דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.6m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א איש יקר

    שלום וברכה רציתי לשאול איך אני מעלה תמונה לפורום?

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #821

    @איש-יקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    שלום וברכה רציתי לשאול איך אני מעלה תמונה לפורום?

    פשוט גורר אותה להודעה עצמה-
    אן באייקון השני משמאל.

    e853d6a1-1a63-4bcc-9b52-7e1799daee43-image.png

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      @איש-יקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      שלום וברכה רציתי לשאול איך אני מעלה תמונה לפורום?

      פשוט גורר אותה להודעה עצמה-
      אן באייקון השני משמאל.

      e853d6a1-1a63-4bcc-9b52-7e1799daee43-image.png

      א מנותק
      א מנותק
      איש יקר
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #822

      @אייצ-ית ואם אני משתמש בטאבלט/סמארטפון?

      סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א איש יקר

        @אייצ-ית ואם אני משתמש בטאבלט/סמארטפון?

        סודי ביותרס מנותק
        סודי ביותרס מנותק
        סודי ביותר
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #823

        @איש-יקר באייקון משמאל
        כמו ש @אייצ-ית אמרה

        "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • * מנותק
          * מנותק
          *כוכבה*
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #824

          אני רוצה לכתוב מתחת לפרופיל שלי משפט
          איך עושים את זה?

          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • * *כוכבה*

            אני רוצה לכתוב מתחת לפרופיל שלי משפט
            איך עושים את זה?

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #825

            @כוכבה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            אני רוצה לכתוב מתחת לפרופיל שלי משפט
            איך עושים את זה?

            זה קשור למוניטין. רק כאשר יהיה לך מספר מוניטין מסויים תוכלי לערוך חתימה.
            בנוסף-
            תחליפי את התמונת פרופיל שלך. אסור על פי חוקי הפורום תמונות של אנשים.

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            * שיר נולדש 3 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • אייצ'יתא אייצ'ית

              @כוכבה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              אני רוצה לכתוב מתחת לפרופיל שלי משפט
              איך עושים את זה?

              זה קשור למוניטין. רק כאשר יהיה לך מספר מוניטין מסויים תוכלי לערוך חתימה.
              בנוסף-
              תחליפי את התמונת פרופיל שלך. אסור על פי חוקי הפורום תמונות של אנשים.

              * מנותק
              * מנותק
              *כוכבה*
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי *כוכבה*
              #826
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה מנותק
                ה מנותק
                הודיה 1
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #827
                פוסט זה נמחק!
                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה הודיה 1

                  פוסט זה נמחק!

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גילה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #828
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    @כוכבה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    אני רוצה לכתוב מתחת לפרופיל שלי משפט
                    איך עושים את זה?

                    זה קשור למוניטין. רק כאשר יהיה לך מספר מוניטין מסויים תוכלי לערוך חתימה.
                    בנוסף-
                    תחליפי את התמונת פרופיל שלך. אסור על פי חוקי הפורום תמונות של אנשים.

                    שיר נולדש מנותק
                    שיר נולדש מנותק
                    שיר נולד
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #829
                    פוסט זה נמחק!
                    שיר נולדש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שיר נולדש שיר נולד

                      פוסט זה נמחק!

                      שיר נולדש מנותק
                      שיר נולדש מנותק
                      שיר נולד
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #830
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @כוכבה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        אני רוצה לכתוב מתחת לפרופיל שלי משפט
                        איך עושים את זה?

                        זה קשור למוניטין. רק כאשר יהיה לך מספר מוניטין מסויים תוכלי לערוך חתימה.
                        בנוסף-
                        תחליפי את התמונת פרופיל שלך. אסור על פי חוקי הפורום תמונות של אנשים.

                        שיר נולדש מנותק
                        שיר נולדש מנותק
                        שיר נולד
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #831

                        יש כבר פוסט על חיים ציפל?

                        ה אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • שיר נולדש שיר נולד

                          יש כבר פוסט על חיים ציפל?

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הודיה 1
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #832

                          @שיר-נולד אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          יש כבר פוסט על חיים ציפל?

                          https://miktzav.com/topic/1171/%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%9C-%D7%94%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%A3%D7%A3?_=1633033613331

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • שיר נולדש שיר נולד

                            יש כבר פוסט על חיים ציפל?

                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'ית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #833

                            @שיר-נולד אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            יש כבר פוסט על חיים ציפל?

                            כל דבר לפני שפותחים באתר אפשר לעשות חיפוש גוגל כאן-
                            או כללית..כל דבר שרוצים לחפש בפורום.

                            e655ce02-18eb-474c-8399-165951d07b62-image.png

                            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                            שיר נולדש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אייצ'יתא אייצ'ית

                              @שיר-נולד אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              יש כבר פוסט על חיים ציפל?

                              כל דבר לפני שפותחים באתר אפשר לעשות חיפוש גוגל כאן-
                              או כללית..כל דבר שרוצים לחפש בפורום.

                              e655ce02-18eb-474c-8399-165951d07b62-image.png

                              שיר נולדש מנותק
                              שיר נולדש מנותק
                              שיר נולד
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #834
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מנותק
                                מ מנותק
                                מישו 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #835

                                הי אני הצטרפתי לא ממזמן ויש לי מספר שאלות ניסתי לחפש אותם פה אבל לא מצאתי אשמח אם תוכלו לענות לי

                                • אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
                                • לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
                                  תודה!
                                אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מישו 0

                                  הי אני הצטרפתי לא ממזמן ויש לי מספר שאלות ניסתי לחפש אותם פה אבל לא מצאתי אשמח אם תוכלו לענות לי

                                  • אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)
                                  • לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?
                                    תודה!
                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'ית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #836

                                  @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?

                                  ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
                                  אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
                                  קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
                                  צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..

                                  @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)

                                  מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
                                  כאן-

                                  7e4764ba-4f74-4c84-b844-f1a4c51017d1-image.png

                                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                                    @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?

                                    ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
                                    אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
                                    קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
                                    צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..

                                    @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)

                                    מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
                                    כאן-

                                    7e4764ba-4f74-4c84-b844-f1a4c51017d1-image.png

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מישו 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #837

                                    @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?

                                    ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
                                    אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
                                    קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
                                    צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..

                                    @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)

                                    מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
                                    כאן-

                                    7e4764ba-4f74-4c84-b844-f1a4c51017d1-image.png

                                    אני נכנסת שם וזה מה שכותב לי
                                    גישה נדחתה
                                    הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו

                                    נסו להתחבר.

                                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מישו 0

                                      @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      לצבור מוניטון - זה לפי הפוסטים שהעלתי או שעם הזמן?

                                      ברגע שתעזור למשתמשים אחרים באתר, או כאשר משתמשי יזדהו עם פוסטים שכתבת- אתה תקבל לייק.
                                      אסור באתר לכתוב תודה..או צודק.. בשביל זה הלייק נועד.
                                      קרא את חוקי הפורום- הכל ברור שם.
                                      צבירת המוניטין היא לפי השימוש באתר..

                                      @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      אני מנסה להיכנס לתגיות או למשתמשים ולא נותן לי (גישה נדחתה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו נסו להתחבר.)

                                      מה הכוונה? כי למשתמשים הוא אמור לאשר לך...
                                      כאן-

                                      7e4764ba-4f74-4c84-b844-f1a4c51017d1-image.png

                                      אני נכנסת שם וזה מה שכותב לי
                                      גישה נדחתה
                                      הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו

                                      נסו להתחבר.

                                      ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      הודיה 1
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #838

                                      @מישו-0 תרענן את הדף

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה הודיה 1

                                        @מישו-0 תרענן את הדף

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מישו 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישו 0
                                        #839

                                        @הודיה-1 לא עוזר ריענון
                                        כשאני נכנסת במצב לא מחובר, בלי שם משתמש.
                                        הוא נותן לי להיכנס וכשאני מחוברת לא.
                                        אולי הסתדר בהמשך בכל אופן תודה על העזרה.

                                        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מישו 0

                                          @הודיה-1 לא עוזר ריענון
                                          כשאני נכנסת במצב לא מחובר, בלי שם משתמש.
                                          הוא נותן לי להיכנס וכשאני מחוברת לא.
                                          אולי הסתדר בהמשך בכל אופן תודה על העזרה.

                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'ית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #840

                                          @מישו-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @הודיה-1 לא עוזר ריענון

                                          את המייל שלך אישרת?

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול