אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@מתויגת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
הי, חג שמח!
הייתי רוצה לשאול את @צוות-פיקוח אם אפשר לפתוח נושא של טעמי המקרא בנוסחים שונים.
לא ממש בטוחה שזה קשור לכאן, אבל אולי כן... ולא ממש בא לי לפתוח נושא ואח"כ ינעלו אותו.
מעדיפה לשאול. תודה.
מקפיץ כי גם אני רוצה שיהיה נושא כזה...
@צוות-פיקוח -
למה אני לא מצליח לעשות לייק?
-
למה אני לא מצליח לעשות לייק?
@אוהב-ת-מדינה אתה משתמש חדש?
-
@אוהב-ת-מדינה אתה משתמש חדש?
@הגיטריסת לא
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
@אוהב-ת-מדינה לי בהתחלה היה אפשרות לעשות 30 ביום ועכשיו 5
כנראה הפיקוח הוריד את האפשרות לעשות לייקים עם מספר נמוך של מוניטין או משהו כזה... למרות ש22 זה לא קצת אני לא יודעת... -
@אוהב-ת-מדינה לי בהתחלה היה אפשרות לעשות 30 ביום ועכשיו 5
כנראה הפיקוח הוריד את האפשרות לעשות לייקים עם מספר נמוך של מוניטין או משהו כזה... למרות ש22 זה לא קצת אני לא יודעת...@חצי-הכוס-המלאה כמה צריך
-
@חצי-הכוס-המלאה כמה צריך
@אוהב-ת-מדינה אני לא יודעת, לי יש 48 מוניטין ויש לי אפשרות רק ל5...
-
This post is deleted!
@אוהב-ת-מדינה
לייק לא עולה במוניטין
זה נפתח עם הזמן
זה לא יוריד לך כאילו אתה משלם בזה -
האם סקרים צריכים את אישור הפיקוח? ו/או רק הצוות יכול להכריז על סקרים ?
וגם האם אני יכול לעדות סקר בתוך נושא או שסקרים הם גיזרה נפרדת?@חיימוב סקרים צריכים את אישור הפיקוח, אבל כרגע מסיבות טכניות, אין סקרים.
ואתה יכול בעיקרון לעשות סקרים בתוך נושא, רק טכנית א"א מהסיבות שאמרתי לעיל -
@חיימוב סקרים צריכים את אישור הפיקוח, אבל כרגע מסיבות טכניות, אין סקרים.
ואתה יכול בעיקרון לעשות סקרים בתוך נושא, רק טכנית א"א מהסיבות שאמרתי לעיל@המאסטרו-הנסתר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חיימוב סקרים צריכים את אישור הפיקוח, אבל כרגע מסיבות טכניות, אין סקרים.
ואתה יכול בעיקרון לעשות סקרים בתוך נושא, רק טכנית א"א מהסיבות שאמרתי לעילבלי לפגוע עשיתי סקר בתוך נושא והפיקוח נתן הוראה להפסיק אז אתה בתוח במה שאתה אומר?
-
@המאסטרו-הנסתר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חיימוב סקרים צריכים את אישור הפיקוח, אבל כרגע מסיבות טכניות, אין סקרים.
ואתה יכול בעיקרון לעשות סקרים בתוך נושא, רק טכנית א"א מהסיבות שאמרתי לעילבלי לפגוע עשיתי סקר בתוך נושא והפיקוח נתן הוראה להפסיק אז אתה בתוח במה שאתה אומר?
@חיימוב זה בדיוק מה שאמרתי, שזה רק באישור הפיקוח
-
@חיימוב זה בדיוק מה שאמרתי, שזה רק באישור הפיקוח
@המאסטרו-הנסתר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חיימוב זה בדיוק מה שאמרתי, שזה רק באישור הפיקוח
ממה שכתבת משמע שבעיקרון לא צריך את אישור הפיקוח בסקרים שבתוך נושא
-
@מרמלדה https://miktzav.com/topic/217/%D7%90%D7%A9%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99-%D7%98%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%A9%D7%9C-%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%90%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D?_=1681147271808
This post is deleted! -
@יחיאל-האלוף אם יש לך פניות כאלה אתה יכול לשלוח פניה לניהול.
-
למה אני לא מצליחה להיכנס ל'שירים לכתיבה'?
-
מ מרב התייחס לנושא זה ב
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login