Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

    @טיטו @רבקה
    השירים שהעליתי בעבר ב"שירים מאת המשתמשים"
    יחזרו לפורום מתישהו?
    פשוט לחלקם אין לי העתק😢
    תודה רבה על העבודה המאומצת!

    טיטוט Offline
    טיטוט Offline
    טיטו
    צוות פיקוח
    wrote on last edited by
    #8581

    @משורר-מבולבל הנושא הראשי נשאר שריר טריים וכל מי שפתח נושא בשביל שיר אחד העברנו את השיר לנושא הראשי ומחקנו את הנושא.
    אם אתה מחפש שיר שכתבת בפורום תדע שהכל נמצא בנושא הכללי

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    משורר מבולבלמ 1 Reply Last reply
    1
    • טיטוט טיטו

      @משורר-מבולבל הנושא הראשי נשאר שריר טריים וכל מי שפתח נושא בשביל שיר אחד העברנו את השיר לנושא הראשי ומחקנו את הנושא.
      אם אתה מחפש שיר שכתבת בפורום תדע שהכל נמצא בנושא הכללי

      משורר מבולבלמ Offline
      משורר מבולבלמ Offline
      משורר מבולבל
      wrote on last edited by משורר מבולבל
      #8582

      @טיטו
      כתוב לי "הגעת לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו"
      ואגב, עדיין הקטגוריה ספרות וכתיבה לא קיימת בראשי.

      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
      סימן שהשמש שוקעת!
      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

      אייצ'יתא טיטוט 2 Replies Last reply
      0
      • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

        @טיטו
        כתוב לי "הגעת לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו"
        ואגב, עדיין הקטגוריה ספרות וכתיבה לא קיימת בראשי.

        אייצ'יתא Offline
        אייצ'יתא Offline
        אייצ'ית
        wrote on last edited by
        #8583

        @משורר-מבולבל יפתח לכולם בקרוב
        אל דאגה!

        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

        1 Reply Last reply
        2
        • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

          @טיטו
          כתוב לי "הגעת לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו"
          ואגב, עדיין הקטגוריה ספרות וכתיבה לא קיימת בראשי.

          טיטוט Offline
          טיטוט Offline
          טיטו
          צוות פיקוח
          wrote on last edited by
          #8584

          @משורר-מבולבל האאא, זה עדיין נעול, אני לא יודע איך בכלל זה נתן לכם להכנס לקטגוריה ולראות את חוקי הקטגוריה והכל, נעלנו את זה לשיפוצים זה אמור להפתח היום עוד כמה שעות, ישבנו על זה כל הלילה אני ו @רבקה ונשאר כמה דברים קטנים...

          אני לא עצמי.
          תכף אשוב...

          משורר מבולבלמ 1 Reply Last reply
          3
          • טיטוט טיטו

            @משורר-מבולבל האאא, זה עדיין נעול, אני לא יודע איך בכלל זה נתן לכם להכנס לקטגוריה ולראות את חוקי הקטגוריה והכל, נעלנו את זה לשיפוצים זה אמור להפתח היום עוד כמה שעות, ישבנו על זה כל הלילה אני ו @רבקה ונשאר כמה דברים קטנים...

            משורר מבולבלמ Offline
            משורר מבולבלמ Offline
            משורר מבולבל
            wrote on last edited by
            #8585

            @טיטו
            וואו איזו מסירות!
            אולי כדאי לפתוח נושא להצעות ייעול מאת המשתמשים.
            יש לי כמה רעיונות שאולי יכולים להועיל.

            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
            סימן שהשמש שוקעת!
            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

            טיטוט 1 Reply Last reply
            0
            • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

              @טיטו
              וואו איזו מסירות!
              אולי כדאי לפתוח נושא להצעות ייעול מאת המשתמשים.
              יש לי כמה רעיונות שאולי יכולים להועיל.

              טיטוט Offline
              טיטוט Offline
              טיטו
              צוות פיקוח
              wrote on last edited by
              #8586

              @משורר-מבולבל אתה יכול לכתוב בהצעות ייעול יש שם מקום בדיוק בשביל זה, לא חושב שכדאי לכתוב בתוך הקטגוריה במיוחד אחרי שסידרנו את הכל שם

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              פונץ' בננהפ 1 Reply Last reply
              2
              • טיטוט טיטו

                @משורר-מבולבל אתה יכול לכתוב בהצעות ייעול יש שם מקום בדיוק בשביל זה, לא חושב שכדאי לכתוב בתוך הקטגוריה במיוחד אחרי שסידרנו את הכל שם

                פונץ' בננהפ Offline
                פונץ' בננהפ Offline
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                wrote on last edited by
                #8587

                @טיטו איך מבטלים את הסימון של הצ'אטים למעלה?
                פתאום מראה לי הודעות צ'אט לפני יותר משנה.. אבל אי אפשר לפתוח.

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                טיטוט 1 Reply Last reply
                0
                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                  @טיטו איך מבטלים את הסימון של הצ'אטים למעלה?
                  פתאום מראה לי הודעות צ'אט לפני יותר משנה.. אבל אי אפשר לפתוח.

                  טיטוט Offline
                  טיטוט Offline
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  wrote on last edited by טיטו
                  #8588

                  @פונץ-בננה זה יסודר, אתמול ישבתי עם @ntz על כמה באגים וזה קפץ כתוצאה מזה שנגענו גם בתוסף הזה...

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  1 Reply Last reply
                  1
                  • יונמיוזיקי Offline
                    יונמיוזיקי Offline
                    יונמיוזיק
                    משתמש ותיק
                    wrote on last edited by
                    #8589
                    This post is deleted!
                    1 Reply Last reply
                    0
                    • לינוי 0ל Offline
                      לינוי 0ל Offline
                      לינוי 0
                      wrote on last edited by
                      #8590

                      היי יש לי 2 שאלות:

                      1. איך עושים קיצור דרך בתגובה שלוחצים וזה עובר לנושא אחר? ז"א שכתוב למשל: אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. בכחול מודגש ואז מישהו לוחץ וזה נכנס לפה....
                      2. איך יש משתמשים שבהודעות שהם כותבים יש למטה כמו מסגרת צדדית כזאת שכתוב בה למשל: מזל טוב לחברי הפורום וכ'ו...?
                        אשמח להסברים תוודה רבה!!
                      AVITAL 1A 1 Reply Last reply
                      0
                      • לינוי 0ל לינוי 0

                        היי יש לי 2 שאלות:

                        1. איך עושים קיצור דרך בתגובה שלוחצים וזה עובר לנושא אחר? ז"א שכתוב למשל: אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. בכחול מודגש ואז מישהו לוחץ וזה נכנס לפה....
                        2. איך יש משתמשים שבהודעות שהם כותבים יש למטה כמו מסגרת צדדית כזאת שכתוב בה למשל: מזל טוב לחברי הפורום וכ'ו...?
                          אשמח להסברים תוודה רבה!!
                        AVITAL 1A Offline
                        AVITAL 1A Offline
                        AVITAL 1
                        משתמש ותיק
                        wrote on last edited by AVITAL 1
                        #8591

                        @לינוי-0

                        1. כשאת כותבת הודעה, יש סימנים למעלה, אז ה 6 מימין, תרחפי עליו עם העכבר אמור להיות כתוב עליו קישור, תלחצי על זה. ואז את מדביקה ב- 'כתובת קישור' את הקישור לאתר.
                          איפה שכתוב 'טקסט קישור' מה שתכתבי זה מה שיראו.
                        2. זה חתימה, נפתח ממוניטין מסוים, את תראי את זה בערוך פרופיל אם יש לך אפשרות לחתימה או לא.

                        טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                        לינוי 0ל 2 Replies Last reply
                        0
                        • AVITAL 1A AVITAL 1

                          @לינוי-0

                          1. כשאת כותבת הודעה, יש סימנים למעלה, אז ה 6 מימין, תרחפי עליו עם העכבר אמור להיות כתוב עליו קישור, תלחצי על זה. ואז את מדביקה ב- 'כתובת קישור' את הקישור לאתר.
                            איפה שכתוב 'טקסט קישור' מה שתכתבי זה מה שיראו.
                          2. זה חתימה, נפתח ממוניטין מסוים, את תראי את זה בערוך פרופיל אם יש לך אפשרות לחתימה או לא.
                          לינוי 0ל Offline
                          לינוי 0ל Offline
                          לינוי 0
                          wrote on last edited by
                          #8592

                          @AVITAL-1

                          1. איפה יש סימנים לא הבנתי.....
                          2. אוקי
                          AVITAL 1A 1 Reply Last reply
                          0
                          • לינוי 0ל לינוי 0

                            @AVITAL-1

                            1. איפה יש סימנים לא הבנתי.....
                            2. אוקי
                            AVITAL 1A Offline
                            AVITAL 1A Offline
                            AVITAL 1
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by
                            #8593

                            @לינוי-0 6e1513a8-99f0-4399-9b31-c38f3ae91aae-image.png

                            בהצלחה!

                            טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                            לינוי 0ל 1 Reply Last reply
                            0
                            • AVITAL 1A AVITAL 1

                              @לינוי-0 6e1513a8-99f0-4399-9b31-c38f3ae91aae-image.png

                              בהצלחה!

                              לינוי 0ל Offline
                              לינוי 0ל Offline
                              לינוי 0
                              wrote on last edited by
                              #8594
                              This post is deleted!
                              מלך הקלידניםמ 1 Reply Last reply
                              0
                              • לינוי 0ל לינוי 0

                                This post is deleted!

                                מלך הקלידניםמ Offline
                                מלך הקלידניםמ Offline
                                מלך הקלידנים
                                wrote on last edited by
                                #8595
                                This post is deleted!
                                1 Reply Last reply
                                0
                                • AVITAL 1A AVITAL 1

                                  @לינוי-0

                                  1. כשאת כותבת הודעה, יש סימנים למעלה, אז ה 6 מימין, תרחפי עליו עם העכבר אמור להיות כתוב עליו קישור, תלחצי על זה. ואז את מדביקה ב- 'כתובת קישור' את הקישור לאתר.
                                    איפה שכתוב 'טקסט קישור' מה שתכתבי זה מה שיראו.
                                  2. זה חתימה, נפתח ממוניטין מסוים, את תראי את זה בערוך פרופיל אם יש לך אפשרות לחתימה או לא.
                                  לינוי 0ל Offline
                                  לינוי 0ל Offline
                                  לינוי 0
                                  wrote on last edited by לינוי 0
                                  #8596

                                  @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @לינוי-0

                                  1. כשאת כותבת הודעה, יש סימנים למעלה, אז ה 6 מימין, תרחפי עליו עם העכבר אמור להיות כתוב עליו קישור, תלחצי על זה. ואז את מדביקה ב- 'כתובת קישור' את הקישור לאתר.

                                  לוחצים הבנתי [טקסט קישור](כתובת קישור) אבל מה כותבים בכתובת קישור ומה בטקסט אין כתובת לשם הנושא שאני רוצה להכניס לפה.....אז איך?
                                  זה לא הבנתי?👆 איפה מרחפים...

                                  מלך הקלידניםמ AVITAL 1A 2 Replies Last reply
                                  0
                                  • לינוי 0ל לינוי 0

                                    @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @לינוי-0

                                    1. כשאת כותבת הודעה, יש סימנים למעלה, אז ה 6 מימין, תרחפי עליו עם העכבר אמור להיות כתוב עליו קישור, תלחצי על זה. ואז את מדביקה ב- 'כתובת קישור' את הקישור לאתר.

                                    לוחצים הבנתי [טקסט קישור](כתובת קישור) אבל מה כותבים בכתובת קישור ומה בטקסט אין כתובת לשם הנושא שאני רוצה להכניס לפה.....אז איך?
                                    זה לא הבנתי?👆 איפה מרחפים...

                                    מלך הקלידניםמ Offline
                                    מלך הקלידניםמ Offline
                                    מלך הקלידנים
                                    wrote on last edited by
                                    #8597
                                    This post is deleted!
                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • לינוי 0ל לינוי 0

                                      @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @לינוי-0

                                      1. כשאת כותבת הודעה, יש סימנים למעלה, אז ה 6 מימין, תרחפי עליו עם העכבר אמור להיות כתוב עליו קישור, תלחצי על זה. ואז את מדביקה ב- 'כתובת קישור' את הקישור לאתר.

                                      לוחצים הבנתי [טקסט קישור](כתובת קישור) אבל מה כותבים בכתובת קישור ומה בטקסט אין כתובת לשם הנושא שאני רוצה להכניס לפה.....אז איך?
                                      זה לא הבנתי?👆 איפה מרחפים...

                                      AVITAL 1A Offline
                                      AVITAL 1A Offline
                                      AVITAL 1
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by AVITAL 1
                                      #8598

                                      @לינוי-0 צבעתי את זה בצהוב בתמונה בהודעה הקודמת.
                                      עזבי תלרחף, תלחצי על מה שמסומן.
                                      ואת כתובת הקישור תקחי מפה-
                                      ffd5ea9d-2104-4639-a82e-160bf1f47524-image.png

                                      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                      לינוי 0ל 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • AVITAL 1A AVITAL 1

                                        @לינוי-0 צבעתי את זה בצהוב בתמונה בהודעה הקודמת.
                                        עזבי תלרחף, תלחצי על מה שמסומן.
                                        ואת כתובת הקישור תקחי מפה-
                                        ffd5ea9d-2104-4639-a82e-160bf1f47524-image.png

                                        לינוי 0ל Offline
                                        לינוי 0ל Offline
                                        לינוי 0
                                        wrote on last edited by לינוי 0
                                        #8599

                                        @AVITAL-1 אה הבנתי תודה רבה!! וסליחה על הבורות... יש פה עוד הרבה ללמוד באתר הזה!!😊

                                        מלך הקלידניםמ 1 Reply Last reply
                                        1
                                        • לינוי 0ל לינוי 0

                                          @AVITAL-1 אה הבנתי תודה רבה!! וסליחה על הבורות... יש פה עוד הרבה ללמוד באתר הזה!!😊

                                          מלך הקלידניםמ Offline
                                          מלך הקלידניםמ Offline
                                          מלך הקלידנים
                                          wrote on last edited by
                                          #8600

                                          @לינוי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @AVITAL-1 יש פה עוד הרבה ללמוד באתר הזה!!😊

                                          יש פה מדריך מעולה של @שמעון-2 על כל כלי הנושא והפוסטים https://miktzav.com/topic/5391/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91-%D7%9B%D7%9C%D7%99-%D7%A0%D7%95%D7%A9%D7%90-%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%9D

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול