אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@איציק-דדיה לא
@מוטי-טבק מה זה אומר מנהלים אתה יכול לאשר לדוגמא סקרים וכו?
-
@מוטי-טבק מה זה אומר מנהלים אתה יכול לאשר לדוגמא סקרים וכו?
-
@איציק-דדיה אני לא אחראי לזה
אם אפשר לבקש ממך לכתוב קצת פחות הודעות וספאם ולהיות מקצועי
זה גם יגרום למנהלים האחרים לתת לך יותר מהר אישורים וכו'@מוטי-טבק טוב אין בעיה רק מה זה אומר ספאם יש מצב שאתה מפרט קצת יותר כי אם אני עושה משהו לא טוב אשמח לדעת שאני יתקן את עצמי ושוב סליחה
ומה זה אומר אישורים למה?
-
@מוטי-טבק טוב אין בעיה רק מה זה אומר ספאם יש מצב שאתה מפרט קצת יותר כי אם אני עושה משהו לא טוב אשמח לדעת שאני יתקן את עצמי ושוב סליחה
ומה זה אומר אישורים למה?
-
@איציק-דדיה ספאם זה ההודעות שאתה כותב פה, פשוט תפסיק לכתוב סתם הודעות
אישורים זה הסקרים שאתה רוצה לעשות... חכה שיאשרו לך ואל תכתוב כל כך הרבה הודעות@מוטי-טבק לא הבנתי זה שאני כותב הרבה הודעות זה אומר שאני כותב הכל ספאם כי אני חושב שרוב ההודעות שלי זה סקופים שאני מעלה מזמני הפרטי בשביל הפורום ושלא נדבר על זה שאני הכי פעיל פה בפורום ועל כל שאלה עונה וכו...
טוב תודה על העערה אני ישתדל לא להספים ותמשיכו לעשות עבודות קודש!
-
@איציק-דדיה אז לאן להיכנס? אני נכנסת לפורום והוא מתחבר לי בשם משתמש של המחשב הזה
@צלילים אם הבנתי נכון את הבעיה:
כאשר את נכנסת לפורום, אוטומטית את נכנסת לשם משתמש של המחשב הנוכחי. ואת רוצה לחזור לשם משתמש של המחשב הקודם.
כדי לעשות את זה, תלחצי על תמונת הפרופיל שלך שנמצאת בראש העמוד ליד ה'התראות'. ושם על יציאה (מצורפת תמונה)
ואז תכניסי את שם המשתמש של המחשב הראשון, ואת הסיסמה.
בהצלחה!

-
@צלילים אם הבנתי נכון את הבעיה:
כאשר את נכנסת לפורום, אוטומטית את נכנסת לשם משתמש של המחשב הנוכחי. ואת רוצה לחזור לשם משתמש של המחשב הקודם.
כדי לעשות את זה, תלחצי על תמונת הפרופיל שלך שנמצאת בראש העמוד ליד ה'התראות'. ושם על יציאה (מצורפת תמונה)
ואז תכניסי את שם המשתמש של המחשב הראשון, ואת הסיסמה.
בהצלחה!

@rivka-0 נראה לי יש לה גם כמו קיצור דרך להיכנב ממחשב אחר משהו עם כנס באמצעות מייל
-
@rivka-0 נראה לי יש לה גם כמו קיצור דרך להיכנב ממחשב אחר משהו עם כנס באמצעות מייל
@איציק-דדיה אפשר להיכנס גם עם מייל. אבל היא קודם כל צריכה לצאת משם המשתמש הנוכחי.
-
@איציק-דדיה אפשר להיכנס גם עם מייל. אבל היא קודם כל צריכה לצאת משם המשתמש הנוכחי.
@rivka-0 נכון כי זה מראה כביכול שיש כבר חשבון קיים
-
@צלילים אם הבנתי נכון את הבעיה:
כאשר את נכנסת לפורום, אוטומטית את נכנסת לשם משתמש של המחשב הנוכחי. ואת רוצה לחזור לשם משתמש של המחשב הקודם.
כדי לעשות את זה, תלחצי על תמונת הפרופיל שלך שנמצאת בראש העמוד ליד ה'התראות'. ושם על יציאה (מצורפת תמונה)
ואז תכניסי את שם המשתמש של המחשב הראשון, ואת הסיסמה.
בהצלחה!

-
@aha כנראה שלא הבנת.
היא מחוברת ממחשב מסוים לחשבון מסוים, והיא רוצה לעבור באותו מחשב לחשבון אחר, לכן היא צריכה לעשות יציאה מהחשבון הראשון, כדי להיכנס לחשבון השני. -
@חינדיקיקי
בהצלחה -
@שבור-אור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@נגינתי ???
אפשר להבין למה מחקת את הנושא שהעלתי (בעיות בקליפים- שקרים מוטמנים)?הנושא לא מחוק - אפשר להכנס ואפשר להגיב
לא ברור מה הבעיהלמיטב ידיעתי --נגינתי -זה בן ולא בת
-
כל כמה זמן אפשר לפרסם שיר?
-
תגידו
אם אני רוצה לכתוב משה מתחת לפוסטים
איך עושים את זה?
צריך כמות של לייקים בשביל זה?
אם כן , כמה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות