אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@טיטו לי זה לא נותן אז אני מוציא את הסטיקס ומכניס בחזרה ואז זה עובד
זה ככה אצלי כבר שבוע ואני פשוט לוחץ איקס על ההודעה ומעלה רגיל
בכללי זה הודעה שאומרת שטעינת האימוגים לא הצליחה אז כנראה שאם זה כותב את זה אי אפשר לשלוח אימוגים אבל זה לא אמור להפריע לטקסט. צריך ש @ntz או מי שאחראי על הבאגים יבדוק למה זה ככה -
@בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@טיטו לי זה לא נותן אז אני מוציא את הסטיקס ומכניס בחזרה ואז זה עובד
זה ככה אצלי כבר שבוע ואני פשוט לוחץ איקס על ההודעה ומעלה רגיל
בכללי זה הודעה שאומרת שטעינת האימוגים לא הצליחה אז כנראה שאם זה כותב את זה אי אפשר לשלוח אימוגים אבל זה לא אמור להפריע לטקסט. צריך ש @ntz או מי שאחראי על הבאגים יבדוק למה זה ככה -
איך אני יכולה לכתוב סלוגן כזה שנמצא בכל פוסט שלי בצד ימין למטה?
-
@הלב-שלי זה נקרא חתימה וזה נפתח בהמשך[ אחרי מוניטין מסוים או פוסטים נראלי]
כשיגיע הזמן זה יופיע בהגדרות פרופיל.שאלה: שאני פותח נושא על זמר ובתמונת נושא אוטמטי עולה התמונת פרופיל של מי שפתח ת'נושא
איך אני שם בתמונת נושא תמונה של הזמר [ראיתי שיש לכמה כמו מאעייס ושמילי וכו']???? -
@hhkkkk דבר ראשון תאחד פוסטים זה שזה תשובה ושאלה לא משנה.
דבר שני כשפותחים נושא יש אפשרות ללחוץ למעלה בשורת עריכה על סמל שנראה כמו ת.ז. זה תמונת נושא ואז אתה בוחר את התמונה שאתה רוצה אבל רק פותח הפוסט יכול לעשות את זה או המפקחים וההנהלה -
@הלב-שלי זה נקרא חתימה וזה נפתח בהמשך[ אחרי מוניטין מסוים או פוסטים נראלי]
כשיגיע הזמן זה יופיע בהגדרות פרופיל.שאלה: שאני פותח נושא על זמר ובתמונת נושא אוטמטי עולה התמונת פרופיל של מי שפתח ת'נושא
איך אני שם בתמונת נושא תמונה של הזמר [ראיתי שיש לכמה כמו מאעייס ושמילי וכו']???? -
@hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
[ אחרי מוניטין מסוים או פוסטים נראלי]
100 מוניטין.
@בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
[ אחרי מוניטין מסוים או פוסטים נראלי]
150 מוניטין.
100
-
@בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
[ אחרי מוניטין מסוים או פוסטים נראלי]
150 מוניטין.
100
-
@בונקר התוויות שיש ליד שם המשתמש שחבר בקבוצה נגיד @צוות-פיקוח @משתמש-ותיק
-
תגידו גם אתם לא מצליחים לטעון את התראות? לא יודע למה לי זה לא עובד
-
תגידו גם אתם לא מצליחים לטעון את התראות? לא יודע למה לי זה לא עובד
-
@צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
זה ממש נורא כל הספאם שנוצר פה! -
@צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
זה ממש נורא כל הספאם שנוצר פה!@הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה
-
@הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה
@תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה
וגם נראלי שאין להם זמן לכ''ז.
-
@תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה
וגם נראלי שאין להם זמן לכ''ז.
@hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה
וגם נראלי שאין להם זמן לכ''ז.
לכן יש מתכנת... שהמבחן יהיה דיגיטלי...
-
@hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
זה ממש לא יעזור. גם משתמשים שהם לא חדשים מפרסמים ומגיבים דברים ללא קשר למוזיקה
וגם נראלי שאין להם זמן לכ''ז.
לכן יש מתכנת... שהמבחן יהיה דיגיטלי...
-
@צוות-פיקוח אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
זה ממש נורא כל הספאם שנוצר פה!@הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
רק רגע... שנייה... תנו לי כמה שניות ואני כבר עורכת מבחן לכל החברה החדשים בפורום, ממתינה 24/7 למצטרפים החדשים, ושולחת להם במהירות בזק את המבחן. מחכה לתשובות שלהם ואז גם בודקת האם הם ראויים להיכנס לבמת הפורום....
כמה מצטרפים חדשים יהיו בקצב הזה?
רבע ממה שיש כיום.
כמה זמן מיותר יש לנו, הצוות פיקוח, עבור כל זה?
אין זמן מיותר. ואני חושבת שאנחנו עושים כבר מעל ומעבר. ובזה אני אשבח מאד את @אייצ-ית שעושה הרבה-הרבה מעבר.
מובן עד כמה הצעות מעין אלו אינן רלוונטיות בעליל? [לא ספציפי למי שהציע חלילה וחס, אני מדברת בכללי].
בקיצור - המצטרפים פה אני מאמינה שהם עברות את גיל היסודי ולקרוא הם יודעים בטוח. ולכן - 'חוקי הפורום' כתוב ברור ורהוט בצד השמאלי של המסך. ואם גם זה לא מספיק למי שקרא ועבר על הכללים כנראה שהוא לא מתאים לה.
בהצלחה לכולנו!
-
@הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אולי תעשו מבחן לכל המשתמשים החדשים על חוקי הפורום ורק אח"כ הם יוכלו להגיב כאן?
רק רגע... שנייה... תנו לי כמה שניות ואני כבר עורכת מבחן לכל החברה החדשים בפורום, ממתינה 24/7 למצטרפים החדשים, ושולחת להם במהירות בזק את המבחן. מחכה לתשובות שלהם ואז גם בודקת האם הם ראויים להיכנס לבמת הפורום....
כמה מצטרפים חדשים יהיו בקצב הזה?
רבע ממה שיש כיום.
כמה זמן מיותר יש לנו, הצוות פיקוח, עבור כל זה?
אין זמן מיותר. ואני חושבת שאנחנו עושים כבר מעל ומעבר. ובזה אני אשבח מאד את @אייצ-ית שעושה הרבה-הרבה מעבר.
מובן עד כמה הצעות מעין אלו אינן רלוונטיות בעליל? [לא ספציפי למי שהציע חלילה וחס, אני מדברת בכללי].
בקיצור - המצטרפים פה אני מאמינה שהם עברות את גיל היסודי ולקרוא הם יודעים בטוח. ולכן - 'חוקי הפורום' כתוב ברור ורהוט בצד השמאלי של המסך. ואם גם זה לא מספיק למי שקרא ועבר על הכללים כנראה שהוא לא מתאים לה.
בהצלחה לכולנו!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login