אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@hadas אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לי עכשיו זה הפסיק
הפסיק?
כי ניסתי לשחק לך בהגדרות ... -
למה פתאום לא מופיע לי כלום ברשימת הנושאים שלא נקראו למרות שמעלים דברים חדשים?
זה עושה לי "אין נושאים שלא נקראו " אבל אני רואה בפוסטים אחרונים שעולה עוד...
מישהו יודע מה אפשר לעשות? -
למה פתאום לא מופיע לי כלום ברשימת הנושאים שלא נקראו למרות שמעלים דברים חדשים?
זה עושה לי "אין נושאים שלא נקראו " אבל אני רואה בפוסטים אחרונים שעולה עוד...
מישהו יודע מה אפשר לעשות?@אין-על-מוזיקה זה משהו בהגדרות שלך
תסתכל עם יש שם משהו לא תקין -
@אין-על-מוזיקה זה משהו בהגדרות שלך
תסתכל עם יש שם משהו לא תקין@תמר-7 על מה אני אמורה להסתכל? לאיפה ללכת בהגדרות? מה יכול להיות קשור לזה?
אני אשמח להסבר יותר מפורט אם מישהו יודעע -
@תמר-7 על מה אני אמורה להסתכל? לאיפה ללכת בהגדרות? מה יכול להיות קשור לזה?
אני אשמח להסבר יותר מפורט אם מישהו יודעע@אין-על-מוזיקה זה בהגדרות בפרופיל שלי
נראלי..... -
@ntz אולי כדאי לנעוץ את הנושא הזה - https://miktzav.com/topic/5711/%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D-%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%AA-%D7%9B%D7%9A-%D7%AA%D7%90%D7%9E%D7%AA%D7%95-%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%95-%D7%95%D7%AA%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%95-%D7%92%D7%99%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%AA%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D/1
בראש הפוסטים האחרונים... -
למה פתאום לא מופיע לי כלום ברשימת הנושאים שלא נקראו למרות שמעלים דברים חדשים?
זה עושה לי "אין נושאים שלא נקראו " אבל אני רואה בפוסטים אחרונים שעולה עוד...
מישהו יודע מה אפשר לעשות?@אין-על-מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
למה פתאום לא מופיע לי כלום ברשימת הנושאים שלא נקראו למרות שמעלים דברים חדשים?
זה עושה לי "אין נושאים שלא נקראו " אבל אני רואה בפוסטים אחרונים שעולה עוד...
מישהו יודע מה אפשר לעשות?גמלי זה קורה....
כל הזמן נשלחו לי הודעות למייל, אז עשיתי 'בטל מנוי'. ועכשיו זה לא מראה לי את הפוסטים האלו בפוסטים שלא נקראו.
או שכל הזמן תהיי בפוסטים אחרונים
או שתשחקי עם ההגדרות של המנוי...
בהצלחה! -
@ntz אולי כדאי לנעוץ את הנושא הזה - https://miktzav.com/topic/5711/%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D-%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%AA-%D7%9B%D7%9A-%D7%AA%D7%90%D7%9E%D7%AA%D7%95-%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%95-%D7%95%D7%AA%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%95-%D7%92%D7%99%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%AA%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D/1
בראש הפוסטים האחרונים...@איילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@ntz אולי כדאי לנעוץ את הנושא הזה - https://miktzav.com/topic/5711/%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D-%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%AA-%D7%9B%D7%9A-%D7%AA%D7%90%D7%9E%D7%AA%D7%95-%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%95-%D7%95%D7%AA%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%95-%D7%92%D7%99%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%AA%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D/1
בראש הפוסטים האחרונים...מי שהמייל שלא לא מאומת יש לו התראה כל הזמן

-
@yaakov כנראה שיש לך התראות חדשות שלא היו כשהיית פחות מגיב ופעיל בפורום או שלחצת על הרשמה למנוי בקטוגוריה אחת או יותר מה שגורם לשליחת מיילים בהתאם למה שהגדרת לך בהגדרות ניוזלטר בפורום
איך מבטלים את זה ?
-
@מרב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך מבטלים את זה ?
כנסי לפרופיל שלך ואז תלחצי בשלוש נקודות שיש בצד ואז הגדרות, בפנים יש תיבה בשם ניוזלטר תראי שזה מבוטל ובתיבה אימייל שיהיה רשום כבוי
לגבי מי שיש לו התראות בלתי פוסקות על כל מיני דברים שיכנס גם להגדרות ויראה שבתיבה "עקוב" זה מוגדר לו כפי רצונו האישי
ודבר אחרון לגבי מה ששאלו פה על זה שנשאר התראות בפעמון לפעמים גם אחרי שזה נצפה, זה קורה גם לי פשוט תנסה לעשות טעינה על העמודזה בדרך כלל הבעיה
-
@מרב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך מבטלים את זה ?
כנסי לפרופיל שלך ואז תלחצי בשלוש נקודות שיש בצד ואז הגדרות, בפנים יש תיבה בשם ניוזלטר תראי שזה מבוטל ובתיבה אימייל שיהיה רשום כבוי
לגבי מי שיש לו התראות בלתי פוסקות על כל מיני דברים שיכנס גם להגדרות ויראה שבתיבה "עקוב" זה מוגדר לו כפי רצונו האישי
ודבר אחרון לגבי מה ששאלו פה על זה שנשאר התראות בפעמון לפעמים גם אחרי שזה נצפה, זה קורה גם לי פשוט תנסה לעשות טעינה על העמודזה בדרך כלל הבעיה
-
-
@yaakov הגבתי לך גם כששלחת פנייה לניהול.
בגלל ששרת המיילים של הפורום תוקן, האתר התחיל לשלוח התראות כמו שאמור להיות כברירת מחדל.
אם אתה רוצה לשנות את ההגדרה הזאת תוכל לעשות זאת בהגדרות שבדף הפרופיל.

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות