולי
אבל די בשבוע האחרון כל פעם שאני פותחת זה רק סביב נט פרי וכולי
דיי על זה שדברו על זה זה לא יעזור
ועל זה ששתגידו הוא ניכנס וגם הוא זה לא יעזור
אין כניראה שלא ישתנה המצב
אבל כמה אפשר לדבר על אותו מצב
לצערינו זה לא ישתנה כניראה כמו שכולם אומרים
אבל לדון פה עם הם יחזרו או לא במשך כבר יותר מחודש זה מוגזם!!!!!!
אין מה לעשות לדבר על זה פה זה לא יעזור
אולי עם המנהלים של נט פרי
לכולם זה מעצבן ומציק שהם חסמו
אבל די כמה אפשר
תעברו עלה בחיים אין לנו מה לעשות
ושוב סורי זה פשוט כבר חירפן אותילא התכוונתי למישהו ספציפי או משהו
אז אין מה להיפגע -
טוב תקשיבו אפשר לומר לכם משהו
סורי שאני מעירה וכולי
אבל די בשבוע האחרון כל פעם שאני פותחת זה רק סביב נט פרי וכולי
דיי על זה שדברו על זה זה לא יעזור
ועל זה ששתגידו הוא ניכנס וגם הוא זה לא יעזור
אין כניראה שלא ישתנה המצב
אבל כמה אפשר לדבר על אותו מצב
לצערינו זה לא ישתנה כניראה כמו שכולם אומרים
אבל לדון פה עם הם יחזרו או לא במשך כבר יותר מחודש זה מוגזם!!!!!!
אין מה לעשות לדבר על זה פה זה לא יעזור
אולי עם המנהלים של נט פרי
לכולם זה מעצבן ומציק שהם חסמו
אבל די כמה אפשר
תעברו עלה בחיים אין לנו מה לעשות
ושוב סורי זה פשוט כבר חירפן אותילא התכוונתי למישהו ספציפי או משהו
אז אין מה להיפגעפוסט זה נמחק! -
טוב תקשיבו אפשר לומר לכם משהו
סורי שאני מעירה וכולי
אבל די בשבוע האחרון כל פעם שאני פותחת זה רק סביב נט פרי וכולי
דיי על זה שדברו על זה זה לא יעזור
ועל זה ששתגידו הוא ניכנס וגם הוא זה לא יעזור
אין כניראה שלא ישתנה המצב
אבל כמה אפשר לדבר על אותו מצב
לצערינו זה לא ישתנה כניראה כמו שכולם אומרים
אבל לדון פה עם הם יחזרו או לא במשך כבר יותר מחודש זה מוגזם!!!!!!
אין מה לעשות לדבר על זה פה זה לא יעזור
אולי עם המנהלים של נט פרי
לכולם זה מעצבן ומציק שהם חסמו
אבל די כמה אפשר
תעברו עלה בחיים אין לנו מה לעשות
ושוב סורי זה פשוט כבר חירפן אותילא התכוונתי למישהו ספציפי או משהו
אז אין מה להיפגע@המחבל-המחופש צודקת לגמרי! גם @חכם_בלילה הגיב ככה:
@חכם_בלילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כבר חודש שלם נטפרי חוסם את הפורום, אחד מכל 10 התגובות האחרונות שלי- זה רק על זה אז אני אומר תפנימו וזהו!!!! חלאס הם לא יחזרו וכמו שאמרה פונץ בננה זה רק אתר!!
אני כותב בחריפות כי די!! טחנתם את הנושא לכל אורכו ורוחבו!!!וגם אני מצטרפת.
-
פוסט זה נמחק!
-
רציתי להעיר את תשומת ליבכם
אתם צודקים שחרשנו על הנטפרים וצריך לעזוב את הנושא
אבל יש גישה קודם כל לדבר בכלליות ולא ממוקד למשתמש אחד
ובצורה יפה ולא פוגעת -
@NAAMA-0 מסכימה לגמרי!
ואגב, לדעתי כשרוצים לכתוב תגובה חריפה- להוריד את התיוג, כדי שזה לא יישמע אישי. -
@NAAMA-0 אני ישתדל שלא יקרה...

@המחבל-המחופש סוף סוף!! -
@צלילים מתחבר פשוט
-
אין לי מושג מה הסיפור עם הפרסומות,
אבל ברור שאם נפתחת לכם פרסומת לא טובה - אתם בחסימה פחות טובה, ואתרוג בפירוש נקראת חסימה פחות חזקה....
זאת אומרת אם הפורום היה עדיין פתוח בנטפרי, הנטפרים לא היו רואים את הפרסומות האלו. כי זה היה נחסם להם.ואגב, מספיק שפתחתם פעם אחת אתר קניות וכבר יש לכם פרסומות לא צנועות.
נ.ב. אני שמתי חוסם פרסומות ואני לא רואה כלום.
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אין לי מושג מה הסיפור עם הפרסומות,
גם לי אין מושג איזה פרסומות מדברים
האמת שיש לזה רמז בכל מיני כתוביות --שאפשר להבין שמישהו מנסה לפרסם
אבל אין לי בכלל תמונות --ב"ה -
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אין לי מושג מה הסיפור עם הפרסומות,
גם לי אין מושג איזה פרסומות מדברים
האמת שיש לזה רמז בכל מיני כתוביות --שאפשר להבין שמישהו מנסה לפרסם
אבל אין לי בכלל תמונות --ב"ה -
@כ-פ תגידו ראיתי פעם סרטון שעושים מוזיקה מכל מיני דברים מרעישים
כמו: תיקתוק שעון , נביחות , ציוץ ציפורים וכו'
מעל זה מצרפים כלי נגינה שישלימו למנגינה
רציתי לשאול האם יש באמת מוזיקה כזאת או שזה סתם קשקוש שהכניסו לסרטון? -
@כ-פ תגידו ראיתי פעם סרטון שעושים מוזיקה מכל מיני דברים מרעישים
כמו: תיקתוק שעון , נביחות , ציוץ ציפורים וכו'
מעל זה מצרפים כלי נגינה שישלימו למנגינה
רציתי לשאול האם יש באמת מוזיקה כזאת או שזה סתם קשקוש שהכניסו לסרטון?@NAAMA-0 פה זה אנחנו שואלים את צוות פיקוח על דברים בקשר לפורום לדוגמא אם מותר זמר מסויים וכדו אז זה לא נראה לי קשור
@כ-פ נראה לי אסור לשאול פה דברים כאלה נכון?
-
@NAAMA-0 פה זה אנחנו שואלים את צוות פיקוח על דברים בקשר לפורום לדוגמא אם מותר זמר מסויים וכדו אז זה לא נראה לי קשור
@כ-פ נראה לי אסור לשאול פה דברים כאלה נכון?
@איציק-דדיה אז איפה כותבים שאלות כאלה חיפשתי נושאים שיתאימו ולא מצאתי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות