Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • אילניתא אילנית

    @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    איך אני יוצר סקר?

    זו אפשרות שפתוחה רק להנהלה והצוות.

    אפוש פארא Offline
    אפוש פארא Offline
    אפוש פאר
    wrote on last edited by
    #2841

    @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    איך אני יוצר סקר?

    זו אפשרות שפתוחה רק להנהלה והצוות.

    אז יש אפשרות שאתם יוצרים לי סקר:?

    להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
    לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
    איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
    אלוף.

    TALYT 1 Reply Last reply
    0
    • אפוש פארא אפוש פאר

      @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      איך אני יוצר סקר?

      זו אפשרות שפתוחה רק להנהלה והצוות.

      אז יש אפשרות שאתם יוצרים לי סקר:?

      TALYT Offline
      TALYT Offline
      TALY
      wrote on last edited by
      #2842

      @אפוש-פאר
      אתה יכול לשלוח פניה מסודרת להנהלה.

      אפוש פארא 1 Reply Last reply
      0
      • TALYT TALY

        @אפוש-פאר
        אתה יכול לשלוח פניה מסודרת להנהלה.

        אפוש פארא Offline
        אפוש פארא Offline
        אפוש פאר
        wrote on last edited by
        #2843

        @taly אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        @אפוש-פאר
        אתה יכול לשלוח פניה מסודרת להנהלה.

        דרך שליחת פניה לניהול?

        להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
        לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
        איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
        אלוף.

        שרת הרוקש 1 Reply Last reply
        0
        • אפוש פארא אפוש פאר

          @taly אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @אפוש-פאר
          אתה יכול לשלוח פניה מסודרת להנהלה.

          דרך שליחת פניה לניהול?

          שרת הרוקש Offline
          שרת הרוקש Offline
          שרת הרוק
          wrote on last edited by
          #2844

          @אפוש-פאר כן

          ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

          1 Reply Last reply
          1
          • תמר 7ת Offline
            תמר 7ת Offline
            תמר 7
            wrote on last edited by תמר 7
            #2845

            למה כל הזמן מוחקים לי תמונת פרופיל עם רב שאני שמה
            בפעם קודמת מחקו לי את התמונה עם הרב עובדיה ועשיו מוחקים לי עם הרב יגאל
            אתמול אמרו לי שמותר לשים תמונת פרופיל עם רב ואם תסתכלו טוב בתמונות תראו שאתמול שאלתי אם אפשר וענו לי שכן
            ‏‏צילום מסך (1).png
            ‏‏צילום מסך (2).png

            אייצ'יתא 1 Reply Last reply
            0
            • תמר 7ת תמר 7

              למה כל הזמן מוחקים לי תמונת פרופיל עם רב שאני שמה
              בפעם קודמת מחקו לי את התמונה עם הרב עובדיה ועשיו מוחקים לי עם הרב יגאל
              אתמול אמרו לי שמותר לשים תמונת פרופיל עם רב ואם תסתכלו טוב בתמונות תראו שאתמול שאלתי אם אפשר וענו לי שכן
              ‏‏צילום מסך (1).png
              ‏‏צילום מסך (2).png

              אייצ'יתא Offline
              אייצ'יתא Offline
              אייצ'ית
              wrote on last edited by
              #2846

              @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              למה כל הזמן מוחקים לי תמונת פרופיל עם רב שאני שמה

              תמונה של רב מותרת.
              כעת עם התמונה. אם זה יקרה שוב שלחי פניה לניהול ותייגי אותי.

              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

              1 Reply Last reply
              1
              • תמר 7ת Offline
                תמר 7ת Offline
                תמר 7
                wrote on last edited by תמר 7
                #2847

                מתי יורידו לי את ההתראת הרחקה?
                אני שואלת בגלל שמה שקרה זה ממש לא אני
                זה המשתמש השני הוא כתב לא יפה אני בסה"כ אמרתי שאני אעביר את זה להנהלה

                מוח שליט על הלבמ אילניתא מוכשרת עלמ 3 Replies Last reply
                0
                • תמר 7ת תמר 7

                  מתי יורידו לי את ההתראת הרחקה?
                  אני שואלת בגלל שמה שקרה זה ממש לא אני
                  זה המשתמש השני הוא כתב לא יפה אני בסה"כ אמרתי שאני אעביר את זה להנהלה

                  מוח שליט על הלבמ Offline
                  מוח שליט על הלבמ Offline
                  מוח שליט על הלב
                  wrote on last edited by
                  #2848

                  @תמר-7 כתוב ששמירה יותר טובה על הכללים וכתיבה מכובדת יותר תוריד לך את האזהרה

                  משהוא כזה לא בדיוק באותו נוסח

                  אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • תמר 7ת תמר 7

                    מתי יורידו לי את ההתראת הרחקה?
                    אני שואלת בגלל שמה שקרה זה ממש לא אני
                    זה המשתמש השני הוא כתב לא יפה אני בסה"כ אמרתי שאני אעביר את זה להנהלה

                    אילניתא Offline
                    אילניתא Offline
                    אילנית
                    כתב מקצב
                    wrote on last edited by
                    #2849

                    @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    מתי יורידו לי את ההתראת הרחקה?
                    אני שואלת בגללשמה שקרה זה לא אני
                    זה השני הוא כתב לא יפה אני בסה"כ אמרתי שאני אעביר את זה להנהלה

                    כדי להסיר את האזהרה הזו את יכולה לשלוח פנייה לניהול בנוגע לזה.

                    תמר 7ת 1 Reply Last reply
                    0
                    • אילניתא אילנית

                      @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      מתי יורידו לי את ההתראת הרחקה?
                      אני שואלת בגללשמה שקרה זה לא אני
                      זה השני הוא כתב לא יפה אני בסה"כ אמרתי שאני אעביר את זה להנהלה

                      כדי להסיר את האזהרה הזו את יכולה לשלוח פנייה לניהול בנוגע לזה.

                      תמר 7ת Offline
                      תמר 7ת Offline
                      תמר 7
                      wrote on last edited by
                      #2850

                      @אילנית תודה רבה אני אעשה את זה

                      אילניתא 1 Reply Last reply
                      0
                      • רבקהר רבקה

                        @חיה-במקרנצ-יק-0 העניין כאן הוא לא רק לקרוא את חוקי הפורום אלא גם לציית להם. אני מאמינה שכרגע את מצייתת להם מעולה - אבל צריך חזקה של זמן-מה. אחרת אין בסיס.
                        בזמני הפנוי אפרט לך במייל למה קיבלת אזהרה.

                        תהילושת Offline
                        תהילושת Offline
                        תהילוש
                        כתב מקצב
                        wrote on last edited by
                        #2851

                        @רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @חיה-במקרנצ-יק-0 העניין כאן הוא לא רק לקרוא את חוקי הפורום אלא גם לציית להם. אני מאמינה שכרגע את מצייתת להם מעולה - אבל צריך חזקה של זמן-מה. אחרת אין בסיס.
                        בזמני הפנוי אפרט לך במייל למה קיבלת אזהרה.

                        @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        מתי יורידו לי את ההתראת הרחקה?
                        אני שואלת בגלל שמה שקרה זה ממש לא אני
                        זה המשתמש השני הוא כתב לא יפה אני בסה"כ אמרתי שאני אעביר את זה להנהלה

                        תמר 7ת 1 Reply Last reply
                        0
                        • תהילושת תהילוש

                          @רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @חיה-במקרנצ-יק-0 העניין כאן הוא לא רק לקרוא את חוקי הפורום אלא גם לציית להם. אני מאמינה שכרגע את מצייתת להם מעולה - אבל צריך חזקה של זמן-מה. אחרת אין בסיס.
                          בזמני הפנוי אפרט לך במייל למה קיבלת אזהרה.

                          @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          מתי יורידו לי את ההתראת הרחקה?
                          אני שואלת בגלל שמה שקרה זה ממש לא אני
                          זה המשתמש השני הוא כתב לא יפה אני בסה"כ אמרתי שאני אעביר את זה להנהלה

                          תמר 7ת Offline
                          תמר 7ת Offline
                          תמר 7
                          wrote on last edited by
                          #2852

                          @תהילוש הפוסט הקודם בשבילי?
                          אם כן אני לא רואה משהו שכתוב לי

                          תהילושת 1 Reply Last reply
                          0
                          • תמר 7ת תמר 7

                            @תהילוש הפוסט הקודם בשבילי?
                            אם כן אני לא רואה משהו שכתוב לי

                            תהילושת Offline
                            תהילושת Offline
                            תהילוש
                            כתב מקצב
                            wrote on last edited by
                            #2853

                            @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @תהילוש הפוסט הקודם בשבילי?
                            אם כן אני לא רואה משהו שכתוב לי

                            התשובה של @רבקה תועיל גם לך

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • תמר 7ת תמר 7

                              @אילנית תודה רבה אני אעשה את זה

                              אילניתא Offline
                              אילניתא Offline
                              אילנית
                              כתב מקצב
                              wrote on last edited by
                              #2854
                              This post is deleted!
                              רבקהר 1 Reply Last reply
                              0
                              • תמר 7ת תמר 7

                                מתי יורידו לי את ההתראת הרחקה?
                                אני שואלת בגלל שמה שקרה זה ממש לא אני
                                זה המשתמש השני הוא כתב לא יפה אני בסה"כ אמרתי שאני אעביר את זה להנהלה

                                מוכשרת עלמ Offline
                                מוכשרת עלמ Offline
                                מוכשרת על
                                wrote on last edited by
                                #2855
                                This post is deleted!
                                תמר 7ת 1 Reply Last reply
                                2
                                • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                  This post is deleted!

                                  תמר 7ת Offline
                                  תמר 7ת Offline
                                  תמר 7
                                  wrote on last edited by תמר 7
                                  #2856
                                  This post is deleted!
                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • אסתר. ה.א Offline
                                    אסתר. ה.א Offline
                                    אסתר. ה.
                                    wrote on last edited by
                                    #2857

                                    השיר שכתבתי
                                    חצי שעה לאחדות ישראל
                                    הוא נכתב כתוצאה מלימוד בספרון:לאהוב כל יהודי כמו הבן שלי"
                                    ששם אומר הרב שמחבר להתפלל חצי שעה על עמ"י שיהיו כולם מאוחדים.
                                    ואם יעשו את זה אנשים רבים יתעוררו רחמי השם וישלח משיח-במהרה אמן!!

                                    שכחתי לכתוב את זה לכן הוספתי פה ...
                                    בנוסף יש לי שאלה - אם מותר בכתיבת שירים לכתוב 2 פוסטים רצופים?
                                    תודה
                                    ויאללה משיח...

                                    מהשבר- גדלים
                                    מהקושי- מתבגרים
                                    עוד תראה : מעז יצא מתוק

                                    אילניתא 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • אסתר. ה.א אסתר. ה.

                                      השיר שכתבתי
                                      חצי שעה לאחדות ישראל
                                      הוא נכתב כתוצאה מלימוד בספרון:לאהוב כל יהודי כמו הבן שלי"
                                      ששם אומר הרב שמחבר להתפלל חצי שעה על עמ"י שיהיו כולם מאוחדים.
                                      ואם יעשו את זה אנשים רבים יתעוררו רחמי השם וישלח משיח-במהרה אמן!!

                                      שכחתי לכתוב את זה לכן הוספתי פה ...
                                      בנוסף יש לי שאלה - אם מותר בכתיבת שירים לכתוב 2 פוסטים רצופים?
                                      תודה
                                      ויאללה משיח...

                                      אילניתא Offline
                                      אילניתא Offline
                                      אילנית
                                      כתב מקצב
                                      wrote on last edited by
                                      #2858
                                      This post is deleted!
                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • אילניתא אילנית

                                        This post is deleted!

                                        רבקהר Offline
                                        רבקהר Offline
                                        רבקה
                                        wrote on last edited by רבקה
                                        #2859

                                        @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אילנית תודה רבה אני אעשה את זה

                                        בשמחה, רק...
                                        אפרופו חוקי הפורום וציות לכללים, את יודעת שהפוסט שכתבת עכשיו אסור משום שהוא יוצר ספאם, ובמקומו פשוט נותנים לייק...?

                                        למען האמת גם זו תגובת ספאם.

                                        לא סתם יש את הלחצן המורה על דיווח. הוא לא ליופי! הערות בין משתמש למשתמש מיותרות לחלוטין! העבודה הזו תלוי בנו, @צוות-פיקוח - ועליכם המשתמשים מוטלת מטלת הדיווח.

                                        הערה הנ"ל אינה אישית היא כללית לכולם. הדבר חוזר ונשנה שוב ושוב. אולי הגיע הזמן לומר דיי.

                                        @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        מתי יורידו לי את ההתראת הרחקה?
                                        אני שואלת בגלל שמה שקרה זה ממש לא אני
                                        זה המשתמש השני הוא כתב לא יפה אני בסה"כ אמרתי שאני אעביר את זה להנהלה

                                        אנחנו יודעים לקרוא ב"ה וראינו את התהליך. אזהרת הרחקה אינה נובעת ממקרה אחד בלבד. בדיוק כפי שאמרה @תהילוש - התגובה שלי למשתמשת קודמת יכולה לעזור לך להבין את העניין.

                                        @אסתר-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        שכחתי לכתוב את זה לכן הוספתי פה ...

                                        תמחקי כאן - אין קשר לנושא הנ"ל. פשוט תעשי עריכה בתגובה שלך.

                                        @אסתר-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        בנוסף יש לי שאלה - אם מותר בכתיבת שירים לכתוב 2 פוסטים רצופים?

                                        אסור. מוגבל לשיר אחד ביום.

                                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                        1 Reply Last reply
                                        6
                                        • נשרנ Offline
                                          נשרנ Offline
                                          נשר
                                          wrote on last edited by
                                          #2860

                                          אחרי כמה זמן מורידים את האזהרת הרחקה????

                                          על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                          בקש להתמודד עם הקשיים

                                          שמעון 2ש אפוש פארא 2 Replies Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול