Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • אוריה דרעיא Offline
    אוריה דרעיא Offline
    אוריה דרעי
    wrote on last edited by
    #7841

    אני לא מצליחה לעשות לייק.מישהו יודע למה?? כבר שאלתי אבל ממש מזמןןן.ולא זוכרת מה ענו לי..

    ה 1 Reply Last reply
    1
    • אוריה דרעיא אוריה דרעי

      אני לא מצליחה לעשות לייק.מישהו יודע למה?? כבר שאלתי אבל ממש מזמןןן.ולא זוכרת מה ענו לי..

      ה Offline
      ה Offline
      הודיה 1
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by הודיה 1
      #7842

      @אוריה-דרעי זה לפי כריזות של האתר תרענני ותנסי שוב
      גמלי לפעמים הוא לא נותן לעשות לייק

      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

      1 Reply Last reply
      0
      • LOVE MEL LOVE ME

        גם אני לא מצליחה להוריד את ההתראות האלהצילום מסך 2023-01-23 193701.png ....

        שמעון 2ש Offline
        שמעון 2ש Offline
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        wrote on last edited by
        #7843

        @LOVE-ME
        אם תלחצי על האיגול הזה e1d76a69-2b8d-44e3-b013-bc16262922b2-image.png
        זה יוריד את התראה !

        1 Reply Last reply
        0
        • ל Offline
          ל Offline
          לינוי
          wrote on last edited by לינוי
          #7844

          שלום לכולם למה אני לא מצליחה לתת לייקים לתגובות של משתמשים?? זה כותב לי: "שגיאה ההרשאות שלך אינן מספיקות לביצוע פעולה זו", למה?

          י 1 Reply Last reply
          0
          • ל Offline
            ל Offline
            לינוי
            wrote on last edited by
            #7845

            ועוד שאלה ראיתי בכמה נושאים שאנשים מגיבים בהודעה מוסתרת כזו שכתוב בה:spoilerכזה שלוחצים ואז רואים את התשובה למה בעצם הם מגיבים ככה ואיך הם מגיבים כך?
            סליחה על כל השאלות הבורות פשוט אני חדשה כאן😊 דרך אגב אם זה המקום לכתוב למנהלים אז מאוד אהבתי את האתר של כל הנושאים והשירים ושמגיבים תודה לכם!!🙏

            1 Reply Last reply
            0
            • ל לינוי

              שלום לכולם למה אני לא מצליחה לתת לייקים לתגובות של משתמשים?? זה כותב לי: "שגיאה ההרשאות שלך אינן מספיקות לביצוע פעולה זו", למה?

              י Offline
              י Offline
              יעקב מ. פינס
              wrote on last edited by יעקב מ. פינס
              #7846

              @לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              שלום לכולם למה אני לא מצליחה לתת לייקים לתגובות של משתמשים?? זה כותב לי: "שגיאה ההרשאות שלך אינן מספיקות לביצוע פעולה זו", למה?

              שלום וברכה שמחים שהצטרפת אלינו בעז"ה כשתהי יותר פעילה ותכתבי תגובות שיאהבו אותם את תקבלי לייקים שזה שווה מוניטין בערך מעשר מוניטין (עשר לייקים) תוכלי גם את לתת לייק

              @לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              ועוד שאלה ראיתי בכמה נושאים שאנשים מגיבים בהודעה מוסתרת כזו שכתוב בה:spoilerכזה שלוחצים ואז רואים את התשובה למה בעצם הם מגיבים ככה ואיך הם מגיבים כך?

              פשוט יורדים שתי שורות במקום שכותבים את ההודעה ואז עושים שתי פסים כאלו || (אפשר גם ללחוץ על סמל העין שיש עליה פס a2534466-d189-4f58-b6c1-1cde57e94bf9-image.png ) ואחרי שכותבים את מה שרוצים עושים עוד שתי פסים || ואז נהיה ספוילר

              אל דאגה כולם היו חדשים פעם עם הזמן את תלמדי הכל. בהצלחה 👍

              ל 1 Reply Last reply
              1
              • י יעקב מ. פינס

                @לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                שלום לכולם למה אני לא מצליחה לתת לייקים לתגובות של משתמשים?? זה כותב לי: "שגיאה ההרשאות שלך אינן מספיקות לביצוע פעולה זו", למה?

                שלום וברכה שמחים שהצטרפת אלינו בעז"ה כשתהי יותר פעילה ותכתבי תגובות שיאהבו אותם את תקבלי לייקים שזה שווה מוניטין בערך מעשר מוניטין (עשר לייקים) תוכלי גם את לתת לייק

                @לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                ועוד שאלה ראיתי בכמה נושאים שאנשים מגיבים בהודעה מוסתרת כזו שכתוב בה:spoilerכזה שלוחצים ואז רואים את התשובה למה בעצם הם מגיבים ככה ואיך הם מגיבים כך?

                פשוט יורדים שתי שורות במקום שכותבים את ההודעה ואז עושים שתי פסים כאלו || (אפשר גם ללחוץ על סמל העין שיש עליה פס a2534466-d189-4f58-b6c1-1cde57e94bf9-image.png ) ואחרי שכותבים את מה שרוצים עושים עוד שתי פסים || ואז נהיה ספוילר

                אל דאגה כולם היו חדשים פעם עם הזמן את תלמדי הכל. בהצלחה 👍

                ל Offline
                ל Offline
                לינוי
                wrote on last edited by לינוי
                #7847
                This post is deleted!
                1 Reply Last reply
                0
                • ל Offline
                  ל Offline
                  לינוי
                  wrote on last edited by
                  #7848

                  ספויילר

                  תודה רבה!! 😄 הצלחתי!!
                  בעקרון מתי כדאי להשתמש בזה ?
                  ומה הקטע של זה כאילו זה צריך לעזור במשהו?

                  ל 1 Reply Last reply
                  0
                  • ל לינוי

                    ספויילר

                    תודה רבה!! 😄 הצלחתי!!
                    בעקרון מתי כדאי להשתמש בזה ?
                    ומה הקטע של זה כאילו זה צריך לעזור במשהו?

                    ל Offline
                    ל Offline
                    לינוי
                    wrote on last edited by
                    #7849

                    @לינוי אבל למה הכיתוב לא נכנס לי בפנים?

                    AVITAL 1A 1 Reply Last reply
                    0
                    • ל לינוי

                      @לינוי אבל למה הכיתוב לא נכנס לי בפנים?

                      AVITAL 1A Offline
                      AVITAL 1A Offline
                      AVITAL 1
                      משתמש ותיק
                      wrote on last edited by
                      #7850

                      @לינוי
                      כי צריך להכניס את הכיתוב בין הפסים ככה (צילומסך בספויילר)

                      6278e38e-07da-4220-a684-c9f0dddcbf12-image.png

                      ושמים את זה נגיד אם את רוצה להגיד משהו שלא ממש קשור להודעה, סוג של סוגריים יותר מוסתרים
                      או משו שאת רוצה שכוולם יראו....:) כי את זה תמיד פותחים...

                      וברוכה הבאה לפורום!

                      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                      ל 1 Reply Last reply
                      0
                      • AVITAL 1A AVITAL 1

                        @לינוי
                        כי צריך להכניס את הכיתוב בין הפסים ככה (צילומסך בספויילר)

                        6278e38e-07da-4220-a684-c9f0dddcbf12-image.png

                        ושמים את זה נגיד אם את רוצה להגיד משהו שלא ממש קשור להודעה, סוג של סוגריים יותר מוסתרים
                        או משו שאת רוצה שכוולם יראו....:) כי את זה תמיד פותחים...

                        וברוכה הבאה לפורום!

                        ל Offline
                        ל Offline
                        לינוי
                        wrote on last edited by לינוי
                        #7851

                        @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @לינוי
                        כי צריך להכניס את הכיתוב בין הפסים ככה (צילומסך בספויילר)

                        6278e38e-07da-4220-a684-c9f0dddcbf12-image.png

                        ושמים את זה נגיד אם את רוצה להגיד משהו שלא ממש קשור להודעה, סוג של סוגריים יותר מוסתרים
                        או משו שאת רוצה שכוולם יראו....:) כי את זה תמיד פותחים...

                        וברוכה הבאה לפורום!

                        אה אווקי עכשיו הצלחתי😀 תודה רבה!!

                        1 Reply Last reply
                        2
                        • שמעון 2ש Offline
                          שמעון 2ש Offline
                          שמעון 2
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by
                          #7852

                          מידע

                          איך עושים את זה?
                          מוחקים את המילה באנגלית כותבים מה שרוצים ואז בסוגרים את הנספח
                          9830b5f7-13c3-4ccf-8309-dcbcdb47405c-image.png

                          שימו את העכבר כאן על זה 70d7355c-4579-4b41-9d62-bdd72785bc3c-image.png
                          וזה יראה לכם את הנספח

                          ממש גאוני

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • מרבמ Offline
                            מרבמ Offline
                            מרב
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by
                            #7853
                            This post is deleted!
                            1 Reply Last reply
                            0
                            • מרבמ Offline
                              מרבמ Offline
                              מרב
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #7854

                              https://miktzav.com/topic/4902 למה הנושא הזה נסגר?
                              ולמה הנושא של נהוראי אריאלי נסגר?

                              אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                              0
                              • מרבמ מרב

                                https://miktzav.com/topic/4902 למה הנושא הזה נסגר?
                                ולמה הנושא של נהוראי אריאלי נסגר?

                                אייצ'יתא Offline
                                אייצ'יתא Offline
                                אייצ'ית
                                wrote on last edited by
                                #7855

                                @מרב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                https://miktzav.com/topic/4902 למה הנושא הזה נסגר?

                                שימי לב לפוסט האחרון שם
                                02510a74-c20d-4e9a-83c9-cc10f9cfac17-image.png
                                זה יענה לך גם על השאלה השניה שלך על נהוראי...
                                בהצלחה!

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                מרבמ תוכית 2 Replies Last reply
                                1
                                • אייצ'יתא אייצ'ית

                                  @מרב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  https://miktzav.com/topic/4902 למה הנושא הזה נסגר?

                                  שימי לב לפוסט האחרון שם
                                  02510a74-c20d-4e9a-83c9-cc10f9cfac17-image.png
                                  זה יענה לך גם על השאלה השניה שלך על נהוראי...
                                  בהצלחה!

                                  מרבמ Offline
                                  מרבמ Offline
                                  מרב
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #7856

                                  @אייצ-ית מה זה?
                                  Screenshot_20230209_215206_Firefox.jpg

                                  י 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • מרבמ מרב

                                    @אייצ-ית מה זה?
                                    Screenshot_20230209_215206_Firefox.jpg

                                    י Offline
                                    י Offline
                                    יעקב מ. פינס
                                    wrote on last edited by
                                    #7857

                                    @מרב
                                    הסתרה של התגובה (מזעור) מועיל מתי שרוצים לעבור בין פוסטים בלי שיציק החלונית של כתיבת תגובה
                                    פתוח edcc2a42-b5ac-4329-8736-d5005e3dbcc5-image.png
                                    סגור 8460ec1a-cec0-4ce7-8045-ff970ebe1786-image.png

                                    1 Reply Last reply
                                    1
                                    • י Offline
                                      י Offline
                                      יהודה n
                                      wrote on last edited by
                                      #7858

                                      רציתי לשאול אם 'שרשור שירים חדשים'
                                      מיועד גם להעאלת סקופים ופרומוים לשירים ?

                                      מוזיקה זה כמו יין
                                      זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                                      אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                                      שמעון 2ש מ 2 Replies Last reply
                                      0
                                      • י יהודה n

                                        רציתי לשאול אם 'שרשור שירים חדשים'
                                        מיועד גם להעאלת סקופים ופרומוים לשירים ?

                                        שמעון 2ש Offline
                                        שמעון 2ש Offline
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        wrote on last edited by
                                        #7859

                                        @יהודה-n

                                        לא זה לא מיועד לזה!

                                        1 Reply Last reply
                                        1
                                        • י יהודה n

                                          רציתי לשאול אם 'שרשור שירים חדשים'
                                          מיועד גם להעאלת סקופים ופרומוים לשירים ?

                                          מ Offline
                                          מ Offline
                                          משה 0527
                                          wrote on last edited by
                                          #7860

                                          @יהודה-n אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          רציתי לשאול אם 'שרשור שירים חדשים'
                                          מיועד גם להעאלת סקופים ופרומוים לשירים ?

                                          בשביל זה יש אשכול נפרד
                                          https://miktzav.com/topic/86/%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%9D/4614

                                          1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול