אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אולי תרענן את הכונן קשיח.
מה זאת אומרת?
תעשה CTRL פלוס F5. במקלדת. אם אתה לא יודע אני יעשה לך צילום של הכפתורים.
-
יש אפשרות לשאול בפרטי את @צוות-פיקוח שאלות?
ואם כן איפה? -
יש אפשרות לשאול בפרטי את @צוות-פיקוח שאלות?
ואם כן איפה?@מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש אפשרות לשאול בפרטי את @צוות-פיקוח שאלות?
ואם כן איפה?אפשר ע"י שליחת פניה לניהול
-
@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך מוסיפים אתר? יש אפשרות כזו בכלל?
אתר?
למה השאלה הזו קשורה לפורום בעצם...? -
@אילנית סתם ראיתי שלחלק מהמנהלים יש אתר אז אני שואלת אם זאת אופציה שמוגבלת רק למנהלים או שזה פשוט תלוי במוניטין?
@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית סתם ראיתי שלחלק מהמנהלים יש אתר אז אני שואלת אם זאת אופציה שמוגבלת רק למנהלים או שזה פשוט תלוי במוניטין?
אין קשר בין המשתמשים פה וכמות המוניטין שלהם לבין הקמת אתר.
להקים אתר לא מתקשר בשום צורה כמיטב ידיעתי לפורום הזה ספציפית. -
@אילנית סתם ראיתי שלחלק מהמנהלים יש אתר אז אני שואלת אם זאת אופציה שמוגבלת רק למנהלים או שזה פשוט תלוי במוניטין?
-
@איזה-קטע כן , בפרופיל ..
-
@איזה-קטע כן , בפרופיל ..
@פונץ-בננה איפה בפרופיל? לא ראיתי שכתוב "אתר"
-
@פונץ-בננה איפה בפרופיל? לא ראיתי שכתוב "אתר"
-
@פונץ-בננה איפה בפרופיל? לא ראיתי שכתוב "אתר"
@איזה-קטע

אם אין לך את האופציה הזו , יכול להיות שזה קשור למונטין.. -
@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
זהו אז שאלתי אם יש לי אתר אם אוכל לכתוב את זה?
אם זה תוכן שיווקי סביר להניח שלא יתאפשר לפרסם (אלא אם כן זה יהיה בתשלום)
@צור ?@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
זהו אז שאלתי אם יש לי אתר אם אוכל לכתוב את זה?
אם זה תוכן שיווקי סביר להניח שלא יתאפשר לפרסם (אלא אם כן זה יהיה בתשלום)
@צור ?ואם זה קשור למוזיקה?
@פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@איזה-קטע

אם אין לך את האופציה הזו , יכול להיות שזה קשור למונטין..כנראה שזה קשור למוניטין כי אין לי
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login