Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • בונקרב בונקר

    @אפרת גם גיל

    אפרתא Offline
    אפרתא Offline
    אפרת
    wrote on last edited by אפרת
    #2261

    @בונקר בלערוך פרופיל
    1c4286c3-7033-4fc8-b5ae-e61f501e3bba-image.png

    בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
    אייל גלבוע

    בונקרב 1 Reply Last reply
    1
    • אפרתא אפרת

      @בונקר בלערוך פרופיל
      1c4286c3-7033-4fc8-b5ae-e61f501e3bba-image.png

      בונקרב Offline
      בונקרב Offline
      בונקר
      wrote on last edited by
      #2262

      @אפרת אבל גם זה ממספר מוניטין מסוים

      "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
      [ממעמקים גד אלבז]

      אפרתא 1 Reply Last reply
      1
      • בונקרב בונקר

        @אפרת אבל גם זה ממספר מוניטין מסוים

        אפרתא Offline
        אפרתא Offline
        אפרת
        wrote on last edited by אפרת
        #2263

        @בונקר לא
        וצריך לכתוב לפי לועזי כמובן

        בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
        אייל גלבוע

        1 Reply Last reply
        1
        • sara 1S Offline
          sara 1S Offline
          sara 1
          wrote on last edited by
          #2264

          מה זה הכותרות ליד שמות המשתמשים כמו כתב מקצב וכו' ??
          נכנסתי לזה ואז היה רשום הצטרף לקבוצה ולחצתי בטעות להצטרף ואין לי בכלל מושג מה זה

          החיים הם כמו מבחן קשה,
          הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
          ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

          אילניתא מוזיקהמ 2 Replies Last reply
          0
          • sara 1S sara 1

            מה זה הכותרות ליד שמות המשתמשים כמו כתב מקצב וכו' ??
            נכנסתי לזה ואז היה רשום הצטרף לקבוצה ולחצתי בטעות להצטרף ואין לי בכלל מושג מה זה

            אילניתא Offline
            אילניתא Offline
            אילנית
            כתב מקצב
            wrote on last edited by
            #2265
            This post is deleted!
            1 Reply Last reply
            0
            • sara 1S sara 1

              מה זה הכותרות ליד שמות המשתמשים כמו כתב מקצב וכו' ??
              נכנסתי לזה ואז היה רשום הצטרף לקבוצה ולחצתי בטעות להצטרף ואין לי בכלל מושג מה זה

              מוזיקהמ Offline
              מוזיקהמ Offline
              מוזיקה
              wrote on last edited by
              #2266

              @sara-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              מה זה הכותרות ליד שמות המשתמשים כמו כתב מקצב וכו' ??

              יש פוסט מפורט של @אייצ-ית להסבר הנושא https://miktzav.com/topic/3523/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%94%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%94

              @sara-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              נכנסתי לזה ואז היה רשום הצטרף לקבוצה ולחצתי בטעות להצטרף ואין לי בכלל מושג מה זה

              זה שולח פניה לצוות הפיקוח להצטרפות לקבוצה, במידה והנך עונה לקריטורינים של הקבוצה וע"פ החלטת הצוות אזי מצרפים אותך

              גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

              1 Reply Last reply
              1
              • אלי הגברא Offline
                אלי הגברא Offline
                אלי הגבר
                wrote on last edited by
                #2267

                אם יש למישהו הרחקה ולא כתוב לכמה זמן זה לצמיתות?
                ויש דרך לחזור אחרי הרחקה לצמיתות??

                אחדות שווה הכל.
                גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                אילניתא 1 Reply Last reply
                1
                • אלי הגברא אלי הגבר

                  אם יש למישהו הרחקה ולא כתוב לכמה זמן זה לצמיתות?
                  ויש דרך לחזור אחרי הרחקה לצמיתות??

                  אילניתא Offline
                  אילניתא Offline
                  אילנית
                  כתב מקצב
                  wrote on last edited by
                  #2268

                  @אלי-הגבר

                  @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @נשר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  אם יש הרחקה ולא כתוב לכמה זמן היא זה אומר שמורחקים לצמיתות??

                  כן.

                  ולגבי שאלתך השניה- לא כידוע לי.

                  1 Reply Last reply
                  1
                  • א.ה. 2א Offline
                    א.ה. 2א Offline
                    א.ה. 2
                    wrote on last edited by
                    #2269

                    מענין אותי:
                    כשאני כותב חחחחח עם 3 ח',
                    זה עושה סמיילי מחייך,
                    וכשאני עושה (:: עם : אחד,
                    זה עושה גם סמיילי?

                    מוזיקה.
                    התרופה הטובה ביותר👌🎧

                    תהילושת 1 Reply Last reply
                    0
                    • א.ה. 2א א.ה. 2

                      מענין אותי:
                      כשאני כותב חחחחח עם 3 ח',
                      זה עושה סמיילי מחייך,
                      וכשאני עושה (:: עם : אחד,
                      זה עושה גם סמיילי?

                      תהילושת Offline
                      תהילושת Offline
                      תהילוש
                      כתב מקצב
                      wrote on last edited by
                      #2270

                      @א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      מענין אותי:
                      כשאני כותב חחחחח עם 3 ח',
                      זה עושה סמיילי מחייך,
                      וכשאני עושה (:: עם : אחד,
                      זה עושה גם סמיילי?

                      ולחיצה על מקש התחל +ץ הפתעה!!

                      א.ה. 2א 1 Reply Last reply
                      0
                      • תהילושת תהילוש

                        @א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        מענין אותי:
                        כשאני כותב חחחחח עם 3 ח',
                        זה עושה סמיילי מחייך,
                        וכשאני עושה (:: עם : אחד,
                        זה עושה גם סמיילי?

                        ולחיצה על מקש התחל +ץ הפתעה!!

                        א.ה. 2א Offline
                        א.ה. 2א Offline
                        א.ה. 2
                        wrote on last edited by
                        #2271

                        @תהילוש מה???

                        מוזיקה.
                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                        תהילושת 1 Reply Last reply
                        0
                        • א.ה. 2א א.ה. 2

                          @תהילוש מה???

                          תהילושת Offline
                          תהילושת Offline
                          תהילוש
                          כתב מקצב
                          wrote on last edited by
                          #2272

                          @א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @תהילוש מה???

                          עוד סמיליים...

                          א.ה. 2א 1 Reply Last reply
                          0
                          • תהילושת תהילוש

                            @א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @תהילוש מה???

                            עוד סמיליים...

                            א.ה. 2א Offline
                            א.ה. 2א Offline
                            א.ה. 2
                            wrote on last edited by
                            #2273

                            @תהילוש אה הבנתי,
                            אבל למה עשו את מה שכתבתי, סמיילים?
                            מה, זה לא 'חינוכי'?

                            מוזיקה.
                            התרופה הטובה ביותר👌🎧

                            תהילושת 1 Reply Last reply
                            1
                            • א.ה. 2א א.ה. 2

                              @תהילוש אה הבנתי,
                              אבל למה עשו את מה שכתבתי, סמיילים?
                              מה, זה לא 'חינוכי'?

                              תהילושת Offline
                              תהילושת Offline
                              תהילוש
                              כתב מקצב
                              wrote on last edited by
                              #2274

                              @א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @תהילוש אה הבנתי,
                              אבל למה עשו את מה שכתבתי, סמיילים?
                              מה, זה לא 'חינוכי'?

                              לא מובן..

