דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.5m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צ צוריאל רוטנמר

    @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    אסור לפתוח נושא חדש על אותו הזמר תגיב בנושא הישן ואם אתה לא מצליח אז תרענן אין צורך לפתוח חדש

    אז למה אם אני רוצה לכתוב תגובה זה נותן לי אפשרות לפתוח נושא חדש?
    פשוט תורידו את האפשרות הזאת (לפתוח נושא חדש) ואז אל תשימו משתמשים אל אזהרה בזה שהם פתחו נושא חדש!!!

    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4111

    @צוריאל-רוטנמר

    @צוריאל-רוטנמר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    פשוט תורידו את האפשרות הזאת (לפתוח נושא חדש)

    רעיון מוצלח!

    @צוריאל-רוטנמר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    ואז אל תשימו משתמשים אל אזהרה בזה שהם פתחו נושא חדש!!!

    נראה לי שכמעט כל משתמש היה בהרחקה! או לפחות באזהרה
    ס"ה אם אתה רואה שהפוסטים שלך משתנים לטובה אז שלך פנייה לניהול שיורידו לך את זה

    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אוריה דרעיא מנותק
      אוריה דרעיא מנותק
      אוריה דרעי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4112

      אני רוצה לפתוח נושא: אני צריכה עזרה שמשתמשים שיודעם לכתוב,יעזרו לי (מי שרוצה,כמובן) :
      אני צריכה סוג של בלדה או שיר על השואה.רציתי לדעת אם אני יכולה לפתוח.תודה

      נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אוריה דרעיא אוריה דרעי

        אני רוצה לפתוח נושא: אני צריכה עזרה שמשתמשים שיודעם לכתוב,יעזרו לי (מי שרוצה,כמובן) :
        אני צריכה סוג של בלדה או שיר על השואה.רציתי לדעת אם אני יכולה לפתוח.תודה

        נוינ מנותק
        נוינ מנותק
        נוי
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
        #4113

        @אוריה-דרעי
        מה הנושא של הנושא?

        (איזה אבסורד🤭)
        ואת יכולה להכנס לנושא
        https://miktzav.com/topic/349/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95-%D7%9C%D7%91-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/972
        שם יש הרבה משתמשים שכותבים שירים
        אם תרצי מישהו מהם תתיגי אותם

        @אוריה-דרעי על מה הנושא ידבר ?
        מה יעשו בו?
        וכולי...

        אוריה דרעיא 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • נוינ נוי

          @אוריה-דרעי
          מה הנושא של הנושא?

          (איזה אבסורד🤭)
          ואת יכולה להכנס לנושא
          https://miktzav.com/topic/349/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95-%D7%9C%D7%91-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/972
          שם יש הרבה משתמשים שכותבים שירים
          אם תרצי מישהו מהם תתיגי אותם

          @אוריה-דרעי על מה הנושא ידבר ?
          מה יעשו בו?
          וכולי...

          אוריה דרעיא מנותק
          אוריה דרעיא מנותק
          אוריה דרעי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4114
          פוסט זה נמחק!
          נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אוריה דרעיא אוריה דרעי

            פוסט זה נמחק!

            נוינ מנותק
            נוינ מנותק
            נוי
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4115
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נוינ נוי

              @אוריה-דרעי
              מה הנושא של הנושא?

              (איזה אבסורד🤭)
              ואת יכולה להכנס לנושא
              https://miktzav.com/topic/349/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95-%D7%9C%D7%91-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98-%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94/972
              שם יש הרבה משתמשים שכותבים שירים
              אם תרצי מישהו מהם תתיגי אותם

              @אוריה-דרעי על מה הנושא ידבר ?
              מה יעשו בו?
              וכולי...

              אוריה דרעיא מנותק
              אוריה דרעיא מנותק
              אוריה דרעי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוריה דרעי
              #4116

              @נוי רציתי לבדוק שם אבל יש 2 בעיות: 1. אני לא צריכה לבקש רשות? 2. זה שעות לחפש ומי שכתב בטח יש לו את זה.הבנת?
              אני צריכה על השואה,לא משנה על מה:מחנות השמדה, גטאות וכו'
              יש לי עבודה בהיסטוריה.

              נוינ שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • אוריה דרעיא אוריה דרעי

                @נוי רציתי לבדוק שם אבל יש 2 בעיות: 1. אני לא צריכה לבקש רשות? 2. זה שעות לחפש ומי שכתב בטח יש לו את זה.הבנת?
                אני צריכה על השואה,לא משנה על מה:מחנות השמדה, גטאות וכו'
                יש לי עבודה בהיסטוריה.

                נוינ מנותק
                נוינ מנותק
                נוי
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                #4117

                @אוריה-דרעי
                1את יכולה לתת קרדיט למשתמש
                2אההה על השואה חשבתי השוואה בין שני דברים🤭🤭🤭🤭🤣🤣🤣
                את יכולה פשוט לראות איזה משתמשים לטעמך את מתחברת לסגנון כתיבה שלהם
                ואז לבקש מהם במקום המתאים
                (אני בכיף אבל צריך לשאול את ההנהלה אם הסיבה מוצדקת הם נותנים לשני משתמשים לעשות דבקים ביחד דרך מייל נראה לי
                לא המייל המקורי שאיתו נרשמת לכאן

                אוריה דרעיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אוריה דרעיא אוריה דרעי

                  @נוי רציתי לבדוק שם אבל יש 2 בעיות: 1. אני לא צריכה לבקש רשות? 2. זה שעות לחפש ומי שכתב בטח יש לו את זה.הבנת?
                  אני צריכה על השואה,לא משנה על מה:מחנות השמדה, גטאות וכו'
                  יש לי עבודה בהיסטוריה.

                  שמעון 2ש מנותק
                  שמעון 2ש מנותק
                  שמעון 2
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #4118

                  @אוריה-דרעי https://www.google.co.il/search?q=site:miktzav.com%20%D7%A9%D7%99%D7%A8%20%D7%A2%D7%9C%20%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%94

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • נוינ נוי

                    @אוריה-דרעי
                    1את יכולה לתת קרדיט למשתמש
                    2אההה על השואה חשבתי השוואה בין שני דברים🤭🤭🤭🤭🤣🤣🤣
                    את יכולה פשוט לראות איזה משתמשים לטעמך את מתחברת לסגנון כתיבה שלהם
                    ואז לבקש מהם במקום המתאים
                    (אני בכיף אבל צריך לשאול את ההנהלה אם הסיבה מוצדקת הם נותנים לשני משתמשים לעשות דבקים ביחד דרך מייל נראה לי
                    לא המייל המקורי שאיתו נרשמת לכאן

                    אוריה דרעיא מנותק
                    אוריה דרעיא מנותק
                    אוריה דרעי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #4119
                    פוסט זה נמחק!
                    נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אוריה דרעיא מנותק
                      אוריה דרעיא מנותק
                      אוריה דרעי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #4120

                      אני צריכה יותר סוג של בלדה,סיפור.. אז מי שכתב פעם כזה ורוצה לעזור אני אשמח.תודה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אוריה דרעיא אוריה דרעי

                        פוסט זה נמחק!

                        נוינ מנותק
                        נוינ מנותק
                        נוי
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                        #4121

                        @אוריה-דרעי יש פה אחד יפה
                        טקסט קישור
                        תאחדי פוסטים אסור לכתוב אחד אחרי השני
                        ברוכה הבאה לפורום כולם היו ככה🤗

                        אוריה דרעיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • נוינ נוי

                          @אוריה-דרעי יש פה אחד יפה
                          טקסט קישור
                          תאחדי פוסטים אסור לכתוב אחד אחרי השני
                          ברוכה הבאה לפורום כולם היו ככה🤗

                          אוריה דרעיא מנותק
                          אוריה דרעיא מנותק
                          אוריה דרעי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #4122

                          @נוי אני לא יודעת איך..

                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אוריה דרעיא אוריה דרעי

                            @נוי אני לא יודעת איך..

                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #4123

                            @אוריה-דרעי שלש נקודות בצד
                            82479428-c349-4d1c-a953-18cd813335df-image.png

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שמעון 2ש שמעון 2

                              @צוריאל-רוטנמר

                              @צוריאל-רוטנמר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              פשוט תורידו את האפשרות הזאת (לפתוח נושא חדש)

                              רעיון מוצלח!

                              @צוריאל-רוטנמר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              ואז אל תשימו משתמשים אל אזהרה בזה שהם פתחו נושא חדש!!!

                              נראה לי שכמעט כל משתמש היה בהרחקה! או לפחות באזהרה
                              ס"ה אם אתה רואה שהפוסטים שלך משתנים לטובה אז שלך פנייה לניהול שיורידו לך את זה

                              צ מנותק
                              צ מנותק
                              צוריאל רוטנמר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #4124

                              @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              נראה לי שכמעט כל משתמש היה בהרחקה! או לפחות באזהרה
                              ס"ה אם אתה רואה שהפוסטים שלך משתנים לטובה אז שלך פנייה לניהול שיורידו לך את זה

                              מעל חצי שנה אני בהזהרה להרחקה על לא יודע מה ואני כותב בסך הכל פוסטים בלי שום בעיות ואני בהזהרה יש לזה הסבר?

                              שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • צ צוריאל רוטנמר

                                @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                נראה לי שכמעט כל משתמש היה בהרחקה! או לפחות באזהרה
                                ס"ה אם אתה רואה שהפוסטים שלך משתנים לטובה אז שלך פנייה לניהול שיורידו לך את זה

                                מעל חצי שנה אני בהזהרה להרחקה על לא יודע מה ואני כותב בסך הכל פוסטים בלי שום בעיות ואני בהזהרה יש לזה הסבר?

                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #4125

                                @צוריאל-רוטנמר אז תשלח פניה לניהול שיורידו לך את זה !

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #4126

                                  @אייצ-ית @מערכת-הפורום יש השבוע סקר?

                                  אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ChiC מנותק
                                    ChiC מנותק
                                    Chi
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #4127

                                    @אייצ-ית היי אני משתמש חדש ואשמח והאתר נראה לי ממש מגניב ונח אבל אשמח לדעת איך הוא עובד ומה יש בו שלא אפספס שום דבר:)
                                    תודה מראש!!

                                    תהילושת שמעון 2ש יהודי זה הכיי 4 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ChiC Chi

                                      @אייצ-ית היי אני משתמש חדש ואשמח והאתר נראה לי ממש מגניב ונח אבל אשמח לדעת איך הוא עובד ומה יש בו שלא אפספס שום דבר:)
                                      תודה מראש!!

                                      תהילושת מנותק
                                      תהילושת מנותק
                                      תהילוש
                                      כתב מקצב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #4128

                                      @Chi אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @אייצ-ית היי אני משתמש חדש ואשמח והאתר נראה לי ממש מגניב ונח אבל אשמח לדעת איך הוא עובד ומה יש בו שלא אפספס שום דבר:)
                                      תודה מראש!!

                                      מוזמן לעבור על הפוסטים השונים, ולראות מה יש בהם. בדרך כלל הדברים המענינים והחדשים נמצאים ב-פוסטים אחרונים.
                                      בהצלחה.


                                      בתור התחלה, אני ממליצה לעבור על ביקורת הקליפים שאני ו @אילנית עורכות:😉
                                      https://miktzav.com/topic/5385/%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%94-2-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-6-%D7%94%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%94-%D7%9C%D7%97%D7%9B%D7%95%D7%AA?_=1654499770863

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • ChiC Chi

                                        @אייצ-ית היי אני משתמש חדש ואשמח והאתר נראה לי ממש מגניב ונח אבל אשמח לדעת איך הוא עובד ומה יש בו שלא אפספס שום דבר:)
                                        תודה מראש!!

                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #4129

                                        @Chi אני ההית ממליץ לך שבוע אחד רק לראות איך כותבים ואז כתראה שאתה בקי בפורום תתחיל לכתוב וכל שאלה שאל כאן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ChiC Chi

                                          @אייצ-ית היי אני משתמש חדש ואשמח והאתר נראה לי ממש מגניב ונח אבל אשמח לדעת איך הוא עובד ומה יש בו שלא אפספס שום דבר:)
                                          תודה מראש!!

                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #4130

                                          @Chi בדף הבית יש את הכל

                                          בואו נגיד ביחד:
                                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                          ChiC תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול