אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@חינדיקיקי איפה שאלת?
כי אני חושבת שזה היה דיי ברור שאסור! @כ.פ כתבה במפורש אחרי שהנושא היה נעול הרבה זמן
מה מותר ומה לא, וסרטונים על קסמים בטח ובטח שלא יועלו בפורום שנאמר בו הרבה פעמים שהוא - מקצועי.
נתנו לנושא הזה המון צ'אנסים, וכרגע הוא נשאר נעול. יש עוד כמה נושאים סביב יואלי... אם תשמרו עליהם ותעמדו בחוקים של הנושא הם לא ינעלו, אבל אם כן... גם הם לא יישארו. (כנ"ל על כל שאר הנושאים)
בתקווה להבנה..
@פונץ-בננה
למה נעלו את הנושא של אליצור -- שיש עליו כמעט --100000 צפיות
יכול להבין בהחלט ש השיר החדש אולי לא מתאים לפורום שלנו - { באמת קצת מוגזם }
אבל אפשר למחוק פוסטים שלא במקום ולהשאיר את הנושא פתוח לשיח נורמלי -
@פונץ-בננה
למה נעלו את הנושא של אליצור -- שיש עליו כמעט --100000 צפיות
יכול להבין בהחלט ש השיר החדש אולי לא מתאים לפורום שלנו - { באמת קצת מוגזם }
אבל אפשר למחוק פוסטים שלא במקום ולהשאיר את הנושא פתוח לשיח נורמלי -
@פונץ-בננה
למה נעלו את הנושא של אליצור -- שיש עליו כמעט --100000 צפיות
יכול להבין בהחלט ש השיר החדש אולי לא מתאים לפורום שלנו - { באמת קצת מוגזם }
אבל אפשר למחוק פוסטים שלא במקום ולהשאיר את הנושא פתוח לשיח נורמלי@אילן-פ אני לא חושבת שיש בעיה בתוכן של השיר. אבל זה לא הנושא לדיון פה.
יש שירים של זמרים שלפעמיים לא מרצים כל מאזין, מלעשות.
וזה מה שגורם לחלק מהמשתמשים להוציא כל מה שיש להם בבטן בשיא הפתיחות והפחיתות..
וכדי להוריד ווליום, ולהרגיע רוחות הכי נכון לנעול לכמה ימים... -
@אילן-פ אני לא חושבת שיש בעיה בתוכן של השיר. אבל זה לא הנושא לדיון פה.
יש שירים של זמרים שלפעמיים לא מרצים כל מאזין, מלעשות.
וזה מה שגורם לחלק מהמשתמשים להוציא כל מה שיש להם בבטן בשיא הפתיחות והפחיתות..
וכדי להוריד ווליום, ולהרגיע רוחות הכי נכון לנעול לכמה ימים...@פונץ-בננה
אוקיי
מובן בהחלט
סליחה -
יש לי שאלה טיפה סתומה אבל פשוט אני חדשה, תגידו איך כותבים בפרופיל את כל המידע על עצמך, כאילו איך אנשים כותבים את זה? לדוג' אני זאתי וזאתי אני מתה על מקצב מנגנת על זה וזה וכו' בפרופיל, אשמח לתשובה מהירה...

-
יש לי שאלה טיפה סתומה אבל פשוט אני חדשה, תגידו איך כותבים בפרופיל את כל המידע על עצמך, כאילו איך אנשים כותבים את זה? לדוג' אני זאתי וזאתי אני מתה על מקצב מנגנת על זה וזה וכו' בפרופיל, אשמח לתשובה מהירה...

@בינינו-לא-משנה את צריכה מספר מסיום של מוניטין בשביל זה (נראה לי 15 כזה)
-
@בינינו-לא-משנה את צריכה מספר מסיום של מוניטין בשביל זה (נראה לי 15 כזה)
@053 סליחה על הבורות, מה זה מוניטין?
-
@053 סליחה על הבורות, מה זה מוניטין?
@בינינו-לא-משנה לייקים שאנשים נתנו לתגובות שלך, וזה לא בורות-לכולם לוקח קצת מן להבין
-
@בינינו-לא-משנה לייקים שאנשים נתנו לתגובות שלך, וזה לא בורות-לכולם לוקח קצת מן להבין
פוסט זה נמחק! -
@בינינו-לא-משנה לייקים שאנשים נתנו לתגובות שלך, וזה לא בורות-לכולם לוקח קצת מן להבין
-
@בינינו-לא-משנה לייקים שאנשים נתנו לתגובות שלך, וזה לא בורות-לכולם לוקח קצת מן להבין
פוסט זה נמחק! -
@053 כי @בינינו-לא-משנה מחקה אותה...
ואגב, נראה לי מ- 150 לייקים אפשר לכתוב בפרופיל וגם להוסיף חתימה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
למה מחקו את הנושא של למה אוהבים שיר מסוים?
-
@אילה1 @בינינו-לא-משנה אם תעשו חיפוש גוגל בפורום תראו מן הסתם שהיו כבר כמה נושאים כאלו.
ובכלל, שעברתי על השרשור, הסתכלתי כמה פעמים על הכותרת לראות אם אני לא טועה בשם הנושא. הייתה שם סטייה רצינית מאוד, רוב הדיון שם לא היה קשור בכלל לנושא המקורי.
-
@אילה1 @בינינו-לא-משנה
השרשור נמחק, א' מכיוון שהיו כבר אינספור נושאים ודיונים מהסוג הזה, אשר לכשלעצמם אין בהם בעיה, אך מהר מאד הם נגררים לספאם ולדיונים שונים ומשונים, כמו שבאמת קרה אתמול... -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות