Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ג גילה

    בנושא שרשור שירים חדשים לא כל אחד יכול לפרסם??
    כי למה מחקו לי את הפוסטים, העתיקו אותם והעלו מחדש?

    רבקהר Offline
    רבקהר Offline
    רבקה
    wrote on last edited by
    #2361

    @גילה אני מצטטת מילה במילה תגובה שכתבנו לאיי מי שהתלונן אף הוא על העניין:

    לגבי הטענה שלך שמוחקים לך הודעות בשרשור השירים החדשים;
    אז כמובן - אדגיש שזה לא אישי נגדך חלילה.

    בכל הודעה על שיר חדש מומלץ מאד שיצורף להודעה את השיר ביוטיוב, להורדה כשמע ובקליפ. וכן -לצרף גם את תמונת השיר (לא יזיק גם כמה מילים על השיר).
    מכיוון שישנן הודעות (במקרה שלך) שזה לא קרה, בחרתי לכותבם מחדש בצירוף כל הדברים האמורים לעיל...

    אדרבה. אשמח אם תוכל לבדך לעשות כך. העבודה תיחסך ממני. אני לא זה ש'בוער' לו להעלות בדאבל. פשוט מאד - אני חושב עבור טובת כל המשתמשים ומונע הודעות ספאם של בקשות.

    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

    ג 1 Reply Last reply
    2
    • רבקהר רבקה

      @גילה אני מצטטת מילה במילה תגובה שכתבנו לאיי מי שהתלונן אף הוא על העניין:

      לגבי הטענה שלך שמוחקים לך הודעות בשרשור השירים החדשים;
      אז כמובן - אדגיש שזה לא אישי נגדך חלילה.

      בכל הודעה על שיר חדש מומלץ מאד שיצורף להודעה את השיר ביוטיוב, להורדה כשמע ובקליפ. וכן -לצרף גם את תמונת השיר (לא יזיק גם כמה מילים על השיר).
      מכיוון שישנן הודעות (במקרה שלך) שזה לא קרה, בחרתי לכותבם מחדש בצירוף כל הדברים האמורים לעיל...

      אדרבה. אשמח אם תוכל לבדך לעשות כך. העבודה תיחסך ממני. אני לא זה ש'בוער' לו להעלות בדאבל. פשוט מאד - אני חושב עבור טובת כל המשתמשים ומונע הודעות ספאם של בקשות.

      ג Offline
      ג Offline
      גילה
      wrote on last edited by
      #2362

      @רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @גילה אני מצטטת מילה במילה תגובה שכתבנו לאיי מי שהתלונן אף הוא על העניין:

      לגבי הטענה שלך שמוחקים לך הודעות בשרשור השירים החדשים;
      אז כמובן - אדגיש שזה לא אישי נגדך חלילה.

      בכל הודעה על שיר חדש מומלץ מאד שיצורף להודעה את השיר ביוטיוב, להורדה כשמע ובקליפ. וכן -לצרף גם את תמונת השיר (לא יזיק גם כמה מילים על השיר).
      מכיוון שישנן הודעות (במקרה שלך) שזה לא קרה, בחרתי לכותבם מחדש בצירוף כל הדברים האמורים לעיל...

      אדרבה. אשמח אם תוכל לבדך לעשות כך. העבודה תיחסך ממני. אני לא זה ש'בוער' לו להעלות בדאבל. פשוט מאד - אני חושב עבור טובת כל המשתמשים ומונע הודעות ספאם של בקשות.

      אה אוקי
      לא ידעתי שצריך גם תמונה.......

      רבקהר 1 Reply Last reply
      0
      • ג גילה

        @רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        @גילה אני מצטטת מילה במילה תגובה שכתבנו לאיי מי שהתלונן אף הוא על העניין:

        לגבי הטענה שלך שמוחקים לך הודעות בשרשור השירים החדשים;
        אז כמובן - אדגיש שזה לא אישי נגדך חלילה.

        בכל הודעה על שיר חדש מומלץ מאד שיצורף להודעה את השיר ביוטיוב, להורדה כשמע ובקליפ. וכן -לצרף גם את תמונת השיר (לא יזיק גם כמה מילים על השיר).
        מכיוון שישנן הודעות (במקרה שלך) שזה לא קרה, בחרתי לכותבם מחדש בצירוף כל הדברים האמורים לעיל...

        אדרבה. אשמח אם תוכל לבדך לעשות כך. העבודה תיחסך ממני. אני לא זה ש'בוער' לו להעלות בדאבל. פשוט מאד - אני חושב עבור טובת כל המשתמשים ומונע הודעות ספאם של בקשות.

        אה אוקי
        לא ידעתי שצריך גם תמונה.......

        רבקהר Offline
        רבקהר Offline
        רבקה
        wrote on last edited by
        #2363

        @גילה בנוסף לשאר;)

        תחשבי על זה;
        בכללי אחרי כל שיר שמעלים מבקשים אותו אחר כך בכל מיני דרכים. ע"מ למנוע זאת - מעלים הכל כתגובה אחת.

        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

        פונץ' בננהפ 1 Reply Last reply
        2
        • רבקהר רבקה

          @גילה בנוסף לשאר;)

          תחשבי על זה;
          בכללי אחרי כל שיר שמעלים מבקשים אותו אחר כך בכל מיני דרכים. ע"מ למנוע זאת - מעלים הכל כתגובה אחת.

          פונץ' בננהפ Offline
          פונץ' בננהפ Offline
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          wrote on last edited by
          #2364

          @רבקה לפעמים הקליפ לא תואם לאתר .. אז כקישור ליוטיוב \ קליפ... לא האופציה .

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          רבקהר 1 Reply Last reply
          0
          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

            @רבקה לפעמים הקליפ לא תואם לאתר .. אז כקישור ליוטיוב \ קליפ... לא האופציה .

            רבקהר Offline
            רבקהר Offline
            רבקה
            wrote on last edited by
            #2365

            @פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @רבקה לפעמים הקליפ לא תואם לאתר .. אז כקישור ליוטיוב \ קליפ... לא האופציה .

            כמובן שלא לאלה התכוונתי.

            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

            שמעון 2ש 1 Reply Last reply
            0
            • רבקהר רבקה

              @פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @רבקה לפעמים הקליפ לא תואם לאתר .. אז כקישור ליוטיוב \ קליפ... לא האופציה .

              כמובן שלא לאלה התכוונתי.

              שמעון 2ש Offline
              שמעון 2ש Offline
              שמעון 2
              משתמש ותיק
              wrote on last edited by
              #2366

              למה כשאני רואה את הפרופיל שלי אני רואה
              צפיות בפרופיל 91 ואני זוכר כשראיתי פעם אחרונה היה רק 80 צפיות אז איך זה עולה כזה מהר

              אילניתא 1 Reply Last reply
              0
              • שמעון 2ש שמעון 2

                למה כשאני רואה את הפרופיל שלי אני רואה
                צפיות בפרופיל 91 ואני זוכר כשראיתי פעם אחרונה היה רק 80 צפיות אז איך זה עולה כזה מהר

                אילניתא Offline
                אילניתא Offline
                אילנית
                כתב מקצב
                wrote on last edited by
                #2367

                @שמעון-2 הרבה משתמשים צופים בפרופיל שלך. זה הכל וזה קורה לכולם.

                "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                #משפטשאהבתי.

                1 Reply Last reply
                0
                • איזה קטעא Offline
                  איזה קטעא Offline
                  איזה קטע
                  wrote on last edited by איזה קטע
                  #2368

                  איך עושים את הקו המפריד בין מילה למשפט? נגיד כשכותבים-דיון ואז יש פס ואז אומרים על מה הדיון?
                  שאלה נוספת-מה זה הסימון הזה של מחובר/נא לא להפריע/לא מחובר/מוסתר? בשביל מה יש את זה?

                  יש שני סוגי מוזיקה-
                  מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                  תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                  ג אפרתא 2 Replies Last reply
                  1
                  • איזה קטעא איזה קטע

                    איך עושים את הקו המפריד בין מילה למשפט? נגיד כשכותבים-דיון ואז יש פס ואז אומרים על מה הדיון?
                    שאלה נוספת-מה זה הסימון הזה של מחובר/נא לא להפריע/לא מחובר/מוסתר? בשביל מה יש את זה?

                    ג Offline
                    ג Offline
                    גילה
                    wrote on last edited by
                    #2369

                    @איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    איך עושים את הקו המפריד בין מילה למשפט? נגיד כשכותבים-דיון ואז יש פס ואז אומרים על מה הדיון?

                    זה במקלדת, לוחצים על שיפט ביחד עם איפה שמצויר כזה קו , הוא יחד עם קו אלכסון, בד"כ מעל האנטר

                    1 Reply Last reply
                    2
                    • איזה קטעא איזה קטע

                      איך עושים את הקו המפריד בין מילה למשפט? נגיד כשכותבים-דיון ואז יש פס ואז אומרים על מה הדיון?
                      שאלה נוספת-מה זה הסימון הזה של מחובר/נא לא להפריע/לא מחובר/מוסתר? בשביל מה יש את זה?

                      אפרתא Offline
                      אפרתא Offline
                      אפרת
                      wrote on last edited by
                      #2370

                      @איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      שאלה נוספת-מה זה הסימון הזה של מחובר/נא לא להפריע/לא מחובר/מוסתר? בשביל מה יש את זה?

                      זה בשבילך להראות לאחרים אם את/ה זמינ/ה או כל מיני בעקרון זה לא משנה...

                      בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                      אייל גלבוע

                      איזה קטעא 1 Reply Last reply
                      0
                      • אפרתא אפרת

                        @איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        שאלה נוספת-מה זה הסימון הזה של מחובר/נא לא להפריע/לא מחובר/מוסתר? בשביל מה יש את זה?

                        זה בשבילך להראות לאחרים אם את/ה זמינ/ה או כל מיני בעקרון זה לא משנה...

                        איזה קטעא Offline
                        איזה קטעא Offline
                        איזה קטע
                        wrote on last edited by
                        #2371

                        אבל אני יכולה לבחור איך יציגו אותי! זה לא מי מחובר-זה מי בחר ב"מחובר"

                        יש שני סוגי מוזיקה-
                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                        אילניתא 1 Reply Last reply
                        0
                        • איזה קטעא איזה קטע

                          אבל אני יכולה לבחור איך יציגו אותי! זה לא מי מחובר-זה מי בחר ב"מחובר"

                          אילניתא Offline
                          אילניתא Offline
                          אילנית
                          כתב מקצב
                          wrote on last edited by
                          #2372

                          @איזה-קטע נכון.

                          "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                          #משפטשאהבתי.

                          1 Reply Last reply
                          1
                          • בונקרב Offline
                            בונקרב Offline
                            בונקר
                            wrote on last edited by
                            #2373

                            מה פירוש ה"תגיות" שיש למעלה??

                            "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                            [ממעמקים גד אלבז]

                            אפרתא 1 Reply Last reply
                            0
                            • בונקרב בונקר

                              מה פירוש ה"תגיות" שיש למעלה??

                              אפרתא Offline
                              אפרתא Offline
                              אפרת
                              wrote on last edited by
                              #2374

                              @בונקר שאנשים עושים חיפוש לדבר מסוים שהם רוצים אז זה עוזר...

                              בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                              אייל גלבוע

                              בונקרב 1 Reply Last reply
                              0
                              • אפרתא אפרת

                                @בונקר שאנשים עושים חיפוש לדבר מסוים שהם רוצים אז זה עוזר...

                                בונקרב Offline
                                בונקרב Offline
                                בונקר
                                wrote on last edited by
                                #2375

                                @אפרת כלומר אם אני עושה חיפוש גוגל בפורום של אייצת לדוגמא אז יראו את זה בתגיות???

                                "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                                [ממעמקים גד אלבז]

                                אפרתא 1 Reply Last reply
                                0
                                • בונקרב בונקר

                                  @אפרת כלומר אם אני עושה חיפוש גוגל בפורום של אייצת לדוגמא אז יראו את זה בתגיות???

                                  אפרתא Offline
                                  אפרתא Offline
                                  אפרת
                                  wrote on last edited by
                                  #2376

                                  @בונקר כן אבל לא לכולם יש תגית נגיד גם יש לישי ריבו אבל שוב לא לכולם...

                                  בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                                  אייל גלבוע

                                  1 Reply Last reply
                                  1
                                  • בן מנחםב Offline
                                    בן מנחםב Offline
                                    בן מנחם
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by בן מנחם
                                    #2377

                                    שאלה רק לצוות הפיקוח בבקשה מי שלא קשור לא להגיב @רבקה @צור @צוות-פיקוח @אייצ-ית @מוזיקה
                                    האם זה בסדר לעלות תמונות סרטונים של זמרים שדרנים יחצנים וסלבים של מוזיקה שהם בשלג ובכללי תמונות וכאלה של זמרים אבל מסטטוס וכז דבר כי פורסם חלק והשאלה שלי אם זה בסדר כי יש לי גם כל מיני ואמרתי אני ישאל קודם .....
                                    במידה שלא אז אולי לחדד את זה שוב למשתמשים ....
                                    אשמח לתשובה תודה לכם צוות פיקוח בשם כולם מעריכם מאוד את המסירות !!!!!

                                    בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                    מוזיקהמ 1 Reply Last reply
                                    3
                                    • בן מנחםב בן מנחם

                                      שאלה רק לצוות הפיקוח בבקשה מי שלא קשור לא להגיב @רבקה @צור @צוות-פיקוח @אייצ-ית @מוזיקה
                                      האם זה בסדר לעלות תמונות סרטונים של זמרים שדרנים יחצנים וסלבים של מוזיקה שהם בשלג ובכללי תמונות וכאלה של זמרים אבל מסטטוס וכז דבר כי פורסם חלק והשאלה שלי אם זה בסדר כי יש לי גם כל מיני ואמרתי אני ישאל קודם .....
                                      במידה שלא אז אולי לחדד את זה שוב למשתמשים ....
                                      אשמח לתשובה תודה לכם צוות פיקוח בשם כולם מעריכם מאוד את המסירות !!!!!

                                      מוזיקהמ Offline
                                      מוזיקהמ Offline
                                      מוזיקה
                                      wrote on last edited by
                                      #2378

                                      @בן-מנחם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      במידה שלא אז אולי לחדד את זה שוב למשתמשים ....

                                      מזכיר לך את חוקי הפורום:

                                      @ntz אמר בחוקי הפורום:

                                      סטטוסים: סטטוסים שיש להם קשר מובהק למוזיקה, כגון סקופ על שיר שעתיד לצאת או אפילו הסרטות מהאולפנים השונים וכדומה - מותר לפרסם. אבל סטטוסים שלא קשורים (ולצורך הדוגמא, זמר/קלידן/מעבד שנמצא בחו"ל ומפרסם סטטוסים) - זה לא קשור אלינו, ואין לפרסמם.

                                      @בן-מנחם , אנחנו סומכים עליך שאתה יודע להבדיל בין מה שקשור למוזיקה (אם נניח זמר מפרסם סרטון שהוא שר בשלג יש מקום להעלות לפורום) לבין מה שלא קשור (כמו תמונה דוממת של זמר מצטלם במרפסת על רקע השלג...)

                                      לכל שאלה ספציפית בנושא (מעבר לכללים הבסייסים) אתה יכול לשלוח פנייה לניהול בצירוף הקובץ והצוות יחליט מה דעתם בזה

                                      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                      1 Reply Last reply
                                      3
                                      • איזה קטעא Offline
                                        איזה קטעא Offline
                                        איזה קטע
                                        wrote on last edited by
                                        #2379

                                        שאלה בשם מכרה שלי:
                                        מכרה שלי התחברה מקודם למקצב (אחרי שהשתכנעה ממני...) ואז כתבו לה שהיא צריכה לאמת את כתובת הדוא"ל-היא פתחה את הדוא"ל ולא ראתה את האימות (גם לא בספאם או קידומי מכירות) היא שואלת איך היא תוכל להתחבר והאם זה קשור אולי לזה שיש לה חשבון אאוטלוק ולא ג'ימייל

                                        יש שני סוגי מוזיקה-
                                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • איזה קטעא Offline
                                          איזה קטעא Offline
                                          איזה קטע
                                          wrote on last edited by
                                          #2380

                                          שאלה בשם מכרה שלי:
                                          מכרה שלי התחברה מקודם למקצב (אחרי שהשתכנעה ממני...) ואז כתבו לה שהיא צריכה לאמת את כתובת הדוא"ל-היא פתחה את הדוא"ל ולא ראתה את האימות (גם לא בספאם או קידומי מכירות) היא שואלת איך היא תוכל להתחבר והאם זה קשור אולי לזה שיש לה חשבון אאוטלוק ולא ג'ימייל

                                          יש שני סוגי מוזיקה-
                                          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                          אילניתא אייצ'יתא 2 Replies Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול