אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אייצ-ית וואו תודה רבה, איך יש לכם את כל הזמן שבעולם לסנן לנו את האתר, לבדוק צא'ט, פניות לניהול, באמת אתם ממש צודקים!!!!
חבר'ה,
@צוות-פיקוח הם בני אדם, הם לא מלאכים!!!!
ותודה רבה לכל המשתמשים להנהלה ו@צוות-פיקוח וכמובן כמובן ל@ntz שפתח לנו את המקצב!!!! -
@שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית לא יכולתם עם פינצטה לחסום את הבעייתיים מאשר לחסום לכולם ?!
הכל אפשרי. אם היה לנו עודף זמן.
חוץ מזה.. שלמגר את זה באופן טוטאלי בלתי אפשרי כל עוד הצאט פתוח...
ואף אחד לא טיפש -כל אחד יכול להעיד בעצמו על עשרות דרכים שאפשר לעשות בהם שטויות. ודי למבין.@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית לא יכולתם עם פינצטה לחסום את הבעייתיים מאשר לחסום לכולם ?!
הכל אפשרי. אם היה לנו עודף זמן.
חוץ מזה.. שלמגר את זה באופן טוטאלי בלתי אפשרי כל עוד הצאט פתוח...
ואף אחד לא טיפש -כל אחד יכול להעיד בעצמו על עשרות דרכים שאפשר לעשות בהם שטויות. ודי למבין.תודה רבה שסגרתם את הצ'אט הוא באמת מיותר
-
בשעה האחרונה אני מנסה לתת לייק לכתוב תגובה, הוא לא נותן לי וכותב לי אסור בצד באדום.
ואז אני מרענן, ואז עובד, ואחרי חצי דקה עוד פעם זה נתקע.
מה אפשר לעשות? -
@יעקב-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בשעה האחרונה אני מנסה לתת לייק לכתוב תגובה, הוא לא נותן לי וכותב לי אסור בצד באדום.
ואז אני מרענן, ואז עובד, ואחרי חצי דקה עוד פעם זה נתקע.
מה אפשר לעשות?רענון קשיח:
CTRL + F5 -
@יעקב-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בשעה האחרונה אני מנסה לתת לייק לכתוב תגובה, הוא לא נותן לי וכותב לי אסור בצד באדום.
ואז אני מרענן, ואז עובד, ואחרי חצי דקה עוד פעם זה נתקע.
מה אפשר לעשות?רענון קשיח:
CTRL + F5@אינספריישן איך עושים את זה???
-
@אינספריישן איך עושים את זה???
-
ר רבקה התייחס לנושא זה ב
-
@רבקה למה לא משדרגים את זה ועושים יותר פשוט שפוסט שהוא תגובה יהיה מיד אחרי ולא ירד לתחתית הרשימה אולי לעשות את זה קטון יותר שיסימו לב שזה לא פוסט נושא חדש ככה קל לראות מה אחרים מגיבים אחרת אנשים לא מבינים מה רצו בפוסט הזה כי הפוסט שעליו זה נוצר רשם הרבה למעלה
-
@רבקה למה לא משדרגים את זה ועושים יותר פשוט שפוסט שהוא תגובה יהיה מיד אחרי ולא ירד לתחתית הרשימה אולי לעשות את זה קטון יותר שיסימו לב שזה לא פוסט נושא חדש ככה קל לראות מה אחרים מגיבים אחרת אנשים לא מבינים מה רצו בפוסט הזה כי הפוסט שעליו זה נוצר רשם הרבה למעלה
-
@rhrh אחרי שימוש של יום-יומיים בפורום את כבר תקלטי מי נגד מי והכל ירוץ לך..... הנה לך מל 2000 משתמשים והפעילים בו מסתדרים יופי;)
-
@rhrh אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רבקה או קי תודה
בשביל תגובות מעין אלה נועד הלייק.
אבל מאחר שאין לך עדין אפשרות של לייק אני מבינה שכתבת את זה.... להבא תדעי - וגם כשאינך יכולה ללייק - תמתיני שתפתח לך ההרשאה.בהצלחה בהמשך!
-
@רבקה למה לא משדרגים את זה ועושים יותר פשוט שפוסט שהוא תגובה יהיה מיד אחרי ולא ירד לתחתית הרשימה אולי לעשות את זה קטון יותר שיסימו לב שזה לא פוסט נושא חדש ככה קל לראות מה אחרים מגיבים אחרת אנשים לא מבינים מה רצו בפוסט הזה כי הפוסט שעליו זה נוצר רשם הרבה למעלה
@rhrh אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רבקה למה לא משדרגים את זה ועושים יותר פשוט שפוסט שהוא תגובה יהיה מיד אחרי ולא ירד לתחתית הרשימה אולי לעשות את זה קטון יותר שיסימו לב שזה לא פוסט נושא חדש ככה קל לראות מה אחרים מגיבים אחרת אנשים לא מבינים מה רצו בפוסט הזה כי הפוסט שעליו זה נוצר רשם הרבה למעלה
שים לב שעל כל פוסט שמגיבים יש חץ קטן בצד.
אם אתה לא מבין תלחץ על החץ וזה יחזיר אותך לפוסט שעליו הגיבו.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login