Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • שמעון 2ש שמעון 2

    @n21548798
    שלש נקודות בצד הפוסט!

    N Offline
    N Offline
    n21548798
    wrote on last edited by
    #8061

    @שמעון-2 ו...

    שמעון 2ש 1 Reply Last reply
    0
    • N n21548798

      @שמעון-2 ו...

      שמעון 2ש Offline
      שמעון 2ש Offline
      שמעון 2
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #8062

      @n21548798
      ועריכה

      1 Reply Last reply
      0
      • המבין 0ה Offline
        המבין 0ה Offline
        המבין 0
        wrote on last edited by
        #8063

        לגביי החתימה למטה למה זה רק עד מאה מילים וממתי זה יותר מ100

        1 Reply Last reply
        0
        • אילן פא Offline
          אילן פא Offline
          אילן פ
          wrote on last edited by
          #8064

          יש לי הצעה ליעול -- 1
          לפעמים יש כל מיני שאלות לברור שרוצים לשאול
          לפעמים רוצים להשאיר איזה הודעה --או עדכון לכלל הפורום
          ותמיד צריך צריך לשבור את הראש מה המקום המתאים לכך
          אני מציע --- לוח מודעות כללי לעניין הזה

          הצעת יעול 2 ----
          קצת מאכזב חוקי הקטגוריה של שירים לכתיבה ---שאין שום אפשרות להגיב או להתיחס
          זה "מוציא את רוח מהמפרשים "---וכבר ראיתי כמה פעמים שהחברים התיחסו לעניין הזה
          זה מאוד מובן שחוסמים התיחסות לא הולמת --ורוצים לשמור על נקיות בעניין

          מציע ---לתת אפשרות להגיב לפי הכללים של הקטגוריה וכל התיחסות לא מתאימה תמחק לאלתר
          אבל לפחות מי שמעלה שיר לא "יחיה בואקום "-- ויהיה לו הכיף לקבל פיטבק

          י שמעון 2ש טיטוט 3 Replies Last reply
          0
          • אילן פא אילן פ

            יש לי הצעה ליעול -- 1
            לפעמים יש כל מיני שאלות לברור שרוצים לשאול
            לפעמים רוצים להשאיר איזה הודעה --או עדכון לכלל הפורום
            ותמיד צריך צריך לשבור את הראש מה המקום המתאים לכך
            אני מציע --- לוח מודעות כללי לעניין הזה

            הצעת יעול 2 ----
            קצת מאכזב חוקי הקטגוריה של שירים לכתיבה ---שאין שום אפשרות להגיב או להתיחס
            זה "מוציא את רוח מהמפרשים "---וכבר ראיתי כמה פעמים שהחברים התיחסו לעניין הזה
            זה מאוד מובן שחוסמים התיחסות לא הולמת --ורוצים לשמור על נקיות בעניין

            מציע ---לתת אפשרות להגיב לפי הכללים של הקטגוריה וכל התיחסות לא מתאימה תמחק לאלתר
            אבל לפחות מי שמעלה שיר לא "יחיה בואקום "-- ויהיה לו הכיף לקבל פיטבק

            י Offline
            י Offline
            יהודה n
            wrote on last edited by יהודה n
            #8065

            @אילן-פ לגבי ההצעה השניה
            נ''ל שיש מקום שמיועד לתגובות
            https://miktzav.com/topic/2634/%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%97-%D7%AA%D7%92%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%90%D7%AA%D7%92%D7%A8%D7%99-%D7%94%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D/329

            מוזיקה זה כמו יין
            זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
            אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

            1 Reply Last reply
            0
            • אילן פא אילן פ

              יש לי הצעה ליעול -- 1
              לפעמים יש כל מיני שאלות לברור שרוצים לשאול
              לפעמים רוצים להשאיר איזה הודעה --או עדכון לכלל הפורום
              ותמיד צריך צריך לשבור את הראש מה המקום המתאים לכך
              אני מציע --- לוח מודעות כללי לעניין הזה

              הצעת יעול 2 ----
              קצת מאכזב חוקי הקטגוריה של שירים לכתיבה ---שאין שום אפשרות להגיב או להתיחס
              זה "מוציא את רוח מהמפרשים "---וכבר ראיתי כמה פעמים שהחברים התיחסו לעניין הזה
              זה מאוד מובן שחוסמים התיחסות לא הולמת --ורוצים לשמור על נקיות בעניין

              מציע ---לתת אפשרות להגיב לפי הכללים של הקטגוריה וכל התיחסות לא מתאימה תמחק לאלתר
              אבל לפחות מי שמעלה שיר לא "יחיה בואקום "-- ויהיה לו הכיף לקבל פיטבק

              שמעון 2ש Offline
              שמעון 2ש Offline
              שמעון 2
              משתמש ותיק
              wrote on last edited by
              #8066

              @אילן-פ
              זה גם סוג של לוח מודעות https://miktzav.com/topic/3463/%D7%A9%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%95%D7%95%D7%97%D7%AA%D7%9B%D7%9D/73
              אבל אתה ממש צודק שצריך לפתוח נושא הודעות ושם יהיה הודעות מכלל הציבור ושזה יהיה רק לענין בלי תגובות ומוסדר עם צילומי מסך
              @אייצ-ית @טיטו @רבקה בענין?

              1 Reply Last reply
              0
              • אילן פא אילן פ

                יש לי הצעה ליעול -- 1
                לפעמים יש כל מיני שאלות לברור שרוצים לשאול
                לפעמים רוצים להשאיר איזה הודעה --או עדכון לכלל הפורום
                ותמיד צריך צריך לשבור את הראש מה המקום המתאים לכך
                אני מציע --- לוח מודעות כללי לעניין הזה

                הצעת יעול 2 ----
                קצת מאכזב חוקי הקטגוריה של שירים לכתיבה ---שאין שום אפשרות להגיב או להתיחס
                זה "מוציא את רוח מהמפרשים "---וכבר ראיתי כמה פעמים שהחברים התיחסו לעניין הזה
                זה מאוד מובן שחוסמים התיחסות לא הולמת --ורוצים לשמור על נקיות בעניין

                מציע ---לתת אפשרות להגיב לפי הכללים של הקטגוריה וכל התיחסות לא מתאימה תמחק לאלתר
                אבל לפחות מי שמעלה שיר לא "יחיה בואקום "-- ויהיה לו הכיף לקבל פיטבק

                טיטוט Offline
                טיטוט Offline
                טיטו
                צוות פיקוח
                wrote on last edited by טיטו
                #8067

                @אילן-פ לגבי הצעת ייעול 1 זה יותר קשור ל @ntz
                לגבי הצעת ייעול 2, יש נושא לתגובות ופידבקים על השירים, לאחרונה נעלנו אותו עקב זאת שמשתמשים נגררים בנושא הזה ממש אבל ממש הרבה פעמים לספאם מיותר וסיפורים על כל מיני דברים שגרמו לכתוב על השיר וגרירה של שרשור שלם של ספאם בהקשר אליו, לנו ב @צוות-פיקוח אין זמן מיותר כדי לשבת כל פעם על דברים כאלה מעבר לזה שזה גורם לנו להרחיק דבר שאנחנו ממש לא אוהבים לעשות, לכן הנושא הזה באמת פתוח אבל צריך לנקפיד להיות בו ענייני עם פידבקים יותר מאשר אהבתי, איזה שיר יפה, הכתיבה שלך מושלמת, לדברים האלה יש לייק על השיר שאומר אותם, הנושא הזה מיועד לתגובות ענייניות כמו שאלות על השיר, הצעות לשיפור או תגובה על עצם הרעיון של השיר.
                נ.ב. הנושא ש @שמעון-2 הביא מיועד לתגובות יל אתגרי כתיבה ולא על שירים בנושא הכללי, הנושא של התגובות לשירים בנושא הכללי נעול עדיין ויפתח השבוע אחרי שיעבור סינון (זה הנושא)

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                י ל 3 Replies Last reply
                1
                • טיטוט טיטו

                  @אילן-פ לגבי הצעת ייעול 1 זה יותר קשור ל @ntz
                  לגבי הצעת ייעול 2, יש נושא לתגובות ופידבקים על השירים, לאחרונה נעלנו אותו עקב זאת שמשתמשים נגררים בנושא הזה ממש אבל ממש הרבה פעמים לספאם מיותר וסיפורים על כל מיני דברים שגרמו לכתוב על השיר וגרירה של שרשור שלם של ספאם בהקשר אליו, לנו ב @צוות-פיקוח אין זמן מיותר כדי לשבת כל פעם על דברים כאלה מעבר לזה שזה גורם לנו להרחיק דבר שאנחנו ממש לא אוהבים לעשות, לכן הנושא הזה באמת פתוח אבל צריך לנקפיד להיות בו ענייני עם פידבקים יותר מאשר אהבתי, איזה שיר יפה, הכתיבה שלך מושלמת, לדברים האלה יש לייק על השיר שאומר אותם, הנושא הזה מיועד לתגובות ענייניות כמו שאלות על השיר, הצעות לשיפור או תגובה על עצם הרעיון של השיר.
                  נ.ב. הנושא ש @שמעון-2 הביא מיועד לתגובות יל אתגרי כתיבה ולא על שירים בנושא הכללי, הנושא של התגובות לשירים בנושא הכללי נעול עדיין ויפתח השבוע אחרי שיעבור סינון (זה הנושא)

                  י Offline
                  י Offline
                  יעקב מ. פינס
                  wrote on last edited by
                  #8068

                  @טיטו

                  @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  (זה הנושא)

                  אולי אפשר להוסיף שם בכותרת בסוגריים תגובות על שרשור שירים לכתיבה וקריאה???

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • א Offline
                    א Offline
                    אליהו הנביא
                    wrote on last edited by
                    #8069

                    אפשר לעלות את הקליפ שרולי ונתנאל 'לא כזה קשה'
                    מישהו ביקש ממני
                    אשמח לאישור אם מתאים לפורום

                    KING musicK 1 Reply Last reply
                    0
                    • א אליהו הנביא

                      אפשר לעלות את הקליפ שרולי ונתנאל 'לא כזה קשה'
                      מישהו ביקש ממני
                      אשמח לאישור אם מתאים לפורום

                      KING musicK Offline
                      KING musicK Offline
                      KING music
                      wrote on last edited by
                      #8070

                      @אליהו-הנביא את הקליפ בחיים לא העלו בפורום-אולי רק את השיר מותר ...

                      לנושא שלי לחצו כאן❤️

                      תעקבו.🔥

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • שמעון 2ש Offline
                        שמעון 2ש Offline
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        wrote on last edited by
                        #8071

                        יש נושא של סינגלים של ישיבות שפתוח? כי יש שתים שנעולים

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • יונתן פי Offline
                          יונתן פי Offline
                          יונתן פ
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by
                          #8072

                          רציתי לדעת אם גם אתם לא הצלחתם להיכנס למקצב מהבוקר??
                          אני בבוקר נכנסתי ויצאתי מאז ועד עכשיו לא הצלחתי להתחבר
                          רציתי לדעת אם זה קרה גם לכם?
                          ואם משהוא יודע הסבר לדבר?

                          כשאין אמונה אין תשובות!
                          כשיש אמונה אין שאלות!
                          חפץ חיים.

                          TALYT ל 2 Replies Last reply
                          2
                          • SHIMIXS Offline
                            SHIMIXS Offline
                            SHIMIX
                            משתמש מומחה
                            wrote on last edited by SHIMIX
                            #8073

                            כן מה קרה בשעות האחרונות
                            @ntz

                            הי אנשים אני שימי
                            אשמח לעזור
                            הערוץ שלי
                            https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

                            N 1 Reply Last reply
                            1
                            • יונתן פי יונתן פ

                              רציתי לדעת אם גם אתם לא הצלחתם להיכנס למקצב מהבוקר??
                              אני בבוקר נכנסתי ויצאתי מאז ועד עכשיו לא הצלחתי להתחבר
                              רציתי לדעת אם זה קרה גם לכם?
                              ואם משהוא יודע הסבר לדבר?

                              TALYT Offline
                              TALYT Offline
                              TALY
                              wrote on last edited by
                              #8074

                              @יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              אז ועד עכשיו לא הצלח

                              אתה לא היחיד.
                              הייתה תקלה

                              1 Reply Last reply
                              1
                              • SHIMIXS SHIMIX

                                כן מה קרה בשעות האחרונות
                                @ntz

                                N Offline
                                N Offline
                                ntz
                                מנהל ראשי
                                wrote on last edited by
                                #8075

                                @SHIMIX אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                כן מה קרה בשעות האחרונות
                                @ntz

                                כנראה היה איזה עבודת תחזוקה קריטית מטעם חברת השרתים.
                                אני לא עשיתי משהו חריג.

                                אפשר ליצור קשר במייל:
                                noam6947@gmail.com

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • N Offline
                                  N Offline
                                  ntz
                                  מנהל ראשי
                                  wrote on last edited by
                                  #8076

                                  ראיתי שהיו הרבה תלונות על שגיאות בלייקים.
                                  זה קורה בכל האתר או רק בקטגוריות מסויימות?
                                  אני בודק עכשיו מה הבעיה עם זה

                                  אפשר ליצור קשר במייל:
                                  noam6947@gmail.com

                                  המחבל המחופשה 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • N ntz

                                    ראיתי שהיו הרבה תלונות על שגיאות בלייקים.
                                    זה קורה בכל האתר או רק בקטגוריות מסויימות?
                                    אני בודק עכשיו מה הבעיה עם זה

                                    המחבל המחופשה Offline
                                    המחבל המחופשה Offline
                                    המחבל המחופש
                                    wrote on last edited by
                                    #8077

                                    @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    ראיתי שהיו הרבה תלונות על שגיאות בלייקים.
                                    זה קורה בכל האתר או רק בקטגוריות מסויימות?
                                    אני בודק עכשיו מה הבעיה עם זה

                                    בכל האתר
                                    גם אני לא מצליחה לתקן פוסטים שאני מעלה
                                    וגם לא מצליחה לתת עוקב
                                    תודה רבה

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    N 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                      @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      ראיתי שהיו הרבה תלונות על שגיאות בלייקים.
                                      זה קורה בכל האתר או רק בקטגוריות מסויימות?
                                      אני בודק עכשיו מה הבעיה עם זה

                                      בכל האתר
                                      גם אני לא מצליחה לתקן פוסטים שאני מעלה
                                      וגם לא מצליחה לתת עוקב
                                      תודה רבה

                                      N Offline
                                      N Offline
                                      ntz
                                      מנהל ראשי
                                      wrote on last edited by
                                      #8078

                                      @המחבל-המחופש יש שגיאה כלשהיא? או שהוא פשוט לא מגיב ללחיצה?
                                      זה קורה גם בפורומים אחרים?
                                      אולי קשור לסינון?

                                      אפשר ליצור קשר במייל:
                                      noam6947@gmail.com

                                      המחבל המחופשה פונץ' בננהפ 2 Replies Last reply
                                      0
                                      • N ntz

                                        @המחבל-המחופש יש שגיאה כלשהיא? או שהוא פשוט לא מגיב ללחיצה?
                                        זה קורה גם בפורומים אחרים?
                                        אולי קשור לסינון?

                                        המחבל המחופשה Offline
                                        המחבל המחופשה Offline
                                        המחבל המחופש
                                        wrote on last edited by
                                        #8079

                                        @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @המחבל-המחופש יש שגיאה כלשהיא? או שהוא פשוט לא מגיב ללחיצה?
                                        זה קורה גם בפורומים אחרים?
                                        אולי קשור לסינון?

                                        זה לא מגיב רק אחרי איזה 5 דקות כותב שגיאה
                                        וזה קורא רק פה לא בפורומים אחרים
                                        ושאני מתקנת תפוסטים זה מגיב לי בצורה מוזרה פשוט לא מגיב
                                        ואני לא היחידה שזה מגיב להם ככה
                                        ובעוקב זה נותן לי את הלב של העוקב אבל לא כותב שזה עוקב
                                        ובעצם זה לא עושה תפעולה שלו

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        N ל 2 Replies Last reply
                                        0
                                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                          @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @המחבל-המחופש יש שגיאה כלשהיא? או שהוא פשוט לא מגיב ללחיצה?
                                          זה קורה גם בפורומים אחרים?
                                          אולי קשור לסינון?

                                          זה לא מגיב רק אחרי איזה 5 דקות כותב שגיאה
                                          וזה קורא רק פה לא בפורומים אחרים
                                          ושאני מתקנת תפוסטים זה מגיב לי בצורה מוזרה פשוט לא מגיב
                                          ואני לא היחידה שזה מגיב להם ככה
                                          ובעוקב זה נותן לי את הלב של העוקב אבל לא כותב שזה עוקב
                                          ובעצם זה לא עושה תפעולה שלו

                                          N Offline
                                          N Offline
                                          ntz
                                          מנהל ראשי
                                          wrote on last edited by
                                          #8080

                                          @המחבל-המחופש תודה, אבדוק

                                          אפשר ליצור קשר במייל:
                                          noam6947@gmail.com

                                          המחבל המחופשה 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול