Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • שמעון 2ש שמעון 2

    @מוזיקה ואם אני רואה כתב מקצב שעובר על חוקי הפרום?

    מוזיקהמ Offline
    מוזיקהמ Offline
    מוזיקה
    wrote on last edited by
    #2721

    @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @מוזיקה ואם אני רואה כתב מקצב שעובר על חוקי הפרום?

    שלח פניה לניהול!

    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

    1 Reply Last reply
    1
    • תמר 7ת Offline
      תמר 7ת Offline
      תמר 7
      wrote on last edited by תמר 7
      #2722
      This post is deleted!
      1 Reply Last reply
      0
      • תהילושת תהילוש

        @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        @אייצ-ית בקשא לכתיבת שני פוסטים אחד אחרי השני אם יש הבדל של איזה כמה ימים מותר לכתוב שני פוסטים אחד אחרי השני? כי זה לא מתפרסם!

        בשירים החדשים-אפשר פוסט אחרי פוסט.
        הבדל של יום, אמרו כאן שמותר.

        מוזיקהמ Offline
        מוזיקהמ Offline
        מוזיקה
        wrote on last edited by
        #2723

        @שמעון-2
        כפי שכבר אמרו פה
        @תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        בשירים החדשים-אפשר פוסט אחרי פוסט.

        גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

        1 Reply Last reply
        0
        • שמעון 2ש שמעון 2

          @מוזיקה ואם אני רואה כתב מקצב שעובר על חוקי הפרום?

          סודי ביותרס Offline
          סודי ביותרס Offline
          סודי ביותר
          משתמש ותיק
          wrote on last edited by
          #2724

          @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @מוזיקה ואם אני רואה כתב מקצב שעובר על חוקי הפרום?

          אפשר לדווח על כתבי מקצב

          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

          1 Reply Last reply
          0
          • אילניתא אילנית

            @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @מוזיקה למה אי אפשר לדווח על פוסטים של כתבי מקצב וצוות פיקוח?

            למי תדווח על צוות פיקוח?!
            תדווח לצוות פיקוח על עצמם?
            ומדוע צריך בכלל?

            איילהא Offline
            איילהא Offline
            איילה
            משתמש ותיק
            wrote on last edited by
            #2725

            @אילנית כן! לדווח על עצמם שישימו לב, כי לפעמים גם הם לא שמים לב ועושים טעויות, אחרי הכל גם הם בני אדם...

            👊 ...Never say never

            1 Reply Last reply
            2
            • אילניתא אילנית

              @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @מוזיקה למה אי אפשר לדווח על פוסטים של כתבי מקצב וצוות פיקוח?

              למי תדווח על צוות פיקוח?!
              תדווח לצוות פיקוח על עצמם?
              ומדוע צריך בכלל?

              אפוש פארא Offline
              אפוש פארא Offline
              אפוש פאר
              wrote on last edited by
              #2726

              @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @מוזיקה למה אי אפשר לדווח על פוסטים של כתבי מקצב וצוות פיקוח?

              למי תדווח על צוות פיקוח?!
              תדווח לצוות פיקוח על עצמם?
              ומדוע צריך בכלל?

              נו נו כולם עושים טעיות.. אבל כולם!!

              פונץ' בננהפ 1 Reply Last reply
              0
              • אפוש פארא אפוש פאר

                @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @מוזיקה למה אי אפשר לדווח על פוסטים של כתבי מקצב וצוות פיקוח?

                למי תדווח על צוות פיקוח?!
                תדווח לצוות פיקוח על עצמם?
                ומדוע צריך בכלל?

                נו נו כולם עושים טעיות.. אבל כולם!!

                פונץ' בננהפ Offline
                פונץ' בננהפ Offline
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                wrote on last edited by פונץ' בננה
                #2727

                @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                תדווח לצוות פיקוח על עצמם?

                כן על עצמם.
                אין רק בנאדם אחד מהצוות , נכון?
                אם הוא מתעלם או לא'דעת מה , יש עוד אחרים שיכולים...
                וגם אם כן , אז הוא רואה את הדיווח ויכול לתקן.

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                אפוש פארא מוזיקהמ 2 Replies Last reply
                1
                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                  @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  תדווח לצוות פיקוח על עצמם?

                  כן על עצמם.
                  אין רק בנאדם אחד מהצוות , נכון?
                  אם הוא מתעלם או לא'דעת מה , יש עוד אחרים שיכולים...
                  וגם אם כן , אז הוא רואה את הדיווח ויכול לתקן.

                  אפוש פארא Offline
                  אפוש פארא Offline
                  אפוש פאר
                  wrote on last edited by אפוש פאר
                  #2728
                  This post is deleted!
                  1 Reply Last reply
                  1
                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                    @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    תדווח לצוות פיקוח על עצמם?

                    כן על עצמם.
                    אין רק בנאדם אחד מהצוות , נכון?
                    אם הוא מתעלם או לא'דעת מה , יש עוד אחרים שיכולים...
                    וגם אם כן , אז הוא רואה את הדיווח ויכול לתקן.

                    מוזיקהמ Offline
                    מוזיקהמ Offline
                    מוזיקה
                    wrote on last edited by מוזיקה
                    #2729

                    @פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    אם הוא מתעלם או לא'דעת מה , יש עוד אחרים שיכולים...

                    תתפלאו אבל צוות הפיקוח לא מקבל שכר על עבודתו!
                    כפי שכבר אמרנו אפשר תמיד לשלוח פניה לניהול בלבד
                    אם צוות פיקוח "מתעלם" כנראה שיש סיבה מוצדקת...
                    חבל מאד שבמקום להעריך את העבודה שסובבת בכל שעות היום (כן!) ע"י הצוות רק מעבירים ביקורת 😞
                    ללא ספק שבלי עבודתנו מזמן הפורום היה כבר חסום בחברות הסינון הנבחרות

                    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                    פונץ' בננהפ אפוש פארא 2 Replies Last reply
                    5
                    • מוזיקהמ מוזיקה

                      @פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      אם הוא מתעלם או לא'דעת מה , יש עוד אחרים שיכולים...

                      תתפלאו אבל צוות הפיקוח לא מקבל שכר על עבודתו!
                      כפי שכבר אמרנו אפשר תמיד לשלוח פניה לניהול בלבד
                      אם צוות פיקוח "מתעלם" כנראה שיש סיבה מוצדקת...
                      חבל מאד שבמקום להעריך את העבודה שסובבת בכל שעות היום (כן!) ע"י הצוות רק מעבירים ביקורת 😞
                      ללא ספק שבלי עבודתנו מזמן הפורום היה כבר חסום בחברות הסינון הנבחרות

                      פונץ' בננהפ Offline
                      פונץ' בננהפ Offline
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      wrote on last edited by
                      #2730

                      @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      תתפלאו אבל צוות הפיקוח לא מקבל שכר על עבודתו
                      כפי שכבר אמרנו אפשר תמיד לשלוח פניה לניהול
                      אם צוות פיקוח "מתעלם" כנראה שיש סיבה מוצדקת...
                      חבל מאד שבמקום להעריך את העבודה שסובבת בכל שעות היום (כן!) ע"י הצוות רק מעבירים ביקורת

                      חלילה . אני ממש לא מזלזלת!!
                      אבל לי כבר קרה משהו , לא אפתח אותו פה זה ברור.
                      רק אמרתי שאם מישהו מהפיקוח לא עונה , יש אחרים שיכולים לטפל בעניין .
                      ועושים את זה יותר ממצוין!!

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • מוזיקהמ מוזיקה

                        @פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        אם הוא מתעלם או לא'דעת מה , יש עוד אחרים שיכולים...

                        תתפלאו אבל צוות הפיקוח לא מקבל שכר על עבודתו!
                        כפי שכבר אמרנו אפשר תמיד לשלוח פניה לניהול בלבד
                        אם צוות פיקוח "מתעלם" כנראה שיש סיבה מוצדקת...
                        חבל מאד שבמקום להעריך את העבודה שסובבת בכל שעות היום (כן!) ע"י הצוות רק מעבירים ביקורת 😞
                        ללא ספק שבלי עבודתנו מזמן הפורום היה כבר חסום בחברות הסינון הנבחרות

                        אפוש פארא Offline
                        אפוש פארא Offline
                        אפוש פאר
                        wrote on last edited by אפוש פאר
                        #2731

                        @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        אם הוא מתעלם או לא'דעת מה , יש עוד אחרים שיכולים...

                        תתפלאו אבל צוות הפיקוח לא מקבל שכר על עבודתו!
                        כפי שכבר אמרנו אפשר תמיד לשלוח פניה לניהול בלבד
                        אם צוות פיקוח "מתעלם" כנראה שיש סיבה מוצדקת...
                        חבל מאד שבמקום להעריך את העבודה שסובבת בכל שעות היום (כן!) ע"י הצוות רק מעבירים ביקורת 😞
                        ללא ספק שבלי עבודתנו מזמן הפורום היה כבר חסום בחברות הסינון הנבחרות

                        העניין הוא על סינון קפדני מדי..
                        ושאפו על עזרתכם (על אף שאני אישית חושב שלפעמים מוחקים בכמות מוגזמת פוסטים וכו'..)
                        וכל זה זה בקטע הטוב פשוט רוב רובם של החברים שלי שיהו פה (בלי לתת שמות)עזבו בגלל שאין להם כמעט זכות דיבור כל הזמן מוחקים להם מתייגים אותם אם הערת אזהרה למשך כמה חודשים ממש חבל.. זו פלטפורמה מדהימה לציבור החרדי לא כדאי סתם כך להקטין אותה..

                        הלב שליה 1 Reply Last reply
                        2
                        • אפוש פארא אפוש פאר

                          @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          אם הוא מתעלם או לא'דעת מה , יש עוד אחרים שיכולים...

                          תתפלאו אבל צוות הפיקוח לא מקבל שכר על עבודתו!
                          כפי שכבר אמרנו אפשר תמיד לשלוח פניה לניהול בלבד
                          אם צוות פיקוח "מתעלם" כנראה שיש סיבה מוצדקת...
                          חבל מאד שבמקום להעריך את העבודה שסובבת בכל שעות היום (כן!) ע"י הצוות רק מעבירים ביקורת 😞
                          ללא ספק שבלי עבודתנו מזמן הפורום היה כבר חסום בחברות הסינון הנבחרות

                          העניין הוא על סינון קפדני מדי..
                          ושאפו על עזרתכם (על אף שאני אישית חושב שלפעמים מוחקים בכמות מוגזמת פוסטים וכו'..)
                          וכל זה זה בקטע הטוב פשוט רוב רובם של החברים שלי שיהו פה (בלי לתת שמות)עזבו בגלל שאין להם כמעט זכות דיבור כל הזמן מוחקים להם מתייגים אותם אם הערת אזהרה למשך כמה חודשים ממש חבל.. זו פלטפורמה מדהימה לציבור החרדי לא כדאי סתם כך להקטין אותה..

                          הלב שליה Offline
                          הלב שליה Offline
                          הלב שלי
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by
                          #2732

                          @אפוש-פאר אם יודעים איך להשתמש זה לא קורה
                          אני פה כבר זמן ניכר וכתבתי מלאא פוסטים ואני לספור על כף יד אחת כמה פוסטים מחקו לי!
                          פשוט לכו טכני וענייני. בלי הסחות בשביל זה הפלטפורמה הזו נועדה.

                          כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                          אפוש פארא 1 Reply Last reply
                          2
                          • הלב שליה הלב שלי

                            @אפוש-פאר אם יודעים איך להשתמש זה לא קורה
                            אני פה כבר זמן ניכר וכתבתי מלאא פוסטים ואני לספור על כף יד אחת כמה פוסטים מחקו לי!
                            פשוט לכו טכני וענייני. בלי הסחות בשביל זה הפלטפורמה הזו נועדה.

                            אפוש פארא Offline
                            אפוש פארא Offline
                            אפוש פאר
                            wrote on last edited by
                            #2733

                            @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @אפוש-פאר אם יודעים איך להשתמש זה לא קורה
                            אני פה כבר זמן ניכר וכתבתי מלאא פוסטים ואני לספור על כף יד אחת כמה פוסטים מחקו לי!
                            פשוט לכו טכני וענייני. בלי הסחות בשביל זה הפלטפורמה הזו נועדה.

                            אני פה גם כמה חודשים ולצערי הרב החברים שלי לדעתי לא כל כך טועים..

                            תמר 7ת 1 Reply Last reply
                            1
                            • אפוש פארא אפוש פאר

                              @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @אפוש-פאר אם יודעים איך להשתמש זה לא קורה
                              אני פה כבר זמן ניכר וכתבתי מלאא פוסטים ואני לספור על כף יד אחת כמה פוסטים מחקו לי!
                              פשוט לכו טכני וענייני. בלי הסחות בשביל זה הפלטפורמה הזו נועדה.

                              אני פה גם כמה חודשים ולצערי הרב החברים שלי לדעתי לא כל כך טועים..

                              תמר 7ת Offline
                              תמר 7ת Offline
                              תמר 7
                              wrote on last edited by
                              #2734

                              @אפוש-פאר אני נמצאת כאן אולי שבועיים ו-50% מהפוסטים שכתבתי נמחקו וחבל שאתם כ"כ מסננים כמו שכולם אמרו

                              אפוש פארא אילניתא 2 Replies Last reply
                              1
                              • תמר 7ת תמר 7

                                @אפוש-פאר אני נמצאת כאן אולי שבועיים ו-50% מהפוסטים שכתבתי נמחקו וחבל שאתם כ"כ מסננים כמו שכולם אמרו

                                אפוש פארא Offline
                                אפוש פארא Offline
                                אפוש פאר
                                wrote on last edited by אפוש פאר
                                #2735

                                @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @אפוש-פאר אני נמצאת כאן אולי שבועיים ו-50% מהפוסטים שכתבתי נמחקו וחבל שאתם כ"כ מסננים כמו שכולם אמרו

                                אומנם הם אולי עושים את זה מקטע טוב אבל זה מזמן עבר את הקטע הטוב זה שהם מרחיקים, ומוחקים וכדו'
                                חבל..

                                תמר 7ת מוזיקהמ 2 Replies Last reply
                                0
                                • אפוש פארא אפוש פאר

                                  @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @אפוש-פאר אני נמצאת כאן אולי שבועיים ו-50% מהפוסטים שכתבתי נמחקו וחבל שאתם כ"כ מסננים כמו שכולם אמרו

                                  אומנם הם אולי עושים את זה מקטע טוב אבל זה מזמן עבר את הקטע הטוב זה שהם מרחיקים, ומוחקים וכדו'
                                  חבל..

                                  תמר 7ת Offline
                                  תמר 7ת Offline
                                  תמר 7
                                  wrote on last edited by תמר 7
                                  #2736

                                  @אפוש-פאר זה מאד מוגזם

                                  1 Reply Last reply
                                  -1
                                  • תמר 7ת תמר 7

                                    @אפוש-פאר אני נמצאת כאן אולי שבועיים ו-50% מהפוסטים שכתבתי נמחקו וחבל שאתם כ"כ מסננים כמו שכולם אמרו

                                    אילניתא Offline
                                    אילניתא Offline
                                    אילנית
                                    כתב מקצב
                                    wrote on last edited by
                                    #2737

                                    @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @אפוש-פאר אני נמצאת כאן אולי שבועיים ו-50% מהפוסטים שכתבתי נמחקו וחבל שאתם כ"כ מסננים כמו שכולם אמרו

                                    אולי במקום לחשוב מה זה אומר עליהם (ואולי זה אומר עליהם- אף אחד ואף פורום אינו מושלם) תתעמקי קצת בהתנהלות שלך בפורום?

                                    ואגב, מה דעתם של ממשתתפי הדיון העומד ברומו של עולם הזה להעביר את הדיון המרתק והחשוב כל כך הזה למקום אחר? לא נראה לי בחשיבה פשוטה שזה הנושא המתאים...

                                    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                    #משפטשאהבתי.

                                    אפוש פארא 1 Reply Last reply
                                    3
                                    • אילניתא אילנית

                                      @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @אפוש-פאר אני נמצאת כאן אולי שבועיים ו-50% מהפוסטים שכתבתי נמחקו וחבל שאתם כ"כ מסננים כמו שכולם אמרו

                                      אולי במקום לחשוב מה זה אומר עליהם (ואולי זה אומר עליהם- אף אחד ואף פורום אינו מושלם) תתעמקי קצת בהתנהלות שלך בפורום?

                                      ואגב, מה דעתם של ממשתתפי הדיון העומד ברומו של עולם הזה להעביר את הדיון המרתק והחשוב כל כך הזה למקום אחר? לא נראה לי בחשיבה פשוטה שזה הנושא המתאים...

                                      אפוש פארא Offline
                                      אפוש פארא Offline
                                      אפוש פאר
                                      wrote on last edited by
                                      #2738

                                      @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @אפוש-פאר אני נמצאת כאן אולי שבועיים ו-50% מהפוסטים שכתבתי נמחקו וחבל שאתם כ"כ מסננים כמו שכולם אמרו

                                      אולי במקום לחשוב מה זה אומר עליהם (ואולי זה אומר עליהם- אף אחד ואף פורום אינו מושלם) תתעמקי קצת בהתנהלות שלך בפורום?

                                      ואגב, מה דעתם של ממשתתפי הדיון העומד ברומו של עולם הזה להעביר את הדיון המרתק והחשוב כל כך הזה למקום אחר? לא נראה לי בחשיבה פשוטה שזה הנושא המתאים...

                                      תפתחי לזה כותרת..
                                      אני מאמין שלהרבה משתתפים יהיה מה לומר..

                                      אילניתא 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • אפוש פארא אפוש פאר

                                        @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אפוש-פאר אני נמצאת כאן אולי שבועיים ו-50% מהפוסטים שכתבתי נמחקו וחבל שאתם כ"כ מסננים כמו שכולם אמרו

                                        אולי במקום לחשוב מה זה אומר עליהם (ואולי זה אומר עליהם- אף אחד ואף פורום אינו מושלם) תתעמקי קצת בהתנהלות שלך בפורום?

                                        ואגב, מה דעתם של ממשתתפי הדיון העומד ברומו של עולם הזה להעביר את הדיון המרתק והחשוב כל כך הזה למקום אחר? לא נראה לי בחשיבה פשוטה שזה הנושא המתאים...

                                        תפתחי לזה כותרת..
                                        אני מאמין שלהרבה משתתפים יהיה מה לומר..

                                        אילניתא Offline
                                        אילניתא Offline
                                        אילנית
                                        כתב מקצב
                                        wrote on last edited by אילנית
                                        #2739

                                        @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אפוש-פאר אני נמצאת כאן אולי שבועיים ו-50% מהפוסטים שכתבתי נמחקו וחבל שאתם כ"כ מסננים כמו שכולם אמרו

                                        אולי במקום לחשוב מה זה אומר עליהם (ואולי זה אומר עליהם- אף אחד ואף פורום אינו מושלם) תתעמקי קצת בהתנהלות שלך בפורום?

                                        ואגב, מה דעתם של ממשתתפי הדיון העומד ברומו של עולם הזה להעביר את הדיון המרתק והחשוב כל כך הזה למקום אחר? לא נראה לי בחשיבה פשוטה שזה הנושא המתאים...

                                        תפתחי לזה כותרת..
                                        אני מאמין שלהרבה משתתפים יהיה מה לומר..

                                        אתה מוזמן לעשות זאת (למרות שלעניות דעתי אין צורך).
                                        לי אין מה להוסיף בנושא.

                                        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                        #משפטשאהבתי.

                                        אפוש פארא 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • אילניתא אילנית

                                          @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @אפוש-פאר אני נמצאת כאן אולי שבועיים ו-50% מהפוסטים שכתבתי נמחקו וחבל שאתם כ"כ מסננים כמו שכולם אמרו

                                          אולי במקום לחשוב מה זה אומר עליהם (ואולי זה אומר עליהם- אף אחד ואף פורום אינו מושלם) תתעמקי קצת בהתנהלות שלך בפורום?

                                          ואגב, מה דעתם של ממשתתפי הדיון העומד ברומו של עולם הזה להעביר את הדיון המרתק והחשוב כל כך הזה למקום אחר? לא נראה לי בחשיבה פשוטה שזה הנושא המתאים...

                                          תפתחי לזה כותרת..
                                          אני מאמין שלהרבה משתתפים יהיה מה לומר..

                                          אתה מוזמן לעשות זאת (למרות שלעניות דעתי אין צורך).
                                          לי אין מה להוסיף בנושא.

                                          אפוש פארא Offline
                                          אפוש פארא Offline
                                          אפוש פאר
                                          wrote on last edited by
                                          #2740
                                          This post is deleted!
                                          תהילושת 1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול