אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@צוות-פיקוח זה הגיוני שמשתמש בפורום יעלה על המייל שלי בלי שפרסמתי אותו? ואם שתפתי משהו בגוגל דרייב זה יכול לקרות?
-
@צוות-פיקוח זה הגיוני שמשתמש בפורום יעלה על המייל שלי בלי שפרסמתי אותו? ואם שתפתי משהו בגוגל דרייב זה יכול לקרות?
@הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
זה הגיוני שמשתמש בפורום יעלה על המייל שלי בלי שפרסמתי אותו?
ממש ממש לא. אלא אם כן מדובר בהאקר ואני מאמינה שזה לא ה'סטורי' אצלך...
@הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אם שתפתי משהו בגוגל דרייב זה יכול לקרות?
בוודאי.
ועל כן - אסור לפרסם דברים המועלים לדרייב בפורום. -
@הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
זה הגיוני שמשתמש בפורום יעלה על המייל שלי בלי שפרסמתי אותו?
ממש ממש לא. אלא אם כן מדובר בהאקר ואני מאמינה שזה לא ה'סטורי' אצלך...
@הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אם שתפתי משהו בגוגל דרייב זה יכול לקרות?
בוודאי.
ועל כן - אסור לפרסם דברים המועלים לדרייב בפורום. -
@רבקה לא שתפתי שום דבר בגוגל דרייב ומישהו פנה אלי וטען ששיתפתי, אני בקושי יודעת איך משתפים איך מתפטרים מהדברים האלה?
-
@רבקה לא שתפתי שום דבר בגוגל דרייב ומישהו פנה אלי וטען ששיתפתי, אני בקושי יודעת איך משתפים איך מתפטרים מהדברים האלה?
-
-
-
@א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שרת-הרוק ואודתי?
זה קיים תמיד.
בכניסה לפרופיל שלך רואים מה כתבת שם. -
@א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אבל מתי אני יכול לכתוב?
אם היא אומרת שזה קיים תמיד , פשוט תיכנס לפרופיל שלך ואז לעריכה .. תגלול קצת למטה
ואז יהיה כתוב לך אודותי . תנסה לכתוב שם.. -
@א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אבל מתי אני יכול לכתוב?
אם היא אומרת שזה קיים תמיד , פשוט תיכנס לפרופיל שלך ואז לעריכה .. תגלול קצת למטה
ואז יהיה כתוב לך אודותי . תנסה לכתוב שם.. -
@פונץ-בננה - @אייצ-ית לא כתובלי "אודותי",
רק חתימה@א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@פונץ-בננה - @אייצ-ית לא כתובלי "אודותי",
רק חתימהמעל החתימה יש לך 'אודותי'.
-
@א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שרת-הרוק ואודתי?
זה קיים תמיד.
בכניסה לפרופיל שלך רואים מה כתבת שם.@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
זה קיים תמיד.
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מעל החתימה יש לך 'אודותי'.
אם אני זוכרת נכון, זה לא קיים תמיד.
לי נפתחה האופציה הזאת אחרי החתימה... -
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
זה קיים תמיד.
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מעל החתימה יש לך 'אודותי'.
אם אני זוכרת נכון, זה לא קיים תמיד.
לי נפתחה האופציה הזאת אחרי החתימה...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login