דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.5m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברדקב ברדק

    תגידו רגע שאלה קצת מצחיקה אבל מה אמור לעשות ה- Spoiler?

    פסנתר כנףפ מנותק
    פסנתר כנףפ מנותק
    פסנתר כנף
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פסנתר כנף
    #128

    @ברדק כשיש משהו חשוב אם רוצים שכולם יראו 😉

    מוזיקה היא רגש בהישג יד

    ברדקב תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • פסנתר כנףפ פסנתר כנף

      @ברדק כשיש משהו חשוב אם רוצים שכולם יראו 😉

      ברדקב מנותק
      ברדקב מנותק
      ברדק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #129

      @פסנתר-כנף סורי, אבל עדיין לא כל כך הבנתי!

      החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

      טליהט תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ברדקב ברדק

        @פסנתר-כנף סורי, אבל עדיין לא כל כך הבנתי!

        טליהט מנותק
        טליהט מנותק
        טליה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #130

        @ברדק האמת שגם אני לא ..... 😐

        ברדקב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טליהט טליה

          @ברדק האמת שגם אני לא ..... 😐

          ברדקב מנותק
          ברדקב מנותק
          ברדק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #131

          @טליה אני מנסה להבין שזה כאילו משהו שרוצים שיראו את זה בגדול אז מדגישים את זה? מקווה שחשבתי נכון!

          החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ברדקב ברדק

            תגידו רגע שאלה קצת מצחיקה אבל מה אמור לעשות ה- Spoiler?

            צורצ מנותק
            צורצ מנותק
            צור
            מנהלים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #132

            @ברדק השאלה מה זה ספוילר?
            הנה תראי

            זה נקרא ספוילר

            לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

            ברדקב תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • צורצ צור

              @ברדק השאלה מה זה ספוילר?
              הנה תראי

              זה נקרא ספוילר

              ברדקב מנותק
              ברדקב מנותק
              ברדק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #133

              @צור נכון הבנתי, אבל מזה בא להדגיש?
              סליחה שאני מסבכת!

              החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

              צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ברדקב ברדק

                @צור נכון הבנתי, אבל מזה בא להדגיש?
                סליחה שאני מסבכת!

                צורצ מנותק
                צורצ מנותק
                צור
                מנהלים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #134

                @ברדק סתם.
                אין לזה משמעות זה כתיבה נסתרת

                לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                ברדקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • צורצ צור

                  @ברדק סתם.
                  אין לזה משמעות זה כתיבה נסתרת

                  ברדקב מנותק
                  ברדקב מנותק
                  ברדק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #135

                  @צור למה צריכים להסתיר אותה, למה אי אפשר לכתוב את זה בתוך ההודעה הרגילה?

                  החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

                  צורצ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ברדקב ברדק

                    @צור למה צריכים להסתיר אותה, למה אי אפשר לכתוב את זה בתוך ההודעה הרגילה?

                    צורצ מנותק
                    צורצ מנותק
                    צור
                    מנהלים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #136

                    @ברדק תשאלי את מי שכותב ככה

                    לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                    ברדקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • צורצ צור

                      @ברדק תשאלי את מי שכותב ככה

                      ברדקב מנותק
                      ברדקב מנותק
                      ברדק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #137

                      @צור מוזררררררררר
                      יש לי קושיות של ליל הסדר!

                      החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

                      Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ברדקב ברדק

                        @צור למה צריכים להסתיר אותה, למה אי אפשר לכתוב את זה בתוך ההודעה הרגילה?

                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                        #138

                        @ברדק זה סתם..
                        יענו בתור "הערה שולית" שהיא לא כלכך קריטית- ולא חובה לקרוא את זה...
                        בד"כ כולם פותחים אותה...ככה שזה לא באמת משמש את המטרה...
                        מוסיפים שם סוג של עקיצות...או תגובות לקהל יעד ספיציפי ולא כללי---

                        לא יודעת אם זה השימוש האמיתי...
                        ככה אני משתמשת בכל אופן--- 😉😉

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        ברדקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                          @ברדק זה סתם..
                          יענו בתור "הערה שולית" שהיא לא כלכך קריטית- ולא חובה לקרוא את זה...
                          בד"כ כולם פותחים אותה...ככה שזה לא באמת משמש את המטרה...
                          מוסיפים שם סוג של עקיצות...או תגובות לקהל יעד ספיציפי ולא כללי---

                          לא יודעת אם זה השימוש האמיתי...
                          ככה אני משתמשת בכל אופן--- 😉😉

                          ברדקב מנותק
                          ברדקב מנותק
                          ברדק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #139

                          @אייצ-ית תודה על ההסבר!
                          @צור תודה גם לך!
                          סוף סוף הבנתי!

                          החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ברדקב ברדק

                            @צור מוזררררררררר
                            יש לי קושיות של ליל הסדר!

                            Proud jewP מנותק
                            Proud jewP מנותק
                            Proud jew
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Proud jew
                            #140

                            @ברדק כשרוצים:

                            • לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
                            • לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
                            • לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
                              בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
                              מקווה שהועלתי:)

                            נראה שכל אחד משתמש בזה קצת אחרת 🙂

                            מיתריםמ אינספריישןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • מוזיקהמ מנותק
                              מוזיקהמ מנותק
                              מוזיקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                              #141

                              מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                              @ntz

                              גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                              Proud jewP NBHGVN 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • מוזיקהמ מוזיקה

                                מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?
                                @ntz

                                Proud jewP מנותק
                                Proud jewP מנותק
                                Proud jew
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #142

                                @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?

                                לא חושבת שיש בזה עניין מיוחד
                                נראה לי שפשוט ככה המערכת עובדת, לא קשור למנהלים
                                https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/57
                                https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/53
                                https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/106

                                מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Proud jewP Proud jew

                                  @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  מה העניין שכל אחד יכול לראות את הסטוריית העריכות של כל הודעה שנכתבת בפורום?

                                  לא חושבת שיש בזה עניין מיוחד
                                  נראה לי שפשוט ככה המערכת עובדת, לא קשור למנהלים
                                  https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/57
                                  https://music-il.herokuapp.com/topic/5/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%94%D7%90%D7%AA%D7%A8/53
                                  https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/106

                                  מוזיקהמ מנותק
                                  מוזיקהמ מנותק
                                  מוזיקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #143

                                  @proud-jew
                                  נראה לי שלא הבנת את שאלתי
                                  בקישורים שהבאת היו הסברים למה הודעה שמוחקים נשארת
                                  אני שאלתי למה כשאתה עורך הודעה בגלל שגיאת כתיב או כל סיבה שתהיה אני יכול לראות מה כתבת בגירסה הראשונה של ההודעה ולפעמים זה לא כ''כ נעים...

                                  גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                  Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מוזיקהמ מוזיקה

                                    @proud-jew
                                    נראה לי שלא הבנת את שאלתי
                                    בקישורים שהבאת היו הסברים למה הודעה שמוחקים נשארת
                                    אני שאלתי למה כשאתה עורך הודעה בגלל שגיאת כתיב או כל סיבה שתהיה אני יכול לראות מה כתבת בגירסה הראשונה של ההודעה ולפעמים זה לא כ''כ נעים...

                                    Proud jewP מנותק
                                    Proud jewP מנותק
                                    Proud jew
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #144
                                    פוסט זה נמחק!
                                    מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Proud jewP Proud jew

                                      פוסט זה נמחק!

                                      מוזיקהמ מנותק
                                      מוזיקהמ מנותק
                                      מוזיקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #145

                                      @proud-jew
                                      תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                                      https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                                      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                      Proud jewP שיר מוריש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מוזיקהמ מוזיקה

                                        @proud-jew
                                        תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                                        https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                                        Proud jewP מנותק
                                        Proud jewP מנותק
                                        Proud jew
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #146

                                        @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @proud-jew
                                        תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                                        https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                                        וואו
                                        מעניין באמת למה...
                                        אף פעם לא שמתי לב לזה
                                        טוב לדעת:)

                                        צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Proud jewP Proud jew

                                          @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @proud-jew
                                          תראה בקישור של ההודעה בקישור הבא ליד השעה שנשלח ההודעה ישנו סימון קטן תלחץ עליו ותבין
                                          https://music-il.herokuapp.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/138?_=1626075595307

                                          וואו
                                          מעניין באמת למה...
                                          אף פעם לא שמתי לב לזה
                                          טוב לדעת:)

                                          צורצ מנותק
                                          צורצ מנותק
                                          צור
                                          מנהלים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #147

                                          @proud-jew זה בבירור הגדרות עובדה שבפורומים אחרים זה לא זמין
                                          @administrators לטיפולכם

                                          לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול