אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
היי,
אני אשמח מכל מי שכותב ראשי תיבות בפוסטים שלו ..
שישתדל לכתוב כאלו מובנים ולא כאלה שממצאים על הרגע
או יותר מידי ארוכים
שצריך להסתבך בשביל להבין מה הבנאדם רצה לומר ..לא כותבת בשביל לפגוע חלילה .. פשוט יש כאלה שלוקח לי שנה לפרש מה רוצים לומר

-
היי,
אני אשמח מכל מי שכותב ראשי תיבות בפוסטים שלו ..
שישתדל לכתוב כאלו מובנים ולא כאלה שממצאים על הרגע
או יותר מידי ארוכים
שצריך להסתבך בשביל להבין מה הבנאדם רצה לומר ..לא כותבת בשביל לפגוע חלילה .. פשוט יש כאלה שלוקח לי שנה לפרש מה רוצים לומר

@פונץ-בננה תאמת לא הבנתי מה הכוונה שאני כותב כל פעם זה בסדר ?

-
היי,
אני אשמח מכל מי שכותב ראשי תיבות בפוסטים שלו ..
שישתדל לכתוב כאלו מובנים ולא כאלה שממצאים על הרגע
או יותר מידי ארוכים
שצריך להסתבך בשביל להבין מה הבנאדם רצה לומר ..לא כותבת בשביל לפגוע חלילה .. פשוט יש כאלה שלוקח לי שנה לפרש מה רוצים לומר

-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
@אסתר-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך עושים תמונה כשצופים בפרופיל(לא של הפרופיל עצמו)

תלחצי על החץ הזה אחרי שאת נכנסת לפרופיל שלך, בהצלחה. -
אם אפשר באפשרות של הדיסלייק, שלא יהיה ניתן בקלות לעשות דיסלייק, זאת אומרת שאם אני לוחצת תקפוץ לי הודעה אם אני בטוח רוצה לעשות דיסלייק. משום שלפעמים זה נלחץ לי בטעות, ופתאום אני שמה לב שנלחץ לי על זה, ואז זה לא נעים...
תודה (מקווה שהובנתי) -
אם אפשר באפשרות של הדיסלייק, שלא יהיה ניתן בקלות לעשות דיסלייק, זאת אומרת שאם אני לוחצת תקפוץ לי הודעה אם אני בטוח רוצה לעשות דיסלייק. משום שלפעמים זה נלחץ לי בטעות, ופתאום אני שמה לב שנלחץ לי על זה, ואז זה לא נעים...
תודה (מקווה שהובנתי) -
את/ה משתמש/ת חדש/ה?
לא ברור לך עדין חוקי הפורום?
יש לך שאלות על האתר?
נושאים שלא ברורים?
זה הבמה והמקום- לשאול הכל-
וצוות ההנהלה ישתדל לענות כפי יכולתו.@אייצ-ית איך אני עושה שיהיה לי גם כיתוב בפרופיל שלי??
כמו כאן:

תודה רבה -
@אייצ-ית איך אני עושה שיהיה לי גם כיתוב בפרופיל שלי??
כמו כאן:

תודה רבה@אביגיל-גילבחר זה נקרא אודותי
הוא נהיה מאוחר יותר כשתהיי פעילה יותר בפורום -
@אביגיל-גילבחר זה נקרא אודותי
הוא נהיה מאוחר יותר כשתהיי פעילה יותר בפורום@הלב-שלי אחלה
בכמה מוניטין?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login
