אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@בונקר לי לא ידוע .
אבל מה שבטוח יותר קל , זה פה-
https://nakdan.dicta.org.il/ -
יש לי שאלה חשובה
על מה הנושא פה ? -
@בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש אפשרות לנקד במקלדת?
אם כן, איך???@פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@בונקר לי לא ידוע .
ובכן, בהחלט אפשר.
מצרפים את המקש alt שנמצא בתחתית המקלדת לאות הראשונה של ההגייה שלך.
למשל צירה- האות צ'.
חיריק- ח'.
וכולי'...
@מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:יש לי שאלה חשובה
על מה הנושא פה ?שאלות מצד המשתמשים בכל הנוגע לפורום שנענות ע"י משתמשים אחרים, ההנהלה והצוות.
-
יש לי שאלה חשובה
על מה הנושא פה ? -
את/ה משתמש/ת חדש/ה?
לא ברור לך עדין חוקי הפורום?
יש לך שאלות על האתר?
נושאים שלא ברורים?
זה הבמה והמקום- לשאול הכל-
וצוות ההנהלה ישתדל לענות כפי יכולתו.@אייצ-ית אם עוברים על משהו בחוקי הפורום ישר מורחקים
או שאפשר למחוק את הפוסט נגיד? -
@אייצ-ית אם עוברים על משהו בחוקי הפורום ישר מורחקים
או שאפשר למחוק את הפוסט נגיד?@מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אם עוברים על משהו בחוקי הפורום ישר מורחקים
או שאפשר למחוק את הפוסט נגיד?אשמח לתשובה
-
@תמר-7 אם את צריכה עזרה בדבר מסוים או תשובה לאיזה דבר
את פשוט מתייגת אותה וזהו (וכמובן שהיא רואה את מה שכתבת...) -
@אפרת תודה רבה
עכשיו הבנתי מה זה תיוג ולמה זה נועד ואיך עושים את זה
תודה רבה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login