אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@מוח-שליט-על-הלב לא הבנתי את השאלה... מה הכוונה?
-
@אילנית הוא שואל מה זה התגייות החדשות???
כמו שלך שיש לך תגית צהובה של "כתב מקצב",
וכמו משתמש ותיק וכו' -
@יעקב-ה
כאן התשובה:
https://miktzav.com/topic/3523/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%94%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%94@מוזיקה אני מסביר ל@אילנית מה @מוח-שליט-על-הלב שאל!
@מוח-שליט-על-הלב כאן התשובה לשאלה קרדיט ל@מוזיקה על הקישור!!!
https://miktzav.com/topic/3523/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%94%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%94 -
@מוזיקה אני מסביר ל@אילנית מה @מוח-שליט-על-הלב שאל!
@מוח-שליט-על-הלב כאן התשובה לשאלה קרדיט ל@מוזיקה על הקישור!!!
https://miktzav.com/topic/3523/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%94%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%94@יעקב-ה נכון זה מה ששאלתי
-
@יעקב-ה נכון זה מה ששאלתי
@מוח-שליט-על-הלב אם כך קיבלת את תשובתך פה- https://miktzav.com/topic/3523/%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%AA%D7%A8-%D7%94%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%94
ופה- https://miktzav.com/topic/3566/%D7%91%D7%90-%D7%9C%D7%99-%D7%AA%D7%92%D7%99%D7%AA-%D7%9C%D7%90-%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%94-%D7%9C%D7%94%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9-%D7%91%D7%A0%D7%90%D7%9C%D7%99
בקצרה?
כתב מקצב- בעל מדור, פינה שבועית, מידי כמה זמן ללא הרשאות מיוחדות מלבד צ'אט.
משתמש וותיק- כפי הבנתי, תגית שכשמה כן היא, ללא הרשאות מיוחדות. -
אני רשום בתור עוקב לכמה נושאים וסימנתי בהגדרות התראה&דו"אל ולאחרונה זה לא שולח לי כלום למרות שיש שם תגובה מה הסיבה לזה (אני רוצה לקבל את המיילים)
-
@בונקר יש קבוצות שונות בפורום בתוך ומעבר למשתמשים רגילים,
כגון, הנהלה, צוות פיקוח, משתמש ותיק וכולי'... -
@בונקר חברות בקבוצות בפורום ניתנות רק ע"י ההנהלה וצוות פיקוח
לחבר קבוצה בד"כ יש תגית שמלמדת על השתייכותו לקבוצה
משתמש רגיל כפשוטו זה כל משתמשי הפורום שאינם משוייכים לקבוצה כלשהי -
@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
חברות בקבוצות בפורום ניתנות רק ע"י ההנהלה וצוות פיקוח
לכתוב בפרופיל לא יעזור...
-
@בונקר מה הכוונה?
למה כתוב קבוצה בפרופיל?
משום שיש כאלה שהם כן בעלי שיוך לקבוצה אחת או יותר וזה כתוב להם בפרופיל.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login