אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@בינינו-לא-משנה לייקים שאנשים נתנו לתגובות שלך, וזה לא בורות-לכולם לוקח קצת מן להבין
פוסט זה נמחק! -
@053 כי @בינינו-לא-משנה מחקה אותה...
ואגב, נראה לי מ- 150 לייקים אפשר לכתוב בפרופיל וגם להוסיף חתימה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
למה מחקו את הנושא של למה אוהבים שיר מסוים?
-
@אילה1 @בינינו-לא-משנה אם תעשו חיפוש גוגל בפורום תראו מן הסתם שהיו כבר כמה נושאים כאלו.
ובכלל, שעברתי על השרשור, הסתכלתי כמה פעמים על הכותרת לראות אם אני לא טועה בשם הנושא. הייתה שם סטייה רצינית מאוד, רוב הדיון שם לא היה קשור בכלל לנושא המקורי.
-
@אילה1 @בינינו-לא-משנה
השרשור נמחק, א' מכיוון שהיו כבר אינספור נושאים ודיונים מהסוג הזה, אשר לכשלעצמם אין בהם בעיה, אך מהר מאד הם נגררים לספאם ולדיונים שונים ומשונים, כמו שבאמת קרה אתמול... -
פוסט זה נמחק!
-
@אילה1 @בינינו-לא-משנה
השרשור נמחק, א' מכיוון שהיו כבר אינספור נושאים ודיונים מהסוג הזה, אשר לכשלעצמם אין בהם בעיה, אך מהר מאד הם נגררים לספאם ולדיונים שונים ומשונים, כמו שבאמת קרה אתמול... -
@אילה1 @בינינו-לא-משנה
השרשור נמחק, א' מכיוון שהיו כבר אינספור נושאים ודיונים מהסוג הזה, אשר לכשלעצמם אין בהם בעיה, אך מהר מאד הם נגררים לספאם ולדיונים שונים ומשונים, כמו שבאמת קרה אתמול... -
@ישראל-k גם לבת דודה שלי זה ממש מוזר היא אומרת שהאימות של המייל לא עובד
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@ישראל-k גם לבת דודה שלי זה ממש מוזר היא אומרת שהאימות של המייל לא עובד
@רות-רפפורט לפני כמה שבועות כששאלתי על המייל השבועי אמרו שיש בזה בעיה
אולי האימות אותו דבר ויש להם בעיה במערכת הדיוור האוטומטית מהאתר. -
@בינינו-לא-משנה סורי על הדילאיי, אבל אם את רוצה לכתוב אודותייך ועדיין אין לך מספיק מוניטין בשביל זה, את יכולה לכתוב את זה בשורה של 'שם מלא', ואז זה כאילו מופיע באותיות יותר גדולות ואפורות כאלה.
זה מה שאני עשיתי הרבה זמן. -
@בינינו-לא-משנה סורי על הדילאיי, אבל אם את רוצה לכתוב אודותייך ועדיין אין לך מספיק מוניטין בשביל זה, את יכולה לכתוב את זה בשורה של 'שם מלא', ואז זה כאילו מופיע באותיות יותר גדולות ואפורות כאלה.
זה מה שאני עשיתי הרבה זמן.פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות