Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מוכן תמיד לעזורמ Offline
    מוכן תמיד לעזורמ Offline
    מוכן תמיד לעזור
    wrote on last edited by
    #2941

    מתי יפתח שוב הנושא על חנן בן ארי? או שבכלל לא יפתח?

    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

    1 Reply Last reply
    1
    • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

      @אייצ-ית אם עוברים על משהו בחוקי הפורום ישר מורחקים
      או שאפשר למחוק את הפוסט נגיד?

      אייצ'יתא Offline
      אייצ'יתא Offline
      אייצ'ית
      wrote on last edited by
      #2942

      @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @אייצ-ית אם עוברים על משהו בחוקי הפורום ישר מורחקים
      או שאפשר למחוק את הפוסט נגיד?

      לא ישר מורחקים. אך אם עוברים באופן חוזר ונשנה על החוקים זה מצריך הרחקה- על אף שאנו לא ששים לעשות את זה...

      @בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      יש אפשרות לנקד במקלדת?
      אם כן, איך???

      יש לי קובץ שמראה איך מנקדים כאן-
      איך מנקדים בוורד.docx
      המקש alt gr נראה כך במקלדת-
      ef42bc42-883d-452c-9380-d65e67552270-image.png

      @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      מתי יפתח שוב הנושא על חנן בן ארי? או שבכלל לא יפתח?

      שים לי קישור לשם ואבדוק לך.

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      מוכן תמיד לעזורמ 1 Reply Last reply
      2
      • אפוש פארא Offline
        אפוש פארא Offline
        אפוש פאר
        wrote on last edited by
        #2943

        אם מישהו מורחק מחזירים אותו לאחר זמן כלשהו?

        להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
        לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
        איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
        אלוף.

        סודי ביותרס 1 Reply Last reply
        0
        • אפוש פארא אפוש פאר

          אם מישהו מורחק מחזירים אותו לאחר זמן כלשהו?

          סודי ביותרס Offline
          סודי ביותרס Offline
          סודי ביותר
          משתמש ותיק
          wrote on last edited by
          #2944

          @אפוש-פאר תלוי בגלל מה הרחיקו אותו
          עם זה בגלל משהו מאוד חמור אז הוא יכול להיות מורחק לתמיד
          ואם זה משהו קטן הוא יכול להיות מורחק גם ליום

          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

          1 Reply Last reply
          3
          • אייצ'יתא אייצ'ית

            @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @אייצ-ית אם עוברים על משהו בחוקי הפורום ישר מורחקים
            או שאפשר למחוק את הפוסט נגיד?

            לא ישר מורחקים. אך אם עוברים באופן חוזר ונשנה על החוקים זה מצריך הרחקה- על אף שאנו לא ששים לעשות את זה...

            @בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            יש אפשרות לנקד במקלדת?
            אם כן, איך???

            יש לי קובץ שמראה איך מנקדים כאן-
            איך מנקדים בוורד.docx
            המקש alt gr נראה כך במקלדת-
            ef42bc42-883d-452c-9380-d65e67552270-image.png

            @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            מתי יפתח שוב הנושא על חנן בן ארי? או שבכלל לא יפתח?

            שים לי קישור לשם ואבדוק לך.

            מוכן תמיד לעזורמ Offline
            מוכן תמיד לעזורמ Offline
            מוכן תמיד לעזור
            wrote on last edited by
            #2945

            @אייצ-ית https://miktzav.com/post/26404

            לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

            אייצ'יתא 1 Reply Last reply
            0
            • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

              @אייצ-ית https://miktzav.com/post/26404

              אייצ'יתא Offline
              אייצ'יתא Offline
              אייצ'ית
              wrote on last edited by
              #2946

              @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @אייצ-ית https://miktzav.com/post/26404

              ראיתי את הנעילה של הנושא-
              @רבקה צודקת בעצם הנעילה שלו.
              בהמשך השבוע הנושא יפתח שוב.

              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

              1 Reply Last reply
              6
              • תמר 7ת Offline
                תמר 7ת Offline
                תמר 7
                wrote on last edited by
                #2947

                איך מביאים קישור לטקסט שאני רוצה לכתוב

                HHKKKKH 1 Reply Last reply
                0
                • תמר 7ת תמר 7

                  איך מביאים קישור לטקסט שאני רוצה לכתוב

                  HHKKKKH Offline
                  HHKKKKH Offline
                  HHKKKK
                  wrote on last edited by
                  #2948

                  @תמר-7 עושים העתק על הקישור ואז הדבק בפוסט.

                  ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • א Offline
                    א Offline
                    אביב
                    wrote on last edited by
                    #2949

                    @אייצ-ית רק להבין, למה זה נעול כבר כמעט יומיים?
                    https://miktzav.com/topic/50/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A6%D7%98%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C/158

                    אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                    0
                    • א אביב

                      @אייצ-ית רק להבין, למה זה נעול כבר כמעט יומיים?
                      https://miktzav.com/topic/50/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A6%D7%98%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C/158

                      אייצ'יתא Offline
                      אייצ'יתא Offline
                      אייצ'ית
                      wrote on last edited by
                      #2950

                      @אביב השרשור שם כל הזמן מביא בסוף משתמשים לכתוב קבוצות של דרייב עם זכויות יוצרים, או עם בקשות גישה, או קבוצות צאט של נשים.

                      כל העניין עוד בטיפול אם לתת לו המשך בפורום.

                      אם מישו מוכן לקחת על עצמו את העריכות שם בנושא באחריות ללא כל הדברים שהזכרתי לעיל אני אפתח לו נושא ואנעל אותו אחרי כל עריכה שלו- כדי שלא יתפתחו דיונים שגוררים הרחקות.

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      א 1 Reply Last reply
                      1
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @אביב השרשור שם כל הזמן מביא בסוף משתמשים לכתוב קבוצות של דרייב עם זכויות יוצרים, או עם בקשות גישה, או קבוצות צאט של נשים.

                        כל העניין עוד בטיפול אם לתת לו המשך בפורום.

                        אם מישו מוכן לקחת על עצמו את העריכות שם בנושא באחריות ללא כל הדברים שהזכרתי לעיל אני אפתח לו נושא ואנעל אותו אחרי כל עריכה שלו- כדי שלא יתפתחו דיונים שגוררים הרחקות.

                        א Offline
                        א Offline
                        אביב
                        wrote on last edited by
                        #2951

                        @אייצ-ית נראה לי שאין לי בעיה,
                        רק שאולי עדיף למחוק את כל הנושא כולו, חוץ מפוסט מסודר אחד!! שיערך עריכות פנימיות, כמו שעושים בביקורות קליפים
                        זה בגדול

                        אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                        0
                        • א אביב

                          @אייצ-ית נראה לי שאין לי בעיה,
                          רק שאולי עדיף למחוק את כל הנושא כולו, חוץ מפוסט מסודר אחד!! שיערך עריכות פנימיות, כמו שעושים בביקורות קליפים
                          זה בגדול

                          אייצ'יתא Offline
                          אייצ'יתא Offline
                          אייצ'ית
                          wrote on last edited by
                          #2952

                          @אביב שלח פניה לניהול ותתיג אותי- אני אצור איתך קשר על זה במייל.

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          1 Reply Last reply
                          2
                          • בן מנחםב Offline
                            בן מנחםב Offline
                            בן מנחם
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by בן מנחם
                            #2953

                            יש לי שאלה ובקשה רק ל @צוות-פיקוח בבקשה האם יש אפשרות לפרסם קישור להגיד תהילים על התקופה הקשה של עם ישראל לעילוי נשמת הנפטרים על ידי המשתמשים היקרים אפילו שזה לא פורום של מוזיקה אם כן לפתוח נושא חדש בשביל זה ולנעול אותו מי שרוצה יפתח ויגיד ומי שלא יעבור הלא האם זה בסדר ?

                            בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                            תהילושת צורצ 2 Replies Last reply
                            11
                            • בן מנחםב בן מנחם

                              יש לי שאלה ובקשה רק ל @צוות-פיקוח בבקשה האם יש אפשרות לפרסם קישור להגיד תהילים על התקופה הקשה של עם ישראל לעילוי נשמת הנפטרים על ידי המשתמשים היקרים אפילו שזה לא פורום של מוזיקה אם כן לפתוח נושא חדש בשביל זה ולנעול אותו מי שרוצה יפתח ויגיד ומי שלא יעבור הלא האם זה בסדר ?

                              תהילושת Offline
                              תהילושת Offline
                              תהילוש
                              כתב מקצב
                              wrote on last edited by
                              #2954

                              @בן-מנחם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              יש לי שאלה ובקשה רק ל @צוות-פיקוח בבקשה האם יש אפשרות לפרסם קישור להגיד תהילים על התקופה הקשה של עם ישראל לעילוי נשמת הנפטרים על ידי המשתמשים היקרים אפילו שזה לא פורום של מוזיקה אם כן לפתוח נושא חדש בשביל זה ולנעול אותו מי שרוצה יפתח ויגיד ומי שלא יעבור הלא האם זה בסדר ?

                              @אייצ-ית @רבקה

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • מוכן תמיד לעזורמ Offline
                                מוכן תמיד לעזורמ Offline
                                מוכן תמיד לעזור
                                wrote on last edited by
                                #2955

                                יש לי שאלה מתי שנכנסים למשתמשים ואני לוחץ על מחובר זה כל מי שעכשיו נמצא באתר?
                                או מי שבחר סטטוס של מחובר? אשמח לתשובה מהירה

                                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                איזה קטעא EtiE 2 Replies Last reply
                                0
                                • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                  יש לי שאלה מתי שנכנסים למשתמשים ואני לוחץ על מחובר זה כל מי שעכשיו נמצא באתר?
                                  או מי שבחר סטטוס של מחובר? אשמח לתשובה מהירה

                                  איזה קטעא Offline
                                  איזה קטעא Offline
                                  איזה קטע
                                  wrote on last edited by
                                  #2956

                                  @מוכן-תמיד-לעזור מי שבחר בסטטוס מחובר

                                  יש שני סוגי מוזיקה-
                                  מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                  תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                    יש לי שאלה מתי שנכנסים למשתמשים ואני לוחץ על מחובר זה כל מי שעכשיו נמצא באתר?
                                    או מי שבחר סטטוס של מחובר? אשמח לתשובה מהירה

                                    EtiE Offline
                                    EtiE Offline
                                    Eti
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by
                                    #2957

                                    @מוכן-תמיד-לעזור כל מי שהסטטוס שלו כרגע, הוא מחובר.
                                    ז"א אם נכנסת לפורום, ולא בחרת סטטוס - אוטומטי זה מראה אתה מחובר, וכתוב אותך ברשימה.
                                    אבל אם שינית סטטוס למוסתר וכדו' אז לא תופיע שם.

                                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                    כשאמצע שם ניק אשנהכ 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • EtiE Eti

                                      @מוכן-תמיד-לעזור כל מי שהסטטוס שלו כרגע, הוא מחובר.
                                      ז"א אם נכנסת לפורום, ולא בחרת סטטוס - אוטומטי זה מראה אתה מחובר, וכתוב אותך ברשימה.
                                      אבל אם שינית סטטוס למוסתר וכדו' אז לא תופיע שם.

                                      כשאמצע שם ניק אשנהכ Offline
                                      כשאמצע שם ניק אשנהכ Offline
                                      כשאמצע שם ניק אשנה
                                      wrote on last edited by
                                      #2958

                                      @eti מה זה אומר סטטוס?

                                      קול דודי דופק פתחי לי

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • EtiE Offline
                                        EtiE Offline
                                        Eti
                                        משתמש ותיק
                                        wrote on last edited by
                                        #2959

                                        @כשאמצע-שם-ניק-אשנה הצבע של העיגול הקטן שנמצא על תמונת הפרופיל שלך בצד ימין - מראה מה המצב שלך בפורום כרגע, אם אתה מחובר - זה בצבע ירוק, ואם אתה מנותק זה בצבע אפור. זה אוטומטי.
                                        ואפשר לשנות את הסטטוס ידנית, בלחיצה על הפרופיל למעלה, ליד ההתראות.

                                        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                        כשאמצע שם ניק אשנהכ 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • EtiE Eti

                                          @כשאמצע-שם-ניק-אשנה הצבע של העיגול הקטן שנמצא על תמונת הפרופיל שלך בצד ימין - מראה מה המצב שלך בפורום כרגע, אם אתה מחובר - זה בצבע ירוק, ואם אתה מנותק זה בצבע אפור. זה אוטומטי.
                                          ואפשר לשנות את הסטטוס ידנית, בלחיצה על הפרופיל למעלה, ליד ההתראות.

                                          כשאמצע שם ניק אשנהכ Offline
                                          כשאמצע שם ניק אשנהכ Offline
                                          כשאמצע שם ניק אשנה
                                          wrote on last edited by
                                          #2960

                                          @eti תודה ולמה אני לא יכולה לעשות תודה?

                                          קול דודי דופק פתחי לי

                                          איילהא 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול