אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
פוסט זה נמחק!
-
היי יש לי 2 שאלות:
- איך עושים קיצור דרך בתגובה שלוחצים וזה עובר לנושא אחר? ז"א שכתוב למשל: אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. בכחול מודגש ואז מישהו לוחץ וזה נכנס לפה....
- איך יש משתמשים שבהודעות שהם כותבים יש למטה כמו מסגרת צדדית כזאת שכתוב בה למשל: מזל טוב לחברי הפורום וכ'ו...?
אשמח להסברים תוודה רבה!!
-
היי יש לי 2 שאלות:
- איך עושים קיצור דרך בתגובה שלוחצים וזה עובר לנושא אחר? ז"א שכתוב למשל: אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. בכחול מודגש ואז מישהו לוחץ וזה נכנס לפה....
- איך יש משתמשים שבהודעות שהם כותבים יש למטה כמו מסגרת צדדית כזאת שכתוב בה למשל: מזל טוב לחברי הפורום וכ'ו...?
אשמח להסברים תוודה רבה!!
- כשאת כותבת הודעה, יש סימנים למעלה, אז ה 6 מימין, תרחפי עליו עם העכבר אמור להיות כתוב עליו קישור, תלחצי על זה. ואז את מדביקה ב- 'כתובת קישור' את הקישור לאתר.
איפה שכתוב 'טקסט קישור' מה שתכתבי זה מה שיראו. - זה חתימה, נפתח ממוניטין מסוים, את תראי את זה בערוך פרופיל אם יש לך אפשרות לחתימה או לא.
-
- כשאת כותבת הודעה, יש סימנים למעלה, אז ה 6 מימין, תרחפי עליו עם העכבר אמור להיות כתוב עליו קישור, תלחצי על זה. ואז את מדביקה ב- 'כתובת קישור' את הקישור לאתר.
איפה שכתוב 'טקסט קישור' מה שתכתבי זה מה שיראו. - זה חתימה, נפתח ממוניטין מסוים, את תראי את זה בערוך פרופיל אם יש לך אפשרות לחתימה או לא.
- כשאת כותבת הודעה, יש סימנים למעלה, אז ה 6 מימין, תרחפי עליו עם העכבר אמור להיות כתוב עליו קישור, תלחצי על זה. ואז את מדביקה ב- 'כתובת קישור' את הקישור לאתר.
-
פוסט זה נמחק!
-
- כשאת כותבת הודעה, יש סימנים למעלה, אז ה 6 מימין, תרחפי עליו עם העכבר אמור להיות כתוב עליו קישור, תלחצי על זה. ואז את מדביקה ב- 'כתובת קישור' את הקישור לאתר.
איפה שכתוב 'טקסט קישור' מה שתכתבי זה מה שיראו. - זה חתימה, נפתח ממוניטין מסוים, את תראי את זה בערוך פרופיל אם יש לך אפשרות לחתימה או לא.
@AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
- כשאת כותבת הודעה, יש סימנים למעלה, אז ה 6 מימין, תרחפי עליו עם העכבר אמור להיות כתוב עליו קישור, תלחצי על זה. ואז את מדביקה ב- 'כתובת קישור' את הקישור לאתר.
לוחצים הבנתי [טקסט קישור](כתובת קישור) אבל מה כותבים בכתובת קישור ומה בטקסט אין כתובת לשם הנושא שאני רוצה להכניס לפה.....אז איך?
זה לא הבנתי?
איפה מרחפים... - כשאת כותבת הודעה, יש סימנים למעלה, אז ה 6 מימין, תרחפי עליו עם העכבר אמור להיות כתוב עליו קישור, תלחצי על זה. ואז את מדביקה ב- 'כתובת קישור' את הקישור לאתר.
-
@AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
- כשאת כותבת הודעה, יש סימנים למעלה, אז ה 6 מימין, תרחפי עליו עם העכבר אמור להיות כתוב עליו קישור, תלחצי על זה. ואז את מדביקה ב- 'כתובת קישור' את הקישור לאתר.
לוחצים הבנתי [טקסט קישור](כתובת קישור) אבל מה כותבים בכתובת קישור ומה בטקסט אין כתובת לשם הנושא שאני רוצה להכניס לפה.....אז איך?
זה לא הבנתי?
איפה מרחפים...פוסט זה נמחק! -
@AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
- כשאת כותבת הודעה, יש סימנים למעלה, אז ה 6 מימין, תרחפי עליו עם העכבר אמור להיות כתוב עליו קישור, תלחצי על זה. ואז את מדביקה ב- 'כתובת קישור' את הקישור לאתר.
לוחצים הבנתי [טקסט קישור](כתובת קישור) אבל מה כותבים בכתובת קישור ומה בטקסט אין כתובת לשם הנושא שאני רוצה להכניס לפה.....אז איך?
זה לא הבנתי?
איפה מרחפים... -
@לינוי-0 צבעתי את זה בצהוב בתמונה בהודעה הקודמת.
עזבי תלרחף, תלחצי על מה שמסומן.
ואת כתובת הקישור תקחי מפה-

-
@לינוי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@AVITAL-1 יש פה עוד הרבה ללמוד באתר הזה!!

יש פה מדריך מעולה של @שמעון-2 על כל כלי הנושא והפוסטים https://miktzav.com/topic/5391/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91-%D7%9B%D7%9C%D7%99-%D7%A0%D7%95%D7%A9%D7%90-%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%9D
-
@יונמיוזיק התכוונתי שאני לא מצליחה לכתוב סטטוס
-
@יונמיוזיק התכוונתי שאני לא מצליחה לכתוב סטטוס
@הגיטריסת זה תלוי בכמות המוניטין שיש לך נראה לי גם לי בהחלה זה היה חסום ואחרי זה זה כבר נפתח
-
כמה זה נותן ביום לשים לייקים?
-
כמה זה נותן ביום לשים לייקים?
@אוהב-ת-מדינה 30
ו10 למשתמש אחד -
ראיתי שהתבטל קטגור" שירים לכתיבה וספרות מקצועית ?
מה נעשה בעומר ? -שירים -לא גם כתיבה ספרותית - לא ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
