Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • רבקהר רבקה

    @מיוזיק-בנשמה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @צוות-פיקוח חבל זה היה נושא מענין
    https://miktzav.com/topic/7507/%D7%90%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%99%D7%A6%D7%90-%D7%A2%D7%93-%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D

    אם הוא נמחק כנראה שהייתה סיבה.
    נא לשים להבא, לפני שפותחים נושא, לחשוב פעמיים.

    אחת מהמשתמשות כתבה בנושא הזה 'אז בשביל מה יש את הפורום?'

    אז אם אני אומר שהפורום הוא פורום מקצועי, אני מקווה שזה ייעזור להבנה המינימלית.

    שמעון 2ש Offline
    שמעון 2ש Offline
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    wrote on last edited by
    #7441

    @רבקה

    אני שאלתי כזה דבר

    פעם אם היה נמחק נושא היו רואים מי מצוות פיקוח מחק את זה

    ועכשו לא רואים!

    ב. ב.ב חיה בקליפח רבקהר 3 Replies Last reply
    0
    • שמעון 2ש שמעון 2

      @רבקה

      אני שאלתי כזה דבר

      פעם אם היה נמחק נושא היו רואים מי מצוות פיקוח מחק את זה

      ועכשו לא רואים!

      ב. ב.ב Offline
      ב. ב.ב Offline
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #7442
      This post is deleted!
      שמעון 2ש 1 Reply Last reply
      1
      • שמעון 2ש שמעון 2

        @רבקה

        אני שאלתי כזה דבר

        פעם אם היה נמחק נושא היו רואים מי מצוות פיקוח מחק את זה

        ועכשו לא רואים!

        חיה בקליפח Offline
        חיה בקליפח Offline
        חיה בקליפ
        wrote on last edited by
        #7443

        @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        @רבקה

        אני שאלתי כזה דבר

        פעם אם היה נמחק נושא היו רואים מי מצוות פיקוח מחק את זה

        ועכשו לא רואים!

        למה זה חשוב

        1 Reply Last reply
        0
        • ב. ב.ב ב. ב.

          This post is deleted!

          שמעון 2ש Offline
          שמעון 2ש Offline
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          wrote on last edited by
          #7444

          @ב-ב

          לא
          כי הם עושים את העבודה שלהם הכי טוב שיש!

          1 Reply Last reply
          1
          • רבקהר רבקה

            @מיוזיק-בנשמה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @צוות-פיקוח חבל זה היה נושא מענין
            https://miktzav.com/topic/7507/%D7%90%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%99%D7%A6%D7%90-%D7%A2%D7%93-%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D

            אם הוא נמחק כנראה שהייתה סיבה.
            נא לשים להבא, לפני שפותחים נושא, לחשוב פעמיים.

            אחת מהמשתמשות כתבה בנושא הזה 'אז בשביל מה יש את הפורום?'

            אז אם אני אומר שהפורום הוא פורום מקצועי, אני מקווה שזה ייעזור להבנה המינימלית.

            מרבמ Offline
            מרבמ Offline
            מרב
            משתמש ותיק
            wrote on last edited by מרב
            #7445

            @רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @מיוזיק-בנשמה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @צוות-פיקוח חבל זה היה נושא מענין
            https://miktzav.com/topic/7507/%D7%90%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A4-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%99%D7%A6%D7%90-%D7%A2%D7%93-%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D

            אחת מהמשתמשות כתבה בנושא הזה 'אז בשביל מה יש את הפורום?'

            זאת אני.
            ואני התכוונתי לומר שאים זכור לי נכון יש קטגוריה של דיונים לא?.
            זה לא מתאים?
            סליחה,אבל זאת הייתה הכוונה

            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

            1 Reply Last reply
            0
            • שמעון 2ש שמעון 2

              @רבקה

              אני שאלתי כזה דבר

              פעם אם היה נמחק נושא היו רואים מי מצוות פיקוח מחק את זה

              ועכשו לא רואים!

              רבקהר Offline
              רבקהר Offline
              רבקה
              wrote on last edited by רבקה
              #7446

              @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @רבקה

              אני שאלתי כזה דבר

              פעם אם היה נמחק נושא היו רואים מי מצוות פיקוח מחק את זה

              ועכשו לא רואים!

              אני לא יודעת לענות לך ועל כן גם לא עניתי.

              כנראה שזה לא אמור לעניין אף אחד מי מהצוות מחק.
              את הנושא הזה ספציפית אני מחקתי.

              @מרב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              זאת אני.
              ואני התכוונתי לומר שאים זכור לי נכון יש קטגוריה של דיונים לא?.
              זה לא מתאים?
              סליחה,אבל זאת הייתה הכוונה

              יש הרבה סוגים של דיונים.
              יש רמות בדיונים.
              תחשבי לבד מאחד עד עשר מה רמת כל דיון ואפה היית מדרגת אותו.

              זה ייעזור לך...;)

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              שמעון 2ש 1 Reply Last reply
              2
              • רבקהר רבקה

                @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @רבקה

                אני שאלתי כזה דבר

                פעם אם היה נמחק נושא היו רואים מי מצוות פיקוח מחק את זה

                ועכשו לא רואים!

                אני לא יודעת לענות לך ועל כן גם לא עניתי.

                כנראה שזה לא אמור לעניין אף אחד מי מהצוות מחק.
                את הנושא הזה ספציפית אני מחקתי.

                @מרב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                זאת אני.
                ואני התכוונתי לומר שאים זכור לי נכון יש קטגוריה של דיונים לא?.
                זה לא מתאים?
                סליחה,אבל זאת הייתה הכוונה

                יש הרבה סוגים של דיונים.
                יש רמות בדיונים.
                תחשבי לבד מאחד עד עשר מה רמת כל דיון ואפה היית מדרגת אותו.

                זה ייעזור לך...;)

                שמעון 2ש Offline
                שמעון 2ש Offline
                שמעון 2
                משתמש ותיק
                wrote on last edited by
                #7447

                @רבקה

                לא שאלתי מי מחק את זה
                (זה לא מענין אותי)
                אבל תמיד כתוב מי מחק את זה
                והפעם לא היה כתוב b9f002c3-1791-4be7-abe8-7e7ca9dc43a5-image.png

                1 Reply Last reply
                0
                • ב. ב.ב ב. ב.

                  @אייצ-ית המנגינה ההיא של חג המולד הייתה בנושא של הכנר אלן מילן, ותסלחו לי, אבל לא מבינה למה השירים האלה מותרים.
                  שירים גויים, מטונפים שאין מקומם אצלנו.
                  (במקרה מישהי זיהתה וכתבה, אבל כל השירים שם לא טובים)
                  אני חושבת שצריך לאסור את זה. זה אפילו יותר גרוע משירים טובים של זמר חילוני.
                  פשוט כי רוב האנשים לא מכירים את השירים המקוריים יש לזה לגיטימציה, אבל זה לא מצדיק.

                  אייצ'יתא Offline
                  אייצ'יתא Offline
                  אייצ'ית
                  wrote on last edited by
                  #7448

                  @ב-ב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @אייצ-ית המנגינה ההיא של חג המולד הייתה בנושא של הכנר אלן מילן, ותסלחו לי, אבל לא מבינה למה השירים האלה מותרים.
                  שירים גויים, מטונפים שאין מקומם אצלנו.
                  (במקרה מישהי זיהתה וכתבה, אבל כל השירים שם לא טובים)
                  אני חושבת שצריך לאסור את זה. זה אפילו יותר גרוע משירים טובים של זמר חילוני.
                  פשוט כי רוב האנשים לא מכירים את השירים המקוריים יש לזה לגיטימציה, אבל זה לא מצדיק.

                  שירים ספיציפיים המסמלים חגים וכד' יתכן וימחקו.
                  זה ברור שהרקע של המנגינות לא ספר תורה....
                  כשהתרנו את זה בפורום, זה עבר דיונים של מאחורי הקלעים, והסתמכ על דברים של רבנים גם.

                  בכל מקרה, כעת הדבר מותר.

                  אחרי תגובתך פה התפתח דיון על טוב..לא טוב...משפיע...רבנים...הלכה...השקפה.
                  זה בדיוק שלא המקום להרחיב פה.

                  אין פה שום עניין הלכתי שאמור לבוא בפורום.
                  אם מישהו חושב עדין שצריך לאסור, ויש לו לכך השגות- נשמח לשמוע בפניה לניהול.
                  אין לקיים על כך דיונים פה.

                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                  1 Reply Last reply
                  2
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    את/ה משתמש/ת חדש/ה?
                    לא ברור לך עדין חוקי הפורום?
                    יש לך שאלות על האתר?
                    נושאים שלא ברורים?
                    זה הבמה והמקום- לשאול הכל-
                    וצוות ההנהלה ישתדל לענות כפי יכולתו.

                    מ Offline
                    מ Offline
                    משה כהן הלמדן
                    wrote on last edited by
                    #7449

                    @אייצ-ית אוקי אז אני שואל מתי יפתח לי הצ'אט???

                    אייצ'יתא מנאשששמ 2 Replies Last reply
                    0
                    • מ משה כהן הלמדן

                      @אייצ-ית אוקי אז אני שואל מתי יפתח לי הצ'אט???

                      אייצ'יתא Offline
                      אייצ'יתא Offline
                      אייצ'ית
                      wrote on last edited by
                      #7450

                      @משה-כהן-הלמדן אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @אייצ-ית אוקי אז אני שואל מתי יפתח לי הצ'אט???

                      אין צאט בפורום למשתמשים הרגילים.

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • מ משה כהן הלמדן

                        @אייצ-ית אוקי אז אני שואל מתי יפתח לי הצ'אט???

                        מנאשששמ Offline
                        מנאשששמ Offline
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        wrote on last edited by
                        #7451

                        @משה-כהן-הלמדן
                        אתה צוחק עלי
                        רק למשתמשים מומחים ולהנהלה פתוח.
                        (גם לי סגור)

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        1 Reply Last reply
                        1
                        • מיוזיק בנשמהמ Offline
                          מיוזיק בנשמהמ Offline
                          מיוזיק בנשמה
                          wrote on last edited by
                          #7452

                          צאט מה זה בדיוק צאט בפורום סתם לדעת

                          שיר היום
                          עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                          KING musicK 1 Reply Last reply
                          0
                          • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                            צאט מה זה בדיוק צאט בפורום סתם לדעת

                            KING musicK Offline
                            KING musicK Offline
                            KING music
                            wrote on last edited by KING music
                            #7453

                            @מיוזיק-בנשמה לדבר בפרטיות עם משתמשים
                            כפשוטו ממש

                            לנושא שלי לחצו כאן❤️

                            תעקבו.🔥

                            מיוזיק בנשמהמ 1 Reply Last reply
                            0
                            • KING musicK KING music

                              @מיוזיק-בנשמה לדבר בפרטיות עם משתמשים
                              כפשוטו ממש

                              מיוזיק בנשמהמ Offline
                              מיוזיק בנשמהמ Offline
                              מיוזיק בנשמה
                              wrote on last edited by
                              #7454

                              @KING-music הבנתי

                              שיר היום
                              עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • משה שולמןמ Offline
                                משה שולמןמ Offline
                                משה שולמן
                                wrote on last edited by
                                #7455

                                אני צריך את הקישור של כתובות מייל של זמרים משהו פעיל לא חסום

                                מ 1 Reply Last reply
                                0
                                • משה שולמןמ משה שולמן

                                  אני צריך את הקישור של כתובות מייל של זמרים משהו פעיל לא חסום

                                  מ Offline
                                  מ Offline
                                  משה 0527
                                  wrote on last edited by משה 0527
                                  #7456

                                  @משה-שולמן
                                  יש רק נושא אחד כזה ואני חושב שהוא נעול
                                  https://miktzav.com/topic/1688/%D7%9B%D7%AA%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C-%D7%A9%D7%9C-%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D/518

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • מנאשששמ מנאששש

                                    @שרי-1
                                    הצ'אט עד כמה שהבנתי פתוח רק למשתמשים ממש פעילים. (לי לא פתוח)
                                    ואת המייל שלך רק את רואה.

                                    ח Offline
                                    ח Offline
                                    חסויהה
                                    wrote on last edited by
                                    #7457

                                    @מנאששש לא רואים רק הנהלה יודעת למה את שואלת

                                    ש 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • ח חסויהה

                                      @מנאששש לא רואים רק הנהלה יודעת למה את שואלת

                                      ש Offline
                                      ש Offline
                                      שרי 1
                                      wrote on last edited by
                                      #7458

                                      @חסויהה
                                      על מה מהם את לא מבינה למה אני שואלת ?

                                      ח 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • ש שרי 1

                                        @חסויהה
                                        על מה מהם את לא מבינה למה אני שואלת ?

                                        ח Offline
                                        ח Offline
                                        חסויהה
                                        wrote on last edited by
                                        #7459

                                        @שרי-1 שאלת לגבי חשבון המיל שלך ודרך אגב האם את רוצה צאט בפורום

                                        ש 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • ח חסויהה

                                          @שרי-1 שאלת לגבי חשבון המיל שלך ודרך אגב האם את רוצה צאט בפורום

                                          ש Offline
                                          ש Offline
                                          שרי 1
                                          wrote on last edited by
                                          #7460

                                          @חסויהה
                                          למה שאני ארצה שהמייל שלי יפורסם לעיני כל ?
                                          מילא אם היה פה קבוצות במייל לחדשות ועדכונים.....😜
                                          אפשר לחשוב שזה תלוי ברצון שלי......
                                          למה שתהיה לי התנגדות לצ'אט ?
                                          לדוגמא ההתכתבות שלי איתך עכשיו נראית לי יותר מתאימה לצ'אט מאשר לפורום.....

                                          ח 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול