אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לכתוב תגובה למההההההה??????
כתבת עכשיו...
-
@אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לכתוב תגובה למההההההה??????
כתבת עכשיו...
@פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לכתוב תגובה למההההההה??????
כתבת עכשיו...
עכשיו אחרי הרבה נסיונות הצלחתי..
כנראה אחרי שעשיתי ריענון זה עבד בזכות זה..
תודה.. -
@פונץ-בננה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לכתוב תגובה למההההההה??????
כתבת עכשיו...
עכשיו אחרי הרבה נסיונות הצלחתי..
כנראה אחרי שעשיתי ריענון זה עבד בזכות זה..
תודה.. -
@hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אפוש-פאר לי זה ג''כ קורה מידי פעם אז אני סוגר ת'אתר וחוזר וזה עובר.
עשיתי ריענון ואז זה עבד..
-
@hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אפוש-פאר לי זה ג''כ קורה מידי פעם אז אני סוגר ת'אתר וחוזר וזה עובר.
עשיתי ריענון ואז זה עבד..
-
@בונקר

בלחיצה על החץ העגול.. -
איך מוסיפים כותורת לפוסט?
-
@פודרה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך מוסיפים כותורת לפוסט?
בסימני הפוסט, איפה שיש סימן של האות H.
-
@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית לא הולך לי:
#איפה(כותרת) #anchor(איפה)קחי טקסט מסויים, הדגישי אותו ולחצי על הסימן.
-
@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית
#anchor(ניסוי)לא הצליח לי
שוב, תמחקי כל מילה שכתובה לך בפוסט. פתחי תגובה חדשה לגמרי וקשקשי שם כמה אותיות, לאחר מכן הדגישי אותן- זה אמור לעבוד... כמובן עשית רווחים, כן?
-
@איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית
#anchor(ניסוי)לא הצליח לי
שוב, תמחקי כל מילה שכתובה לך בפוסט. פתחי תגובה חדשה לגמרי וקשקשי שם כמה אותיות, לאחר מכן הדגישי אותן- זה אמור לעבוד... כמובן עשית רווחים, כן?
@יהושע-זופניק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כי צריך ללחוץ פעמיים אנטר לפני השורה של הכותרת
-
ממתי יש צא'ט??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login