אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
איך אני משנה (או מגדירה) חתימה?
אגב-יש לי בכלל? כי זה מראה לי שיש לי אבל אמרו לי שלא רואים את זה...
תודה למי שיעזור -
@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך אני משנה (או מגדירה) חתימה?
אגב-יש לי בכלל? כי זה מראה לי שיש לי אבל אמרו לי שלא רואים את זה...
תודה למי שיעזוריש לך.-
לכי לפרופיל-ערוך פרופיל-חתימה -
@בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תהילוש איפה יש שם חתימה
זה ממספר מוניטין גבוה. כנראה עדיין אין לך.
@תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תהילוש איפה יש שם חתימה
זה ממספר מוניטין גבוה. כנראה עדיין אין לך.
-
@תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תהילוש איפה יש שם חתימה
זה ממספר מוניטין גבוה. כנראה עדיין אין לך.
-
@מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שניה לא הבנתי,
אתם רואים את החתימה שלי?@תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש לך.-
-
@יהודה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שלום רציתי לדעת למה חסמו לי את הצאט? הוא לא היה מחובר אבל זה לא מראה שיש לי ליד התראות
עיין כאן https://miktzav.com/post/71692
-
@אפרת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מיכלוש ותורידי את כתובת המייל שלך.... מהפרופיל
איפה יש לה כתובת מייל?
-
@בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מה פירוש שליד כל נושא כתוב "הצבעות"
כמה לייקים יש בנושא
-
אני רשום בתור עוקב לכמה נושאים וסימנתי בהגדרות התראה&דו"אל ולאחרונה זה לא שולח לי כלום למרות שיש שם תגובה מה הסיבה לזה (אני רוצה לקבל את המיילים)
@שמואל-פ-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני רשום בתור עוקב לכמה נושאים וסימנתי בהגדרות התראה&דו"אל ולאחרונה זה לא שולח לי כלום למרות שיש שם תגובה מה הסיבה לזה (אני רוצה לקבל את המיילים)
גם לי אותו דבר.. בערך מאז שחסמו את הצ'אטים (אולי קצת קודם)
-
מותר להעלות שירים שהם בסדר מבחינת התוכן שלהם אבל הזמר ששר אותם הוא לא חרדי?-(לדוגמא שקיעות אדומות)?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login