אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
שאלה בשם מכרה שלי:
מכרה שלי התחברה מקודם למקצב (אחרי שהשתכנעה ממני...) ואז כתבו לה שהיא צריכה לאמת את כתובת הדוא"ל-היא פתחה את הדוא"ל ולא ראתה את האימות (גם לא בספאם או קידומי מכירות) היא שואלת איך היא תוכל להתחבר והאם זה קשור אולי לזה שיש לה חשבון אאוטלוק ולא ג'ימייל -
@איזה-קטע
דבר ראשון- להתחבר היא יכולה גם בלי לאמת.
דבר שני- היא לחצה באתר על "אימות"?
דבר שלישי- לכאורה זה לא אמור להיות קשור בכלל לאאוטלוק. -
@אילנית היא מחוברת אבל לא יכולה לכתוב פוסטים
היא לא לחצה לאמת אבל צריך לאמת את הדוא"ל אחרי שנרשמים -
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
דבר שני- היא לחצה באתר על "אימות"?
?
מאמתים את הדוא"ל אחרי שלוחצים על אימות. -
@איזה-קטע
שוב,
היא קודם צריכה ללחוץ על אימות ורק לאחר מכן ישלחו לה את האימות. זה לא אמור לקרות מעצמו. -
שאלה בשם מכרה שלי:
מכרה שלי התחברה מקודם למקצב (אחרי שהשתכנעה ממני...) ואז כתבו לה שהיא צריכה לאמת את כתובת הדוא"ל-היא פתחה את הדוא"ל ולא ראתה את האימות (גם לא בספאם או קידומי מכירות) היא שואלת איך היא תוכל להתחבר והאם זה קשור אולי לזה שיש לה חשבון אאוטלוק ולא ג'ימייל@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שאלה בשם מכרה שלי:
מכרה שלי התחברה מקודם למקצב (אחרי שהשתכנעה ממני...) ואז כתבו לה שהיא צריכה לאמת את כתובת הדוא"ל-היא פתחה את הדוא"ל ולא ראתה את האימות (גם לא בספאם או קידומי מכירות) היא שואלת איך היא תוכל להתחבר והאם זה קשור אולי לזה שיש לה חשבון אאוטלוק ולא ג'ימיילשתשלח פניה לניהול- היא יכולה לשלוח גם אם היא לא אימתה את המייל. שתכתוב שם את המייל שלה ואנו נאמת לה ידנית.
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
דבר ראשון- להתחבר היא יכולה גם בלי לאמת.
אין כזה דבר!
משתמש שלא אימת את המייל שלו לא יכול לכתוב פוסטים באתר. -
@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שאלה בשם מכרה שלי:
מכרה שלי התחברה מקודם למקצב (אחרי שהשתכנעה ממני...) ואז כתבו לה שהיא צריכה לאמת את כתובת הדוא"ל-היא פתחה את הדוא"ל ולא ראתה את האימות (גם לא בספאם או קידומי מכירות) היא שואלת איך היא תוכל להתחבר והאם זה קשור אולי לזה שיש לה חשבון אאוטלוק ולא ג'ימיילשתשלח פניה לניהול- היא יכולה לשלוח גם אם היא לא אימתה את המייל. שתכתוב שם את המייל שלה ואנו נאמת לה ידנית.
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
דבר ראשון- להתחבר היא יכולה גם בלי לאמת.
אין כזה דבר!
משתמש שלא אימת את המייל שלו לא יכול לכתוב פוסטים באתר. -
עשיתי חיפוש ולא מצאתי אני רוצה לפתוח נושא על הרב שלום סבג הטראנסים שלו וכו' יש כבר נושא עליו? ואם לא אפשר לפתוח עליו?
-
@ידידיה למעלה בסרגל הכלים יש שליחת פנייה לניהול ולידו חיפוש בגוגל (סימון של אות באנגלית) תחפש שם
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login