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • אילניתא Offline
                                אילניתא Offline
                                אילנית
                                כתב מקצב
                                wrote on last edited by אילנית
                                #2275

                                לאחרונה,
                                כל הנושאים התבלבלו לי לחלוטין. ואנסה להסביר זאת בדרך המובנה ביותר-
                                בכל הנושאים, ובעיקר בנושאים בעלי המון תגובות, איני מוצאת את התגובה האחרונה.
                                הפוסט שמופיע לי בתחתית העמוד יכול להיות בתאריך של לפני 3 חודשים, וגם כשאני לוחצת על התגובה האחרונה בפוסטים האחרונים- זה מביא לי תגובה אחרת לחלוטין. מלבד זאת, כאשר מישהו עונה למישהו תגובתו אינה מופיעה לי.
                                מתייגת כאן את @צוות-פיקוח -מקווה שאלו האנשים הנכונים.
                                ואשמח לשמוע האם זה קרה לעוד משתמשים.
                                בתודה מראש.

                                אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                                0
                                • ענק הענקים בדורינוע Offline
                                  ענק הענקים בדורינוע Offline
                                  ענק הענקים בדורינו
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #2276

                                  @מוזיקה אמר ביהודה כהן:

                                  @נשר
                                  לא נראה לי שכל סינגל בכורה לזמר חדש מצדיק נושא חדש בקטוגריית לפי אמנים - לצורך זה יש אפשרות לפרסם את השיר בשרשור השירים החדשים

                                  יהודה כהן אם אני לא טועה, הוא אחד מהמתמודדים ב'הקול הבא', ואני חייב לציין שזה לא הסינגל הראשון שלו - אלא השני שלו (הקאבר השני שלו), וחוצמיזה שאני רוצה להביע את מחאתי שכן מותר לפתוח עליו נושא בפורום כמו שנפתח על המתמודדים כמו שמאול הררי, אבי פודולינסקי, נהוראי אריאלי וכדו', חייב שיהיה לו שירים?

                                  אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                                  מוזיקהמ 1 Reply Last reply
                                  1
                                  • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                                    @מוזיקה אמר ביהודה כהן:

                                    @נשר
                                    לא נראה לי שכל סינגל בכורה לזמר חדש מצדיק נושא חדש בקטוגריית לפי אמנים - לצורך זה יש אפשרות לפרסם את השיר בשרשור השירים החדשים

                                    יהודה כהן אם אני לא טועה, הוא אחד מהמתמודדים ב'הקול הבא', ואני חייב לציין שזה לא הסינגל הראשון שלו - אלא השני שלו (הקאבר השני שלו), וחוצמיזה שאני רוצה להביע את מחאתי שכן מותר לפתוח עליו נושא בפורום כמו שנפתח על המתמודדים כמו שמאול הררי, אבי פודולינסקי, נהוראי אריאלי וכדו', חייב שיהיה לו שירים?

                                    מוזיקהמ Offline
                                    מוזיקהמ Offline
                                    מוזיקה
                                    wrote on last edited by מוזיקה
                                    #2277

                                    @ענק-הענקים-בדורינו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    יהודה כהן אם אני לא טועה

                                    אז זהו שאתה טועה! המתמודד בקול הבא הוא אהרן כהן

                                    @ענק-הענקים-בדורינו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    וחוצמיזה שאני רוצה להביע את מחאתי

                                    כאן הנושא הוא שאלות לא מחאות...(אנו שמחים לקבל ביקורת, אך בשביל זה יש את אופציית שליחת פנייה לניהול)

                                    אגב גם פותח הנושא לא נתן שום פרט מידע לגביו מלבד קישור לשיר ומה לעשות שלא קוראים לו אברהם פריד ואין לנו היכרות אחרת איתו...

                                    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                    ענק הענקים בדורינוע 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • אילניתא אילנית

                                      לאחרונה,
                                      כל הנושאים התבלבלו לי לחלוטין. ואנסה להסביר זאת בדרך המובנה ביותר-
                                      בכל הנושאים, ובעיקר בנושאים בעלי המון תגובות, איני מוצאת את התגובה האחרונה.
                                      הפוסט שמופיע לי בתחתית העמוד יכול להיות בתאריך של לפני 3 חודשים, וגם כשאני לוחצת על התגובה האחרונה בפוסטים האחרונים- זה מביא לי תגובה אחרת לחלוטין. מלבד זאת, כאשר מישהו עונה למישהו תגובתו אינה מופיעה לי.
                                      מתייגת כאן את @צוות-פיקוח -מקווה שאלו האנשים הנכונים.
                                      ואשמח לשמוע האם זה קרה לעוד משתמשים.
                                      בתודה מראש.

                                      אייצ'יתא Offline
                                      אייצ'יתא Offline
                                      אייצ'ית
                                      wrote on last edited by
                                      #2278

                                      @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      הפוסט שמופיע לי בתחתית העמוד יכול להיות בתאריך של לפני 3 חודשים, וגם כשאני לוחצת על התגובה האחרונה בפוסטים האחרונים- זה מביא לי תגובה אחרת לחלוטין.

                                      זה קשור להגדרות שאת עשית פה-
                                      9be8aa87-1ed6-4f0e-b572-da3ebf1d8dd6-image.png

                                      @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      מלבד זאת, כאשר מישהו עונה למישהו תגובתו אינה מופיעה לי.

                                      אם חסמת משתמש- זו הסיבה.

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      אילניתא 1 Reply Last reply
                                      2
                                      • מוזיקהמ מוזיקה

                                        @ענק-הענקים-בדורינו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        יהודה כהן אם אני לא טועה

                                        אז זהו שאתה טועה! המתמודד בקול הבא הוא אהרן כהן

                                        @ענק-הענקים-בדורינו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        וחוצמיזה שאני רוצה להביע את מחאתי

                                        כאן הנושא הוא שאלות לא מחאות...(אנו שמחים לקבל ביקורת, אך בשביל זה יש את אופציית שליחת פנייה לניהול)

                                        אגב גם פותח הנושא לא נתן שום פרט מידע לגביו מלבד קישור לשיר ומה לעשות שלא קוראים לו אברהם פריד ואין לנו היכרות אחרת איתו...

                                        ענק הענקים בדורינוע Offline
                                        ענק הענקים בדורינוע Offline
                                        ענק הענקים בדורינו
                                        משתמש ותיק
                                        wrote on last edited by
                                        #2279

                                        @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        המתמודד בקול הבא הוא אהרן כהן

                                        אז כנראה שאני כן טועה אבל למועמד הזה לא קוראים אהרן אלא דוד (זה מועמד נוסף), א''כ הכל בטל ומבוטל וסליחה על ההטרדה בנושא.
                                        ולמרות זאת אמשיך להקשות מדוע בכל אופן את הנושא הזה חסמתם לעומת עוד הרבה נושאים של זמרים שהרגע הוציאו שיר ותו לא?

                                        אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                                          @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          הפוסט שמופיע לי בתחתית העמוד יכול להיות בתאריך של לפני 3 חודשים, וגם כשאני לוחצת על התגובה האחרונה בפוסטים האחרונים- זה מביא לי תגובה אחרת לחלוטין.

                                          זה קשור להגדרות שאת עשית פה-
                                          9be8aa87-1ed6-4f0e-b572-da3ebf1d8dd6-image.png

                                          @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          מלבד זאת, כאשר מישהו עונה למישהו תגובתו אינה מופיעה לי.

                                          אם חסמת משתמש- זו הסיבה.

                                          אילניתא Offline
                                          אילניתא Offline
                                          אילנית
                                          כתב מקצב
                                          wrote on last edited by
                                          #2280

                                          @אייצ-ית
                                          תודה!
                                          אבל---
                                          לא שינתי שם שום דבר בהגדרות, לא נגעתי בזה. מה אני אמורה לשנות?
                                          ו... מבדיקה, לא חסמתי אף משתמש, וגם את התשובה שלך נאלצתי לחפש מבין 2279 ההודעות כאן...

                                          מוכשרת עלמ אייצ'יתא 2 Replies Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול