Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מוזיקלי 3מ Offline
    מוזיקלי 3מ Offline
    מוזיקלי 3
    wrote on last edited by מוזיקלי 3
    #7601

    יש לי בעיה אני לא מצליח ליכתוב פוסט משהו מישתבש לי מישהו יודע למה הוא חוסם כתבות עושה לי איקס על כל מה שאני רושם דוגמה בתמונה למטה בקושי הצלחתי לכתוב את זה אולי זה משהו של נטפרי לא יודע זה קרה גם לכם @צוות-פיקוח שלא יתקע כל האתר20230123_134309.jpg 20230123_134342.jpg

    ה שמעון 2ש 2 Replies Last reply
    0
    • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

      יש לי בעיה אני לא מצליח ליכתוב פוסט משהו מישתבש לי מישהו יודע למה הוא חוסם כתבות עושה לי איקס על כל מה שאני רושם דוגמה בתמונה למטה בקושי הצלחתי לכתוב את זה אולי זה משהו של נטפרי לא יודע זה קרה גם לכם @צוות-פיקוח שלא יתקע כל האתר20230123_134309.jpg 20230123_134342.jpg

      ה Offline
      ה Offline
      ה"מייבין" 0
      wrote on last edited by
      #7602

      @מוזיקלי-3
      אז איך שלחת את זה?

      מוזיקלי 3מ 1 Reply Last reply
      1
      • ה ה"מייבין" 0

        @מוזיקלי-3
        אז איך שלחת את זה?

        מוזיקלי 3מ Offline
        מוזיקלי 3מ Offline
        מוזיקלי 3
        wrote on last edited by
        #7603

        @ה-מייבין-0 אני ניתקע כול שניה אני לא יכל לימחוק אות שרשמתי בטעות הוא מוחק לי את כול מה שרשמתי מקווה שזה היתה תקלה זמנית של נטפרי ורק שזה לא באג

        1 Reply Last reply
        0
        • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

          יש לי בעיה אני לא מצליח ליכתוב פוסט משהו מישתבש לי מישהו יודע למה הוא חוסם כתבות עושה לי איקס על כל מה שאני רושם דוגמה בתמונה למטה בקושי הצלחתי לכתוב את זה אולי זה משהו של נטפרי לא יודע זה קרה גם לכם @צוות-פיקוח שלא יתקע כל האתר20230123_134309.jpg 20230123_134342.jpg

          שמעון 2ש Offline
          שמעון 2ש Offline
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          wrote on last edited by שמעון 2
          #7604

          @מוזיקלי-3

          9ba5833c-3850-480a-953d-d7702eb9e4fc-image.png

          או שאני יסביר לך כמה דברים

          מי שבנה את האינטרנט עשה שכל אות בגוגל יהיה בנוי מקוד אלף למשל (לא) בנוי מהקוד הזה (65794<80#@456) זה סתם המצאתי את המספר. לא יודע אייך נראה הקוד בכלל
          בקיצור אז נטפרי בנו מערכת שלמה שתקלוט קודים ואז הם מתחברים למילה ואם המילה היא לא טובה אז נטפרי חוסמים את הקוד שלו

          ובגלל שכנראה את כתבת בנושא הזה מילה לא טובה והרובוט של נטפרי קלט את הקוד הזה אז הוא משבש לך את האינטרט מכיון שהוא לא יכול להרחיק אותך מהאתר אז הוא משבש אותך אז צריך אחד מהצוות שאין לו נטפרי שיסדר לך את זה ויתקן או ימחוק את המילה ואז יחזור לך לעבוד תקין

          אם לא הבנת הכל כאן על הקודים אז זה לא היה חשוב בשבילך ומי שיבין יבין!

          מוזיקלי 3מ 2 Replies Last reply
          1
          • שמעון 2ש שמעון 2

            @מוזיקלי-3

            9ba5833c-3850-480a-953d-d7702eb9e4fc-image.png

            או שאני יסביר לך כמה דברים

            מי שבנה את האינטרנט עשה שכל אות בגוגל יהיה בנוי מקוד אלף למשל (לא) בנוי מהקוד הזה (65794<80#@456) זה סתם המצאתי את המספר. לא יודע אייך נראה הקוד בכלל
            בקיצור אז נטפרי בנו מערכת שלמה שתקלוט קודים ואז הם מתחברים למילה ואם המילה היא לא טובה אז נטפרי חוסמים את הקוד שלו

            ובגלל שכנראה את כתבת בנושא הזה מילה לא טובה והרובוט של נטפרי קלט את הקוד הזה אז הוא משבש לך את האינטרט מכיון שהוא לא יכול להרחיק אותך מהאתר אז הוא משבש אותך אז צריך אחד מהצוות שאין לו נטפרי שיסדר לך את זה ויתקן או ימחוק את המילה ואז יחזור לך לעבוד תקין

            אם לא הבנת הכל כאן על הקודים אז זה לא היה חשוב בשבילך ומי שיבין יבין!

            מוזיקלי 3מ Offline
            מוזיקלי 3מ Offline
            מוזיקלי 3
            wrote on last edited by
            #7605
            This post is deleted!
            1 Reply Last reply
            0
            • שמעון 2ש שמעון 2

              @מוזיקלי-3

              9ba5833c-3850-480a-953d-d7702eb9e4fc-image.png

              או שאני יסביר לך כמה דברים

              מי שבנה את האינטרנט עשה שכל אות בגוגל יהיה בנוי מקוד אלף למשל (לא) בנוי מהקוד הזה (65794<80#@456) זה סתם המצאתי את המספר. לא יודע אייך נראה הקוד בכלל
              בקיצור אז נטפרי בנו מערכת שלמה שתקלוט קודים ואז הם מתחברים למילה ואם המילה היא לא טובה אז נטפרי חוסמים את הקוד שלו

              ובגלל שכנראה את כתבת בנושא הזה מילה לא טובה והרובוט של נטפרי קלט את הקוד הזה אז הוא משבש לך את האינטרט מכיון שהוא לא יכול להרחיק אותך מהאתר אז הוא משבש אותך אז צריך אחד מהצוות שאין לו נטפרי שיסדר לך את זה ויתקן או ימחוק את המילה ואז יחזור לך לעבוד תקין

              אם לא הבנת הכל כאן על הקודים אז זה לא היה חשוב בשבילך ומי שיבין יבין!

              מוזיקלי 3מ Offline
              מוזיקלי 3מ Offline
              מוזיקלי 3
              wrote on last edited by
              #7606

              @שמעון-2 לא רשמתי שום מילה לא טובה הרובוט המשובש של נטפרי ישתגע שיחליפו אותו דחוףףףףף

              הגדול מכולםה 1 Reply Last reply
              0
              • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

                @שמעון-2 לא רשמתי שום מילה לא טובה הרובוט המשובש של נטפרי ישתגע שיחליפו אותו דחוףףףףף

                הגדול מכולםה Offline
                הגדול מכולםה Offline
                הגדול מכולם
                wrote on last edited by
                #7607

                @מוזיקלי-3 עכשיו זה לא פותח את הנושא בכלל

                1 Reply Last reply
                0
                • מוזיקלי 3מ Offline
                  מוזיקלי 3מ Offline
                  מוזיקלי 3
                  wrote on last edited by
                  #7608

                  @צוות-פיקוח אפשר בבקשה למחוק את הפוסט האחרון שלי בנושא הזה https://miktzav.com/topic/7545/%D7%94%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90-%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%93%D7%99-%D7%92%D7%99%D7%99-%D7%99%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%A4-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA/147
                  נטפרי עושים בעיות לא רשמתי שום דבר לא טוב משהו ברובוט שלהם ישתבבבבש כי הוא לא נותן ליפתוח את את הנושא הוא משבש את כול החשבון אני ניתקע כל שניה אים תוכלו בבקשה לסדר לי את זה תודה אני בקושי מצליח ליכתוב פוסט זה מה שהם רשמו לי 20230123_134309.jpg

                  הגדול מכולםה טיטוט 2 Replies Last reply
                  0
                  • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

                    @צוות-פיקוח אפשר בבקשה למחוק את הפוסט האחרון שלי בנושא הזה https://miktzav.com/topic/7545/%D7%94%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90-%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%93%D7%99-%D7%92%D7%99%D7%99-%D7%99%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%A4-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA/147
                    נטפרי עושים בעיות לא רשמתי שום דבר לא טוב משהו ברובוט שלהם ישתבבבבש כי הוא לא נותן ליפתוח את את הנושא הוא משבש את כול החשבון אני ניתקע כל שניה אים תוכלו בבקשה לסדר לי את זה תודה אני בקושי מצליח ליכתוב פוסט זה מה שהם רשמו לי 20230123_134309.jpg

                    הגדול מכולםה Offline
                    הגדול מכולםה Offline
                    הגדול מכולם
                    wrote on last edited by
                    #7609

                    @מוזיקלי-3 ובעברית??

                    מוזיקלי 3מ 1 Reply Last reply
                    1
                    • הגדול מכולםה הגדול מכולם

                      @מוזיקלי-3 ובעברית??

                      מוזיקלי 3מ Offline
                      מוזיקלי 3מ Offline
                      מוזיקלי 3
                      wrote on last edited by
                      #7610

                      @הגדול-מכולם לא יודע מה רשום שם אבל אני יודע שרשום נטפרי 🤣

                      הגדול מכולםה 1 Reply Last reply
                      0
                      • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

                        @הגדול-מכולם לא יודע מה רשום שם אבל אני יודע שרשום נטפרי 🤣

                        הגדול מכולםה Offline
                        הגדול מכולםה Offline
                        הגדול מכולם
                        wrote on last edited by
                        #7611

                        @מוזיקלי-3 רשום 'מרותק ע''י נטפרי'

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

                          @צוות-פיקוח אפשר בבקשה למחוק את הפוסט האחרון שלי בנושא הזה https://miktzav.com/topic/7545/%D7%94%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90-%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%93%D7%99-%D7%92%D7%99%D7%99-%D7%99%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%A4-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA/147
                          נטפרי עושים בעיות לא רשמתי שום דבר לא טוב משהו ברובוט שלהם ישתבבבבש כי הוא לא נותן ליפתוח את את הנושא הוא משבש את כול החשבון אני ניתקע כל שניה אים תוכלו בבקשה לסדר לי את זה תודה אני בקושי מצליח ליכתוב פוסט זה מה שהם רשמו לי 20230123_134309.jpg

                          טיטוט Offline
                          טיטוט Offline
                          טיטו
                          צוות פיקוח
                          wrote on last edited by
                          #7612

                          @מוזיקלי-3 כתבת פוסט עם מילה שבעיני נטפרי נתפסת אוטומטית כלא טובה והם לא בודקים באיזה הקשר זה נכתב כי זה רובוט, ערכתי את הפוסט שלך

                          היה כתוב שם "בין ברצון בין ב..."

                          אני לא עצמי.
                          תכף אשוב...

                          AVITAL 1A 1 Reply Last reply
                          1
                          • מוזיקלי 3מ Offline
                            מוזיקלי 3מ Offline
                            מוזיקלי 3
                            wrote on last edited by
                            #7613

                            @טיטו תודה רבה אתה יכול לבטל לי את הריתוק שנטפרי עשו לי לחשבון זה משבש לי את כול החשבון אני בקושי יכול להגיב זה מבלגן לי את כל הפוסטים תודה רבהההה

                            הגדול מכולםה 1 Reply Last reply
                            0
                            • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

                              @טיטו תודה רבה אתה יכול לבטל לי את הריתוק שנטפרי עשו לי לחשבון זה משבש לי את כול החשבון אני בקושי יכול להגיב זה מבלגן לי את כל הפוסטים תודה רבהההה

                              הגדול מכולםה Offline
                              הגדול מכולםה Offline
                              הגדול מכולם
                              wrote on last edited by הגדול מכולם
                              #7614

                              @מוזיקלי-3 אם אתה רוצה להכנס לנושא אפשר לכתוב בקישור במקום 140 - 135 ואז זה נפתח! ואז תגלול לפוסטים שלך ותמחק אותם
                              צילום מסך 2023-01-23 153242.png

                              מוזיקלי 3מ 1 Reply Last reply
                              1
                              • הגדול מכולםה הגדול מכולם

                                @מוזיקלי-3 אם אתה רוצה להכנס לנושא אפשר לכתוב בקישור במקום 140 - 135 ואז זה נפתח! ואז תגלול לפוסטים שלך ותמחק אותם
                                צילום מסך 2023-01-23 153242.png

                                מוזיקלי 3מ Offline
                                מוזיקלי 3מ Offline
                                מוזיקלי 3
                                wrote on last edited by
                                #7615
                                This post is deleted!
                                1 Reply Last reply
                                0
                                • טיטוט טיטו

                                  @מוזיקלי-3 כתבת פוסט עם מילה שבעיני נטפרי נתפסת אוטומטית כלא טובה והם לא בודקים באיזה הקשר זה נכתב כי זה רובוט, ערכתי את הפוסט שלך

                                  היה כתוב שם "בין ברצון בין ב..."

                                  AVITAL 1A Offline
                                  AVITAL 1A Offline
                                  AVITAL 1
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #7616

                                  @טיטו הנושא הזה עדיין חסום בנטפרי.
                                  https://miktzav.com/topic/7545/%D7%94%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90-%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%93%D7%99-%D7%92%D7%99%D7%99-%D7%99%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%A4-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA/147

                                  טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                  הגדול מכולםה 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • AVITAL 1A AVITAL 1

                                    @טיטו הנושא הזה עדיין חסום בנטפרי.
                                    https://miktzav.com/topic/7545/%D7%94%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90-%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%93%D7%99-%D7%92%D7%99%D7%99-%D7%99%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%A4-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA/147

                                    הגדול מכולםה Offline
                                    הגדול מכולםה Offline
                                    הגדול מכולם
                                    wrote on last edited by
                                    #7617

                                    @AVITAL-1 תעשה 135

                                    הגדול מכולםה AVITAL 1A 2 Replies Last reply
                                    1
                                    • הגדול מכולםה הגדול מכולם

                                      @AVITAL-1 תעשה 135

                                      הגדול מכולםה Offline
                                      הגדול מכולםה Offline
                                      הגדול מכולם
                                      wrote on last edited by
                                      #7618

                                      @הגדול-מכולם פתחתי נושא חדש על זה .

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • הגדול מכולםה הגדול מכולם

                                        @AVITAL-1 תעשה 135

                                        AVITAL 1A Offline
                                        AVITAL 1A Offline
                                        AVITAL 1
                                        משתמש ותיק
                                        wrote on last edited by
                                        #7619

                                        @הגדול-מכולם

                                        וואלה. אבל מה זה הדבר הזה? שיפתח נורמלי! וגם אי אפשר לרדת עד הסוף, אלא רק עד התגובה החסומה..

                                        @טיטו התגובה של מיוזיקלי 3 איקסים. כנראה היא גרמה לחסימת הנושא.

                                        טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                        הגדול מכולםה 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • AVITAL 1A AVITAL 1

                                          @הגדול-מכולם

                                          וואלה. אבל מה זה הדבר הזה? שיפתח נורמלי! וגם אי אפשר לרדת עד הסוף, אלא רק עד התגובה החסומה..

                                          @טיטו התגובה של מיוזיקלי 3 איקסים. כנראה היא גרמה לחסימת הנושא.

                                          הגדול מכולםה Offline
                                          הגדול מכולםה Offline
                                          הגדול מכולם
                                          wrote on last edited by
                                          #7620

                                          @AVITAL-1 נכון לכן פתחתי נושא חדש במקום

                                          AVITAL 1A 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול