Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • נשרנ נשר

    אחרי כמה זמן מורידים את האזהרת הרחקה????

    שמעון 2ש Offline
    שמעון 2ש Offline
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    wrote on last edited by
    #2861

    @צוות-פיקוח
    אני שולח פנייה לניהול
    הם צריכים לענות לי מתי שהוא
    כי אחרי שאני שולח פנייה כתוב לי שהגעתי למקום שאני לא יכול לצפות בו?

    ר. כהןר HHKKKKH רבקהר 3 Replies Last reply
    0
    • שמעון 2ש שמעון 2

      @צוות-פיקוח
      אני שולח פנייה לניהול
      הם צריכים לענות לי מתי שהוא
      כי אחרי שאני שולח פנייה כתוב לי שהגעתי למקום שאני לא יכול לצפות בו?

      ר. כהןר Offline
      ר. כהןר Offline
      ר. כהן
      wrote on last edited by ר. כהן
      #2862

      @שמעון-2 הם יענו לך במייל כשיתפנו...

      ''מוזיקה היא כמו אוכל טוב: זמן רב בהכנה, זמן קצר בצריכה''

      1 Reply Last reply
      0
      • שמעון 2ש שמעון 2

        @צוות-פיקוח
        אני שולח פנייה לניהול
        הם צריכים לענות לי מתי שהוא
        כי אחרי שאני שולח פנייה כתוב לי שהגעתי למקום שאני לא יכול לצפות בו?

        HHKKKKH Offline
        HHKKKKH Offline
        HHKKKK
        wrote on last edited by
        #2863

        @שמעון-2 כן כן
        זה שכתוב שאין גישה זה לא קשור ראיתי פעם שהמנהלים ענו ע''ז,
        אבל מנסיון כל פנייה מתקבלת.

        ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

        1 Reply Last reply
        0
        • שמעון 2ש שמעון 2

          @צוות-פיקוח
          אני שולח פנייה לניהול
          הם צריכים לענות לי מתי שהוא
          כי אחרי שאני שולח פנייה כתוב לי שהגעתי למקום שאני לא יכול לצפות בו?

          רבקהר Offline
          רבקהר Offline
          רבקה
          wrote on last edited by
          #2864

          @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          כי אחרי שאני שולח פנייה כתוב לי שהגעתי למקום שאני לא יכול לצפות בו

          אף על פי שזה כתוב - אנחנו רואים כל פנייה ופנייה שנשלחת. בעז"ה כשנתפנה נבדוק במה העניין.

          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

          שמעון 2ש 1 Reply Last reply
          0
          • רבקהר רבקה

            @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            כי אחרי שאני שולח פנייה כתוב לי שהגעתי למקום שאני לא יכול לצפות בו

            אף על פי שזה כתוב - אנחנו רואים כל פנייה ופנייה שנשלחת. בעז"ה כשנתפנה נבדוק במה העניין.

            שמעון 2ש Offline
            שמעון 2ש Offline
            שמעון 2
            משתמש ותיק
            wrote on last edited by
            #2865

            @רבקה זה אומר שאתם לא בודקים את הפניות רק מתי שיש לכם זמן!

            תהילושת רבקהר 2 Replies Last reply
            0
            • שמעון 2ש שמעון 2

              @רבקה זה אומר שאתם לא בודקים את הפניות רק מתי שיש לכם זמן!

              תהילושת Offline
              תהילושת Offline
              תהילוש
              כתב מקצב
              wrote on last edited by
              #2866

              @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @רבקה זה אומר שאתם לא בודקים את הפניות רק מתי שיש לכם זמן!

              נכון. גם כשהם עסוקים מאוד הם מתפנים לזה. שאפו להם.

              1 Reply Last reply
              1
              • שמעון 2ש שמעון 2

                @רבקה זה אומר שאתם לא בודקים את הפניות רק מתי שיש לכם זמן!

                רבקהר Offline
                רבקהר Offline
                רבקה
                wrote on last edited by רבקה
                #2867

                @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @רבקה זה אומר שאתם לא בודקים את הפניות רק מתי שיש לכם זמן!

                סליחה על השאלה - אבל @צוות-פיקוח חייב למישהו דין וחשבון על חייו הפרטיים ועל כך שבזמנו הפנוי יבדקו הפניות??!!

                כן, גם אני בנאדם. מעניין, נכון? אה לא... זה מוזר...?

                יש גבול לכל משפט. נא להיזהר בדברכים.

                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                צורצ 1 Reply Last reply
                5
                • רבקהר רבקה

                  @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @רבקה זה אומר שאתם לא בודקים את הפניות רק מתי שיש לכם זמן!

                  סליחה על השאלה - אבל @צוות-פיקוח חייב למישהו דין וחשבון על חייו הפרטיים ועל כך שבזמנו הפנוי יבדקו הפניות??!!

                  כן, גם אני בנאדם. מעניין, נכון? אה לא... זה מוזר...?

                  יש גבול לכל משפט. נא להיזהר בדברכים.

                  צורצ Offline
                  צורצ Offline
                  צור
                  מנהלים
                  wrote on last edited by
                  #2868

                  @רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  כן, גם אני בנאדם. מעניין, נכון? אה לא... זה מוזר...?

                  לא ממש נראה ע"פ התנהלות @רבקה @מוזיקה וכמובן @אייצ-ית נראה שאתם מלאכים..

                  לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                  1 Reply Last reply
                  14
                  • נשרנ נשר

                    אחרי כמה זמן מורידים את האזהרת הרחקה????

                    אפוש פארא Offline
                    אפוש פארא Offline
                    אפוש פאר
                    wrote on last edited by
                    #2869

                    @נשר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    אחרי כמה זמן מורידים את האזהרת הרחקה????

                    אצלי זה מעל 3 חודשים..!!
                    האמת שזה לא ממש מעניין..

                    נשרנ מוזיקהמ 2 Replies Last reply
                    1
                    • אפוש פארא אפוש פאר

                      @נשר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      אחרי כמה זמן מורידים את האזהרת הרחקה????

                      אצלי זה מעל 3 חודשים..!!
                      האמת שזה לא ממש מעניין..

                      נשרנ Offline
                      נשרנ Offline
                      נשר
                      wrote on last edited by נשר
                      #2870

                      @אפוש-פאר אצלי יש את זה גם המון זמן
                      זה מעצבן שכל מקום שאני נכנס זה מופיע לי😖 😖 😖

                      על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                      בקש להתמודד עם הקשיים

                      אפוש פארא 1 Reply Last reply
                      1
                      • נשרנ נשר

                        @אפוש-פאר אצלי יש את זה גם המון זמן
                        זה מעצבן שכל מקום שאני נכנס זה מופיע לי😖 😖 😖

                        אפוש פארא Offline
                        אפוש פארא Offline
                        אפוש פאר
                        wrote on last edited by
                        #2871

                        @נשר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @אפוש-פאר אצלי יש את זה גם המון זמן
                        זה מעצבן שכל מקום שאני נכנס זה נתקע לי😠 😠 😠 😠

                        יש לך אזהרה או הרחקה?

                        נשרנ 1 Reply Last reply
                        1
                        • אפוש פארא אפוש פאר

                          @נשר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @אפוש-פאר אצלי יש את זה גם המון זמן
                          זה מעצבן שכל מקום שאני נכנס זה נתקע לי😠 😠 😠 😠

                          יש לך אזהרה או הרחקה?

                          נשרנ Offline
                          נשרנ Offline
                          נשר
                          wrote on last edited by
                          #2872

                          @אפוש-פאר מה הכוונה ?
                          יש לי אזהרת הרחקה!

                          על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                          בקש להתמודד עם הקשיים

                          אפוש פארא 1 Reply Last reply
                          1
                          • נשרנ נשר

                            @אפוש-פאר מה הכוונה ?
                            יש לי אזהרת הרחקה!

                            אפוש פארא Offline
                            אפוש פארא Offline
                            אפוש פאר
                            wrote on last edited by
                            #2873

                            @נשר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @אפוש-פאר מה הכוונה ?
                            יש לי אזהרת הרחקה!

                            אבל אתה יכול להגיב.. מה נתקע לך?

                            נשרנ 1 Reply Last reply
                            1
                            • אפוש פארא אפוש פאר

                              @נשר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @אפוש-פאר מה הכוונה ?
                              יש לי אזהרת הרחקה!

                              אבל אתה יכול להגיב.. מה נתקע לך?

                              נשרנ Offline
                              נשרנ Offline
                              נשר
                              wrote on last edited by
                              #2874

                              @אפוש-פאר התכוונתי מופיע

                              על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                              בקש להתמודד עם הקשיים

                              אפוש פארא 1 Reply Last reply
                              1
                              • נשרנ נשר

                                @אפוש-פאר התכוונתי מופיע

                                אפוש פארא Offline
                                אפוש פארא Offline
                                אפוש פאר
                                wrote on last edited by
                                #2875

                                @נשר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @אפוש-פאר התכוונתי מופיע

                                זה מופיע רק אצלך אחרים לא רואים שיש לך (וגם אתה פשוט אל תסכתכל למעלה.. כמוני.. תרגיש בנוח..)

                                1 Reply Last reply
                                2
                                • אפוש פארא אפוש פאר

                                  @נשר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  אחרי כמה זמן מורידים את האזהרת הרחקה????

                                  אצלי זה מעל 3 חודשים..!!
                                  האמת שזה לא ממש מעניין..

                                  מוזיקהמ Offline
                                  מוזיקהמ Offline
                                  מוזיקה
                                  wrote on last edited by
                                  #2876

                                  @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  אצלי זה מעל 3 חודשים..!!
                                  האמת שזה לא ממש מעניין..

                                  @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  (וגם אתה פשוט אל תסכתכל למעלה.. כמוני.. תרגיש בנוח..)

                                  אתה ממש טועה ומטעה!!!
                                  מי שיש לו את ההזהרה כנראה שזה הגיע לו ביושר...
                                  חמור מאד הזלזול המופגן וההתרסה שנשמעת מדברך נגד חוקי הפורום!
                                  גם אם לא מרחקים מישהו אחרי שקבל הזהרה זה לא תמיד בגלל התנהגות תקינה אלא פעמים רבות מאד זה נובע מאורך רוח והכלה של צוות פיקוח
                                  @נשר לגבי הבקשה הנ"ל להבא פניות כאלו שולחים בפניה לניהול

                                  גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                  אפוש פארא 1 Reply Last reply
                                  1
                                  • מוזיקהמ מוזיקה

                                    @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    אצלי זה מעל 3 חודשים..!!
                                    האמת שזה לא ממש מעניין..

                                    @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    (וגם אתה פשוט אל תסכתכל למעלה.. כמוני.. תרגיש בנוח..)

                                    אתה ממש טועה ומטעה!!!
                                    מי שיש לו את ההזהרה כנראה שזה הגיע לו ביושר...
                                    חמור מאד הזלזול המופגן וההתרסה שנשמעת מדברך נגד חוקי הפורום!
                                    גם אם לא מרחקים מישהו אחרי שקבל הזהרה זה לא תמיד בגלל התנהגות תקינה אלא פעמים רבות מאד זה נובע מאורך רוח והכלה של צוות פיקוח
                                    @נשר לגבי הבקשה הנ"ל להבא פניות כאלו שולחים בפניה לניהול

                                    אפוש פארא Offline
                                    אפוש פארא Offline
                                    אפוש פאר
                                    wrote on last edited by
                                    #2877

                                    @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    מי שיש לו את ההזהרה כנראה שזה הגיע לו ביושר...

                                    זה כבר 3 חודשים.. גם אם קיבלתי ביושר..
                                    במה הטעתי?

                                    מוזיקהמ 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • אפוש פארא אפוש פאר

                                      @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      מי שיש לו את ההזהרה כנראה שזה הגיע לו ביושר...

                                      זה כבר 3 חודשים.. גם אם קיבלתי ביושר..
                                      במה הטעתי?

                                      מוזיקהמ Offline
                                      מוזיקהמ Offline
                                      מוזיקה
                                      wrote on last edited by
                                      #2878

                                      @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      זה כבר 3 חודשים.. גם אם קיבלתי ביושר..

                                      לכן אמרתי שאם לא הוסרת כנראה שהיה סיבה הגיונית מאד למה אתה עדיין נמצא שם וזה שלא הורחקת זה לא אומר דבר
                                      ולכן זאת הטעייה גדולה לייחס להזהרה חוסר חשיבות

                                      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                      אפוש פארא 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • מוזיקהמ מוזיקה

                                        @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        זה כבר 3 חודשים.. גם אם קיבלתי ביושר..

                                        לכן אמרתי שאם לא הוסרת כנראה שהיה סיבה הגיונית מאד למה אתה עדיין נמצא שם וזה שלא הורחקת זה לא אומר דבר
                                        ולכן זאת הטעייה גדולה לייחס להזהרה חוסר חשיבות

                                        אפוש פארא Offline
                                        אפוש פארא Offline
                                        אפוש פאר
                                        wrote on last edited by
                                        #2879
                                        This post is deleted!
                                        1 Reply Last reply
                                        1
                                        • הלב שליה Offline
                                          הלב שליה Offline
                                          הלב שלי
                                          משתמש ותיק
                                          wrote on last edited by הלב שלי
                                          #2880

                                          @נשר לא יכולתי בשרשור שירים להגיב אבל הדרייבים שלך חסומים
                                          תעלה אותם עם כוכביות
                                          תודה
                                          עריכה: צריך לשים את הכוכביות לפני שמעתיקים את הקישור לפה, מעתיקים אותו לכרטיסיה חדשה, שמים שם כוכביות ואז מעתיקים לפוסט
                                          בכל אופן אין צורך לעשות את זה שוב בשבילי אין לי צורך בזה, רק להבא ובשביל שאר המשתמשים.

                                          כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול