Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ahaA aha

    @ntz
    גם לי יש את הבעיה של השמירה והעריכה ונתינת לייק
    אז אתה ממליץ לפנות ישירות לאתרוג?

    N Offline
    N Offline
    ntz
    מנהל ראשי
    wrote on last edited by
    #8101

    @aha אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @ntz
    גם לי יש את הבעיה של השמירה והעריכה ונתינת לייק
    אז אתה ממליץ לפנות ישירות לאתרוג?

    כן. נראה שזה הבעיה.
    אין לי איך לפתור אותה.

    אפשר ליצור קשר במייל:
    noam6947@gmail.com

    1 Reply Last reply
    1
    • כ.פ.כ כ.פ.

      @ntz מאוד יכול להיות.
      @המחבל-המחופש @לינוי אתם עם אתרוג פלוס או אתרוג רגיל?

      המחבל המחופשה Offline
      המחבל המחופשה Offline
      המחבל המחופש
      wrote on last edited by
      #8102

      @כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @ntz מאוד יכול להיות.
      @המחבל-המחופש @לינוי אתם עם אתרוג פלוס או אתרוג רגיל?

      רגיל וגם ניראה לי הכי פתוח
      ו@ntz תודה על הכול והסבלנות מעריכים בטירוףףף👍 👍 👍

      "קשה לשכוח אנשים
      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

      1 Reply Last reply
      3
      • מתויגתמ Offline
        מתויגתמ Offline
        מתויגת
        wrote on last edited by
        #8103

        הי, @shoval , הייתי ממליצה לך לקרוא את חוקי הפורום.
        לגבי הפוסטים שכתבת בשירשור שירים, כדאי שתעבירי אותם למקום המתאים...
        https://miktzav.com/topic/3447/דיון-שאלות-ותשובות-מאת-המשתמשים-כתיבה-בלבד?_=1678046696240

        לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
        ושנים לנקות ולסדר אותם.

        S 1 Reply Last reply
        0
        • מתויגתמ מתויגת

          הי, @shoval , הייתי ממליצה לך לקרוא את חוקי הפורום.
          לגבי הפוסטים שכתבת בשירשור שירים, כדאי שתעבירי אותם למקום המתאים...
          https://miktzav.com/topic/3447/דיון-שאלות-ותשובות-מאת-המשתמשים-כתיבה-בלבד?_=1678046696240

          S Offline
          S Offline
          shoval
          wrote on last edited by
          #8104

          @מתויגת אני חדשה בפורום ,ולכן הגבתי במקום הלא מתאים...תודה על ההערה, ומצד שני יותר קל להבין על מה מדברים בתגובות כשזה בא אחרי מה שהעלו. יש אפשרות לשנות את המדיניות?

          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

          מתויגתמ 1 Reply Last reply
          1
          • S shoval

            @מתויגת אני חדשה בפורום ,ולכן הגבתי במקום הלא מתאים...תודה על ההערה, ומצד שני יותר קל להבין על מה מדברים בתגובות כשזה בא אחרי מה שהעלו. יש אפשרות לשנות את המדיניות?

            מתויגתמ Offline
            מתויגתמ Offline
            מתויגת
            wrote on last edited by
            #8105

            @shoval את שואלת אותי?
            אני לא ממש אחראית פה...

            לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
            ושנים לנקות ולסדר אותם.

            S 1 Reply Last reply
            0
            • מתויגתמ מתויגת

              @shoval את שואלת אותי?
              אני לא ממש אחראית פה...

              S Offline
              S Offline
              shoval
              wrote on last edited by
              #8106

              @מתויגת לא, את הפיקוח שרואה את הנאמר כאן, כתוב כאן בכותרת-הפיקוח או המשתמשים ישיבו....

              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

              נוודנ 1 Reply Last reply
              0
              • S shoval

                @מתויגת לא, את הפיקוח שרואה את הנאמר כאן, כתוב כאן בכותרת-הפיקוח או המשתמשים ישיבו....

                נוודנ Offline
                נוודנ Offline
                נווד
                wrote on last edited by נווד
                #8107

                @shoval
                אני חושב שזה די הגיוני איך שהולך עכשיו. כאשר זה מסודר לנושאים נפרדים מי שרוצה לקרוא שירים יכול לקרוא רק שירים ולא לדפדף על כל התגובות. ועצם זה שהתגובות לא על השירים זה לא כזה נורא כיוון שאת יכולה להכניס קישור לשיר המדובר או לכתוב את שמו.

