Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • בונקרב בונקר

    @טיטו לי זה לא נותן אז אני מוציא את הסטיקס ומכניס בחזרה ואז זה עובד

    טיטוט Offline
    טיטוט Offline
    טיטו
    צוות פיקוח
    wrote on last edited by
    #2521

    @בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @טיטו לי זה לא נותן אז אני מוציא את הסטיקס ומכניס בחזרה ואז זה עובד

    זה ככה אצלי כבר שבוע ואני פשוט לוחץ איקס על ההודעה ומעלה רגיל
    בכללי זה הודעה שאומרת שטעינת האימוגים לא הצליחה אז כנראה שאם זה כותב את זה אי אפשר לשלוח אימוגים אבל זה לא אמור להפריע לטקסט. צריך ש @ntz או מי שאחראי על הבאגים יבדוק למה זה ככה

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    N 1 Reply Last reply
    3
    • טיטוט טיטו

      @בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @טיטו לי זה לא נותן אז אני מוציא את הסטיקס ומכניס בחזרה ואז זה עובד

      זה ככה אצלי כבר שבוע ואני פשוט לוחץ איקס על ההודעה ומעלה רגיל
      בכללי זה הודעה שאומרת שטעינת האימוגים לא הצליחה אז כנראה שאם זה כותב את זה אי אפשר לשלוח אימוגים אבל זה לא אמור להפריע לטקסט. צריך ש @ntz או מי שאחראי על הבאגים יבדוק למה זה ככה

      N Offline
      N Offline
      ntz
      מנהל ראשי
      wrote on last edited by
      #2522

      @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      צריך ש @ntz או מי שאחראי על הבאגים יבדוק למה זה ככה

      טופל.
      תודה על הדיווח.

      אפשר ליצור קשר במייל:
      noam6947@gmail.com

      1 Reply Last reply
      5
      • הלב שליה Offline
        הלב שליה Offline
        הלב שלי
        משתמש ותיק
        wrote on last edited by
        #2523

        איך אני יכולה לכתוב סלוגן כזה שנמצא בכל פוסט שלי בצד ימין למטה?

        כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

        HHKKKKH 1 Reply Last reply
        0
        • הלב שליה הלב שלי

          איך אני יכולה לכתוב סלוגן כזה שנמצא בכל פוסט שלי בצד ימין למטה?

          HHKKKKH Offline
          HHKKKKH Offline
          HHKKKK
          wrote on last edited by HHKKKK
          #2524

          @הלב-שלי זה נקרא חתימה וזה נפתח בהמשך[ אחרי מוניטין מסוים או פוסטים נראלי]
          כשיגיע הזמן זה יופיע בהגדרות פרופיל.

          שאלה: שאני פותח נושא על זמר ובתמונת נושא אוטמטי עולה התמונת פרופיל של מי שפתח ת'נושא
          איך אני שם בתמונת נושא תמונה של הזמר [ראיתי שיש לכמה כמו מאעייס ושמילי וכו']????

          בונקרב 1 Reply Last reply
          1
          • HHKKKKH Offline
            HHKKKKH Offline
            HHKKKK
            wrote on last edited by HHKKKK
            #2525
            This post is deleted!
            טיטוט 1 Reply Last reply
            0
            • HHKKKKH HHKKKK

              This post is deleted!

              טיטוט Offline
              טיטוט Offline
              טיטו
              צוות פיקוח
              wrote on last edited by
              #2526

              @hhkkkk דבר ראשון תאחד פוסטים זה שזה תשובה ושאלה לא משנה.
              דבר שני כשפותחים נושא יש אפשרות ללחוץ למעלה בשורת עריכה על סמל שנראה כמו ת.ז. זה תמונת נושא ואז אתה בוחר את התמונה שאתה רוצה אבל רק פותח הפוסט יכול לעשות את זה או המפקחים וההנהלה

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              1 Reply Last reply
              2
              • HHKKKKH HHKKKK

                @הלב-שלי זה נקרא חתימה וזה נפתח בהמשך[ אחרי מוניטין מסוים או פוסטים נראלי]
                כשיגיע הזמן זה יופיע בהגדרות פרופיל.

                שאלה: שאני פותח נושא על זמר ובתמונת נושא אוטמטי עולה התמונת פרופיל של מי שפתח ת'נושא
                איך אני שם בתמונת נושא תמונה של הזמר [ראיתי שיש לכמה כמו מאעייס ושמילי וכו']????

                בונקרב Offline
                בונקרב Offline
                בונקר
                wrote on last edited by בונקר
                #2527

                @hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                [ אחרי מוניטין מסוים או פוסטים נראלי]

                100 מוניטין.

                י 1 Reply Last reply
                0
                • בונקרב בונקר

                  @hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  [ אחרי מוניטין מסוים או פוסטים נראלי]

                  100 מוניטין.

                  י Offline
                  י Offline
                  י.ביטון
                  משתמש מומחה
                  wrote on last edited by
                  #2528

                  @בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  [ אחרי מוניטין מסוים או פוסטים נראלי]

                  150 מוניטין.

                  100

                  בונקרב 1 Reply Last reply
                  1
                  • י י.ביטון

                    @בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    [ אחרי מוניטין מסוים או פוסטים נראלי]

                    150 מוניטין.

                    100

                    בונקרב Offline
                    בונקרב Offline
                    בונקר
                    wrote on last edited by
                    #2529
                    This post is deleted!
                    1 Reply Last reply
                    0
                    • בונקרב Offline
                      בונקרב Offline
                      בונקר
                      wrote on last edited by
                      #2530

                      מה זה תגיות???

                      איזה קטעא 1 Reply Last reply
                      0
                      • בונקרב בונקר

                        מה זה תגיות???

                        איזה קטעא Offline
                        איזה קטעא Offline
                        איזה קטע
                        wrote on last edited by
                        #2531

                        @בונקר התוויות שיש ליד שם המשתמש שחבר בקבוצה נגיד @צוות-פיקוח @משתמש-ותיק

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • מוח שליט על הלבמ Offline
                          מוח שליט על הלבמ Offline
                          מוח שליט על הלב
                          wrote on last edited by
                          #2532

                          תגידו גם אתם לא מצליחים לטעון את התראות? לא יודע למה לי זה לא עובד

                          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                          איזה קטעא 1 Reply Last reply
                          0
                          • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                            תגידו גם אתם לא מצליחים לטעון את התראות? לא יודע למה לי זה לא עובד

                            איזה קטעא Offline
                            איזה קטעא Offline
                            איזה קטע
                            wrote on last edited by
                            #2533
                            This post is deleted!
                            1 Reply Last reply
                            0
                            • הלב שליה Offline
                              הלב שליה Offline
                              הלב שלי
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #2534

                              @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
                              זה ממש נורא כל הספאם שנוצר פה!

                              כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                              תהילושת רבקהר 2 Replies Last reply
                              1
                              • הלב שליה הלב שלי

                                @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
                                זה ממש נורא כל הספאם שנוצר פה!

                                תהילושת Offline
                                תהילושת Offline
                                תהילוש
                                כתב מקצב
                                wrote on last edited by
                                #2535

                                @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

                                זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה

                                HHKKKKH 1 Reply Last reply
                                3
                                • תהילושת תהילוש

                                  @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

                                  זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה

                                  HHKKKKH Offline
                                  HHKKKKH Offline
                                  HHKKKK
                                  wrote on last edited by
                                  #2536

                                  @תהילוש

                                  @תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

                                  זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה

                                  וגם נראלי שאין להם זמן לכ''ז.

                                  תהילושת 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • HHKKKKH HHKKKK

                                    @תהילוש

                                    @תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

                                    זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה

                                    וגם נראלי שאין להם זמן לכ''ז.

                                    תהילושת Offline
                                    תהילושת Offline
                                    תהילוש
                                    כתב מקצב
                                    wrote on last edited by
                                    #2537

                                    @hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @תהילוש

                                    @תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

                                    זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה

                                    וגם נראלי שאין להם זמן לכ''ז.

                                    לכן יש מתכנת... שהמבחן יהיה דיגיטלי...

                                    HHKKKKH 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • תהילושת תהילוש

                                      @hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @תהילוש

                                      @תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

                                      זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה

                                      וגם נראלי שאין להם זמן לכ''ז.

                                      לכן יש מתכנת... שהמבחן יהיה דיגיטלי...

                                      HHKKKKH Offline
                                      HHKKKKH Offline
                                      HHKKKK
                                      wrote on last edited by
                                      #2538
                                      This post is deleted!
                                      1 Reply Last reply
                                      2
                                      • הלב שליה הלב שלי

                                        @צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
                                        זה ממש נורא כל הספאם שנוצר פה!

                                        רבקהר Offline
                                        רבקהר Offline
                                        רבקה
                                        wrote on last edited by
                                        #2539

                                        @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

                                        רק רגע... שנייה... תנו לי כמה שניות ואני כבר עורכת מבחן לכל החברה החדשים בפורום, ממתינה 24/7 למצטרפים החדשים, ושולחת להם במהירות בזק את המבחן. מחכה לתשובות שלהם ואז גם בודקת האם הם ראויים להיכנס לבמת הפורום....

                                        כמה מצטרפים חדשים יהיו בקצב הזה?

                                        רבע ממה שיש כיום.

                                        כמה זמן מיותר יש לנו, הצוות פיקוח, עבור כל זה?

                                        אין זמן מיותר. ואני חושבת שאנחנו עושים כבר מעל ומעבר. ובזה אני אשבח מאד את @אייצ-ית שעושה הרבה-הרבה מעבר.

                                        מובן עד כמה הצעות מעין אלו אינן רלוונטיות בעליל? [לא ספציפי למי שהציע חלילה וחס, אני מדברת בכללי].

                                        בקיצור - המצטרפים פה אני מאמינה שהם עברות את גיל היסודי ולקרוא הם יודעים בטוח. ולכן - 'חוקי הפורום' כתוב ברור ורהוט בצד השמאלי של המסך. ואם גם זה לא מספיק למי שקרא ועבר על הכללים כנראה שהוא לא מתאים לה.

                                        בהצלחה לכולנו!

                                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                        HHKKKKH 1 Reply Last reply
                                        3
                                        • רבקהר רבקה

                                          @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?

                                          רק רגע... שנייה... תנו לי כמה שניות ואני כבר עורכת מבחן לכל החברה החדשים בפורום, ממתינה 24/7 למצטרפים החדשים, ושולחת להם במהירות בזק את המבחן. מחכה לתשובות שלהם ואז גם בודקת האם הם ראויים להיכנס לבמת הפורום....

                                          כמה מצטרפים חדשים יהיו בקצב הזה?

                                          רבע ממה שיש כיום.

                                          כמה זמן מיותר יש לנו, הצוות פיקוח, עבור כל זה?

                                          אין זמן מיותר. ואני חושבת שאנחנו עושים כבר מעל ומעבר. ובזה אני אשבח מאד את @אייצ-ית שעושה הרבה-הרבה מעבר.

                                          מובן עד כמה הצעות מעין אלו אינן רלוונטיות בעליל? [לא ספציפי למי שהציע חלילה וחס, אני מדברת בכללי].

                                          בקיצור - המצטרפים פה אני מאמינה שהם עברות את גיל היסודי ולקרוא הם יודעים בטוח. ולכן - 'חוקי הפורום' כתוב ברור ורהוט בצד השמאלי של המסך. ואם גם זה לא מספיק למי שקרא ועבר על הכללים כנראה שהוא לא מתאים לה.

                                          בהצלחה לכולנו!

                                          HHKKKKH Offline
                                          HHKKKKH Offline
                                          HHKKKK
                                          wrote on last edited by
                                          #2540

                                          @רבקה

                                          @רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          כמה מצטרפים חדשים יהיו בקצב הזה?

                                          באמת נכון-אני מסתכל מידי פעם וכל יום יש איזה 15-25 חדשים בממוצע [לא שהם פעילים].

                                          הלב שליה שמעון 2ש 2 Replies Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול