אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
אני לא מצליחה לעשות לייק.מישהו יודע למה?? כבר שאלתי אבל ממש מזמןןן.ולא זוכרת מה ענו לי..
-
אני לא מצליחה לעשות לייק.מישהו יודע למה?? כבר שאלתי אבל ממש מזמןןן.ולא זוכרת מה ענו לי..
@אוריה-דרעי זה לפי כריזות של האתר תרענני ותנסי שוב
גמלי לפעמים הוא לא נותן לעשות לייק -
ועוד שאלה ראיתי בכמה נושאים שאנשים מגיבים בהודעה מוסתרת כזו שכתוב בה:spoilerכזה שלוחצים ואז רואים את התשובה למה בעצם הם מגיבים ככה ואיך הם מגיבים כך?
סליחה על כל השאלות הבורות פשוט אני חדשה כאן
דרך אגב אם זה המקום לכתוב למנהלים אז מאוד אהבתי את האתר של כל הנושאים והשירים ושמגיבים תודה לכם!!
-
שלום לכולם למה אני לא מצליחה לתת לייקים לתגובות של משתמשים?? זה כותב לי: "שגיאה ההרשאות שלך אינן מספיקות לביצוע פעולה זו", למה?
@לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שלום לכולם למה אני לא מצליחה לתת לייקים לתגובות של משתמשים?? זה כותב לי: "שגיאה ההרשאות שלך אינן מספיקות לביצוע פעולה זו", למה?
שלום וברכה שמחים שהצטרפת אלינו בעז"ה כשתהי יותר פעילה ותכתבי תגובות שיאהבו אותם את תקבלי לייקים שזה שווה מוניטין בערך מעשר מוניטין (עשר לייקים) תוכלי גם את לתת לייק
@לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ועוד שאלה ראיתי בכמה נושאים שאנשים מגיבים בהודעה מוסתרת כזו שכתוב בה:spoilerכזה שלוחצים ואז רואים את התשובה למה בעצם הם מגיבים ככה ואיך הם מגיבים כך?
פשוט יורדים שתי שורות במקום שכותבים את ההודעה ואז עושים שתי פסים כאלו || (אפשר גם ללחוץ על סמל העין שיש עליה פס
) ואחרי שכותבים את מה שרוצים עושים עוד שתי פסים || ואז נהיה ספוילראל דאגה כולם היו חדשים פעם עם הזמן את תלמדי הכל. בהצלחה
-
@לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שלום לכולם למה אני לא מצליחה לתת לייקים לתגובות של משתמשים?? זה כותב לי: "שגיאה ההרשאות שלך אינן מספיקות לביצוע פעולה זו", למה?
שלום וברכה שמחים שהצטרפת אלינו בעז"ה כשתהי יותר פעילה ותכתבי תגובות שיאהבו אותם את תקבלי לייקים שזה שווה מוניטין בערך מעשר מוניטין (עשר לייקים) תוכלי גם את לתת לייק
@לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ועוד שאלה ראיתי בכמה נושאים שאנשים מגיבים בהודעה מוסתרת כזו שכתוב בה:spoilerכזה שלוחצים ואז רואים את התשובה למה בעצם הם מגיבים ככה ואיך הם מגיבים כך?
פשוט יורדים שתי שורות במקום שכותבים את ההודעה ואז עושים שתי פסים כאלו || (אפשר גם ללחוץ על סמל העין שיש עליה פס
) ואחרי שכותבים את מה שרוצים עושים עוד שתי פסים || ואז נהיה ספוילראל דאגה כולם היו חדשים פעם עם הזמן את תלמדי הכל. בהצלחה
-
ספויילר
תודה רבה!!
הצלחתי!!
בעקרון מתי כדאי להשתמש בזה ?
ומה הקטע של זה כאילו זה צריך לעזור במשהו? -
@לינוי
כי צריך להכניס את הכיתוב בין הפסים ככה (צילומסך בספויילר)
ושמים את זה נגיד אם את רוצה להגיד משהו שלא ממש קשור להודעה, סוג של סוגריים יותר מוסתרים
או משו שאת רוצה שכוולם יראו....:) כי את זה תמיד פותחים...וברוכה הבאה לפורום!
-
@לינוי
כי צריך להכניס את הכיתוב בין הפסים ככה (צילומסך בספויילר)
ושמים את זה נגיד אם את רוצה להגיד משהו שלא ממש קשור להודעה, סוג של סוגריים יותר מוסתרים
או משו שאת רוצה שכוולם יראו....:) כי את זה תמיד פותחים...וברוכה הבאה לפורום!
@AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@לינוי
כי צריך להכניס את הכיתוב בין הפסים ככה (צילומסך בספויילר)
ושמים את זה נגיד אם את רוצה להגיד משהו שלא ממש קשור להודעה, סוג של סוגריים יותר מוסתרים
או משו שאת רוצה שכוולם יראו....:) כי את זה תמיד פותחים...וברוכה הבאה לפורום!
אה אווקי עכשיו הצלחתי
תודה רבה!! -
מידע
איך עושים את זה?
מוחקים את המילה באנגלית כותבים מה שרוצים ואז בסוגרים את הנספח

שימו את העכבר כאן על זה

וזה יראה לכם את הנספחממש גאוני
-
This post is deleted!
-
https://miktzav.com/topic/4902 למה הנושא הזה נסגר?
ולמה הנושא של נהוראי אריאלי נסגר? -
@מרב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
https://miktzav.com/topic/4902 למה הנושא הזה נסגר?
שימי לב לפוסט האחרון שם

זה יענה לך גם על השאלה השניה שלך על נהוראי...
בהצלחה! -
@מרב
הסתרה של התגובה (מזעור) מועיל מתי שרוצים לעבור בין פוסטים בלי שיציק החלונית של כתיבת תגובה
פתוח
סגור
-
@יהודה-n אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
רציתי לשאול אם 'שרשור שירים חדשים'
מיועד גם להעאלת סקופים ופרומוים לשירים ?בשביל זה יש אשכול נפרד
https://miktzav.com/topic/86/%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%9D/4614
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login
....
