אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@eti תודה ולמה אני לא יכולה לעשות תודה?
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה כשיהיה לך מס' מסוים של מוניטין (לייקים) תוכלי...
כל פעם שנותנים לך לייק -
על פוסט מסוים שלך- נצבר לך מוניטין, וכשיש לך באזור ה15 אני חושבת- תוכלי ללייק... -
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה כשיהיה לך מס' מסוים של מוניטין (לייקים) תוכלי...
כל פעם שנותנים לך לייק -
על פוסט מסוים שלך- נצבר לך מוניטין, וכשיש לך באזור ה15 אני חושבת- תוכלי ללייק...@איילה מה הפירוש?
-
@איילה מה הפירוש?
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה ממספר מסוים של מוניטין - תודות שמשתמשים אחרים בפורום נתנו לך, וסימנו לך לייק - תוכלי.
בעיקרון מ 15 לייקים. -
@איילה מה הפירוש?
This post is deleted! -
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה ממספר מסוים של מוניטין - תודות שמשתמשים אחרים בפורום נתנו לך, וסימנו לך לייק - תוכלי.
בעיקרון מ 15 לייקים.מוזר זה הסתדר לי והפסיק למה?
-
מוזר זה הסתדר לי והפסיק למה?
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה יכול להיות שצריך לרענן ואולי יסתדר
(אם את אומרת שהצלחת..) -
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה יכול להיות שצריך לרענן ואולי יסתדר
(אם את אומרת שהצלחת..)@פונץ-בננה עשיתי וזה לא הסתדר
עריכה: פתאום בפוסט אחר הצלחתי אבל פה לא -
מוזר זה הסתדר לי והפסיק למה?
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה בעיקרון הכללים הם שמ 15 מוניטין, אפשר לתת לייקים.
אולי זה השתנה, אין לי מושג... -
מישהו זוכר באיזה נושא כתבו פה על ההתנצלות של המלחין של טאטאלע קום שוין אהיים?
חשוב לי מאד! -
מישהו זוכר באיזה נושא כתבו פה על ההתנצלות של המלחין של טאטאלע קום שוין אהיים?
חשוב לי מאד! -
אפשר לכתוב כמה שירים בפוסטים של כתיבת שירים?
-
אפשר לכתוב כמה שירים בפוסטים של כתיבת שירים?
@מוכן-תמיד-לעזור אחד ביום.
-
@מוכן-תמיד-לעזור אחד ביום.
@איילה אבל אפשר נגיד גם באתגר כתיבת שירים
וגם באתגר אחר של כתיבת שירים? -
@איילה אבל אפשר נגיד גם באתגר כתיבת שירים
וגם באתגר אחר של כתיבת שירים?@מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@איילה אבל אפשר נגיד גם באתגר כתיבת שירים
וגם באתגר אחר של כתיבת שירים?בוודאי.
בכול פוסט אפשר לכתוב תגובה אחת, ולהמתין שלא יהיו 2 תגובות של אותו משתמש ברצף, כי לשם כך נועד האפשרות של העריכה. -
יש לי שאלה ובקשה רק ל @צוות-פיקוח בבקשה האם יש אפשרות לפרסם קישור להגיד תהילים על התקופה הקשה של עם ישראל לעילוי נשמת הנפטרים על ידי המשתמשים היקרים אפילו שזה לא פורום של מוזיקה אם כן לפתוח נושא חדש בשביל זה ולנעול אותו מי שרוצה יפתח ויגיד ומי שלא יעבור הלא האם זה בסדר ?
-
למה נעלו את הנושא? https://miktzav.com/topic/2888/%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%93%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93/469
יש מצב שיפתחו את זה פעם? ואם לא אז אולי משהו דומה? -
ה הלב שלי התייחס לנושא זה ב
-
ה הלב שלי התייחס לנושא זה ב
-
@בונקר אתה פותח תגובה בנושא עליו אתה רוצה להגיב,
ואז פשוט מדפדף בין הנושאים, דרך נושאים אחרונים או מה שלא תרצה, ואז כשאתה מגיע למה שאתה רוצה לצטט - תדגיש אותו, או תלחץ על ציטוט.
הפוסט יעלה לך בדיוק איפה שרצית, עם ציטוטים ממקומות אחרים. -
למה נעלו את הנושא? https://miktzav.com/topic/2888/%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%93%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93/469
יש מצב שיפתחו את זה פעם? ואם לא אז אולי משהו דומה?@מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
למה נעלו את הנושא? https://miktzav.com/topic/2888/%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%93%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%97%D7%93/469
יש מצב שיפתחו את זה פעם? ואם לא אז אולי משהו דומה?אשמח לתשובה
-
מתי יהיה עוד סקר?
@צוות-פיקוח
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login