                S 1 Reply Last reply
                1
                • N ntz

                  @פונץ-בננה טוב, אם הבעיה באתרוג, אין לי כל כך מה לעשות.
                  תפנו אליהם..
                  השאלה אם באמת זה רק אתרוג.
                  יש מישהו שיש לו בעיות והוא לא באתרוג?

                  מרבמ Offline
                  מרבמ Offline
                  מרב
                  משתמש ותיק
                  wrote on last edited by
                  #8108

                  @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @פונץ-בננה טוב, אם הבעיה באתרוג, אין לי כל כך מה לעשות.
                  תפנו אליהם..
                  השאלה אם באמת זה רק אתרוג.
                  יש מישהו שיש לו בעיות והוא לא באתרוג?

                  אני בכשר פליי וחוץ משזה לא נתן לי להיכנס אתמול לפורום לא היה לי שום בעיות

                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                  1 Reply Last reply
                  1
                  • נוודנ נווד

                    @shoval
                    אני חושב שזה די הגיוני איך שהולך עכשיו. כאשר זה מסודר לנושאים נפרדים מי שרוצה לקרוא שירים יכול לקרוא רק שירים ולא לדפדף על כל התגובות. ועצם זה שהתגובות לא על השירים זה לא כזה נורא כיוון שאת יכולה להכניס קישור לשיר המדובר או לכתוב את שמו.

                    S Offline
                    S Offline
                    shoval
                    wrote on last edited by
                    #8109

                    @נווד קיבלתי👍

                    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • טיטוט טיטו

                      @מתויגת זה נושא שמיועד לדיון על שאלות ותשובות בענייני כתיבה ולא על השירים שכבר נכתבו פה.
                      פתחתי את הנושא המקורי.
                      @AVITAL-1

                      ל Offline
                      ל Offline
                      לינוי
                      wrote on last edited by
                      #8110

                      @טיטו שלום רציתי לדעת איך אפשר לתייג שני אנשים בתגובה תודה!

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • טיטוט טיטו

                        @אילן-פ לגבי הצעת ייעול 1 זה יותר קשור ל @ntz
                        לגבי הצעת ייעול 2, יש נושא לתגובות ופידבקים על השירים, לאחרונה נעלנו אותו עקב זאת שמשתמשים נגררים בנושא הזה ממש אבל ממש הרבה פעמים לספאם מיותר וסיפורים על כל מיני דברים שגרמו לכתוב על השיר וגרירה של שרשור שלם של ספאם בהקשר אליו, לנו ב @צוות-פיקוח אין זמן מיותר כדי לשבת כל פעם על דברים כאלה מעבר לזה שזה גורם לנו להרחיק דבר שאנחנו ממש לא אוהבים לעשות, לכן הנושא הזה באמת פתוח אבל צריך לנקפיד להיות בו ענייני עם פידבקים יותר מאשר אהבתי, איזה שיר יפה, הכתיבה שלך מושלמת, לדברים האלה יש לייק על השיר שאומר אותם, הנושא הזה מיועד לתגובות ענייניות כמו שאלות על השיר, הצעות לשיפור או תגובה על עצם הרעיון של השיר.
                        נ.ב. הנושא ש @שמעון-2 הביא מיועד לתגובות יל אתגרי כתיבה ולא על שירים בנושא הכללי, הנושא של התגובות לשירים בנושא הכללי נעול עדיין ויפתח השבוע אחרי שיעבור סינון (זה הנושא)

                        ל Offline
                        ל Offline
                        לינוי
                        wrote on last edited by
                        #8111
                        This post is deleted!
                        1 Reply Last reply
                        0
                        • טיטוט טיטו

                          @אילן-פ לגבי הצעת ייעול 1 זה יותר קשור ל @ntz
                          לגבי הצעת ייעול 2, יש נושא לתגובות ופידבקים על השירים, לאחרונה נעלנו אותו עקב זאת שמשתמשים נגררים בנושא הזה ממש אבל ממש הרבה פעמים לספאם מיותר וסיפורים על כל מיני דברים שגרמו לכתוב על השיר וגרירה של שרשור שלם של ספאם בהקשר אליו, לנו ב @צוות-פיקוח אין זמן מיותר כדי לשבת כל פעם על דברים כאלה מעבר לזה שזה גורם לנו להרחיק דבר שאנחנו ממש לא אוהבים לעשות, לכן הנושא הזה באמת פתוח אבל צריך לנקפיד להיות בו ענייני עם פידבקים יותר מאשר אהבתי, איזה שיר יפה, הכתיבה שלך מושלמת, לדברים האלה יש לייק על השיר שאומר אותם, הנושא הזה מיועד לתגובות ענייניות כמו שאלות על השיר, הצעות לשיפור או תגובה על עצם הרעיון של השיר.
                          נ.ב. הנושא ש @שמעון-2 הביא מיועד לתגובות יל אתגרי כתיבה ולא על שירים בנושא הכללי, הנושא של התגובות לשירים בנושא הכללי נעול עדיין ויפתח השבוע אחרי שיעבור סינון (זה הנושא)

                          ל Offline
                          ל Offline
                          לינוי
                          wrote on last edited by לינוי
                          #8112

                          @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @אילן-פ לגבי הצעת ייעול 1 זה יותר קשור ל @ntz
                          לגבי הצעת ייעול 2, יש נושא לתגובות ופידבקים על השירים, לאחרונה נעלנו אותו עקב זאת שמשתמשים נגררים בנושא הזה ממש אבל ממש הרבה פעמים לספאם מיותר וסיפורים על כל מיני דברים שגרמו לכתוב על השיר וגרירה של שרשור שלם של ספאם בהקשר אליו, לנו ב @צוות-פיקוח אין זמן מיותר כדי לשבת כל פעם על דברים כאלה מעבר לזה שזה גורם לנו להרחיק דבר שאנחנו ממש לא אוהבים לעשות, לכן הנושא הזה באמת פתוח אבל צריך לנקפיד להיות בו ענייני עם פידבקים יותר מאשר אהבתי, איזה שיר יפה, הכתיבה שלך מושלמת, לדברים האלה יש לייק על השיר שאומר אותם, הנושא הזה מיועד לתגובות ענייניות כמו שאלות על השיר, הצעות לשיפור או תגובה על עצם הרעיון של השיר.
                          נ.ב. הנושא ש @שמעון-2 הביא מיועד לתגובות יל אתגרי כתיבה ולא על שירים בנושא הכללי, הנושא של התגובות לשירים בנושא הכללי נעול עדיין ויפתח השבוע אחרי שיעבור סינון (זה הנושא)

                          @טיטו כמו שפה👆 תייגת שני משתמשים אז איך מתייגים שניים?

                          AVITAL 1A 1 Reply Last reply
                          0
                          • ל לינוי

                            @טיטו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @אילן-פ לגבי הצעת ייעול 1 זה יותר קשור ל @ntz
                            לגבי הצעת ייעול 2, יש נושא לתגובות ופידבקים על השירים, לאחרונה נעלנו אותו עקב זאת שמשתמשים נגררים בנושא הזה ממש אבל ממש הרבה פעמים לספאם מיותר וסיפורים על כל מיני דברים שגרמו לכתוב על השיר וגרירה של שרשור שלם של ספאם בהקשר אליו, לנו ב @צוות-פיקוח אין זמן מיותר כדי לשבת כל פעם על דברים כאלה מעבר לזה שזה גורם לנו להרחיק דבר שאנחנו ממש לא אוהבים לעשות, לכן הנושא הזה באמת פתוח אבל צריך לנקפיד להיות בו ענייני עם פידבקים יותר מאשר אהבתי, איזה שיר יפה, הכתיבה שלך מושלמת, לדברים האלה יש לייק על השיר שאומר אותם, הנושא הזה מיועד לתגובות ענייניות כמו שאלות על השיר, הצעות לשיפור או תגובה על עצם הרעיון של השיר.
                            נ.ב. הנושא ש @שמעון-2 הביא מיועד לתגובות יל אתגרי כתיבה ולא על שירים בנושא הכללי, הנושא של התגובות לשירים בנושא הכללי נעול עדיין ויפתח השבוע אחרי שיעבור סינון (זה הנושא)

                            @טיטו כמו שפה👆 תייגת שני משתמשים אז איך מתייגים שניים?

                            AVITAL 1A Offline
                            AVITAL 1A Offline
                            AVITAL 1
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by
                            #8113

                            @לינוי את לוחצת שטרודל -@ (שיפט + 2) וכותבת את השם של המשתמש שאותו את רוצה לתייג.
                            אם זה שתי מילים את מפרידה ביניהם במקף (-).

                            טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                            ב. ב.ב ahaA 2 Replies Last reply
                            2
                            • AVITAL 1A AVITAL 1

                              @לינוי את לוחצת שטרודל -@ (שיפט + 2) וכותבת את השם של המשתמש שאותו את רוצה לתייג.
                              אם זה שתי מילים את מפרידה ביניהם במקף (-).

                              ב. ב.ב Offline
                              ב. ב.ב Offline
                              ב. ב.
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #8114

                              @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @לינוי את לוחצת שטרודל -@ (שיפט + 2) וכותבת את השם של המשתמש שאותו את רוצה לתייג.
                              אם זה שתי מילים את מפרידה ביניהם במקף (-).

                              @לינוי וכשאת מתחילה לכתוב הוא כבר מציע לך שמות של משתמשים שהשם שלהם מתחיל באות/יות שכתבת, את יכולה ללחוץ על זה.
                              בהצלחה

                              1 Reply Last reply
                              1
                              • AVITAL 1A AVITAL 1

                                @לינוי את לוחצת שטרודל -@ (שיפט + 2) וכותבת את השם של המשתמש שאותו את רוצה לתייג.
                                אם זה שתי מילים את מפרידה ביניהם במקף (-).

                                ahaA Offline
                                ahaA Offline
                                aha
                                משתמש ותיק
                                wrote on last edited by
                                #8115

                                @AVITAL-1 יש כאלה שהשם משתמש שלהם עם _ כמו חכם בלילה

                                הרשמו כמנוים לערוץ

                                AVITAL 1A 1 Reply Last reply
                                1
                                • ahaA aha

                                  @AVITAL-1 יש כאלה שהשם משתמש שלהם עם _ כמו חכם בלילה

                                  AVITAL 1A Offline
                                  AVITAL 1A Offline
                                  AVITAL 1
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #8116

                                  @aha באמת? במה זה תלוי?
                                  ניסיתי עכשיו לתייג אותו וזה עבד לי יופי עם - .

                                  טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                  אוהב ת'מדינהא ahaA טיטוט 3 Replies Last reply
                                  0
                                  • AVITAL 1A AVITAL 1

                                    @aha באמת? במה זה תלוי?
                                    ניסיתי עכשיו לתייג אותו וזה עבד לי יופי עם - .

                                    אוהב ת'מדינהא Offline
                                    אוהב ת'מדינהא Offline
                                    אוהב ת'מדינה
                                    wrote on last edited by
                                    #8117

                                    @AVITAL-1 זה כנראה בגלל שיש לו מרכאה כזו ' או שתי מרכאות " כי הפורום לא קולט את זה

                                    AVITAL 1A 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

                                      @AVITAL-1 זה כנראה בגלל שיש לו מרכאה כזו ' או שתי מרכאות " כי הפורום לא קולט את זה

                                      AVITAL 1A Offline
                                      AVITAL 1A Offline
                                      AVITAL 1
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by
                                      #8118

                                      @אוהב-ת-מדינה את מה הפורום לא קולט?
                                      ואגב, גם את השם שלך שהוא עם ' צריך לעשות במקום הסימן הזה -.

                                      ככה זה יוצא-

                                      d7d05938-d6de-4bd7-bfc6-ce138fbb53ca-image.png

                                      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                      כ.פ.כ אוהב ת'מדינהא 2 Replies Last reply
                                      1
                                      • AVITAL 1A AVITAL 1

                                        @אוהב-ת-מדינה את מה הפורום לא קולט?
                                        ואגב, גם את השם שלך שהוא עם ' צריך לעשות במקום הסימן הזה -.

                                        ככה זה יוצא-

                                        d7d05938-d6de-4bd7-bfc6-ce138fbb53ca-image.png

                                        כ.פ.כ Offline
                                        כ.פ.כ Offline
                                        כ.פ.
                                        צוות פיקוח
                                        wrote on last edited by
                                        #8119

                                        @AVITAL-1 זה מה שבדיוק ניסיתי לכתוב!!
                                        ולא הצלחתי כי לא לא ידעתי איך מתייגים אותו.......

                                        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                        1 Reply Last reply
                                        1
                                        • AVITAL 1A AVITAL 1

                                          @אוהב-ת-מדינה את מה הפורום לא קולט?
                                          ואגב, גם את השם שלך שהוא עם ' צריך לעשות במקום הסימן הזה -.

                                          ככה זה יוצא-

                                          d7d05938-d6de-4bd7-bfc6-ce138fbb53ca-image.png

                                          אוהב ת'מדינהא Offline
                                          אוהב ת'מדינהא Offline
                                          אוהב ת'מדינה
                                          wrote on last edited by
                                          #8120

                                          @AVITAL-1 בדיוק הפורום לא קולט ' ולא " ובמקום צרי לעשות - או _
                                          הבנת?

                                          AVITAL 1A 1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול