Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @אאא-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @אילנית אני מאוד פעילה נראהלי
    מוזר לי מאוד שעדיין חסום לי

    זה קרה להמון משתמשים לא רק לך.
    ואני אחזור ואגיד:
    המוניטין לצאט עלה. לכן היו הרבה שהצאט היה פתוח והוא נחסם.
    תהיו פעילים באופן תקין ןהמוניטין יעלה ויפתח הצאט.

    @י-ביטון אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @י-ביטון יתכן שגם וגם.
    שוב, תוכלו כנראה לשלוח שאלה על זה לניהול.

    שלחתי מזמן ולא קיבלתי תגובה...

    כנראה Aשלחת ולא השארת כתובת מייל לחזרה.
    תשלח שוב עם אימייל ויענו לך.

    ענק הענקים בדורינוע Offline
    ענק הענקים בדורינוע Offline
    ענק הענקים בדורינו
    משתמש ותיק
    wrote on last edited by
    #2081

    @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    המוניטין לצאט עלה. לכן היו הרבה שהצאט היה פתוח והוא נחסם.

    @צור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    לשאלת רבים לעת עתה ועד להודעה חדשה הצ'אט נחסם

    לא הבנתי מה הסיבה לכך שהצ'אטים נחסמו;
    המוניטין עלה ולכן נחסם לנו הצ'אט או שזה נחסם לכולם עד להודעה חדשה?

    אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

    אפרתא מוזיקהמ 2 Replies Last reply
    0
    • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

      @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      המוניטין לצאט עלה. לכן היו הרבה שהצאט היה פתוח והוא נחסם.

      @צור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      לשאלת רבים לעת עתה ועד להודעה חדשה הצ'אט נחסם

      לא הבנתי מה הסיבה לכך שהצ'אטים נחסמו;
      המוניטין עלה ולכן נחסם לנו הצ'אט או שזה נחסם לכולם עד להודעה חדשה?

      אפרתא Offline
      אפרתא Offline
      אפרת
      wrote on last edited by
      #2082
      This post is deleted!
      1 Reply Last reply
      0
      • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

        @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        המוניטין לצאט עלה. לכן היו הרבה שהצאט היה פתוח והוא נחסם.

        @צור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        לשאלת רבים לעת עתה ועד להודעה חדשה הצ'אט נחסם

        לא הבנתי מה הסיבה לכך שהצ'אטים נחסמו;
        המוניטין עלה ולכן נחסם לנו הצ'אט או שזה נחסם לכולם עד להודעה חדשה?

        מוזיקהמ Offline
        מוזיקהמ Offline
        מוזיקה
        wrote on last edited by
        #2083

        @ענק-הענקים-בדורינו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        המוניטין עלה ולכן נחסם לנו הצ'אט או שזה נחסם לכולם עד להודעה חדשה?

        https://miktzav.com/topic/3487/%D7%A6-%D7%90%D7%98-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D

        גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

        ענק הענקים בדורינוע 1 Reply Last reply
        1
        • מוזיקהמ מוזיקה

          @ענק-הענקים-בדורינו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          המוניטין עלה ולכן נחסם לנו הצ'אט או שזה נחסם לכולם עד להודעה חדשה?

          https://miktzav.com/topic/3487/%D7%A6-%D7%90%D7%98-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D

          ענק הענקים בדורינוע Offline
          ענק הענקים בדורינוע Offline
          ענק הענקים בדורינו
          משתמש ותיק
          wrote on last edited by
          #2084

          @מוזיקה
          ו @אייצ-ית הסבירה סיבה אחרת

          @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          המוניטין לצאט עלה. לכן היו הרבה שהצאט היה פתוח והוא נחסם.

          אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

          אילניתא מוכשרת עלמ 2 Replies Last reply
          0
          • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

            @מוזיקה
            ו @אייצ-ית הסבירה סיבה אחרת

            @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            המוניטין לצאט עלה. לכן היו הרבה שהצאט היה פתוח והוא נחסם.

            אילניתא Offline
            אילניתא Offline
            אילנית
            כתב מקצב
            wrote on last edited by
            #2085

            @ענק-הענקים-בדורינו זה היה לפני....
            כעת, אפשרות הצ'אט בוטלה לגמרי.....

            "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
            #משפטשאהבתי.

            sara 1S 1 Reply Last reply
            0
            • אילניתא אילנית

              @ענק-הענקים-בדורינו זה היה לפני....
              כעת, אפשרות הצ'אט בוטלה לגמרי.....

              sara 1S Offline
              sara 1S Offline
              sara 1
              wrote on last edited by
              #2086

              @אילנית למה?

              החיים הם כמו מבחן קשה,
              הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
              ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

              אילניתא 1 Reply Last reply
              0
              • sara 1S sara 1

                @אילנית למה?

                אילניתא Offline
                אילניתא Offline
                אילנית
                כתב מקצב
                wrote on last edited by
                #2087

                @sara-1
                תסתכלי פה...

                https://miktzav.com/topic/3487/צ-אט-בפורום

                "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                #משפטשאהבתי.

                1 Reply Last reply
                1
                • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                  @מוזיקה
                  ו @אייצ-ית הסבירה סיבה אחרת

                  @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  המוניטין לצאט עלה. לכן היו הרבה שהצאט היה פתוח והוא נחסם.

                  מוכשרת עלמ Offline
                  מוכשרת עלמ Offline
                  מוכשרת על
                  wrote on last edited by
                  #2088
                  This post is deleted!
                  ענק הענקים בדורינוע 1 Reply Last reply
                  1
                  • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                    This post is deleted!

                    ענק הענקים בדורינוע Offline
                    ענק הענקים בדורינוע Offline
                    ענק הענקים בדורינו
                    משתמש ותיק
                    wrote on last edited by
                    #2089

                    @מוכשרת-על שמתי לב, כבר מישהו העיר לי, אבל לא ראיתי, עדיין את כל ההתכתבויות וכל זה, ואני מפותח את האתר ואני מגלה לתדמהתי שאין לי צ'אט וזאת בדיוק כשאני רוצה לשלוח שאלה למישהו בצ'אט, ולכן מיד פתחתי את הנושא הזה כדי לשאול מדוע ואני רואה שכבר דיברו ע''ז ואז אני רואה השתי אמירות של אנשי צוות שסותרות עצמן ואני מבולבל וכו' וכו'....

                    אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                    מוכשרת עלמ אייצ'יתא 2 Replies Last reply
                    3
                    • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                      @מוכשרת-על שמתי לב, כבר מישהו העיר לי, אבל לא ראיתי, עדיין את כל ההתכתבויות וכל זה, ואני מפותח את האתר ואני מגלה לתדמהתי שאין לי צ'אט וזאת בדיוק כשאני רוצה לשלוח שאלה למישהו בצ'אט, ולכן מיד פתחתי את הנושא הזה כדי לשאול מדוע ואני רואה שכבר דיברו ע''ז ואז אני רואה השתי אמירות של אנשי צוות שסותרות עצמן ואני מבולבל וכו' וכו'....

                      מוכשרת עלמ Offline
                      מוכשרת עלמ Offline
                      מוכשרת על
                      wrote on last edited by
                      #2090
                      This post is deleted!
                      ענק הענקים בדורינוע 1 Reply Last reply
                      4
                      • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                        This post is deleted!

                        ענק הענקים בדורינוע Offline
                        ענק הענקים בדורינוע Offline
                        ענק הענקים בדורינו
                        משתמש ותיק
                        wrote on last edited by
                        #2091

                        @מוכשרת-על , הכל טוב.

                        אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                        1 Reply Last reply
                        2
                        • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                          @מוכשרת-על שמתי לב, כבר מישהו העיר לי, אבל לא ראיתי, עדיין את כל ההתכתבויות וכל זה, ואני מפותח את האתר ואני מגלה לתדמהתי שאין לי צ'אט וזאת בדיוק כשאני רוצה לשלוח שאלה למישהו בצ'אט, ולכן מיד פתחתי את הנושא הזה כדי לשאול מדוע ואני רואה שכבר דיברו ע''ז ואז אני רואה השתי אמירות של אנשי צוות שסותרות עצמן ואני מבולבל וכו' וכו'....

                          אייצ'יתא Offline
                          אייצ'יתא Offline
                          אייצ'ית
                          wrote on last edited by
                          #2092

                          @ענק-הענקים-בדורינו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @מוכשרת-על שמתי לב, כבר מישהו העיר לי, אבל לא ראיתי, עדיין את כל ההתכתבויות וכל זה, ואני מפותח את האתר ואני מגלה לתדמהתי שאין לי צ'אט וזאת בדיוק כשאני רוצה לשלוח שאלה למישהו בצ'אט, ולכן מיד פתחתי את הנושא הזה כדי לשאול מדוע ואני רואה שכבר דיברו ע''ז ואז אני רואה השתי אמירות של אנשי צוות שסותרות עצמן ואני מבולבל וכו' וכו'....

                          אני אסביר מפורט למי שקצת איבד את זה...

                          אז ככה-
                          בהתחלה הצאט היה פתוח לרבים עם מוניטין די נמוך.
                          בהמשך העלנו אותו ואז נחסם הצאט לרבים בגלל כמות המוניטין הנידרשת.
                          ו...
                          כרגע עדכון חדש,
                          הצאט באתר נחסם לכולם עד להודעה חדשה.
                          התחליף לצאט עם אנשי הפיקוח זה דרך הפניות לניהול.

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          asdA 1 Reply Last reply
                          3
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @ענק-הענקים-בדורינו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @מוכשרת-על שמתי לב, כבר מישהו העיר לי, אבל לא ראיתי, עדיין את כל ההתכתבויות וכל זה, ואני מפותח את האתר ואני מגלה לתדמהתי שאין לי צ'אט וזאת בדיוק כשאני רוצה לשלוח שאלה למישהו בצ'אט, ולכן מיד פתחתי את הנושא הזה כדי לשאול מדוע ואני רואה שכבר דיברו ע''ז ואז אני רואה השתי אמירות של אנשי צוות שסותרות עצמן ואני מבולבל וכו' וכו'....

                            אני אסביר מפורט למי שקצת איבד את זה...

                            אז ככה-
                            בהתחלה הצאט היה פתוח לרבים עם מוניטין די נמוך.
                            בהמשך העלנו אותו ואז נחסם הצאט לרבים בגלל כמות המוניטין הנידרשת.
                            ו...
                            כרגע עדכון חדש,
                            הצאט באתר נחסם לכולם עד להודעה חדשה.
                            התחליף לצאט עם אנשי הפיקוח זה דרך הפניות לניהול.

                            asdA Offline
                            asdA Offline
                            asd
                            wrote on last edited by asd
                            #2093

                            @אייצ-ית אפשר לדעת למה הצ'אט נחסם זמנית?

                            כשיהיה לי משפט קולע אני ישנה תחתימה
                            בתקווה להבנה...😉

                            ענק הענקים בדורינוע אייצ'יתא 2 Replies Last reply
                            1
                            • asdA asd

                              @אייצ-ית אפשר לדעת למה הצ'אט נחסם זמנית?

                              ענק הענקים בדורינוע Offline
                              ענק הענקים בדורינוע Offline
                              ענק הענקים בדורינו
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #2094

                              @asd יש הסבר/הסברים מפורט/ים ע''ז כאן : https://miktzav.com/topic/3487/%D7%A6-%D7%90%D7%98-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D

                              אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                              1 Reply Last reply
                              1
                              • asdA asd

                                @אייצ-ית אפשר לדעת למה הצ'אט נחסם זמנית?

                                אייצ'יתא Offline
                                אייצ'יתא Offline
                                אייצ'ית
                                wrote on last edited by
                                #2095

                                @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @אייצ-ית אפשר לדעת למה הצ'אט נחסם זמנית?

                                בואו נבין כולנו שאת כל המאחורי הקלעים בתור @צוות-פיקוח אנחנו לא יכולים להגיד.
                                אבל מה שכן,
                                זה שימושים לא ראויים בצאט. נכון שזה לא גורף על כולם. אבל זה דברים שלא בשבילם נועד הצאט.
                                ומשום שלצוות פיקוח יש חיים שאחרי האתר..ולפני..
                                וב"ה מהכמות הרבה של המשתמשים לא משעמם לנו לשבת לקרוא את הצאטים של כולם. הוחלט כרגע לסגור באופן גורף.
                                אגב,
                                כל מי שעם חסימה באינטרנט אמור להודות לנו...כי הדבר הזה לא הכי קביל...

                                אני מאמינה ובטוחה שאם הניהול יראו שזה ממש בלתי אפשרי יפתחו שוב.

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                שלמה אש 1 Reply Last reply
                                2
                                • אייצ'יתא אייצ'ית

                                  @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @אייצ-ית אפשר לדעת למה הצ'אט נחסם זמנית?

                                  בואו נבין כולנו שאת כל המאחורי הקלעים בתור @צוות-פיקוח אנחנו לא יכולים להגיד.
                                  אבל מה שכן,
                                  זה שימושים לא ראויים בצאט. נכון שזה לא גורף על כולם. אבל זה דברים שלא בשבילם נועד הצאט.
                                  ומשום שלצוות פיקוח יש חיים שאחרי האתר..ולפני..
                                  וב"ה מהכמות הרבה של המשתמשים לא משעמם לנו לשבת לקרוא את הצאטים של כולם. הוחלט כרגע לסגור באופן גורף.
                                  אגב,
                                  כל מי שעם חסימה באינטרנט אמור להודות לנו...כי הדבר הזה לא הכי קביל...

                                  אני מאמינה ובטוחה שאם הניהול יראו שזה ממש בלתי אפשרי יפתחו שוב.

                                  שלמה אש Offline
                                  שלמה אש Offline
                                  שלמה א
                                  wrote on last edited by
                                  #2096

                                  @אייצ-ית לא יכולתם עם פינצטה לחסום את הבעייתיים מאשר לחסום לכולם ?!

                                  אילניתא אייצ'יתא 2 Replies Last reply
                                  0
                                  • שלמה אש שלמה א

                                    @אייצ-ית לא יכולתם עם פינצטה לחסום את הבעייתיים מאשר לחסום לכולם ?!

                                    אילניתא Offline
                                    אילניתא Offline
                                    אילנית
                                    כתב מקצב
                                    wrote on last edited by
                                    #2097

                                    @שלמה-א לא תמיד קל לאתר אותם...

                                    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                    #משפטשאהבתי.

                                    1 Reply Last reply
                                    2
                                    • שלמה אש שלמה א

                                      @אייצ-ית לא יכולתם עם פינצטה לחסום את הבעייתיים מאשר לחסום לכולם ?!

                                      אייצ'יתא Offline
                                      אייצ'יתא Offline
                                      אייצ'ית
                                      wrote on last edited by
                                      #2098

                                      @שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @אייצ-ית לא יכולתם עם פינצטה לחסום את הבעייתיים מאשר לחסום לכולם ?!

                                      הכל אפשרי. אם היה לנו עודף זמן.
                                      חוץ מזה.. שלמגר את זה באופן טוטאלי בלתי אפשרי כל עוד הצאט פתוח...
                                      ואף אחד לא טיפש -כל אחד יכול להעיד בעצמו על עשרות דרכים שאפשר לעשות בהם שטויות. ודי למבין.

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      יעקב ה.י ברוריהב 2 Replies Last reply
                                      5
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        @שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אייצ-ית לא יכולתם עם פינצטה לחסום את הבעייתיים מאשר לחסום לכולם ?!

                                        הכל אפשרי. אם היה לנו עודף זמן.
                                        חוץ מזה.. שלמגר את זה באופן טוטאלי בלתי אפשרי כל עוד הצאט פתוח...
                                        ואף אחד לא טיפש -כל אחד יכול להעיד בעצמו על עשרות דרכים שאפשר לעשות בהם שטויות. ודי למבין.

                                        יעקב ה.י Offline
                                        יעקב ה.י Offline
                                        יעקב ה.
                                        wrote on last edited by יעקב ה.
                                        #2099

                                        @אייצ-ית וואו תודה רבה, איך יש לכם את כל הזמן שבעולם לסנן לנו את האתר, לבדוק צא'ט, פניות לניהול, באמת אתם ממש צודקים!!!!
                                        חבר'ה,
                                        @צוות-פיקוח הם בני אדם, הם לא מלאכים!!!!
                                        ותודה רבה לכל המשתמשים להנהלה ו@צוות-פיקוח וכמובן כמובן ל@ntz שפתח לנו את המקצב!!!!

                                        אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                                        תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                                        צורצ 1 Reply Last reply
                                        3
                                        • א.ה. 2א Offline
                                          א.ה. 2א Offline
                                          א.ה. 2
                                          wrote on last edited by
                                          #2100

                                          לכא' זה לא רלוונטי,
                                          כי הצ'אט נסגר..

                                          מוזיקה.
                                          התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                          יעקב ה.י 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול