אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
צריך ללחוץ על קונטרול במקלדת ותוך כדי לגלגל את הגלגלת של העכבר (כמו שמדפדפים ללמטה בעמוד ארוך...) עד שזה יהיה בגודל המתאים.
לחילופין - יש ללחוץ בכפתור הזה ליד שורת הכתובת:
(התמונה משום מה לא נבדקה, ואי אפשר להעלות מחדש כי "העיליתי יותד מידי קבצים בפעם אחת'...)
זה סימן כזה של זכוכית מגדל שבתוכה סימן של מינוס.
ואז ללחוץ על 'איפוס':

@צדיק-תמים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
צריך ללחוץ על קונטרול במקלדתאיך זה כתוב במקלדת?
-
@צדיק-תמים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
צריך ללחוץ על קונטרול במקלדתאיך זה כתוב במקלדת?
@הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צדיק-תמים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
צריך ללחוץ על קונטרול במקלדתאיך זה כתוב במקלדת?
ctrl
נמצא בפינה השמאלית התחתונה בד"כ -
@הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צדיק-תמים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
צריך ללחוץ על קונטרול במקלדתאיך זה כתוב במקלדת?
ctrl
נמצא בפינה השמאלית התחתונה בד"כ@צדיק-תמים @אייצ-ית תודה רבה לכם עזרתם לי מאוד!
-
תגידו יש לי 2 שאלות: 1. למה אין נושא על אריק דביר ועמירן דביר? 2. למי יש את המספר של מלך זילברשלג? זה דחוףף
@תאיר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
- למה אין נושא על אריק דביר ועמירן דביר?
כי לא פתחת
@תאיר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
- למי יש את המספר של מלך זילברשלג? זה דחוףף
תבקשי במיקום רלונטי בפורום
-
@תאיר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
- למה אין נושא על אריק דביר ועמירן דביר?
כי לא פתחת
@תאיר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
- למי יש את המספר של מלך זילברשלג? זה דחוףף
תבקשי במיקום רלונטי בפורום
-
@צור אהה אוקיי לא ידעתי שכל אחד יכול לפתוח זה אלף ובית מה זאת אומרת במקום רלונטי? בנושא של מספרי טלפון של זמרים אז אי אפשר לרשום שם אז איפה אני ארשום?
-
@ברדק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מזה הלוגו החדש שעשו לפורום, תמיכה משהו, מזה?
תרומה לפורום.
אם גם אתם רוצים פורום יותר יעיל- ונהנים בפורום- מוזמנים לתרום!!@דודו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני חדש פה ושמתי לב שאני לא מצליח להפעיל שמע, אני בנטפרי כנראה זה קשור לזה, יש משהו לעשות בעניין???
כל קישור של שמע שמעלים לפורום עצמו- פשוט תלחץ עליו קליק ימני אח"כ 'פתיחה בכרטיסיה חדשה' ותוכל לשמוע ולהוריד.
ו.. אם מעלים קישורים ליוטיוב שאתה לא יכול לשמוע אתה יכול לפתוח בקשה בבקשות שירים ויעלו לך לפורום עצמו.
בהצלחה!! -
למה אני לא מצליח לעשות לייק [אני לא יודע איך מביאים פה את התמונה איפה שנתקעתי] הוא כותב משהו באנגלית עם המספר 15באמצע
-
@נוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מיכלוש
לא חסמו אותך?
ואם כן כנראה שזה בגלל זה חסימהחשבתי ככה..
אבל לא עשיתי כלום שם זה ממש מוזר לי -
@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
עקב זאת שאת חדשה אני אסביר שוב.
אומנם היית בפורום מזמן והיה פתוח לך הצאט. רק מה-
שהשתנו המון כללים.
קראי שוב את חוקי הפורום- הכל כתוב!!
ברעיון כרגע רק מכמות מוניטין מסויימת הצאט ניפתח. לא ניתן להגיד את הכמות. ברגע שיפתח לך- תדעי!
הצאט נסגר למעט מקריים אחרים שההנהלה בוחרת לסגור ואת זה ניתן לפתור רק בפנייה להנהלה.@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אוקיי ואין לי אפשרות לתת לך לייק.למה?
דווקא לייקים את יכולה לתת.
אולי תנסי לרענן את האתר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות