אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@בן-מנחם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
היי יש לי שאלה
איך אני מצליח שהתמונה של הפרופיל שלי גם תוכל לשמש אותי לדברים אחרים זות אומרת להוריד אותה מכאן לשימוש בעוד מקומות [ לא שמרתי אותה פשוט במחשב ]
השאלה אם יש כזה אפשרות אודה למי שיוכל לעזור לי
תודה רבה בן מנחם
@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@בן-מנחם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
היי יש לי שאלה
איך אני מצליח שהתמונה של הפרופיל שלי גם תוכל לשמש אותי לדברים אחרים זות אומרת להוריד אותה מכאן לשימוש בעוד מקומות [ לא שמרתי אותה פשוט במחשב ]
השאלה אם יש כזה אפשרות אודה למי שיוכל לעזור לי
תודה רבה בן מנחם
שלחת תמונה ואני לא רואה למה ?
-
@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@בן-מנחם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
היי יש לי שאלה
איך אני מצליח שהתמונה של הפרופיל שלי גם תוכל לשמש אותי לדברים אחרים זות אומרת להוריד אותה מכאן לשימוש בעוד מקומות [ לא שמרתי אותה פשוט במחשב ]
השאלה אם יש כזה אפשרות אודה למי שיוכל לעזור לי
תודה רבה בן מנחם
שלחת תמונה ואני לא רואה למה ?
@sara-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@בן-מנחם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
היי יש לי שאלה
איך אני מצליח שהתמונה של הפרופיל שלי גם תוכל לשמש אותי לדברים אחרים זות אומרת להוריד אותה מכאן לשימוש בעוד מקומות [ לא שמרתי אותה פשוט במחשב ]
השאלה אם יש כזה אפשרות אודה למי שיוכל לעזור לי
תודה רבה בן מנחם
שלחת תמונה ואני לא רואה למה ?
כנראה את בחסימת נתיב...
-
@sara-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@בן-מנחם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
היי יש לי שאלה
איך אני מצליח שהתמונה של הפרופיל שלי גם תוכל לשמש אותי לדברים אחרים זות אומרת להוריד אותה מכאן לשימוש בעוד מקומות [ לא שמרתי אותה פשוט במחשב ]
השאלה אם יש כזה אפשרות אודה למי שיוכל לעזור לי
תודה רבה בן מנחם
שלחת תמונה ואני לא רואה למה ?
כנראה את בחסימת נתיב...
-
This post is deleted!
-
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בכל פעם מחדש שאתה נכנס אתה צריך להתחבר?
כן
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ניסית לרענן?
מה זה אומר??
-
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בכל פעם מחדש שאתה נכנס אתה צריך להתחבר?
כן
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ניסית לרענן?
מה זה אומר??
-
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בכל פעם מחדש שאתה נכנס אתה צריך להתחבר?
כן
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ניסית לרענן?
מה זה אומר??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login