Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @אייצ-ית מי שיש לו יותר מ 4000 לייקים,
    לא מבין מה זה כ"כ חשוב...

    מסתבר שכנראה זה הגיע למספר הזה כי לא רדפתי אחרי זה.
    איך אומרים-
    מי שרודף אחרי הכבוד....

    חוץ מזה שכמות הלייקים הזו לא עוזרת לי בחיים..ככה שאני מאמינה שגם לכם.

    נ נח נחמ נחמן 0נ Offline
    נ נח נחמ נחמן 0נ Offline
    נ נח נחמ נחמן 0
    wrote on last edited by
    #2181
    This post is deleted!
    1 Reply Last reply
    0
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      @נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @אייצ-ית נכון אבל רוצים לעתדכן ושלא יהיה משהו עלום ואי נעימות

      אפשר כל יום לראות את כמות הלייקים שקיבלתם. פשוט כנסו לפרופיל.
      למרות שאני לא מבינה למה אנשים עושים מזה עסק...
      אני אפילו לא עוקבת אחרי זה😕

      רבקהר Offline
      רבקהר Offline
      רבקה
      wrote on last edited by רבקה
      #2182

      @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      למרות שאני לא מבינה למה אנשים עושים מזה עסק...
      אני אפילו לא עוקבת אחרי זה

      דווקא אני דיי מבינה... כי בא נגיד שהם רוצים שתהייה להם חתימה וכד'... אז ברור שזה יהיה אכפת להם.

      אבל זה למשתמשים החדשים... האמת כשאני הצטרפתי לאתר זה היה ממש ממש מזמן שהוא עוד היה בחיתוליו, כמו שאומרים - וההרשאות היו שונות. לכן אפפעם לא עקבתי אחרי הלייקים שנכנסים לי.... זה לא הדבר העיקרי בפורום.

      ו- @א.ה-2 - משתמשים המגיעים למספרי לייקים גבוהים - כנראה שזה הגיע להם ביושר... לא יושבים רגל על רגע והכל מצטרף ידנית בסוף היום.......... זה רק מראה על תרומה מעבר לאתר. לכן הצורה בה כתבת את מה שכתבת קצת לא נקראה אצלי בנח.

      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

      א.ה. 2א 1 Reply Last reply
      6
      • רבקהר רבקה

        @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        למרות שאני לא מבינה למה אנשים עושים מזה עסק...
        אני אפילו לא עוקבת אחרי זה

        דווקא אני דיי מבינה... כי בא נגיד שהם רוצים שתהייה להם חתימה וכד'... אז ברור שזה יהיה אכפת להם.

        אבל זה למשתמשים החדשים... האמת כשאני הצטרפתי לאתר זה היה ממש ממש מזמן שהוא עוד היה בחיתוליו, כמו שאומרים - וההרשאות היו שונות. לכן אפפעם לא עקבתי אחרי הלייקים שנכנסים לי.... זה לא הדבר העיקרי בפורום.

        ו- @א.ה-2 - משתמשים המגיעים למספרי לייקים גבוהים - כנראה שזה הגיע להם ביושר... לא יושבים רגל על רגע והכל מצטרף ידנית בסוף היום.......... זה רק מראה על תרומה מעבר לאתר. לכן הצורה בה כתבת את מה שכתבת קצת לא נקראה אצלי בנח.

        א.ה. 2א Offline
        א.ה. 2א Offline
        א.ה. 2
        wrote on last edited by
        #2183

        @רבקה אני די חושב שהגיע לי ביושר.
        בכל מקרה תודה על ההארה.

        מוזיקה.
        התרופה הטובה ביותר👌🎧

        1 Reply Last reply
        0
        • אילניתא Offline
          אילניתא Offline
          אילנית
          כתב מקצב
          wrote on last edited by
          #2184

          @א-ה-2
          אוכל לומר לך, שבאופן אישי בהתחלה כל הנושא הנ"ל היה קצת אכפת לי... כמו ש @רבקה אמרה, שיהיה לי חתימה ודברים מעין אלו...

          אולם מניסיוני האישי, ככל שעולים הלייקים ככה ההתלהבות והרדיפות אחרי זה צונחים....
          לאט לאט, זה מאבד כל משמעות, עד למצב שבכלל לא בודקים את קצב ורמת העלייה.

          גם אתה תראה, שמן הסתם ככל שיעלה לך- כך זה יפסיק לעניין אותך בהדרגה...

          "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
          #משפטשאהבתי.

          1 Reply Last reply
          2
          • היידה מיוזיק 0ה Offline
            היידה מיוזיק 0ה Offline
            היידה מיוזיק 0
            משתמש ותיק
            wrote on last edited by
            #2185
            This post is deleted!
            נ נח נחמ נחמן 0נ מוזיקהמ 2 Replies Last reply
            0
            • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

              This post is deleted!

              נ נח נחמ נחמן 0נ Offline
              נ נח נחמ נחמן 0נ Offline
              נ נח נחמ נחמן 0
              wrote on last edited by
              #2186

              @היידה-מיוזיק-0 מ.11 באפר׳ 2021 האתר קיים

              1 Reply Last reply
              1
              • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

                This post is deleted!

                מוזיקהמ Offline
                מוזיקהמ Offline
                מוזיקה
                wrote on last edited by מוזיקה
                #2187

                @היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                כמה זמן האתר קיים?

                כ 10 חודש

                @היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                וסתם ככה- איך מגיעים להיות בצוות פיקוח? זה תלוי בוותק, בפעילות והתרומה?

                נגעת בנקודה חשובה!
                צוות פיקוח לא נבחרים ע"פ כמות מוניטין וגם לא ע"י וותק אלא רק ע"י שימוש נורמלי שתורם ומוסיף לרמת הפורום!
                זאת הזדמנות מצוינת לומר (כמובן שלא מכוון למישהו ספציפי) שכל בקשה ממשתמש להיכנס לצוות פיקוח (או רק רמזים!) רק מרחיקה אותו מהתפקיד....
                כשהנהלת הפורום צריכה כח נוסף היא כבר יודעת למי לפנות!

                גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                היידה מיוזיק 0ה 1 Reply Last reply
                6
                • מוזיקהמ מוזיקה

                  @היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  כמה זמן האתר קיים?

                  כ 10 חודש

                  @היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  וסתם ככה- איך מגיעים להיות בצוות פיקוח? זה תלוי בוותק, בפעילות והתרומה?

                  נגעת בנקודה חשובה!
                  צוות פיקוח לא נבחרים ע"פ כמות מוניטין וגם לא ע"י וותק אלא רק ע"י שימוש נורמלי שתורם ומוסיף לרמת הפורום!
                  זאת הזדמנות מצוינת לומר (כמובן שלא מכוון למישהו ספציפי) שכל בקשה ממשתמש להיכנס לצוות פיקוח (או רק רמזים!) רק מרחיקה אותו מהתפקיד....
                  כשהנהלת הפורום צריכה כח נוסף היא כבר יודעת למי לפנות!

                  היידה מיוזיק 0ה Offline
                  היידה מיוזיק 0ה Offline
                  היידה מיוזיק 0
                  משתמש ותיק
                  wrote on last edited by
                  #2188
                  This post is deleted!
                  1 Reply Last reply
                  0
                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                    @צוות-פיקוח
                    אשמח לדעת אם אפשר לפתוח נושא חדש של ניסים בלאק ??
                    ראיתי שיש לו נושא - אבל הוא דיון .. וגם נעול.
                    אני רוצה שיהיה נושא עם כל השירים שלו ...

                    אייצ'יתא Offline
                    אייצ'יתא Offline
                    אייצ'ית
                    wrote on last edited by
                    #2189

                    @פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @צוות-פיקוח
                    אשמח לדעת אם אפשר לפתוח נושא חדש של ניסים בלאק ??
                    ראיתי שיש לו נושא - אבל הוא דיון .. וגם נעול.
                    אני רוצה שיהיה נושא עם כל השירים שלו ...

                    כן.
                    אין בעיה שתפתחי נושא ב 'לפי אמנים'. תצייני שזה לא כולל דיון על חייו הפרטיים אלא רק על המוזיקה שהוא עושה.

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • א.ה. 2א א.ה. 2

                      @שמואל-פ-0 ואין על זה התראה?

                      שמואל פ. 0ש Offline
                      שמואל פ. 0ש Offline
                      שמואל פ. 0
                      wrote on last edited by
                      #2190

                      @א-ה-2 למה שיהיה זה זכות של כל אחד (אבל אני פונה לכולם אם כבר שמת אז למה להוריד???)

                      שווה לעקוב כדי להתעדכן ראשון😜 ותנו לייק זה לא עולה כסף...

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • ענק הענקים בדורינוע Offline
                        ענק הענקים בדורינוע Offline
                        ענק הענקים בדורינו
                        משתמש ותיק
                        wrote on last edited by
                        #2191

                        פעם (לא מזמן) היה מצויין לי בחלק העליון של הנושא:
                        aa19bb56-7474-483e-9a08-9634d8d4b5f8-image.png
                        לצד כל מה שאתם רואים בתמונה גם איזה משתמשים נמצאים על נושא זה ברגע זה ועוד היה מצויין גם משתמש שכותב כעת היו רואים מתחת הפרופיל שלו מקלדת וזה היה סימן שהוא מגיב.
                        יש למישהו הסבר למה לאחרונה נעלמו לי שני יתרונות אלו, או שזה נעלם לכולם [שזה גם שאלה לפיקוח]?

                        אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                        יעקב ה.י תהילושת 2 Replies Last reply
                        0
                        • מוח שליט על הלבמ Offline
                          מוח שליט על הלבמ Offline
                          מוח שליט על הלב
                          wrote on last edited by
                          #2192

                          ראיתי שכתב מקצב העלה כאן נושא כזה משהוא על תגייות אז אני שואל מה זה תגיות?

                          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                          אילניתא 1 Reply Last reply
                          0
                          • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                            פעם (לא מזמן) היה מצויין לי בחלק העליון של הנושא:
                            aa19bb56-7474-483e-9a08-9634d8d4b5f8-image.png
                            לצד כל מה שאתם רואים בתמונה גם איזה משתמשים נמצאים על נושא זה ברגע זה ועוד היה מצויין גם משתמש שכותב כעת היו רואים מתחת הפרופיל שלו מקלדת וזה היה סימן שהוא מגיב.
                            יש למישהו הסבר למה לאחרונה נעלמו לי שני יתרונות אלו, או שזה נעלם לכולם [שזה גם שאלה לפיקוח]?

                            יעקב ה.י Offline
                            יעקב ה.י Offline
                            יעקב ה.
                            wrote on last edited by
                            #2193

                            @ענק-הענקים-בדורינו לכולם זה נעלם, @צור אמר שזה יחזור, זה יחזור, אין להם בדיוק פתרון!!!
                            כי לי זה היה ממש נוח, הלוואי שיחזור!!!

                            ענק הענקים בדורינוע 1 Reply Last reply
                            1
                            • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                              פעם (לא מזמן) היה מצויין לי בחלק העליון של הנושא:
                              aa19bb56-7474-483e-9a08-9634d8d4b5f8-image.png
                              לצד כל מה שאתם רואים בתמונה גם איזה משתמשים נמצאים על נושא זה ברגע זה ועוד היה מצויין גם משתמש שכותב כעת היו רואים מתחת הפרופיל שלו מקלדת וזה היה סימן שהוא מגיב.
                              יש למישהו הסבר למה לאחרונה נעלמו לי שני יתרונות אלו, או שזה נעלם לכולם [שזה גם שאלה לפיקוח]?

                              תהילושת Offline
                              תהילושת Offline
                              תהילוש
                              כתב מקצב
                              wrote on last edited by
                              #2194
                              This post is deleted!
                              1 Reply Last reply
                              0
                              • יעקב ה.י יעקב ה.

                                @ענק-הענקים-בדורינו לכולם זה נעלם, @צור אמר שזה יחזור, זה יחזור, אין להם בדיוק פתרון!!!
                                כי לי זה היה ממש נוח, הלוואי שיחזור!!!

                                ענק הענקים בדורינוע Offline
                                ענק הענקים בדורינוע Offline
                                ענק הענקים בדורינו
                                משתמש ותיק
                                wrote on last edited by
                                #2195

                                @יעקב-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                כי לי זה היה ממש נוח,

                                גם לי, אבל לא הבנתי, זה תקלה שלא בידם של ההנהלה?

                                אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                                יעקב ה.י שרי 0ש 2 Replies Last reply
                                1
                                • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                                  @יעקב-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  כי לי זה היה ממש נוח,

                                  גם לי, אבל לא הבנתי, זה תקלה שלא בידם של ההנהלה?

                                  יעקב ה.י Offline
                                  יעקב ה.י Offline
                                  יעקב ה.
                                  wrote on last edited by יעקב ה.
                                  #2196
                                  This post is deleted!
                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                                    @יעקב-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    כי לי זה היה ממש נוח,

                                    גם לי, אבל לא הבנתי, זה תקלה שלא בידם של ההנהלה?

                                    שרי 0ש Offline
                                    שרי 0ש Offline
                                    שרי 0
                                    wrote on last edited by שרי 0
                                    #2197

                                    @ענק-הענקים-בדורינו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @יעקב-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    כי לי זה היה ממש נוח,

                                    גם לי, אבל לא הבנתי, זה תקלה שלא בידם של ההנהלה?

                                    אם תעלה קצת למעלה תראה שכבר דנו על זה כמה וכמה פעמים!!
                                    וצוות ההנהלה ביקשו כבר לא לשאול על וזה בטיפול!!!

                                    מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • י Offline
                                      י Offline
                                      י.ביטון
                                      משתמש מומחה
                                      wrote on last edited by י.ביטון
                                      #2198

                                      יש אופציה שישימו את הדיווח של שני פוסטים ברצף בדרך המהירה
                                      download.jpg
                                      [כאן]
                                      @צוות-פיקוח

                                      יעקב ה.י 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • י י.ביטון

                                        יש אופציה שישימו את הדיווח של שני פוסטים ברצף בדרך המהירה
                                        download.jpg
                                        [כאן]
                                        @צוות-פיקוח

                                        יעקב ה.י Offline
                                        יעקב ה.י Offline
                                        יעקב ה.
                                        wrote on last edited by
                                        #2199

                                        @י-ביטון וגם של נושא כפול!!

                                        1 Reply Last reply
                                        2
                                        • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                                          ראיתי שכתב מקצב העלה כאן נושא כזה משהוא על תגייות אז אני שואל מה זה תגיות?

                                          אילניתא Offline
                                          אילניתא Offline
                                          אילנית
                                          כתב מקצב
                                          wrote on last edited by
                                          #2200

                                          @מוח-שליט-על-הלב לא הבנתי את השאלה... מה הכוונה?

                                          "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                          #משפטשאהבתי.

                                          יעקב ה.י 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול