Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מוזיקלי 3מ Offline
    מוזיקלי 3מ Offline
    מוזיקלי 3
    wrote on last edited by מוזיקלי 3
    #7501
    This post is deleted!
    מוזיקלי 3מ אביגיל 1א נ טכנאי קיובייס 12ט 4 Replies Last reply
    0
    • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

      This post is deleted!

      מוזיקלי 3מ Offline
      מוזיקלי 3מ Offline
      מוזיקלי 3
      wrote on last edited by
      #7502
      This post is deleted!
      1 Reply Last reply
      0
      • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

        This post is deleted!

        אביגיל 1א Offline
        אביגיל 1א Offline
        אביגיל 1
        wrote on last edited by
        #7503

        @מוזיקלי-3 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        מקוה שרשמתי בלי שגיאות כתיב רשמתי את זה מהר 😉

        *שמתי *לשים

        Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

        1 Reply Last reply
        2
        • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

          This post is deleted!

          נ Offline
          נ Offline
          נגינתי
          צוות פיקוח
          wrote on last edited by
          #7504

          @מוזיקלי-3
          הפניה שלך מיועדת לצוות הפיקוח, לא? אז לא עדיף שתשלח להם בפניה לניהול?
          זה לא כל כך קשור לכלל המשתמשים

          1 Reply Last reply
          5
          • ahaA aha

            @מנאששש
            את\ה מתכוון ל @משתמש-מקצועי ?

            @צוות-פיקוח ביקשתי מזמן
            https://send.magicode.me/send-file/file/cb0b7d38e8c9a557d7e1***68ff7cbdb655b787b357/view
            תמונה (תיאור)

            מנאשששמ Offline
            מנאשששמ Offline
            מנאששש
            צוות פיקוח
            wrote on last edited by
            #7505

            @aha
            א. לא בטוח שאתה מתאים לשם
            ב. לוקח זמן לבקשות (עד שמחליטים אם להעתר לבקשה)

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            1 Reply Last reply
            1
            • ט Offline
              ט Offline
              טונקס
              wrote on last edited by טונקס
              #7506

              איזה חירפון! אני מקבלת התראה כמעט על כל נשוא שנפתח פה באתר גם למייל וגם פה לאתר
              אפילו שהשבתתי את האופציה הזו בהגדרות
              למה זה???

              לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער
              לומר אתמול היה טוב ויהיה גם מחר....

              מתויגתמ N 2 Replies Last reply
              0
              • ט טונקס

                איזה חירפון! אני מקבלת התראה כמעט על כל נשוא שנפתח פה באתר גם למייל וגם פה לאתר
                אפילו שהשבתתי את האופציה הזו בהגדרות
                למה זה???

                מתויגתמ Offline
                מתויגתמ Offline
                מתויגת
                wrote on last edited by
                #7507

                @טונקס זה קרה לכמה משתמשים. אני מאמינה שמטפלים בזה.

                לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                ושנים לנקות ולסדר אותם.

                ט 1 Reply Last reply
                0
                • ט טונקס

                  איזה חירפון! אני מקבלת התראה כמעט על כל נשוא שנפתח פה באתר גם למייל וגם פה לאתר
                  אפילו שהשבתתי את האופציה הזו בהגדרות
                  למה זה???

                  N Offline
                  N Offline
                  netanelhareven
                  wrote on last edited by
                  #7508

                  זה גם לי קורה
                  זה קשור אלי? אני צריך לשנות משהו בהגדרות?

                  מתויגתמ 1 Reply Last reply
                  0
                  • N netanelhareven

                    זה גם לי קורה
                    זה קשור אלי? אני צריך לשנות משהו בהגדרות?

                    מתויגתמ Offline
                    מתויגתמ Offline
                    מתויגת
                    wrote on last edited by
                    #7509

                    @netanelhareven בעיקרון אתה צריך להגדיר שלא לקבל התראות בהגדרות שלך, ולא לשכוח לשמור שינויים.
                    כאן זה נראה איזה באג שצריך לטפל בו.

                    לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                    ושנים לנקות ולסדר אותם.

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • מתויגתמ מתויגת

                      @טונקס זה קרה לכמה משתמשים. אני מאמינה שמטפלים בזה.

                      ט Offline
                      ט Offline
                      טונקס
                      wrote on last edited by
                      #7510

                      @מתויגת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @טונקס זה קרה לכמה משתמשים. אני מאמינה שמטפלים בזה.

                      ההתראות למייל זה כבר חצי שנה! טירוף..

                      לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער
                      לומר אתמול היה טוב ויהיה גם מחר....

                      מתויגתמ 1 Reply Last reply
                      0
                      • ט טונקס

                        @מתויגת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @טונקס זה קרה לכמה משתמשים. אני מאמינה שמטפלים בזה.

                        ההתראות למייל זה כבר חצי שנה! טירוף..

                        מתויגתמ Offline
                        מתויגתמ Offline
                        מתויגת
                        wrote on last edited by
                        #7511

                        @טונקס תבדקי בהגדרות שנראה לך ככה.
                        צילום מסך 2023-01-21 214317.png צילום מסך 2023-01-21 214259.png

                        לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                        ושנים לנקות ולסדר אותם.

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

                          This post is deleted!

                          טכנאי קיובייס 12ט Offline
                          טכנאי קיובייס 12ט Offline
                          טכנאי קיובייס 12
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by טכנאי קיובייס 12
                          #7512

                          @מוזיקלי-3 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          מקוה שרשמתי בלי שגיאות כתיב רשמתי את זה מהר

                          תקשיב לי טוב. אני לא מתכוון דווקא לתייג אותך ודווקא מאוד נהנתי מהנושאים שהעלית.
                          אבל כל מי שהסתבך עם כתיב - מוזמן ללחוץ על הקישור שאני ישים כאן למטה. תורידו ותתקינו. תגדירו אותו לעברית. וחסל נושא.
                          הנ"ל יוסיף לכם כפתור הקראה קולית - במקום לכתוב פשוט תלחצו על תמונת המיקרופון ותקליטו, והתוסף ימיר את זה לטקסט כתוב. לרבים השואלים: @KING-music ההגדרה לעברית נמצאת כאן - בשלב שתיים אתם בוחרים איפה שכתוב באנגלית "ישראל".ביאור 2023-01-21 223251.png @מיכל-C בנטפרי זה לא עובד טוב. תנסו לרענן.

                          ובבקשה חבר'ה! זה פורום מוזיקלי. נהיה פה שיח שלם על זה. יש את מתמחים טופ בשביל זה.

                          https://chrome.google.com/webstore/detail/voice-in-voice-typing/pjnefijmagpdjfhhkpljicbbpicelgko

                          KING musicK ב. ב.ב מיכל cמ 4 Replies Last reply
                          7
                          • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                            @מוזיקלי-3 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            מקוה שרשמתי בלי שגיאות כתיב רשמתי את זה מהר

                            תקשיב לי טוב. אני לא מתכוון דווקא לתייג אותך ודווקא מאוד נהנתי מהנושאים שהעלית.
                            אבל כל מי שהסתבך עם כתיב - מוזמן ללחוץ על הקישור שאני ישים כאן למטה. תורידו ותתקינו. תגדירו אותו לעברית. וחסל נושא.
                            הנ"ל יוסיף לכם כפתור הקראה קולית - במקום לכתוב פשוט תלחצו על תמונת המיקרופון ותקליטו, והתוסף ימיר את זה לטקסט כתוב. לרבים השואלים: @KING-music ההגדרה לעברית נמצאת כאן - בשלב שתיים אתם בוחרים איפה שכתוב באנגלית "ישראל".ביאור 2023-01-21 223251.png @מיכל-C בנטפרי זה לא עובד טוב. תנסו לרענן.

                            ובבקשה חבר'ה! זה פורום מוזיקלי. נהיה פה שיח שלם על זה. יש את מתמחים טופ בשביל זה.

                            https://chrome.google.com/webstore/detail/voice-in-voice-typing/pjnefijmagpdjfhhkpljicbbpicelgko

                            KING musicK Offline
                            KING musicK Offline
                            KING music
                            wrote on last edited by
                            #7513

                            @טכנאי-קיובייס-12 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            https://chrome.google.com/webstore/detail/voice-in-voice-typing/pjnefijmagpdjfhhkpljicbbpicelgko

                            תתקן את הקישור

                            לנושא שלי לחצו כאן❤️

                            תעקבו.🔥

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                              @מוזיקלי-3 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              מקוה שרשמתי בלי שגיאות כתיב רשמתי את זה מהר

                              תקשיב לי טוב. אני לא מתכוון דווקא לתייג אותך ודווקא מאוד נהנתי מהנושאים שהעלית.
                              אבל כל מי שהסתבך עם כתיב - מוזמן ללחוץ על הקישור שאני ישים כאן למטה. תורידו ותתקינו. תגדירו אותו לעברית. וחסל נושא.
                              הנ"ל יוסיף לכם כפתור הקראה קולית - במקום לכתוב פשוט תלחצו על תמונת המיקרופון ותקליטו, והתוסף ימיר את זה לטקסט כתוב. לרבים השואלים: @KING-music ההגדרה לעברית נמצאת כאן - בשלב שתיים אתם בוחרים איפה שכתוב באנגלית "ישראל".ביאור 2023-01-21 223251.png @מיכל-C בנטפרי זה לא עובד טוב. תנסו לרענן.

                              ובבקשה חבר'ה! זה פורום מוזיקלי. נהיה פה שיח שלם על זה. יש את מתמחים טופ בשביל זה.

                              https://chrome.google.com/webstore/detail/voice-in-voice-typing/pjnefijmagpdjfhhkpljicbbpicelgko

                              ב. ב.ב Offline
                              ב. ב.ב Offline
                              ב. ב.
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #7514

                              @טכנאי-קיובייס-12 גאוני מצידך!
                              שאפו ענק👍

                              1 Reply Last reply
                              1
                              • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                @מוזיקלי-3 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                מקוה שרשמתי בלי שגיאות כתיב רשמתי את זה מהר

                                תקשיב לי טוב. אני לא מתכוון דווקא לתייג אותך ודווקא מאוד נהנתי מהנושאים שהעלית.
                                אבל כל מי שהסתבך עם כתיב - מוזמן ללחוץ על הקישור שאני ישים כאן למטה. תורידו ותתקינו. תגדירו אותו לעברית. וחסל נושא.
                                הנ"ל יוסיף לכם כפתור הקראה קולית - במקום לכתוב פשוט תלחצו על תמונת המיקרופון ותקליטו, והתוסף ימיר את זה לטקסט כתוב. לרבים השואלים: @KING-music ההגדרה לעברית נמצאת כאן - בשלב שתיים אתם בוחרים איפה שכתוב באנגלית "ישראל".ביאור 2023-01-21 223251.png @מיכל-C בנטפרי זה לא עובד טוב. תנסו לרענן.

                                ובבקשה חבר'ה! זה פורום מוזיקלי. נהיה פה שיח שלם על זה. יש את מתמחים טופ בשביל זה.

                                https://chrome.google.com/webstore/detail/voice-in-voice-typing/pjnefijmagpdjfhhkpljicbbpicelgko

                                KING musicK Offline
                                KING musicK Offline
                                KING music
                                wrote on last edited by
                                #7515

                                @טכנאי-קיובייס-12
                                אין תמיכה בעיברית

                                לנושא שלי לחצו כאן❤️

                                תעקבו.🔥

                                1 Reply Last reply
                                1
                                • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                  @מוזיקלי-3 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  מקוה שרשמתי בלי שגיאות כתיב רשמתי את זה מהר

                                  תקשיב לי טוב. אני לא מתכוון דווקא לתייג אותך ודווקא מאוד נהנתי מהנושאים שהעלית.
                                  אבל כל מי שהסתבך עם כתיב - מוזמן ללחוץ על הקישור שאני ישים כאן למטה. תורידו ותתקינו. תגדירו אותו לעברית. וחסל נושא.
                                  הנ"ל יוסיף לכם כפתור הקראה קולית - במקום לכתוב פשוט תלחצו על תמונת המיקרופון ותקליטו, והתוסף ימיר את זה לטקסט כתוב. לרבים השואלים: @KING-music ההגדרה לעברית נמצאת כאן - בשלב שתיים אתם בוחרים איפה שכתוב באנגלית "ישראל".ביאור 2023-01-21 223251.png @מיכל-C בנטפרי זה לא עובד טוב. תנסו לרענן.

                                  ובבקשה חבר'ה! זה פורום מוזיקלי. נהיה פה שיח שלם על זה. יש את מתמחים טופ בשביל זה.

                                  https://chrome.google.com/webstore/detail/voice-in-voice-typing/pjnefijmagpdjfhhkpljicbbpicelgko

                                  מיכל cמ Offline
                                  מיכל cמ Offline
                                  מיכל c
                                  wrote on last edited by
                                  #7516

                                  @טכנאי-קיובייס-12 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  https://chrome.google.com/webstore/detail/voice-in-voice-typing/pjnefijmagpdjfhhkpljicbbpicelgko

                                  למה רושם לי שגיאה?
                                  מתי שאני מתקינה אותו

                                  אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

                                  1 Reply Last reply
                                  1
                                  • ahaA aha

                                    @מנאששש
                                    את\ה מתכוון ל @משתמש-מקצועי ?

                                    @צוות-פיקוח ביקשתי מזמן
                                    https://send.magicode.me/send-file/file/cb0b7d38e8c9a557d7e1***68ff7cbdb655b787b357/view
                                    תמונה (תיאור)

                                    אהרן נחוםא Offline
                                    אהרן נחוםא Offline
                                    אהרן נחום
                                    משתמש מומחה
                                    wrote on last edited by
                                    #7517

                                    @aha אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    את\ה מתכוון ל @ משתמש-מקצועי?

                                    שימו לב לא לתייג סתם את @ משתמש-מקצועי
                                    זה כל פעם שולח התראה ל37 משתמשים..

                                    אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
                                    וגם לא על חצי הכוס המלאה,
                                    אלא פשוט תמלאו אותה...

                                    1 Reply Last reply
                                    3
                                    • ר Offline
                                      ר Offline
                                      רחל
                                      wrote on last edited by
                                      #7518

                                      ביום חמישי התחלתי לקבל התראות
                                      כל פעם שאני עולה למקצב כתוב לי 17 \20 פחות או יותר
                                      למה זה קורה משהו יודע איך מסדרים את זה
                                      אשמח לדעת

                                      המחר לעולם לא יהיה נפלא
                                      אם אתה עדיין שקוע באתמול

                                      מנאשששמ 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • ר רחל

                                        ביום חמישי התחלתי לקבל התראות
                                        כל פעם שאני עולה למקצב כתוב לי 17 \20 פחות או יותר
                                        למה זה קורה משהו יודע איך מסדרים את זה
                                        אשמח לדעת

                                        מנאשששמ Offline
                                        מנאשששמ Offline
                                        מנאששש
                                        צוות פיקוח
                                        wrote on last edited by
                                        #7519

                                        @רחל
                                        @מתויגת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @טונקס תבדקי בהגדרות שנראה לך ככה.
                                        צילום מסך 2023-01-21 214317.png צילום מסך 2023-01-21 214259.png

                                        ותבדקי שאת לא עוקת אחרי נושאים.

                                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                        הטכניקה באה מעצמה.

                                        ר 1 Reply Last reply
                                        1
                                        • מנאשששמ מנאששש

                                          @רחל
                                          @מתויגת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @טונקס תבדקי בהגדרות שנראה לך ככה.
                                          צילום מסך 2023-01-21 214317.png צילום מסך 2023-01-21 214259.png

                                          ותבדקי שאת לא עוקת אחרי נושאים.

                                          ר Offline
                                          ר Offline
                                          רחל
                                          wrote on last edited by
                                          #7520

                                          @מנאששש
                                          כן בהגדרות זה נראה ככה
                                          ואני לא עוקבת אחרי נושאים
                                          יש לך אולי רעיון אחר

                                          המחר לעולם לא יהיה נפלא
                                          אם אתה עדיין שקוע באתמול

                                          מנאשששמ 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול