Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @שרי-1 נכון שאין בעיה עם הקליפ מבחינה טכנית.
    אבל השיר אסור בפורום עקב הזמר עצמו, כך שאין להעלותו.

    מבחינה הלכתית אנו לא נכנסים לזה- כל אחד כדעת רבותיו,
    האתר פה מחמיר יותר, למניעת מכשולות. וד"ל.

    ש Offline
    ש Offline
    שרי 1
    wrote on last edited by
    #7381

    @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @שרי-1 נכון שאין בעיה עם הקליפ מבחינה טכנית.
    אבל השיר אסור בפורום עקב הזמר עצמו, כך שאין להעלותו.

    מבחינה הלכתית אנו לא נכנסים לזה- כל אחד כדעת רבותיו,
    האתר פה מחמיר יותר, למניעת מכשולות. וד"ל.

    סורי, אבל נשמע קצת מהתגובה שלך שכאילו רציתי להעלות פה קליפ בעייתי מבחינה הלכתית...
    ואני חושבת שזה ממש לא כך....

    אייצ'יתא 1 Reply Last reply
    0
    • ש שרי 1

      @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @שרי-1 נכון שאין בעיה עם הקליפ מבחינה טכנית.
      אבל השיר אסור בפורום עקב הזמר עצמו, כך שאין להעלותו.

      מבחינה הלכתית אנו לא נכנסים לזה- כל אחד כדעת רבותיו,
      האתר פה מחמיר יותר, למניעת מכשולות. וד"ל.

      סורי, אבל נשמע קצת מהתגובה שלך שכאילו רציתי להעלות פה קליפ בעייתי מבחינה הלכתית...
      ואני חושבת שזה ממש לא כך....

      אייצ'יתא Offline
      אייצ'יתא Offline
      אייצ'ית
      wrote on last edited by
      #7382

      @שרי-1 זה העניין,
      שזה לא אסור בגלל תוכן הקליפ, אלא עקב הזמר.
      ושוב-
      באתר אנחנו לא נכנסים בכלל לפן ההלכתי בשום דבר, לא בקליפים, לא בתכנים, וכד'- אלא יש כאן קו אחיד, שבד"כ הכי מחמיר- זאת כדי שלא יווצרו תקלים מכל סוג שהוא.
      כל אחד כדעת רבותיו יקטלג אם זה אסור הלכתי או לא.

      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

      1 Reply Last reply
      0
      • ש שרי 1

        @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        @שרי-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        ישנה לי אפשרות לשלוח לך את הקליפ ותאמר לי מניסיונך אם זה בעייתי ?

        אם את רוצה לשלוח משהו זה רק ע"י פניה לניהול.
        דרך האתר אין שום תיאום בין משתמשים.
        אל דאגה יש לנו דרך לבדוק כל שיר. ו... בעיקרון אם יש לך כלכ כך הרה ספק לגביו- מסתמא שהוא אסור.

        דווקא לדעתי אין בזה שום בעיה.... ואני לא מתנצלת על זה, אבל לא מצפה שלכולם פה תהיה אותה השקפה....
        הזמר עדן חסון (שאגב הוא חרדי לשעבר אבל זה לא קשור פה...)
        שיר "גדל לי קצת זקן"
        @שמעון-2 @אייצ-ית אומר לכם משהו ?

        ב. ב.ב Offline
        ב. ב.ב Offline
        ב. ב.
        משתמש ותיק
        wrote on last edited by
        #7383

        @שרי-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        הזמר עדן חסון (שאגב הוא חרדי לשעבר אבל זה לא קשור פה...)
        שיר "גדל לי קצת זקן"

        אולי אין בעיה ספציפית במילים, אבל האוירה מאוד לא חרדית...

        1 Reply Last reply
        1
        • אהרן נחוםא Offline
          אהרן נחוםא Offline
          אהרן נחום
          משתמש מומחה
          wrote on last edited by אהרן נחום
          #7384

          אם כבר מדברים אז- מותר להעלות כאן את התוכנית 'טוקבק'? (תוכנית מצולמת למוזיקאים ברמה גבוהה)
          כי המשתתפים שם לא חרדים ומדברים שם על מוזיקה ישראלית, אבל מצד שני זה פתוח בנטפרי?

          אהרן נחוםא 1 Reply Last reply
          0
          • מוזיקלי 3מ Offline
            מוזיקלי 3מ Offline
            מוזיקלי 3
            wrote on last edited by מוזיקלי 3
            #7385

            @צוות-פיקוח @טיטו אני חושב שמי שרוצה שירים שאם לא חרדים יפתחו נושא מיוחד שצוות הפיקוח יאשר את השיר שאתם רוצים לעלות וכך יהיה לזה נושא רק שם אפשר יהיה אפשר לבקש שירים שאינם חרדים כי מה לעשות זה המצב אין היום יש הרבה שירים שהם מסיגנון החסידי ואנשים ולא חיבים לאהוב רק את החסידי מחפשים אצל הזמרים לא דתיים ואני מבין וזה רק ביגלל שאין במה למוזיקה המיזרחית אז הולכים לחפש זמרים מיזרחים ישראלים אצל החילונים וזה חבל (אני בכול אופן משתדל לא לישמוע שירים שאינם של זמרים דתים)

            אהרן נחוםא נ rivka 0R אייצ'יתא 4 Replies Last reply
            0
            • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

              @צוות-פיקוח @טיטו אני חושב שמי שרוצה שירים שאם לא חרדים יפתחו נושא מיוחד שצוות הפיקוח יאשר את השיר שאתם רוצים לעלות וכך יהיה לזה נושא רק שם אפשר יהיה אפשר לבקש שירים שאינם חרדים כי מה לעשות זה המצב אין היום יש הרבה שירים שהם מסיגנון החסידי ואנשים ולא חיבים לאהוב רק את החסידי מחפשים אצל הזמרים לא דתיים ואני מבין וזה רק ביגלל שאין במה למוזיקה המיזרחית אז הולכים לחפש זמרים מיזרחים ישראלים אצל החילונים וזה חבל (אני בכול אופן משתדל לא לישמוע שירים שאינם של זמרים דתים)

              אהרן נחוםא Offline
              אהרן נחוםא Offline
              אהרן נחום
              משתמש מומחה
              wrote on last edited by
              #7386
              This post is deleted!
              1 Reply Last reply
              0
              • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

                @צוות-פיקוח @טיטו אני חושב שמי שרוצה שירים שאם לא חרדים יפתחו נושא מיוחד שצוות הפיקוח יאשר את השיר שאתם רוצים לעלות וכך יהיה לזה נושא רק שם אפשר יהיה אפשר לבקש שירים שאינם חרדים כי מה לעשות זה המצב אין היום יש הרבה שירים שהם מסיגנון החסידי ואנשים ולא חיבים לאהוב רק את החסידי מחפשים אצל הזמרים לא דתיים ואני מבין וזה רק ביגלל שאין במה למוזיקה המיזרחית אז הולכים לחפש זמרים מיזרחים ישראלים אצל החילונים וזה חבל (אני בכול אופן משתדל לא לישמוע שירים שאינם של זמרים דתים)

                נ Offline
                נ Offline
                נגינתי
                צוות פיקוח
                wrote on last edited by
                #7387
                This post is deleted!
                1 Reply Last reply
                0
                • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

                  @צוות-פיקוח @טיטו אני חושב שמי שרוצה שירים שאם לא חרדים יפתחו נושא מיוחד שצוות הפיקוח יאשר את השיר שאתם רוצים לעלות וכך יהיה לזה נושא רק שם אפשר יהיה אפשר לבקש שירים שאינם חרדים כי מה לעשות זה המצב אין היום יש הרבה שירים שהם מסיגנון החסידי ואנשים ולא חיבים לאהוב רק את החסידי מחפשים אצל הזמרים לא דתיים ואני מבין וזה רק ביגלל שאין במה למוזיקה המיזרחית אז הולכים לחפש זמרים מיזרחים ישראלים אצל החילונים וזה חבל (אני בכול אופן משתדל לא לישמוע שירים שאינם של זמרים דתים)

                  rivka 0R Offline
                  rivka 0R Offline
                  rivka 0
                  משתמש ותיק
                  wrote on last edited by
                  #7388

                  @מוזיקלי-3 איך שהבנתי מדברי @אייצ-ית רק במקרים חריגים ממש מאשרים כאלה שירים, אז למה שיפתחו על זה נושא? זה סתם מספים וגם נותן לזה לגיטימציה.

                  שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                  1 Reply Last reply
                  1
                  • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

                    @צוות-פיקוח @טיטו אני חושב שמי שרוצה שירים שאם לא חרדים יפתחו נושא מיוחד שצוות הפיקוח יאשר את השיר שאתם רוצים לעלות וכך יהיה לזה נושא רק שם אפשר יהיה אפשר לבקש שירים שאינם חרדים כי מה לעשות זה המצב אין היום יש הרבה שירים שהם מסיגנון החסידי ואנשים ולא חיבים לאהוב רק את החסידי מחפשים אצל הזמרים לא דתיים ואני מבין וזה רק ביגלל שאין במה למוזיקה המיזרחית אז הולכים לחפש זמרים מיזרחים ישראלים אצל החילונים וזה חבל (אני בכול אופן משתדל לא לישמוע שירים שאינם של זמרים דתים)

                    אייצ'יתא Offline
                    אייצ'יתא Offline
                    אייצ'ית
                    wrote on last edited by אייצ'ית
                    #7389

                    @מוזיקלי-3 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @צוות-פיקוח @טיטו אני חושב שמי שרוצה שירים שאם לא חרדים יפתחו נושא מיוחד שצוות הפיקוח יאשר את השיר שאתם רוצים לעלות וכך יהיה לזה נושא רק שם אפשר יהיה אפשר לבקש שירים שאינם חרדים כי מה לעשות זה המצב אין היום יש הרבה שירים שהם מסיגנון החסידי ואנשים ולא חיבים לאהוב רק את החסידי מחפשים אצל הזמרים לא דתיים ואני מבין וזה רק ביגלל שאין במה למוזיקה המיזרחית אז הולכים לחפש זמרים מיזרחים ישראלים אצל החילונים וזה חבל (אני בכול אופן משתדל לא לישמוע שירים שאינם של זמרים דתים)

                    אין שום עניין לנושא כזה.
                    כבר הסברתי ולא אחזור על זה שוב.
                    הפורום פה מכבד את דעותיהם של כל אחד, וכשלעצמו כל אחד ישמע את מה שהוא חושב לנכון.
                    באתר-

                    אין מקום לזה, וזה לא מקום לדיון.

                    @אהרן-נחום אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    אם כבר מדברים אז- מותר להעלות כאן את התוכנית 'טוקבק'? (תוכנית מצולמת למוזיקאים ברמה גבוהה)
                    כי המשתתפים שם לא חרדים ומדברים שם על מוזיקה ישראלית, אבל מצד שני זה פתוח בנטפרי?

                    תקפיץ לי את ההודעה הזו בערב, אעבור על זה או אחד מ- @צוות-פיקוח ונענה על כך.

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    מוזיקלי 3מ מנאשששמ 2 Replies Last reply
                    3
                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                      @מוזיקלי-3 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @צוות-פיקוח @טיטו אני חושב שמי שרוצה שירים שאם לא חרדים יפתחו נושא מיוחד שצוות הפיקוח יאשר את השיר שאתם רוצים לעלות וכך יהיה לזה נושא רק שם אפשר יהיה אפשר לבקש שירים שאינם חרדים כי מה לעשות זה המצב אין היום יש הרבה שירים שהם מסיגנון החסידי ואנשים ולא חיבים לאהוב רק את החסידי מחפשים אצל הזמרים לא דתיים ואני מבין וזה רק ביגלל שאין במה למוזיקה המיזרחית אז הולכים לחפש זמרים מיזרחים ישראלים אצל החילונים וזה חבל (אני בכול אופן משתדל לא לישמוע שירים שאינם של זמרים דתים)

                      אין שום עניין לנושא כזה.
                      כבר הסברתי ולא אחזור על זה שוב.
                      הפורום פה מכבד את דעותיהם של כל אחד, וכשלעצמו כל אחד ישמע את מה שהוא חושב לנכון.
                      באתר-

                      אין מקום לזה, וזה לא מקום לדיון.

                      @אהרן-נחום אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      אם כבר מדברים אז- מותר להעלות כאן את התוכנית 'טוקבק'? (תוכנית מצולמת למוזיקאים ברמה גבוהה)
                      כי המשתתפים שם לא חרדים ומדברים שם על מוזיקה ישראלית, אבל מצד שני זה פתוח בנטפרי?

                      תקפיץ לי את ההודעה הזו בערב, אעבור על זה או אחד מ- @צוות-פיקוח ונענה על כך.

                      מוזיקלי 3מ Offline
                      מוזיקלי 3מ Offline
                      מוזיקלי 3
                      wrote on last edited by
                      #7390
                      This post is deleted!
                      1 Reply Last reply
                      0
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @מוזיקלי-3 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @צוות-פיקוח @טיטו אני חושב שמי שרוצה שירים שאם לא חרדים יפתחו נושא מיוחד שצוות הפיקוח יאשר את השיר שאתם רוצים לעלות וכך יהיה לזה נושא רק שם אפשר יהיה אפשר לבקש שירים שאינם חרדים כי מה לעשות זה המצב אין היום יש הרבה שירים שהם מסיגנון החסידי ואנשים ולא חיבים לאהוב רק את החסידי מחפשים אצל הזמרים לא דתיים ואני מבין וזה רק ביגלל שאין במה למוזיקה המיזרחית אז הולכים לחפש זמרים מיזרחים ישראלים אצל החילונים וזה חבל (אני בכול אופן משתדל לא לישמוע שירים שאינם של זמרים דתים)

                        אין שום עניין לנושא כזה.
                        כבר הסברתי ולא אחזור על זה שוב.
                        הפורום פה מכבד את דעותיהם של כל אחד, וכשלעצמו כל אחד ישמע את מה שהוא חושב לנכון.
                        באתר-

                        אין מקום לזה, וזה לא מקום לדיון.

                        @אהרן-נחום אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        אם כבר מדברים אז- מותר להעלות כאן את התוכנית 'טוקבק'? (תוכנית מצולמת למוזיקאים ברמה גבוהה)
                        כי המשתתפים שם לא חרדים ומדברים שם על מוזיקה ישראלית, אבל מצד שני זה פתוח בנטפרי?

                        תקפיץ לי את ההודעה הזו בערב, אעבור על זה או אחד מ- @צוות-פיקוח ונענה על כך.

                        מנאשששמ Offline
                        מנאשששמ Offline
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        wrote on last edited by
                        #7391

                        @אייצ-ית
                        אמנם מנעתם כניסה של זמרים חילוניים.
                        אבל מה עם מי שלא מוגדר חילוני?
                        חנן בן ארי, ישי ריבו, גיא ויהל,
                        בקיצור זמרים מזרחניקים או דתיים,
                        שחלק מהשירים שלהם בלי בעיה וחלק עם?
                        איפה המעצור?
                        (אפי' השירים האחרונים של שולי רנד נראה לי שאין פה)

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                        1
                        • מנאשששמ מנאששש

                          @אייצ-ית
                          אמנם מנעתם כניסה של זמרים חילוניים.
                          אבל מה עם מי שלא מוגדר חילוני?
                          חנן בן ארי, ישי ריבו, גיא ויהל,
                          בקיצור זמרים מזרחניקים או דתיים,
                          שחלק מהשירים שלהם בלי בעיה וחלק עם?
                          איפה המעצור?
                          (אפי' השירים האחרונים של שולי רנד נראה לי שאין פה)

                          אייצ'יתא Offline
                          אייצ'יתא Offline
                          אייצ'ית
                          wrote on last edited by אייצ'ית
                          #7392

                          @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          גיא ויהל,

                          יש להם יותר שירים אסורים משירים מותרים, על כן הם אסורים באופן גורף.

                          @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          חנן בן ארי, ישי ריבו,

                          מוגדרים עדין בגדר ה- 'דתי' רוב השירים שלהם פתוחים ברוב החסימות, ועל כן מותרים למעט שירים בעייתים או קליפים שלהם.

                          @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          איפה המעצור?

                          אני חושבת שדי הבינו את הקו של האתר מה אסור ומה מותר, בכל אופן, תודה על השימת לב- אעלה על כך פירוט בהודעה שהעלתי היום.

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          שרת הרוקש KING musicK 2 Replies Last reply
                          0
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            גיא ויהל,

                            יש להם יותר שירים אסורים משירים מותרים, על כן הם אסורים באופן גורף.

                            @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            חנן בן ארי, ישי ריבו,

                            מוגדרים עדין בגדר ה- 'דתי' רוב השירים שלהם פתוחים ברוב החסימות, ועל כן מותרים למעט שירים בעייתים או קליפים שלהם.

                            @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            איפה המעצור?

                            אני חושבת שדי הבינו את הקו של האתר מה אסור ומה מותר, בכל אופן, תודה על השימת לב- אעלה על כך פירוט בהודעה שהעלתי היום.

                            שרת הרוקש Offline
                            שרת הרוקש Offline
                            שרת הרוק
                            wrote on last edited by
                            #7393

                            @אייצ-ית ומה עם כל היוצרים הגויים שהם רק מנגינות?

                            ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                            מנאשששמ אייצ'יתא 2 Replies Last reply
                            0
                            • שרת הרוקש שרת הרוק

                              @אייצ-ית ומה עם כל היוצרים הגויים שהם רק מנגינות?

                              מנאשששמ Offline
                              מנאשששמ Offline
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              wrote on last edited by
                              #7394

                              @שרת-הרוק
                              מה הבעיה?
                              (יש בעיה אבל לא כמו שיר חילוני)

                              ברגע שמתחברים למוזיקה,
                              הטכניקה באה מעצמה.

                              שרת הרוקש 1 Reply Last reply
                              1
                              • מנאשששמ מנאששש

                                @שרת-הרוק
                                מה הבעיה?
                                (יש בעיה אבל לא כמו שיר חילוני)

                                שרת הרוקש Offline
                                שרת הרוקש Offline
                                שרת הרוק
                                wrote on last edited by
                                #7395

                                @מנאששש שהם גויים?

                                ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                                מנאשששמ 1 Reply Last reply
                                0
                                • שרת הרוקש שרת הרוק

                                  @מנאששש שהם גויים?

                                  מנאשששמ Offline
                                  מנאשששמ Offline
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  wrote on last edited by
                                  #7396

                                  @שרת-הרוק
                                  מי?
                                  המנגן??
                                  המנגינה זה בעיקרון קצת בעיה אבל אני לא חושב שזה רציני.

                                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                  הטכניקה באה מעצמה.

                                  שרת הרוקש 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • מנאשששמ מנאששש

                                    @שרת-הרוק
                                    מי?
                                    המנגן??
                                    המנגינה זה בעיקרון קצת בעיה אבל אני לא חושב שזה רציני.

                                    שרת הרוקש Offline
                                    שרת הרוקש Offline
                                    שרת הרוק
                                    wrote on last edited by
                                    #7397

                                    @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @שרת-הרוק
                                    מי?
                                    המנגן??
                                    המנגינה זה בעיקרון קצת בעיה אבל אני לא חושב שזה רציני.

                                    מה זה משנה שר או מנגן? זה ההבדל? רק הקול שלו? אני יודעת שהבעיה היא מוזיקה של גויים, לא הקול שלהם...
                                    בכל אופן, אני לא רוצה לפתח דיון, וזה לא משנה מה דעתי אלא מה דעתם של @צוות-פיקוח

                                    ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • שרת הרוקש שרת הרוק

                                      @אייצ-ית ומה עם כל היוצרים הגויים שהם רק מנגינות?

                                      אייצ'יתא Offline
                                      אייצ'יתא Offline
                                      אייצ'ית
                                      wrote on last edited by טיטו
                                      #7398

                                      @שרת-הרוק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @אייצ-ית ומה עם כל היוצרים הגויים שהם רק מנגינות?

                                      אענה על זה גם שם עכשיו, תודה גם לך!
                                      בעזרתכם אתם עוזרים לנו לייעל את הפורום.

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      1 Reply Last reply
                                      2
                                      • מיוזיק בנשמהמ Offline
                                        מיוזיק בנשמהמ Offline
                                        מיוזיק בנשמה
                                        wrote on last edited by
                                        #7399

                                        אים נתחיל לא ניגמור אבל אני חושב שפעם עלו פה בטעות מנגינה של חג נוצרי וזה ממממאוד צריך להיזהר

                                        שיר היום
                                        עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                                        אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                                        1
                                        • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                                          אים נתחיל לא ניגמור אבל אני חושב שפעם עלו פה בטעות מנגינה של חג נוצרי וזה ממממאוד צריך להיזהר

                                          אייצ'יתא Offline
                                          אייצ'יתא Offline
                                          אייצ'ית
                                          wrote on last edited by
                                          #7400

                                          @מיוזיק-בנשמה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          אים נתחיל לא ניגמור אבל אני חושב שפעם עלו פה בטעות מנגינה של חג נוצרי וזה ממממאוד צריך להיזהר

                                          במקרה כזה לדווח.
                                          אנו מדברים על הסטנדרט- הרוב הרווח.

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          ב. ב.ב 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול