Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • אפוש פארא אפוש פאר

    This post is deleted!

    תהילושת Offline
    תהילושת Offline
    תהילוש
    כתב מקצב
    wrote on last edited by תהילוש
    #2741

    @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @אפוש-פאר אני נמצאת כאן אולי שבועיים ו-50% מהפוסטים שכתבתי נמחקו וחבל שאתם כ"כ מסננים כמו שכולם אמרו

    אולי במקום לחשוב מה זה אומר עליהם (ואולי זה אומר עליהם- אף אחד ואף פורום אינו מושלם) תתעמקי קצת בהתנהלות שלך בפורום?

    ואגב, מה דעתם של ממשתתפי הדיון העומד ברומו של עולם הזה להעביר את הדיון המרתק והחשוב כל כך הזה למקום אחר? לא נראה לי בחשיבה פשוטה שזה הנושא המתאים...

    תפתחי לזה כותרת..
    אני מאמין שלהרבה משתתפים יהיה מה לומר..

    אתה מוזמן לעשות זאת (למרות שלעניות דעתי אין צורך).
    לי אין מה להוסיף בנושא.

    אני מפחד שירחיקו אותי מחשש שאולי זה יהיה מדי בוטה ויתפרש כנגד מקצב..

    ואווו נראה לי קצת הרחקת לכת. זה לא שילטון דיקטטורי.
    כול מנהל מנסה לעשות את המקסימום לשמור על ניהול מסודר ועניני.
    ברגע שהנושא זה לא אישי מול ההנהלה. ולא נאמרים שם שמות, אני לא רואה כול בעיה לפתוח כזה נושא(למרות שבעיני פניה לניהול זה הדרך הטובה).
    וכמובן לשמור על שיח מתאים ולא ביקורת ביקורת וביקורת...
    @מוזיקה ?

    1 Reply Last reply
    2
    • אפוש פארא אפוש פאר

      @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @אפוש-פאר אני נמצאת כאן אולי שבועיים ו-50% מהפוסטים שכתבתי נמחקו וחבל שאתם כ"כ מסננים כמו שכולם אמרו

      אומנם הם אולי עושים את זה מקטע טוב אבל זה מזמן עבר את הקטע הטוב זה שהם מרחיקים, ומוחקים וכדו'
      חבל..

      מוזיקהמ Offline
      מוזיקהמ Offline
      מוזיקה
      wrote on last edited by מוזיקה
      #2742

      @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      אבל זה מזמן עבר את הקטע הטוב זה שהם מרחיקים, ומוחקים וכדו'
      חבל..

      @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @אפוש-פאר זה מאד מוגזם

      לא אמשיך אתכם את הדיון והוויכוח הזה, אבל רק אומר דבר אחד
      אין סתם מחיקות הודעות, נקודה!
      משתמש שנמחק לו הודעה שיבדוק טוב טוב האם היא חרגה או שלא מספיק עמדה בחוקי הפורום או שפשוט יבדוק מה רמת ההודעה שכתב!
      ושוב, תמיד אפשר לשלוח פניה (מכובדת) לניהול (ולא דרך קשרים)...

      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

      1 Reply Last reply
      3
      • טיטוט Offline
        טיטוט Offline
        טיטו
        צוות פיקוח
        wrote on last edited by
        #2743

        חברה אתם לא מתארים לכם כמה הצוות פיקוח מקדישים מהזמן שלהם ומהכוחות נפש שלהם בשביל האתר הזה וכל זה בחינם אין כסף אז במקום להתלונן אתם יכולים לקרוא את חוקי הפורום ולדעת בדיוק מה אסור ומה מותר וגם יש בקטגוריות מסויימות דברים שהותרו אז פשוט תקראו ולא ימחקו לכם. אותי אישית זה מאד מתסכל לראות שהפורום שהיה מאד מקצועי וענייני הפך להיות עם הרבה ספאם ושטויות שנמחקות קחו לדוגמא את השירים לקריאה שנעול עכשיו רק בגלל שלא הקשיבו לכללים ואז מי שסובל מזה זה כולנו ותאמינו לי שהצוות פיקוח עושה את זה לפעמים מתוך חוסר רצון רק כי זה מה שצריך אז תעריכו במקום להתלונן. וסתם לידיעה כל העבודת נמלים הזאת נעשית בשבילנו ובשביל שיהיה לנו פורום מסודר ונקי חוצמזה שאם זה לא יתנהל ככה אז תוך יום יומיים נטפרי יחסמו את הפורום ונפסיד מזה יותר...

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        שמעון 2ש 1 Reply Last reply
        10
        • טיטוט טיטו

          חברה אתם לא מתארים לכם כמה הצוות פיקוח מקדישים מהזמן שלהם ומהכוחות נפש שלהם בשביל האתר הזה וכל זה בחינם אין כסף אז במקום להתלונן אתם יכולים לקרוא את חוקי הפורום ולדעת בדיוק מה אסור ומה מותר וגם יש בקטגוריות מסויימות דברים שהותרו אז פשוט תקראו ולא ימחקו לכם. אותי אישית זה מאד מתסכל לראות שהפורום שהיה מאד מקצועי וענייני הפך להיות עם הרבה ספאם ושטויות שנמחקות קחו לדוגמא את השירים לקריאה שנעול עכשיו רק בגלל שלא הקשיבו לכללים ואז מי שסובל מזה זה כולנו ותאמינו לי שהצוות פיקוח עושה את זה לפעמים מתוך חוסר רצון רק כי זה מה שצריך אז תעריכו במקום להתלונן. וסתם לידיעה כל העבודת נמלים הזאת נעשית בשבילנו ובשביל שיהיה לנו פורום מסודר ונקי חוצמזה שאם זה לא יתנהל ככה אז תוך יום יומיים נטפרי יחסמו את הפורום ונפסיד מזה יותר...

          שמעון 2ש Offline
          שמעון 2ש Offline
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          wrote on last edited by
          #2744

          חברים ניכנסתם כבר לכאן ?

          https://miktzav.com/donate

          איזה קטעא 1 Reply Last reply
          2
          • תמר 7ת Offline
            תמר 7ת Offline
            תמר 7
            wrote on last edited by
            #2745
            This post is deleted!
            אייצ'יתא 1 Reply Last reply
            0
            • שמעון 2ש שמעון 2

              חברים ניכנסתם כבר לכאן ?

              https://miktzav.com/donate

              איזה קטעא Offline
              איזה קטעא Offline
              איזה קטע
              wrote on last edited by איזה קטע
              #2746

              @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              חברים ניכנסתם כבר לכאן ?

              https://miktzav.com/donate

              מה אתה מנסה לומר בזה?


              איך אפשר להיכנס למועדפים?

              יש שני סוגי מוזיקה-
              מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
              תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

              איילהא מוזיקהמ 2 Replies Last reply
              0
              • איזה קטעא איזה קטע

                @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                חברים ניכנסתם כבר לכאן ?

                https://miktzav.com/donate

                מה אתה מנסה לומר בזה?


                איך אפשר להיכנס למועדפים?

                איילהא Offline
                איילהא Offline
                איילה
                משתמש ותיק
                wrote on last edited by
                #2747

                @איזה-קטע לא, זה קישור של ממשק התרומה של הפורום, הרי המשתמשים גולשים בפורום בחינם, ויש דברים שעולים כסף; תחזוקה ועוד..
                אז מי שיכול לעזור-- תורם.

                👊 ...Never say never

                1 Reply Last reply
                2
                • איזה קטעא איזה קטע

                  @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  חברים ניכנסתם כבר לכאן ?

                  https://miktzav.com/donate

                  מה אתה מנסה לומר בזה?


                  איך אפשר להיכנס למועדפים?

                  מוזיקהמ Offline
                  מוזיקהמ Offline
                  מוזיקה
                  wrote on last edited by
                  #2748

                  @איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  איך אפשר להיכנס למועדפים?

                  למה את קוראת מועדפים?

                  גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                  איזה קטעא 1 Reply Last reply
                  0
                  • מוזיקהמ מוזיקה

                    @איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    איך אפשר להיכנס למועדפים?

                    למה את קוראת מועדפים?

                    איזה קטעא Offline
                    איזה קטעא Offline
                    איזה קטע
                    wrote on last edited by איזה קטע
                    #2749

                    @מוזיקה כשאני לוחצת על שלוש נקודות בפוסט כתוב שם הוסף למועדפים.

                    יש שני סוגי מוזיקה-
                    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                    מוזיקהמ פונץ' בננהפ 2 Replies Last reply
                    0
                    • איזה קטעא איזה קטע

                      @מוזיקה כשאני לוחצת על שלוש נקודות בפוסט כתוב שם הוסף למועדפים.

                      מוזיקהמ Offline
                      מוזיקהמ Offline
                      מוזיקה
                      wrote on last edited by מוזיקה
                      #2750

                      @איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @מוזיקה כשאני לוחצת על שלוש נקודות בפוסט כתוב שם הוסף למועדפים.

                      f9dde3a1-fd38-4b3a-87b9-3df46bf7ec01-image.png

                      @פונץ-בננה תודה על שימת הלב בעניין המייל!

                      קרדיט ל @פונץ-בננה שגם כתבה זאת...

                      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                      1 Reply Last reply
                      2
                      • איזה קטעא איזה קטע

                        @מוזיקה כשאני לוחצת על שלוש נקודות בפוסט כתוב שם הוסף למועדפים.

                        פונץ' בננהפ Offline
                        פונץ' בננהפ Offline
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        wrote on last edited by
                        #2751
                        This post is deleted!
                        1 Reply Last reply
                        0
                        • תמר החיה בסרטת Offline
                          תמר החיה בסרטת Offline
                          תמר החיה בסרט
                          wrote on last edited by
                          #2752

                          מתי יפתח שירים לכתיבה ולקריאה?

                          מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                          שמעון 2ש 1 Reply Last reply
                          1
                          • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

                            מתי יפתח שירים לכתיבה ולקריאה?

                            שמעון 2ש Offline
                            שמעון 2ש Offline
                            שמעון 2
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by
                            #2753

                            @תמר-החיה-בסרט שבוע מהסגירה!

                            תמר החיה בסרטת 1 Reply Last reply
                            0
                            • שמעון 2ש שמעון 2

                              @תמר-החיה-בסרט שבוע מהסגירה!

                              תמר החיה בסרטת Offline
                              תמר החיה בסרטת Offline
                              תמר החיה בסרט
                              wrote on last edited by
                              #2754

                              @שמעון-2 מתי ייגמר שבוע?

                              מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                              שמעון 2ש 1 Reply Last reply
                              0
                              • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

                                @שמעון-2 מתי ייגמר שבוע?

                                שמעון 2ש Offline
                                שמעון 2ש Offline
                                שמעון 2
                                משתמש ותיק
                                wrote on last edited by
                                #2755

                                @תמר-החיה-בסרט עוד שלש ימים!

                                תמר החיה בסרטת 1 Reply Last reply
                                1
                                • שמעון 2ש שמעון 2

                                  @תמר-החיה-בסרט עוד שלש ימים!

                                  תמר החיה בסרטת Offline
                                  תמר החיה בסרטת Offline
                                  תמר החיה בסרט
                                  wrote on last edited by
                                  #2756

                                  @שמעון-2 באיזה יום זה יוצא? ביום ראשון זה יהיה פתוח?

                                  מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                                  חיה במקרנצ'יק 0ח 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

                                    @שמעון-2 באיזה יום זה יוצא? ביום ראשון זה יהיה פתוח?

                                    חיה במקרנצ'יק 0ח Offline
                                    חיה במקרנצ'יק 0ח Offline
                                    חיה במקרנצ'יק 0
                                    wrote on last edited by
                                    #2757

                                    @תמר-החיה-בסרט כן. נראה לי ביום חמישי או שישי זה נפתח שוב

                                    טוב להציץ
                                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                    1 Reply Last reply
                                    1
                                    • תמר החיה בסרטת Offline
                                      תמר החיה בסרטת Offline
                                      תמר החיה בסרט
                                      wrote on last edited by
                                      #2758

                                      כל פעם שאני לוחצת על נושאים שלא נקראים החסימה לא נותנת לי! (אני בנטפרי) למה? זה לכולם ככה?

                                      מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                                      HHKKKKH שמעון 2ש 2 Replies Last reply
                                      2
                                      • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

                                        כל פעם שאני לוחצת על נושאים שלא נקראים החסימה לא נותנת לי! (אני בנטפרי) למה? זה לכולם ככה?

                                        HHKKKKH Offline
                                        HHKKKKH Offline
                                        HHKKKK
                                        wrote on last edited by
                                        #2759

                                        @תמר-החיה-בסרט

                                        @תמר-החיה-בסרט אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        זה לכולם ככה?

                                        תדתדפי כמה עמודים אחורה ותראי את כללל הנושא ע''ז.......

                                        ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • תמר החיה בסרטת תמר החיה בסרט

                                          כל פעם שאני לוחצת על נושאים שלא נקראים החסימה לא נותנת לי! (אני בנטפרי) למה? זה לכולם ככה?

                                          שמעון 2ש Offline
                                          שמעון 2ש Offline
                                          שמעון 2
                                          משתמש ותיק
                                          wrote on last edited by שמעון 2
                                          #2760

                                          @תמר-החיה-בסרט זה יסתדר תוך פחות משעה לי זה כבר היסתדר

                                          תמר החיה בסרטת 1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול