אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@יונמיוזיק אהה
אבל איך רואים את ה'בטל מנוי' \ 'הרשם כמנוי'?
אפשר צילום מסך?@מוכן-תמיד-לעזור תבדוק מאיזה נושא שולחים לך מיילים
ואז תלחץ על המקצב ואז תירד למטה יש שם את כל הדברים שיש במקצב
תפתח את הנושא הזה תעשה בטל מנוי ואז לא ישלחו יותר -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
איך מצטטים מנושא אחד לנושא אחר?
-
@AVITAL-1 אני גם שאלתי את זה לא מזמן ולא ענו לי, אבל אז ניסיתי וראיתי שאת יכולה לצוטט באותו נושא להעתיק ואז להדביק בנושא אחר שאת רוצה לצוטט אותו מקווה שהבנת תנסי.....
-
@AVITAL-1 אני גם שאלתי את זה לא מזמן ולא ענו לי, אבל אז ניסיתי וראיתי שאת יכולה לצוטט באותו נושא להעתיק ואז להדביק בנושא אחר שאת רוצה לצוטט אותו מקווה שהבנת תנסי.....
@מוכן-תמיד-לעזור פעם הצלחתי בדרך אחרת אני רק לא זוכרת איך אבל תודה אני אנסה
-
@AVITAL-1 אני גם שאלתי את זה לא מזמן ולא ענו לי, אבל אז ניסיתי וראיתי שאת יכולה לצוטט באותו נושא להעתיק ואז להדביק בנושא אחר שאת רוצה לצוטט אותו מקווה שהבנת תנסי.....
@מוכן-תמיד-לעזור ניסיתי לכתוב את זה בדיוק ....אבל כבר שלחת..

-
@מוכן-תמיד-לעזור ניסיתי לכתוב את זה בדיוק ....אבל כבר שלחת..

@LOVE-ME האמת שעליתי על זה לבד

שאלתי פעם כמה פעמים ולא ענו לי אז ניסיתי לבד..... והצלחתי!!!אם אין אני לי מי לי....
-
@LOVE-ME האמת שעליתי על זה לבד

שאלתי פעם כמה פעמים ולא ענו לי אז ניסיתי לבד..... והצלחתי!!!אם אין אני לי מי לי....
@מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אם אין אני לי מי לי....
לגמרי
-
@AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך מצטטים מנושא אחד לנושא אחר?
את עומדת בנושא שאת כותבת בו.
למעלה תכנסי לנושא שממנו את רוצה לצוטט, ושם תלחצי על צטט וזה ירשום לך בנושא שאת נמצאת בו.
אם בכל זאת לא הבנת אנסה לשלוח לך תמונות או הסרטת מסך קצרה שמדריכה. -
איך אני יכולה להעביר פוסט ממקום למקום?
-
איך אני יכולה להעביר פוסט ממקום למקום?
@מישהי-רגשנית תעשי ציטוט ואז תעתיקי את הטקסט (קוטרול סי ואז קוטרול וי) ותדביקי אותו במקום המבוקש
-
@מישהי-רגשנית תעשי ציטוט ואז תעתיקי את הטקסט (קוטרול סי ואז קוטרול וי) ותדביקי אותו במקום המבוקש
@יהודי-זה-הכי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
קוטרול אי
קונטרול סי.
קונטרול אי רק בוחר הכל, קונטרול סי מבצע את ההעתקה! -
@מישהי-רגשנית תעשי ציטוט ואז תעתיקי את הטקסט (קוטרול סי ואז קוטרול וי) ותדביקי אותו במקום המבוקש
@יהודי-זה-הכי תודה
-
@יהודי-זה-הכי תודה
@מישהי-רגשנית אסור לכתוב תודה! בשביל זה יש לייק! אם עוד לא נפתח לך אל תעשי כלום!
-
@יהודי-זה-הכי תודה
@מישהי-רגשנית את חדשה כאן וכדאי מאוד שתקראי את התנאים של הפורום
בכ"א אסור להודות בתגובה חדשה בשביל זה יש לייק -
איך מקפיצים נושא?
-
לכל חסומי נתיב;
גם לכם לא נפתחות תמונות בפורום?
או שרק לי זה ככה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
